Alkaa olen Sammakkokankaan hinnat tapissa. Vein joku aika sitten Karstulan jäteasemalle pari muovituolia ja muutaman muovipehmusteeen. Hinta oli yli 7 €. Kyllä jo tuolla hinnalla harkitsee, että veisikö tavarat metsäautotien päähän.
Sammakkokankaasta
7
1033
Vastaukset
- Anonyymi
No vie sitten. Eihän se ihan laillista ole, ja mitä sitä ympäristöstä.
- Anonyymi
Pitääkö sitä ostaa tuollaista muoviroskaa joka kestää vain muutaman vuoden?
- Anonyymi
Muoviset puutarhatuolit. Uusiokäytössä muovituoli saunan pesuhuonessa ihan toimiva ratkaisu. Hygieenien eikä vety.
- Anonyymi
En ihmettele yhtään Sammakkokankaan hintoja. Sammakkokankaalla eletään edelleen 70-luvulla. Ensin jäteasema hoitaja kirjoittaa sinulle kuitin ja siitä menee sitten tieto (=viedään Saarijärvelle) Sammakan toimistoon jossa sitte kirjoitetaan varsinainen lasku. Lasku kuoreen ja postimerkki nuolaistaan kuoreen. Toimisto ihminen kiikuttaa kuoren postiin ja sitten postipoika kiikuttaa kuoren postilaatikkoon. Sen jälkeen pitää olla vielä joku Sammakassa joka seuraa onko lasku maksettu. Muualla homma hoituu pankkikorttia vilauttamalla jäteasemalla ja se on siinä.
- Anonyymi
Sanonpa…. Koska Saarikka siirtyy nykyaikaan. Maksamme turhasta.
- Anonyymi
Hinnat ihan ymmärrettävät, jos roskaa kuskataan Taranstenjärvelle, Tampereen kupeeseen.
Vai mihin Sammakko vie sekajätteen? - Anonyymi
Etkä harkitse. Ympäristöä ei roskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988