Uudet opiskelijat saapuneet.
Mutta mihin he ovat saapuneet? Millaisen yhteisön jäseniä heistä tulee? Mitä uuden opiskelijan olisi hyvä tietää?
Erittäin hyvä ja tärkeä kysymys
5
103
Vastaukset
- Anonyymi
Yliopisto tarjoaa opiskelijoille tilaisuuden kasvaa itseään entistä paremmin tuntevaksi ja erilaisuutta hyväksyväksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Erittäin hyvin vastattu. Juuri näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvin vastattu. Juuri näin!
Unohdin mainita kyllä, että yliopistossa opetellaan oppimaan. Uuden opiskelijan olisi hyvä tietää, että yliopisto on oppimista varten.
- Anonyymi
Sivistys on muutakin kuin historiaa.
Sivistys on ihmisiksi olemista. - Anonyymi
yliopistossa opiskelee tuhansia opiskelijoita. Yhteisö on siis joukko ihmisiä joihin opiskelunsa aikana tutustuu muutamaan sataan. Suurin osa tulee jäämään ihmiskasvoiksi massaan. Parhaiden tuttujen rinki tuskin ylittää missään vaiheessa 100:aa ja bestis-luotto-kamujen piiri on sitäkin suppeampi. Oma pelisuunnitelma on hyvä tehdä melko alkuvaiheessa mutta toisaalta on osattava olla osa porukkaa juurikin siinä hetkessä ja paikassa. Pulloon ei kannata tarttua mutta toisaalta lasiinkaan ei pidä liikaa sylkeä. Tiukka pelisuunnitelma saa valmistumaan nopeasti mutta samalla voi menettää mahdollisuuden tarttua avautuviin tilaisuuksiin. Uimaratoja on monta. Pelisilmää siis. Mitä yliopiston jälkeen on myös se juttu. Mikä on opiskelusi tarkoitus. Haetko ammattia vai ihan jotain muuta. https://www.youtube.com/c/Thomasfrank/videos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238