Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alkio täällä moi, valitan tilanteesta

Anonyymi

Kuka päätti siitä että munasoluni hedelmöitettiin? Onks tietoo? Minulla on se käsitys tapahtumista että kaksi idaria lähti mökille kännäilemään ilman kortsua ja tässä sitä sitten ollaan. Toivoisin että joku ymmärtäisi lopettaa tämän alkuunsa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rankat on traumat kun pakko jankutella useampaankin aloitukseen näitä tappamansa lapsen kuviteltuja ajatuksia ennen ainutkertaisen elämän menetystä.. surullista :( Toivoa sopii että haaroistaan holtiton idari-"äiti" otti tapauksesta edes opikseen, ja ymmärtää lopettaa itsensäkin hyvissä ajoin.

      • Anonyymi

        Miksei siittiötä joka raiskasi minut mielestäsi saa rangaista? Syytön minä olen.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen arvomaailma. Syntyneiden ihmisten lopettaminen on siis ihan ok, mutta alkioiden lopettaminen ei?
        Ei sitten tullut mieleen että alkion elämä loppuu samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen arvomaailma. Syntyneiden ihmisten lopettaminen on siis ihan ok, mutta alkioiden lopettaminen ei?
        Ei sitten tullut mieleen että alkion elämä loppuu samalla.

        Mitä väärää siinä on jos joku älyää ihan ITSE jälkiabortoida itsensä?

        "alkion elämä loppuu samalla."

        Mitä sekoilet? Kuka täällä nyt mistään raskaanaolevista on puhunut?


    • Anonyymi

      Miksei kukaan perää oikeuttani jäädä syntymämättä?

      • Anonyymi

        Koska se on omaa (tai siis idarin kantajasi) traumoista kumpuavaa keskintöä.
        Lisäksi "oikeus jäädä syntymättä" tarkoittaa käytännössä elämän oikeutesi riistoa, jonka voit vapaasti toteuttaa itsekin myöhemmin. Jos enää haluat (todennäköisesti et).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on omaa (tai siis idarin kantajasi) traumoista kumpuavaa keskintöä.
        Lisäksi "oikeus jäädä syntymättä" tarkoittaa käytännössä elämän oikeutesi riistoa, jonka voit vapaasti toteuttaa itsekin myöhemmin. Jos enää haluat (todennäköisesti et).

        Öhöhhhh..... miksi minun pitää kantaa vastuu muiden puolesta?????


    • Anonyymi

      Niin ei minulta ole kysytty haluanko maailmaan joten jokaisen pitää kysyä alkioltaan että haluatko kehittyä vai et ja jos vastaus on ei niin abortti pitää tehdä.

      • Anonyymi

        Mukavuusaborttöörit on taatusti aina kysyneet lapseltaan haluaako tulla väkivalloin tapetuksi.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä joku luulee että jokaisella alkiolla olis velvollisuus syntyä.

      • Anonyymi

        Velvollisuus kuollako niillä sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velvollisuus kuollako niillä sitten on?

        Eikun pitää kysyä alkioltaan mielipide ja jos ei mitään vastausta kuulu niin tekee mitä itse huvittaa. Alkio kun osaa jo kirjoittaa pöiväkirjoja ja muuta kehittynyttä niin kyI yhteen kysymykseen osaa kans vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun pitää kysyä alkioltaan mielipide ja jos ei mitään vastausta kuulu niin tekee mitä itse huvittaa. Alkio kun osaa jo kirjoittaa pöiväkirjoja ja muuta kehittynyttä niin kyI yhteen kysymykseen osaa kans vastata.

        Eli joskus kun olet nukkumassa ja murhaasi hautova hiipii huoneeseesi, ja koska et vastaa mitään kun kysyy mielipidettä, niin saa tehdä mitä huvittaa ja nirri pois vaan.. eiks je. Näin siis trollin logiikalla,.. samoin vauvoilta, mitäs ei osaa sanoa ettei halua kuolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli joskus kun olet nukkumassa ja murhaasi hautova hiipii huoneeseesi, ja koska et vastaa mitään kun kysyy mielipidettä, niin saa tehdä mitä huvittaa ja nirri pois vaan.. eiks je. Näin siis trollin logiikalla,.. samoin vauvoilta, mitäs ei osaa sanoa ettei halua kuolla!

        No jos se ihminen tunkee sinun kehon sisälle niin tottakai!!! En minä itse tunge kenenkään kotiin. Esim jos minut yritettäisiin raiskata niin totta kai mulla on oikeus puolustautua. Jos raiskari kuolee kun puolustaudun niin se on sen oma syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se ihminen tunkee sinun kehon sisälle niin tottakai!!! En minä itse tunge kenenkään kotiin. Esim jos minut yritettäisiin raiskata niin totta kai mulla on oikeus puolustautua. Jos raiskari kuolee kun puolustaudun niin se on sen oma syy.

        Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa..
        Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä vaiheessa luonnostaan kuuluukin olla, ja useimmiten on siellä ihan naisen vapaaehtoisten valintojen seurauksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa..
        Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä vaiheessa luonnostaan kuuluukin olla, ja useimmiten on siellä ihan naisen vapaaehtoisten valintojen seurauksena.

        Kun ehkäisee ja sitten tulee raskaaksi, niin se ei todellakaan ole vapaaehtoinen valinta.


      • Anonyymi
        koivupuu55 kirjoitti:

        Kun ehkäisee ja sitten tulee raskaaksi, niin se ei todellakaan ole vapaaehtoinen valinta.

        Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?

        "Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?"

        Autolla kuski ottaa riskin kun lähtee liikenteeseen. Pitääkö hänet jättää onnettomuudessa sen takia ilman hoitoa kun otti RISKIN, ei ollu ihan 100% varma se turvavyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa..
        Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä vaiheessa luonnostaan kuuluukin olla, ja useimmiten on siellä ihan naisen vapaaehtoisten valintojen seurauksena.

        "Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa.."

        Kyllä minä tappaisin heti jos näen että joku tulee pahoissa aikeissa tai raiskaa, ei kerkiäis edes kissaa sanoa kun henki olis pois. Siinä ottaa RISKIN että voi tulla vastan tällainen joka ei hyväksy kenenkään rikollisen mällejä sisälleen eikä kotiin luvatta tunkeutujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?"

        Autolla kuski ottaa riskin kun lähtee liikenteeseen. Pitääkö hänet jättää onnettomuudessa sen takia ilman hoitoa kun otti RISKIN, ei ollu ihan 100% varma se turvavyö.

        "Pitääkö hänet jättää onnettomuudessa sen takia ilman hoitoa "

        Ei tietenkään, ei kai sen hoidossa muita tarvi tappaa?

        "Kyllä minä tappaisin heti jos näen että joku tulee pahoissa aikeissa tai raiskaa"

        Kyllä varmaan niin, hörhö himoitsee tietysti syntyneidenkin henkeä.. no joutuisit siitä kiinni jäädessä pitkäksi aikaa linnaan. Missä ehkä paikkasi jo onkin, tai sitten mielisairaalassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe