Kokeilin ekaa kertaa muskottipähkinää n. 2 viikkoo sitten ja aika karmiva oli(mut jossain mielessä myös hyvä) . Täällä on mainostettu et voisi saada hyviä oloja, Jaa no aluks tuli kiva kihelmöinti tuntui tosi hyvältä. Sit hurja hengen ahdistus, ei niinku saanut henkeä. Ja lopulta romahdin sekavana lattialle enkä saanut puhelinta käteen. Veikkaisin et jtn 4 tuntii olin lattialla tukehtumassa, olin kyllä varautunut tähän koska siitä varoitettiin aika monessa lähteessä. Sit tuota kun pääsin ylös niin join vettä kun hullu. Ja päätin etten soita hätänumeroon koska olo oli paranemaan päin. Kaks päivää oli outo olo. Mitään hallusinaatioita en nähnyt mutta tinnitti. Otin 35g ja painan 79kg. En halunnut lannistua koska rehellisesti sanottuna se kihelmöinti/euforia whatever olo oli silti siisti ja jäi mieleen. Vaikka tulikin hengenvaara? Niin silti pakko kokeilla uudestaan :D joo viikko sitten 20g ja tuli itseasiassa hyvä olo, lukuunottamatta lievää hengenahdistusta. Näin tällä kertaa jotain raitoja, silmät auki siis. Mutta eipä mitään ihmeellistä. Sit kokeilin 15g puolet 40% viski pullosta = erittäin hyvä olo, vahvoja hallusinaatioita silmät auki ja kiinni. Ei juurikaan hengenahdistusta. Pidin. Ja aion kokeilla 10g ja viskiä. Alan varmaan käyttää muskottipähkinää, hyvä hinta laatu suhde, vartoo kuitenkaan ottamasta liikaa.
Muskottipähkinä ja Viski
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708