Poliisipäällikkö on oikeassa.

Anonyymi

52

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun antaisi tuollaisen marginaaliporukan hölmöilyyn olla, eli ei tällaista julkisuutta. Loppuisi tuo hölmöily itsekseen. Mikäli muutamat pitävät meteliä, luvallisessa marssissaan ja heiluttelevat lippua , kun sitä ei kukaan noteeraisi, loppuisi nopeasti tuollainen.

      • Anonyymi

        Erinomainen idea. Ei pitäisi lotkauttaa korvaa tuollaiselle mouhoamiselle ja natsinostalgisoinnille.


    • Anonyymi

      Aapio on oikeassa, mutta hän ei siitä päätä eikä Toiviainenkaan.

    • Anonyymi

      Eikö Linkittäjä-Lassea saa kutsua sellaiseksi ? Miksi ei ? Hänellähän on satoja samanlaisia linkutettyjä aloituksia, typerin alustuksin, ja linkki.

      • Anonyymi

        entäs kommenttisi linkkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs kommenttisi linkkiin?

        Ei muuta kuin se, että jos ei kykene sanomaansa keskustelupalstalla itse kuvailemaan, vaan pitää linkkejä käyttää, ei sellainen sanoma voi olla kovinkaan oleellinen, eikä vieraiden anonyymien linkkejä ole syytä availla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin se, että jos ei kykene sanomaansa keskustelupalstalla itse kuvailemaan, vaan pitää linkkejä käyttää, ei sellainen sanoma voi olla kovinkaan oleellinen, eikä vieraiden anonyymien linkkejä ole syytä availla.

        Linkissä on aihe keskustelua herättämään, voit vastata siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin se, että jos ei kykene sanomaansa keskustelupalstalla itse kuvailemaan, vaan pitää linkkejä käyttää, ei sellainen sanoma voi olla kovinkaan oleellinen, eikä vieraiden anonyymien linkkejä ole syytä availla.

        Myös aloituksessa on väite, voit vastata siihenkin.


      • Anonyymi

        Millaisia aloituksia sinulle pitäisi olla, että olisit naputtamatta niistä? Typeryys taitaakin asustaa lähempänä kuin kuvitteletkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkissä on aihe keskustelua herättämään, voit vastata siihen.

        En voi, en tiedä mitä siellä linkin takana on. Miten sellaiseen voi ottaa kantaa, eikä linkin kanssa ole kovinkaan fiksua ja älykästä pyrkiä keskustelua rakentamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia aloituksia sinulle pitäisi olla, että olisit naputtamatta niistä? Typeryys taitaakin asustaa lähempänä kuin kuvitteletkaan.

        Ei ainakaan ihan naapurustossa, kun Kalevan linkkejä niin useasti tarjotaan . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös aloituksessa on väite, voit vastata siihenkin.

        Mikä sen linkin merkitys sitten asiaan on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen linkin merkitys sitten asiaan on ?

        Voit vastata/kommentoida molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vastata/kommentoida molempia.

        Poliisipäällikkö on oikeassa.
        - Mahdollisesti, en tiedä mistä.

        Natsiliput eivät kuulu Helsingin kaduille.
        - Eivät kuulu, mutta ei niitä myöskään ole kielletty.

        Käräjäoikeuden salliva päätös muuttuu vielä hovissa.
        - Yleensä kaikki käräjäoikeuden päätökset muuttuvat hovissa, ja hovin KO;ssa.

        Linkin sisällöstä ei tietoa.

        Lompsijat tulevat pettymään, heille jää vain kyynelten kastelemien nenäliinojen heiluttelu.
        - riippu lompsijoista.

        Olipas mahtava anti antipersun aloitukselle - voikin aiheellisesti kysyä tästäkin aloituksesta - MIKSI ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisipäällikkö on oikeassa.
        - Mahdollisesti, en tiedä mistä.

        Natsiliput eivät kuulu Helsingin kaduille.
        - Eivät kuulu, mutta ei niitä myöskään ole kielletty.

        Käräjäoikeuden salliva päätös muuttuu vielä hovissa.
        - Yleensä kaikki käräjäoikeuden päätökset muuttuvat hovissa, ja hovin KO;ssa.

        Linkin sisällöstä ei tietoa.

        Lompsijat tulevat pettymään, heille jää vain kyynelten kastelemien nenäliinojen heiluttelu.
        - riippu lompsijoista.

        Olipas mahtava anti antipersun aloitukselle - voikin aiheellisesti kysyä tästäkin aloituksesta - MIKSI ?

        Tärkeä uutinen kun poliisipäällikkö kommentoi natsiasiaa.
        Natseja näyttää selvästikin harmittavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeä uutinen kun poliisipäällikkö kommentoi natsiasiaa.
        Natseja näyttää selvästikin harmittavan.

        nuolilipun vienti ja lakkautus toi sallitun hakaristilipun , tuleeko seuraavaksi valkoinen lippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nuolilipun vienti ja lakkautus toi sallitun hakaristilipun , tuleeko seuraavaksi valkoinen lippu.

        joo, natsien olisi parasta antautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin se, että jos ei kykene sanomaansa keskustelupalstalla itse kuvailemaan, vaan pitää linkkejä käyttää, ei sellainen sanoma voi olla kovinkaan oleellinen, eikä vieraiden anonyymien linkkejä ole syytä availla.

        pitäisikö kirjoittaa toiseen kertaan jo kerran kirjoitettu? pönttö mikä pönttö


    • Anonyymi

      Natsitouhu on saatava loppumaan heti.

      • Anonyymi

        Muutaman hölmön marssiminen lipun kanssa, ei ole natsitouhua, se on vain lapsellista hölmöyttä, niin kuin sinun aiheesta palstalla mölyäminenkin.


      • Anonyymi

        Heilutelkoot mitä lippua tahansa ei voisi vähempää kiinnosttaa,ja sitapaistsi onko toi lippu kelletty tässä maassa ei vastaan minä,joutavanpäiväiväistä vouhotusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heilutelkoot mitä lippua tahansa ei voisi vähempää kiinnosttaa,ja sitapaistsi onko toi lippu kelletty tässä maassa ei vastaan minä,joutavanpäiväiväistä vouhotusta .

        Natsit eivät tarvitse Suomessa liikkumatilaa sentinvertaa.


    • Anonyymi

      Sinä 🍌 se et sitten koskaan opi lukemaan artikkeleita joita tänne päivittäin pommitat? Katsos neropatti kun ko. poliisi vain sanoi kuinka hakaristilippu joka ei ole kielletty pitäisi sellaiseksi asettaa. Miten voi luetun ymmärtäminen olla aina noin ylivoimainen asia?

      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

        Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."


      • Anonyymi

        Muistaakseni jatkosodan jälkeen kiellettiin kaikkien natsitunnusten käyttö, olenko väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni jatkosodan jälkeen kiellettiin kaikkien natsitunnusten käyttö, olenko väärässä?

        Mistähän löytyisi näiltä sivuilta ihminen joka A) olisi vaivautunut lukemaan avauksen ennen kannanottoja tai sellaista joka B) ymmärtäisi lukemansa?

        Avauksessa kun yksiselitteisesti kerrotaan kuinka hommat kusi käräjille koska natsilippu tai sen heilutteleminen ei ol kielletty.


      • Anonyymi

        Tämä Vanha-Komuakka on niin täpinöissään näistä natseista että pistää naurattmaan kuinka sekainenen voi olla ihminen päästään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Vanha-Komuakka on niin täpinöissään näistä natseista että pistää naurattmaan kuinka sekainenen voi olla ihminen päästään .

        Supokin on natseista huolissaan, miksipä ei siis normaalit kansalaisetkin?


    • Anonyymi

      poliisin käskytys tullaan selvittämään , kuka antoii käskyn ???

      • Anonyymi

        jatka vaan nenäsi kaivelua


      • Anonyymi

        Ihan sama, mutta nuo idiootit olisivat voineet itse ajatella, eikä tepastella niiden naurettavien lippujensa kanssa. On vaikeata kuvitella, mitä nuo tontut kuvittelivat tekevänsä. On laskettavissa kahden käden sormin ne idiootit, jotka tuollaista tekisivät itse. Lisäksi toinen moinen määrä niitä perässäkulkijoita, joista ei kukaan ole edes kiinnostunut. Yhteiskunnan ulkopuolelle tippuneita päihdeongelmaisia.
        Tuosta porukasta ei kukaan pääsisi kuin ojankaivuu hommiin, jos heidän mielensä mukainen aatteensa saisi vallan. Siis typerysten touhua, julkisuushakuisuutta - joka onnistuu typerysten ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama, mutta nuo idiootit olisivat voineet itse ajatella, eikä tepastella niiden naurettavien lippujensa kanssa. On vaikeata kuvitella, mitä nuo tontut kuvittelivat tekevänsä. On laskettavissa kahden käden sormin ne idiootit, jotka tuollaista tekisivät itse. Lisäksi toinen moinen määrä niitä perässäkulkijoita, joista ei kukaan ole edes kiinnostunut. Yhteiskunnan ulkopuolelle tippuneita päihdeongelmaisia.
        Tuosta porukasta ei kukaan pääsisi kuin ojankaivuu hommiin, jos heidän mielensä mukainen aatteensa saisi vallan. Siis typerysten touhua, julkisuushakuisuutta - joka onnistuu typerysten ansiosta.

        pvl lakkautettiin ja lippu kiellettiin eli looginen on hakaristilippu sallittuna🤣
        lakkautus perustui herkän runopoikanne lääkemassa löytöön vatsasta kuollessaan .
        Nämä kaverit ei edes alkoholia käytä ja halveksivat päihteiden käyttäjiä .
        joten kommenttisi on tyhmän tietämättömän itkua 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pvl lakkautettiin ja lippu kiellettiin eli looginen on hakaristilippu sallittuna🤣
        lakkautus perustui herkän runopoikanne lääkemassa löytöön vatsasta kuollessaan .
        Nämä kaverit ei edes alkoholia käytä ja halveksivat päihteiden käyttäjiä .
        joten kommenttisi on tyhmän tietämättömän itkua 🤣🤣🤣

        Halveksivat kyllä paljon muutakin. Onko joku alkoholin käyttämättömyys sitten meriitti sinun silmissäsi tuolle roskasakille vai kuulutko ihan itsekin tuohon roskasakkiin?

        Holokaustin kannattajille ei pidä antaa tuumaakaan tilaa levittää äärioikeistolaista paskaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pvl lakkautettiin ja lippu kiellettiin eli looginen on hakaristilippu sallittuna🤣
        lakkautus perustui herkän runopoikanne lääkemassa löytöön vatsasta kuollessaan .
        Nämä kaverit ei edes alkoholia käytä ja halveksivat päihteiden käyttäjiä .
        joten kommenttisi on tyhmän tietämättömän itkua 🤣🤣🤣

        No se kyllä tiedetään, että natseilla on aina oltava jotain halveksittavaa. Halveksimilleen he sitten tekevät erilaisia juttuja, jos pystyvät. Näyttöä on.


    • Anonyymi

      Puliisipäällikkö siis ottaisi OIKEUDEN OMIIN KÄSIINSÄ
      "Oikeus arvostelee poliisia siitä, että se takavarikoi hakaristiliput miehiltä sen jälkeen, kun miehet olivat kieltäytyneet luovuttamasta niitä poliisille. Oikeuden mukaan takavarikoinnille ei ollut perustetta"

    • Anonyymi

      Onpas täällä natseja liikkeellä

      • Anonyymi

        ei perusteettomia toimia hyväksytä vaikka ne kohdistuisi kehen .


      • Anonyymi

        missäpä sinä et niitä näkisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei perusteettomia toimia hyväksytä vaikka ne kohdistuisi kehen .

        Tuohan on tulkittavissa natsien hyysäämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missäpä sinä et niitä näkisi?

        Joo, vaikeaa on välttää kun ne tulevat ilmoittautumaan minulle kuten sinä.


    • Anonyymi

      Saihan natsilipusta tunnetuksi tullut kristilliskeskustalainen Marko Koskelokin pitää Keskustan jäsenyyden ja jatkaa kunnallisvaaleissa Keskustan listoilla.

      • Anonyymi

        No keskustassahan tunnetusti saavuttaa sitä korkeamman aseman mitä enemmän töpeksii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No keskustassahan tunnetusti saavuttaa sitä korkeamman aseman mitä enemmän töpeksii?

        persuissa saa vain sulan hattuun.


    • Anonyymi

      natsiliput kaatikselle ja natsit hoitoon, yksinkertaista eikö totta.

    • Anonyymi

      Oikeuden suhde natsismiin on munaton. Natsilippuja saa liehuttaa, mutta natsilippujen liehuttajia ei saa kutsua natsipelleiksi? Oikeuden olisi syytä tehdä ryhtiliike ja miettiä mitä mieltä ovat sekä natseista että natsilippuja ulkoiluttavista natseista. #natsivahinko

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe