Yleisönkin on osattava käyttäytyä !

sivusta seuraaja

Paljon puhutaan siitä ,ettei artisti saa käyttäytyä huonosti, mutta kyllä minun mielestäni yleisönkin pitää käyttäytyä fiksusti ja antaa bändille ja artistille työrauha silloin kun he esiintyvät.

35

1997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strangerinthecrowd

Nyt olet kyllä pureutunut villakoiran ytimeen. Paljon näkee ja kuulee kaikenlaista häiriöntekoa yleisön taholta artisteja ja bändejä kohtaan. Sangen ikävää.

• anna.h

Tosi hyvä kommentti. Esim. huutelijat yleisön joukossa ovat rasittavia niin esiintyjille kuin muulle yleisöllekin.

• jivejalka

Kyllä vaan. Esiintyjille on annettava työskentely rauha ja järjenkäyttö on yleisöltäkin sallittua. Ei se pääsylipun ostokaan ihan mihintahansa käytökseen oikeuta.
      Tuli mieleen mm. pari tapausta T.Kansan keikoilta:

Erääällä Tapsan keikalla yks mies tuli siihen lavaneteen kynän ja paperinpalan kanssa. Tapsa lauloi just jotain laulua, kun se mies huitoi siinä sen kynän kanssa ja ,että:" Tapsa anna nimmari".

Tapsa sitten hermostui siitä , veti biisin poikki ja sanoi miehelle ,että : " Laita nyt se kynä pois. Mä olen laulaja ,en kirjailija ". Mies lähti siitä siten mutisten matkoihinsa. Varmaan se kertoi ihmisille ,että miten diiva ja ylimielinen se Kansa on, kun ei edes nimmaria voinut kirjoittaa...
      Varmaan siinä nyt joku kesken esiintymisensä alkaa nimmareita jakamaan. Yleensä ne hommat hoidetaan tauolla tai keikan jälkeen.

Toinen tapaus sattui Tapsan keikalla, kun joku pariskunta pyysi ,että Tapsa laulaisi twistiä. Tapsa naurahti,että : " Twistiäkö ? Siinä menee polvet ". Pariskunta ei hellitänyt vaan he edelleen hokivat ,että he haluavat tanssia nyt nimenomaan twistiä. Siihen Tapsa tokaisi,että :" Tanssikaa te vaan twistiä kaikessa rauhassa, mutta minä laulan nyt tangoa ".
      Jo loppui pariskunnalta twistin pyyntö siihen.

• Julleboi

Juuri tuollainen käytös T Kansan kohdalla ajaa ihmiset pois keikoilta. Senpä vuoksi nyt vetäytyykin tanssilavoilta knu ihmiset ei enää käy katsomassa. Kansa on ollut yli vuosikymmenen B, ellei C luokan tähti. Hyvä ettei enää tarvi tavallisen kansan kärsiä T Kansan "taiteellisuudesta"

• meitsi
        Julleboi kirjoitti:

Juuri tuollainen käytös T Kansan kohdalla ajaa ihmiset pois keikoilta. Senpä vuoksi nyt vetäytyykin tanssilavoilta knu ihmiset ei enää käy katsomassa. Kansa on ollut yli vuosikymmenen B, ellei C luokan tähti. Hyvä ettei enää tarvi tavallisen kansan kärsiä T Kansan "taiteellisuudesta"

Tapsa on loistava laulaja. Maan parhaita miesartisteja,ellei jopa paras. Porukkaa Tapsan keikoilla käy mukavasti ( Itse sen mm. viimekesänä totesin). Se on aivan oikein ,että artisti huomautttaa asiasta jos yleisö käyttäytyy huonosti.

• ,m.
        meitsi kirjoitti:

Tapsa on loistava laulaja. Maan parhaita miesartisteja,ellei jopa paras. Porukkaa Tapsan keikoilla käy mukavasti ( Itse sen mm. viimekesänä totesin). Se on aivan oikein ,että artisti huomautttaa asiasta jos yleisö käyttäytyy huonosti.

muidenkin kiekoilla,kuten Jarin

• tanssija
        Julleboi kirjoitti:

Tapsa on LAULAJANA ehdottomasti parasta A-ryhmää, vaikken erityisemmin hänen maanisesta egostaan pidäkkään.
        Tapsan tyyliin kuuluu sanoa ajatuksensa suoraan. se ei ole aina ihan fiksua.

• Jivejalka
        Julleboi kirjoitti:

Ensinnäkin Tapani Kansa hoiti nuo molemmat tapaukset varsin tyylikkäästi, vaikka ehkä tuossa minun jutussani siltä vaikuttanutkaan.
        Mies, joka Tapsan laulun aikana huitoi siinä lavanedessä kynä kädessään ja huusi: "TAAPSAAA" monta kertaa kesken laulun ,ei mielestäni käyttäytynyt kovin fiksusti.
        Kuka artisti kesken laulamisen alkaa kirjoittamaan nimmaria ? Eikö laulaminen ole ensisijassa se laulajan työ ?
        Tapsa sanoi kyllä yleisölle,että sitten tauolla hän kirjoittaa halukkaille nimmareita.

toisessa tapauksessa se Tapsa sanoi NAURAEN ,että : " Tanssikaa te vaan twistiä kaikessa rauhassa, mutta minä laulan nyt tangoa", eli se oli myös sellainen vitsi.

Toisekseen.Olin viimekesänä kolmasti tansseissa, jossa esiintyjänä oli Tapani Kansa. Väkeä oli joka kerta hyvin. Jopa enemmän ,kuin monen muun artistin keikalla. Esim. Esakalliolla oli porukkaa runsaasti.

Kolmanneksi. Tapani Kansa on huippulaulaja, hänen laulajanlaatunsa erottuu massasta. Lauluopiskelu näkyy ja kuuluu ja värikäs persoona ,ei jätä ketään kylmäksi.

Neljänneksi. Konserteissakin käy ihan tavallista kansaa. Eivät he ole mitään elitismiä. Eihän ole mistään oopperaesityksistä kyse. Monet tanssilavoilla käyvät ihmiset käyvät myös konserteissa.

• tyttönen
        Jivejalka kirjoitti:

Ensinnäkin Tapani Kansa hoiti nuo molemmat tapaukset varsin tyylikkäästi, vaikka ehkä tuossa minun jutussani siltä vaikuttanutkaan.
        Mies, joka Tapsan laulun aikana huitoi siinä lavanedessä kynä kädessään ja huusi: "TAAPSAAA" monta kertaa kesken laulun ,ei mielestäni käyttäytynyt kovin fiksusti.
        Kuka artisti kesken laulamisen alkaa kirjoittamaan nimmaria ? Eikö laulaminen ole ensisijassa se laulajan työ ?
        Tapsa sanoi kyllä yleisölle,että sitten tauolla hän kirjoittaa halukkaille nimmareita.

toisessa tapauksessa se Tapsa sanoi NAURAEN ,että : " Tanssikaa te vaan twistiä kaikessa rauhassa, mutta minä laulan nyt tangoa", eli se oli myös sellainen vitsi.

Toisekseen.Olin viimekesänä kolmasti tansseissa, jossa esiintyjänä oli Tapani Kansa. Väkeä oli joka kerta hyvin. Jopa enemmän ,kuin monen muun artistin keikalla. Esim. Esakalliolla oli porukkaa runsaasti.

Kolmanneksi. Tapani Kansa on huippulaulaja, hänen laulajanlaatunsa erottuu massasta. Lauluopiskelu näkyy ja kuuluu ja värikäs persoona ,ei jätä ketään kylmäksi.

Neljänneksi. Konserteissakin käy ihan tavallista kansaa. Eivät he ole mitään elitismiä. Eihän ole mistään oopperaesityksistä kyse. Monet tanssilavoilla käyvät ihmiset käyvät myös konserteissa.

Kerran Tapsan keikalla sattui näin: Mä olin siinä lavanedessä ja siihen tuli pari miestä, jotka olivat aika kovassa kännissä ( olivat juhlimassa ns. "varpajaisia", eli toisen miehen isäksi tuloa ).
        He olivat aluksi ihan fiksusti ,mutta sitten se toinen nakkas kädessään olevan grillimakkaran sinne tanssilattialle ja toinen kaivoi taskustaan viinapullon ,josta he ottivat hörppyjä. Se toinen mies kysyi ,multa ,että eiks Tapsa olekkin ihana ?" ja yritti tarrata meikäläiseen kiinni. samassa Tapsa ärjäisi niille miehille ,että : Nyt jos ette pian lähde siitä sen pullon kanssa ,niin sitten lähetetään !
        Miehet vähän mussuttivat siinä jotain ,mutta lähtivät siitä sitten matkoihinsa.
        Kiitokset Tapsalle ,että hän puuttui tuohon häiriköintiin. Järjestysmiehiä ,kun ei näkynyt mailla, eikä halmeilla.

Mä ajattelin ,että se oli aika rohkea teko Tapsalta . Monestako artistista olisi ollut samaan ? Ajattelin ,että tietysti joku valittaa yleisönosastolle ,että Tapsa oli töykeä yleisölle, mutta onneksi ei valittanut. Kai kaikki huomasi miten moukkamaisia ne miehet siinä olivat.
        Varmasti menen jatkossakin Tapsaa kuuntelemaan ja katselemaan ,kun siihen vaan tilaisuus siunaantuu.
        T.Kansa on mahtavaääninen ja tosi karismaattinen artisti.

• imagot
        tyttönen kirjoitti:

Kerran Tapsan keikalla sattui näin: Mä olin siinä lavanedessä ja siihen tuli pari miestä, jotka olivat aika kovassa kännissä ( olivat juhlimassa ns. "varpajaisia", eli toisen miehen isäksi tuloa ).
        He olivat aluksi ihan fiksusti ,mutta sitten se toinen nakkas kädessään olevan grillimakkaran sinne tanssilattialle ja toinen kaivoi taskustaan viinapullon ,josta he ottivat hörppyjä. Se toinen mies kysyi ,multa ,että eiks Tapsa olekkin ihana ?" ja yritti tarrata meikäläiseen kiinni. samassa Tapsa ärjäisi niille miehille ,että : Nyt jos ette pian lähde siitä sen pullon kanssa ,niin sitten lähetetään !
        Miehet vähän mussuttivat siinä jotain ,mutta lähtivät siitä sitten matkoihinsa.
        Kiitokset Tapsalle ,että hän puuttui tuohon häiriköintiin. Järjestysmiehiä ,kun ei näkynyt mailla, eikä halmeilla.

Mä ajattelin ,että se oli aika rohkea teko Tapsalta . Monestako artistista olisi ollut samaan ? Ajattelin ,että tietysti joku valittaa yleisönosastolle ,että Tapsa oli töykeä yleisölle, mutta onneksi ei valittanut. Kai kaikki huomasi miten moukkamaisia ne miehet siinä olivat.
        Varmasti menen jatkossakin Tapsaa kuuntelemaan ja katselemaan ,kun siihen vaan tilaisuus siunaantuu.
        T.Kansa on mahtavaääninen ja tosi karismaattinen artisti.

Jokunen aika sitten kuuntelin Tapani Kansan haastattelun radiossa ja on tunnustettava mielipiteen hiukan muuttuneen Tapsasta. Olen aina luullut ylimieliseksi kerskailijaksi mutta haastattelun kuultuani ajattelin luuloni menneen ihan vikaan. Aika suorapuheinen mies mutta silti aika symppis. Me kun ei tunneta henk.kohtaisesti noita kavereita niin on vaikea muodostaa luonteenkuvaa ainoastaan esiintymisen perusteella. Haastatteluja ja ohjelmia saisi olla useammin artisteista jotta oppisimme tuntemaan omat suosikkimme paremmin. Jopa ne ei niin suosikitkaan, saattavat tulla vaikka suosikeiksi. Jotkut taas jotka esiintymisen perusteella vaikuttavat niin sympaattisilta saattavat olla juuri yksityisesti aivan toisenlaisia.

• imagot kirjoitti:

Jokunen aika sitten kuuntelin Tapani Kansan haastattelun radiossa ja on tunnustettava mielipiteen hiukan muuttuneen Tapsasta. Olen aina luullut ylimieliseksi kerskailijaksi mutta haastattelun kuultuani ajattelin luuloni menneen ihan vikaan. Aika suorapuheinen mies mutta silti aika symppis. Me kun ei tunneta henk.kohtaisesti noita kavereita niin on vaikea muodostaa luonteenkuvaa ainoastaan esiintymisen perusteella. Haastatteluja ja ohjelmia saisi olla useammin artisteista jotta oppisimme tuntemaan omat suosikkimme paremmin. Jopa ne ei niin suosikitkaan, saattavat tulla vaikka suosikeiksi. Jotkut taas jotka esiintymisen perusteella vaikuttavat niin sympaattisilta saattavat olla juuri yksityisesti aivan toisenlaisia.

Kirjoitit täyttä asiaa "Imagot" :D HYVÄ!!!

Olen Tapsa fani ja olen tietysti kuullut Tapsasta niitä negatiivisia juttuja (bändille tiuskimiset ja ylinopeuskaahailut), mutta olen kuullut myös paljon(ts.enemmän) positiivisia juttuja Tapsasta. Monet teistä Tapsan mollaajistakin yllättyisitte jos kertoisin niistä.
        Sen voin sanoa ,että Tapsa on sydämellinen ja hieno mies, sen hieman itseriittoiselta ja varautuneelta vaikuttavan ulkokuoren alla.
        Tapsa vetää roolia, jolla tekee itselleen usein hallaa. Jos hän olisi aina sellainen , kuin on oikeasti on, niin kyllä muuttusi yhdeltä jos toiseltakin käsitys hänestä. Tapsa on mm. pohjimmiltaan äärimmäisen herkkä , mutta ei halua näkyvän sen yleisölleen. Kai se on osittain sitä itsesuojeluvaistoakin.

• ????
        Justiinax kirjoitti:

Kirjoitit täyttä asiaa "Imagot" :D HYVÄ!!!

Olen Tapsa fani ja olen tietysti kuullut Tapsasta niitä negatiivisia juttuja (bändille tiuskimiset ja ylinopeuskaahailut), mutta olen kuullut myös paljon(ts.enemmän) positiivisia juttuja Tapsasta. Monet teistä Tapsan mollaajistakin yllättyisitte jos kertoisin niistä.
        Sen voin sanoa ,että Tapsa on sydämellinen ja hieno mies, sen hieman itseriittoiselta ja varautuneelta vaikuttavan ulkokuoren alla.
        Tapsa vetää roolia, jolla tekee itselleen usein hallaa. Jos hän olisi aina sellainen , kuin on oikeasti on, niin kyllä muuttusi yhdeltä jos toiseltakin käsitys hänestä. Tapsa on mm. pohjimmiltaan äärimmäisen herkkä , mutta ei halua näkyvän sen yleisölleen. Kai se on osittain sitä itsesuojeluvaistoakin.

Voi mitä ylistystä voi jeeeee.....

• ???? kirjoitti:

Voi mitä ylistystä voi jeeeee.....

Jaa... Ei se mun mielestä ihan noin hauskaa ollut. Mä luulen kyllä ,että mä tunnen Tapsan vähän paremmin ,kuin sä.

• OK.
        imagot kirjoitti:

Jeps! Minullakin oli aikaisemmin Tapsasta aika negatiiviset mielikuvat , mutta ne muuttuivat kun menin jokin aika sitten hänen keikalleen. Tapsa vaikutti sellaiselta hyvin tavallisen oloiselta kaverilta, ei ollut mitenkään olevinaan. Jutteli yleisölle laulujensalomassa mukavia ja nimmareita jakaessaan vaikutti hieman ehkä jopa vaivautuneelta, kun sai yleisöltä niin kovasti suitsutusta ja kiitosta osakseen upeasta konsertista.
        menin konserttiin epäluuloisena. Palasin iloisena ja hienoa elämystä rikkaampana.

• voi jeee.........
        Justiinax kirjoitti:

Jaa... Ei se mun mielestä ihan noin hauskaa ollut. Mä luulen kyllä ,että mä tunnen Tapsan vähän paremmin ,kuin sä.

Naksu veti herneet taas kerran. Tuntee Tapsan paremmin voi jee mikä veto. Kun ei kiinnosta ei sitten pennin vertaa tunnet tai et.

• Herneentyöntäjä
        Justiinax kirjoitti:

Ootko joku 13 v pikkulikka joka fanittaa Tappio Kansaa? Usko jo että hyvin usean musiikista ja esiintjistä tietävän ja tanssipaikoilla käyvän mielestä T Kansa on äksyilevä paviaani joka lopettaa keikkailun koska siitä ei saa enää tarpeeksi rahaa. Yleisö kun äänestää jaloillaan. Vai että herkkä?!!? Paskanmarjat.

• Mira
        Herneentyöntäjä kirjoitti:

Ootko joku 13 v pikkulikka joka fanittaa Tappio Kansaa? Usko jo että hyvin usean musiikista ja esiintjistä tietävän ja tanssipaikoilla käyvän mielestä T Kansa on äksyilevä paviaani joka lopettaa keikkailun koska siitä ei saa enää tarpeeksi rahaa. Yleisö kun äänestää jaloillaan. Vai että herkkä?!!? Paskanmarjat.

Tiedoksi vaan ,että Tapsa ei ole jättämässä keikkailua, vaan tanssilavat ( ainakin toistaiseksi). Keikkaluahan se on konsertoiminenkin.

Voisitko sanoa ,että jos Tapsa Kansa ajattelee ensisijassa rahaa ,niin miksi se tekee niin paljon hyväntekeväisyyskeikkoja ? Muutama viiko sitten lauloi konsertissa, jonka tuotto menin ruokaan karjalan lapsille. Nyt miehellä on suunnitelmissa laulaa eräälle lakkautusuhan alla olevalle koululle rahaa , jotta se voisi jatkaa toimintaansa.
        Jokin aika sitten hän lauloi konsertissa, jonka tuotolla ostettiin vanhuksille pyörätuoleja.
        Tapsa on mahtava laulaja ja hyvä tyyppi. Hän ei turhaa meteliä hyväntekeväisyyskonserteistaan pidä. Harvoin esiintyy sellaisissa hyväntekeväisyyskonserteissa, jotka näytetään TV:ssä, vaikka siitähän artisti saisi ylimääräistä mainosta.
        Paljon puhutaan T.Kansasta pahaa, mutta sillä miehellä on sydän paikallaan ja elämänarvot kohdallaan.
        Kaikkea hyvää Tapsalle ja onnea ja menestystä hienossa työssään laulajana.

• Herneentyöntäjä kirjoitti:

Ite oot paviaani, ja oikein punaperse sellainen !
        Tapsan keikoilla käy porukkaa ihan hyvin, mutta sinähän et sitä tiedä, koska et koskan käy Tapsan keikoilla.
        Tapsa on herkkä. Kyllä sen tietää jokainen, joka vähänkin Tapsan tuntee.

• no joo
        *************** kirjoitti:

Voisitko sanoa ,että jos Tapsa Kansa ajattelee ensisijassa rahaa ,niin miksi se tekee niin paljon hyväntekeväisyyskeikkoja ? Muutama viiko sitten lauloi konsertissa, jonka tuotto menin ruokaan karjalan lapsille. Nyt miehellä on suunnitelmissa laulaa eräälle lakkautusuhan alla olevalle koululle rahaa , jotta se voisi jatkaa toimintaansa.
        Jokin aika sitten hän lauloi konsertissa, jonka tuotolla ostettiin vanhuksille pyörätuoleja.
        Tapsa on mahtava laulaja ja hyvä tyyppi. Hän ei turhaa meteliä hyväntekeväisyyskonserteistaan pidä. Harvoin esiintyy sellaisissa hyväntekeväisyyskonserteissa, jotka näytetään TV:ssä, vaikka siitähän artisti saisi ylimääräistä mainosta.
        Paljon puhutaan T.Kansasta pahaa, mutta sillä miehellä on sydän paikallaan ja elämänarvot kohdallaan.
        Kaikkea hyvää Tapsalle ja onnea ja menestystä hienossa työssään laulajana.

Täytyyhän Tapsan välillä pätee etteivät ihmiset häntä kokonaan unohda. Hyväntekeväisyyttää silmänlumeeksi niin taas ....

• että silleen

Herne Justi ja herneentyöntäjä heh heh heeee
        Olen kans tuota samaa ihmetellyt no joo 13 v on varmaan sopiva ikä tuollaiselle paviaanille kuin Justiinax on.

• että silleen kirjoitti:

Herne Justi ja herneentyöntäjä heh heh heeee
        Olen kans tuota samaa ihmetellyt no joo 13 v on varmaan sopiva ikä tuollaiselle paviaanille kuin Justiinax on.

Ja taas teikäläistä näemmä naurattaa... Tiedätkö muuten ,että sellanenkin sanonta on ,että se parhaiten nauraa, jolla on kovimmat lääkkeet ?

• no joo kirjoitti:

Täytyyhän Tapsan välillä pätee etteivät ihmiset häntä kokonaan unohda. Hyväntekeväisyyttää silmänlumeeksi niin taas ....

Tapsaa ei unohda kukaan. Suomen paras artisti !
        Sillä vaan on muitakin motiiveja laulaa ,kuin raha.

• no jooo
        Justiinax kirjoitti:

Ja taas teikäläistä näemmä naurattaa... Tiedätkö muuten ,että sellanenkin sanonta on ,että se parhaiten nauraa, jolla on kovimmat lääkkeet ?

Lueppas tuo oma tekstisi jossa hekottelet niin taidat olla aika tabuissa niinkuin idolisikin.

• no jooo kirjoitti:

Lueppas tuo oma tekstisi jossa hekottelet niin taidat olla aika tabuissa niinkuin idolisikin.

Ite oot taas kännissä, niinkuin idolisikin harva se päivä !

• no joo
        Justiinax kirjoitti:

Ite oot taas kännissä, niinkuin idolisikin harva se päivä !

No nyt selvisi miksi Justiinax on niin kova kirjoittelemaan sehän on kännissä koko ajan.
        Hyvä kun kerroit meille nyt syy selvis.
        Älä Justiinax kanna toisista murhetta vaan kanna itsestäsi koska tässä rupeen jo huolestumaan susta
        ja sun...

• Anniina

Olin erään bändin keikalla viikkositten ja siellä eräs humalainen nainen puristeli laulajaa peffasta ja hipelöi jalasta lopukseen se kysyi saako halata ja halauksen jälkeen se antoi pusun laulajan poskelle.Mielestäni tämä on jo häiriköintiä jos joku.Sekä epäsopivaa käytöstä.
        Tälläiset ihmiset saisi poistaa välittömästi keikoilta.

• Saapas

Totta puhut! Ei yleisönkään saa antaa menettä'ä kontrollin tajuaan keikoilla-. Kyllä bändille ja artistille pitää antaa työrauha, Joskus näkee, että naiset tai miehet tuppautuvat artistiin vaatteisiin tai muuten kiinni kesken laulamisen. Jotkut huitovat käsillään, että haluavat kätellä. Eikö noita asioita voi tehdä sitten, kun artisti on nimmareita jakamassa. Samoin kaikenlaiset artistille tai bändille huutelijat ovat todellinen riesa. Eikä myöskään pidä mennä kahvipaussilla häiritsemään esiintyjiä, elleivät he itse tule luokse. Jotkut vaan ripustautuu etenkin artistin kantaan heti, kun tämä liikahtaa sentinkään pois estradilta.

• häätö

Eihän kukaan pidä työpaikallaan siitä, että joku tulee viereen öykkäröimään. Asiallinen neuvo on aina paikallaan, sekin fiksusti esitettynä, mutta suunsoitto on ikävää. Taannoin olin kerran Kari Tapion keikalla, jossa hänen poikansa oli flunssainen ja 39 asteen kuumeessa. Lavan vieressä pari laitamyötäisessä ollutta kaveria antoi "ohjeita" Jirille soittamisessa. Tauon jälkeen Kari itse tuli ystävällisesti sanomaan näille kaveruksille, että voisitteko antaa pojille työrauhan, en hänkään tule sinun duunipaikalle häiritsemään. Myöhemmin toinen kaveruksista meni pyytämään Jiriltä anteeksi, ojentaen myös kätensä sen merkiksi.Silloin sanoma meni siis perille. Eikä ihan kivaa ole varmastikaan artistista yleisön harrastama, jatkuva valokuvaaminen. Kohtuus kaikessa.

• strangerinthecrowd

Että kyseisistä hepuista edes toinen oli käynyt esittämässä anteeksipyynnön Jirille. Hyvä niin.

• pike y

Yliaktiivist fanit kuriin,,

• fanit

Millainen fani on yliaktiivinen? Suuhun tuppautuva hihassaroikkuja? En tunnistanut taiteilijanimmariasi, mutta kertoisitko omakohtaisen kokemuksesi kuinka sinua on liikaa ihailtu? Utelias vaan...:)

• karamelli

Ei varmaan ihan kivaa artista ole jatkuva salamavalojen räiske ympärillä, oli miten ihaltu tahansa. Kymmenen salaman välähdystä yhtäaikaa ei mitenkään välttämättä ilahduta...

• strangerinthecrowd

voiko ihmisiä sitten kieltääkään kuvaamasta? Ei mun mielestä, eikä tarviikaan. Tietysti sitten se on yleisön pohdinnassa kannattaako kaikkien kymmenen ottaa kuvaa samaan aikaan...
        Enemmän minua ärsyttää nämä kamerakännyköiden kanssa kuvaajat. Kännykät voi aiheuttaa häiriöitä orkesterin laitteisiin... diddididdidii on inhottava ääni biisien lomaan...

• Keiju

Ihanaa että joku huomioi tämänkin asian! :)

Kuulin kerran, kun lavan reunalla humalainen tanssiurpo jankutti jankuttamasta päästyään toivebiisiään. Bändin jäsen kysyi "missä sä oot töissä?". Änkyttäjä meni hämilleen ja vastasi. Muusikko sanoi tulevansa seuraavana päivänä kännissä työpaikalle neuvomaan miten tämän biisin toivojan oma työ kuuluu tehdä. Mielestäni loistava veto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe