Kuka päätti siitä että munasoluni hedelmöitettiin? Onks tietoo? Minulla on se käsitys tapahtumista että kaksi idaria lähti mökille kännäilemään ilman kortsua ja tässä sitä sitten ollaan. Toivoisin että joku ymmärtäisi lopettaa tämän alkuunsa.
Alkio täällä moi, valitan tilanteesta
20
68
Vastaukset
- Anonyymi
Rankat on traumat kun pakko jankutella useampaankin aloitukseen näitä tappamansa lapsen kuviteltuja ajatuksia ennen ainutkertaisen elämän menetystä.. surullista :( Toivoa sopii että haaroistaan holtiton idari-"äiti" otti tapauksesta edes opikseen, ja ymmärtää lopettaa itsensäkin hyvissä ajoin.
- Anonyymi
Miksei siittiötä joka raiskasi minut mielestäsi saa rangaista? Syytön minä olen.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen arvomaailma. Syntyneiden ihmisten lopettaminen on siis ihan ok, mutta alkioiden lopettaminen ei?
Ei sitten tullut mieleen että alkion elämä loppuu samalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen arvomaailma. Syntyneiden ihmisten lopettaminen on siis ihan ok, mutta alkioiden lopettaminen ei?
Ei sitten tullut mieleen että alkion elämä loppuu samalla.Mitä väärää siinä on jos joku älyää ihan ITSE jälkiabortoida itsensä?
"alkion elämä loppuu samalla."
Mitä sekoilet? Kuka täällä nyt mistään raskaanaolevista on puhunut?
- Anonyymi
Miksei kukaan perää oikeuttani jäädä syntymämättä?
- Anonyymi
Koska se on omaa (tai siis idarin kantajasi) traumoista kumpuavaa keskintöä.
Lisäksi "oikeus jäädä syntymättä" tarkoittaa käytännössä elämän oikeutesi riistoa, jonka voit vapaasti toteuttaa itsekin myöhemmin. Jos enää haluat (todennäköisesti et). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on omaa (tai siis idarin kantajasi) traumoista kumpuavaa keskintöä.
Lisäksi "oikeus jäädä syntymättä" tarkoittaa käytännössä elämän oikeutesi riistoa, jonka voit vapaasti toteuttaa itsekin myöhemmin. Jos enää haluat (todennäköisesti et).Öhöhhhh..... miksi minun pitää kantaa vastuu muiden puolesta?????
- Anonyymi
Niin ei minulta ole kysytty haluanko maailmaan joten jokaisen pitää kysyä alkioltaan että haluatko kehittyä vai et ja jos vastaus on ei niin abortti pitää tehdä.
- Anonyymi
Mukavuusaborttöörit on taatusti aina kysyneet lapseltaan haluaako tulla väkivalloin tapetuksi.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä joku luulee että jokaisella alkiolla olis velvollisuus syntyä.
- Anonyymi
Velvollisuus kuollako niillä sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Velvollisuus kuollako niillä sitten on?
Eikun pitää kysyä alkioltaan mielipide ja jos ei mitään vastausta kuulu niin tekee mitä itse huvittaa. Alkio kun osaa jo kirjoittaa pöiväkirjoja ja muuta kehittynyttä niin kyI yhteen kysymykseen osaa kans vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun pitää kysyä alkioltaan mielipide ja jos ei mitään vastausta kuulu niin tekee mitä itse huvittaa. Alkio kun osaa jo kirjoittaa pöiväkirjoja ja muuta kehittynyttä niin kyI yhteen kysymykseen osaa kans vastata.
Eli joskus kun olet nukkumassa ja murhaasi hautova hiipii huoneeseesi, ja koska et vastaa mitään kun kysyy mielipidettä, niin saa tehdä mitä huvittaa ja nirri pois vaan.. eiks je. Näin siis trollin logiikalla,.. samoin vauvoilta, mitäs ei osaa sanoa ettei halua kuolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joskus kun olet nukkumassa ja murhaasi hautova hiipii huoneeseesi, ja koska et vastaa mitään kun kysyy mielipidettä, niin saa tehdä mitä huvittaa ja nirri pois vaan.. eiks je. Näin siis trollin logiikalla,.. samoin vauvoilta, mitäs ei osaa sanoa ettei halua kuolla!
No jos se ihminen tunkee sinun kehon sisälle niin tottakai!!! En minä itse tunge kenenkään kotiin. Esim jos minut yritettäisiin raiskata niin totta kai mulla on oikeus puolustautua. Jos raiskari kuolee kun puolustaudun niin se on sen oma syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos se ihminen tunkee sinun kehon sisälle niin tottakai!!! En minä itse tunge kenenkään kotiin. Esim jos minut yritettäisiin raiskata niin totta kai mulla on oikeus puolustautua. Jos raiskari kuolee kun puolustaudun niin se on sen oma syy.
Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa..
Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä vaiheessa luonnostaan kuuluukin olla, ja useimmiten on siellä ihan naisen vapaaehtoisten valintojen seurauksena. Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa..
Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä vaiheessa luonnostaan kuuluukin olla, ja useimmiten on siellä ihan naisen vapaaehtoisten valintojen seurauksena.Kun ehkäisee ja sitten tulee raskaaksi, niin se ei todellakaan ole vapaaehtoinen valinta.
- Anonyymi
koivupuu55 kirjoitti:
Kun ehkäisee ja sitten tulee raskaaksi, niin se ei todellakaan ole vapaaehtoinen valinta.
Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?
"Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?"
Autolla kuski ottaa riskin kun lähtee liikenteeseen. Pitääkö hänet jättää onnettomuudessa sen takia ilman hoitoa kun otti RISKIN, ei ollu ihan 100% varma se turvavyö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi on kohdussa juurikin siellä missä hänen siinä vaiheessa luonnostaan kuuluukin olla, ja useimmiten on siellä ihan naisen vapaaehtoisten valintojen seurauksena."Ihan itse sitä "ovea" kuitenkin pidetään auki "tunkeilijalle". Ja tuskinpa saat lain mukaan ketään kodissasi kyläilevää hiipparia tai edes kehoosi tunkeutuvaa raiskariakaan tappaa.."
Kyllä minä tappaisin heti jos näen että joku tulee pahoissa aikeissa tai raiskaa, ei kerkiäis edes kissaa sanoa kun henki olis pois. Siinä ottaa RISKIN että voi tulla vastan tällainen joka ei hyväksy kenenkään rikollisen mällejä sisälleen eikä kotiin luvatta tunkeutujaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tottakai siinäkin se RISKI on otettu ihan vapaaehtoisesti. Vai kuvitteleeko joku jonkun ehkäisyn olevan 100% varma?"
Autolla kuski ottaa riskin kun lähtee liikenteeseen. Pitääkö hänet jättää onnettomuudessa sen takia ilman hoitoa kun otti RISKIN, ei ollu ihan 100% varma se turvavyö."Pitääkö hänet jättää onnettomuudessa sen takia ilman hoitoa "
Ei tietenkään, ei kai sen hoidossa muita tarvi tappaa?
"Kyllä minä tappaisin heti jos näen että joku tulee pahoissa aikeissa tai raiskaa"
Kyllä varmaan niin, hörhö himoitsee tietysti syntyneidenkin henkeä.. no joutuisit siitä kiinni jäädessä pitkäksi aikaa linnaan. Missä ehkä paikkasi jo onkin, tai sitten mielisairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019