Ruoholahdessa on muutaman vuoden päästä vapautumassa markkinoille hitas asuntoja.
Olen koko elämäni asunut Ruoholahdessa ja mietityttää taloyhtiöiden kunto. Hitas vapautuu ja asuntoja tulee varmasti satoja myyntiin. Mutta taloyhtiöiden remontit tekemättä, esimerkiksi Itämerenkatu 12 ja 28 taloyhtiöt.. Taloyhtiöitä huonossa kunnossa, viemärit haisee ja raput rapistuvan.. Hallituksessa istuvia ei ole viimeiseen 10 vuoteen kiinnostanut kunnostaminen, huolto, korjaus kun odottavat vaan että saavat myydä pois ja ostajia odottaa pommi.
Tehkää ihmiset jotain!
Ruoholahti asunnot - pommi odottaa kun hitas vapautuu
Anonyymi
5
526
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ostajia löytyy niin mikä ettei?
- Anonyymi
Toinen näytti olevan Hoasin talo ja toinen Helan...
- Anonyymi
Puolet omistus, puolet vuokralla. Ota selvää
- Anonyymi
Nyt on Itämerenkatu 12 remontteja remontin perään! Kauan odottivat että mitään tapahtuu. Iso lasku tulossa 5-10v sisään kun putket, parvekkeet ym tehdään
- Anonyymi
Älkee vaan erehtykö ostamaan, huijausta koko homma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906