Luottamus hukassa?

Anonyymi

Miten enää uskaltaa tai oppii luottamaan ihmiseen?

27

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäli huijattu panosuhteeseen ja jätetty raskaana yksin selviään ilmoittaen että kyllästyi ja vaihto uuteen, niin ehkä parempikin ettet luota. Suojelet ittees paremmin sika ukoilta

      • Anonyymi

        Valehdeltu, petetty ja jätetty yksin selviämään, eikä lasta tulossa. Luulen että itsesuojeluvaisto on tästä lähtien niin vahva ettei edes parisuhdetta uskalla enää yrittää.


    • Riippuu jonkin verran siitä, mitä on tapahtunut, mutta muuten täysin yksilöllistä.
      Kun nyt toivut siitä mitä on tapahtunut, niin itsetuntemus ja -luottamus nousevat uudelle tasolle, löytyy aikanaan sitä kautta se kyky luottaa muihinkin, vain tiukemman seulan kautta.

      • Anonyymi

        Niin, tottahan tuo on. Se aika vaan tuntuu niin toivottoman pitkältä. Lohtua on vaikea löytää kun niin paljon on tapahtunut ja juttukaverit on vähissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tottahan tuo on. Se aika vaan tuntuu niin toivottoman pitkältä. Lohtua on vaikea löytää kun niin paljon on tapahtunut ja juttukaverit on vähissä.

        Se on pitkä tie, mutta jos sen haluaa käydä läpi, niin kyllä se onnistuu. Samalla matkalla tässä oikeastaan ollaan ja tiedän niin sanotusti kiitoksen lopussa odottelevan, kunhan vai nyt jaksan sinne asti hölmöilemättä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se on pitkä tie, mutta jos sen haluaa käydä läpi, niin kyllä se onnistuu. Samalla matkalla tässä oikeastaan ollaan ja tiedän niin sanotusti kiitoksen lopussa odottelevan, kunhan vai nyt jaksan sinne asti hölmöilemättä.

        Positiivista ajattelua. Odotan että löytäisin itsekin saman. Harmittaa niin kovasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Positiivista ajattelua. Odotan että löytäisin itsekin saman. Harmittaa niin kovasti.

        No ei nyt kovin positiiviselta tunnu, mutta sama tie käyty läpi kerran aiemminkin, niin tiedän mitä siellä päässä odottaa jos sinne asti jaksaa. Se antaa voimia jos alkaa matkalla ketuttamaan :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei nyt kovin positiiviselta tunnu, mutta sama tie käyty läpi kerran aiemminkin, niin tiedän mitä siellä päässä odottaa jos sinne asti jaksaa. Se antaa voimia jos alkaa matkalla ketuttamaan :)

        Niin

        Sinun ajatteleminen tuo hymyn huulille

        Hyvää yötä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        Sinun ajatteleminen tuo hymyn huulille

        Hyvää yötä

        Kiitos :)

        Pidä lausutut sanat mielessäsi kun pahimmin painaa, ehkä se suo hymyn silloinkin ja jaksat taas eteenpäin, päivän kerrallaan.

        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei nyt kovin positiiviselta tunnu, mutta sama tie käyty läpi kerran aiemminkin, niin tiedän mitä siellä päässä odottaa jos sinne asti jaksaa. Se antaa voimia jos alkaa matkalla ketuttamaan :)

        Tien pää on vielä kaukana ja jaksaminen meinaa olla koetuksella enkä tiedä miten päin olisi tai missä olisi hyvä olla. Toivottavasti sinun olosi on parempi kuin minun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tien pää on vielä kaukana ja jaksaminen meinaa olla koetuksella enkä tiedä miten päin olisi tai missä olisi hyvä olla. Toivottavasti sinun olosi on parempi kuin minun.

        Se on aina kaukana, kun sinne katsoo, mutta kun lakkaa katsomasta ja jatkaa matkaa, niin yllättäen onkin jo perillä. Niin se ainakin tuntuu menevän.
        Kiitos, olen ehkä askeleen pari pidemmällä, jos kohta suuntavaisto on nyt kateissa, mutta eiköhän tuo taas löydy hiljalleen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se on aina kaukana, kun sinne katsoo, mutta kun lakkaa katsomasta ja jatkaa matkaa, niin yllättäen onkin jo perillä. Niin se ainakin tuntuu menevän.
        Kiitos, olen ehkä askeleen pari pidemmällä, jos kohta suuntavaisto on nyt kateissa, mutta eiköhän tuo taas löydy hiljalleen.

        Toivotaan että löydät pian perille. Itse olen vielä eksyksissä reitiltä. Jospa joskus suunta löytyy minullekkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että löydät pian perille. Itse olen vielä eksyksissä reitiltä. Jospa joskus suunta löytyy minullekkin.

        Kiitos. Kaikki me löydämme perille, aikanaan, ei ole kiire minnekään :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitos. Kaikki me löydämme perille, aikanaan, ei ole kiire minnekään :)

        Niin... ei auta kuin toivoa..


    • Anonyymi

      Minulta vietiin se myös. Yli vuosi valheita jotka paljastui kk sitten. Nainen ei ollut rakastanutkaan, se valhe satutti.

      • Anonyymi

        Ikävä juttu :/ Luottamus kun menee niin sitä on vaikea saada takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä juttu :/ Luottamus kun menee niin sitä on vaikea saada takaisin.

        Tuskin koskaan..

        *sivusta*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin koskaan..

        *sivusta*

        Totta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta :(

        Ei tarvita tuota hymiötä.


    • Anonyymi

      Minä en luota instituutioihin, systeemiin tai viranomaisiin

    • Anonyymi

      Ihmisiin ei passaa luottaa... joku voi olla kiva kasvotusten mutta sitten haukkuu ja manipuloi palstalla kustannuksellasi...

      • Anonyymi

        Perinteistä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perinteistä 👍

        Niinpä.. aika pelkurimaista käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.. aika pelkurimaista käytöstä

        On. Lapsellista ja läpinäkyvää. Miten joku kuvitteleekin tollasen lentävän.


      • Anonyymi

        Tunnen yhen tämmöisen. Enkä nyt puhu itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen yhen tämmöisen. Enkä nyt puhu itsestäni.

        Tunnen monta tuollaista manipuloijaa.


    • Anonyymi

      Ei mitenkään!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe