Jani Mäkelä vittuilee kansanedustajana poliisille somessa

Anonyymi

MTJ, Jani on lisänimensä ansainnut ja nyt päätti vielä puolustaa Natsilippua ja hakea vallankäytöstä oikeutusta sen liehuttamiselle.

Miten me voisimme lopettaa verorahojen tuhlaamisen Janin palkkioihin. Eduskunta tulee hyvinkin toimeen ilman yhtä Jania.

Äijä on häpeäksi koko puolueelle.

31

2080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainen Natsijani.. Voi helvetti mistä näitä hulluja on pistetty hillo tolpalle notkumaan?

      • Anonyymi

        Sanotaan, että JM on eduskunnan tyhmin kansanedustaja? Siltä se vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan, että JM on eduskunnan tyhmin kansanedustaja? Siltä se vaikuttaa.

        Mäkelä kilpailee tuosta tittelistä tasaväkisesti Turtiaisen kanssa.


    • Anonyymi

      Tämä Mäkelä kilpailee ankarasti tyhmimmän kansanedustajan tittelistä! Ei ensimmäinen typeryys jonka suustaan päästää! Kuka tunnustaa tuota äänestäneensä?

    • Anonyymi

      Twitteriä hetken seuraamalla ei voi kuin ihmetellä, kuinka kandanedustaja voikin vältellä tiedon omaksumista noin lahjakkaasti. Sitten vielä syyttelee esim asiantuntijoita valhtelijoiksi vaikka ei vaan ole itse ymmärtänyt. Tosi "fiksua" kansanedustajan kylvää jatkuvaa, perusteetonta epäluuloa vain koska itse on saamaton ja osaamaton ymmärtämään maailman menoa.

      Mutta öyhöpopulistin tavoite on luoda kaaosta ja epäluuloa ja ylentää itseään sitä kautta. Oman ymmärryksen ja osaamisen kasvattaminen ja sitä kautta yhteisen hyvän eteen ponnistelu ei kiinnosta. Minä, minusta, minuun on tärkeintä.

    • Anonyymi

      Missä "Tyhmä persuksikin Mäkelän" aivopieruja voi lukea?

    • Anonyymi

      Janihan tekee palveluksen yhteiskunnalla vaatiessaan että natsit saavat tuoda aatteensa näkyville.

      Mikä olisi sen parempaa kuin tietää ketkä ovat natseja ja ketkä niitä hyysäävät (siis jos hyysäävät)

      • Anonyymi

        Mäkelä siis profiloituu natsien edunajajaksi vaatimuksellaan?


    • Anonyymi

      Jani luulee tipu ja nokkimisjärjestyksessä ylempänä. Janilta puuttuu kyky elää rinnan muiden kansalaisten kanssa. Jani yrittää riidalla ja vittuilulla rakentaa parempaa yhteiskuntaa.

      • Anonyymi

        Jani Mäkelä pitää omalta osaltaan poliittisesti päättömällä öyhötyksellään huolen siitä, että persut tulevat olemaan jatkossakin ylivoimaisesti suomen inhotuin puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani Mäkelä pitää omalta osaltaan poliittisesti päättömällä öyhötyksellään huolen siitä, että persut tulevat olemaan jatkossakin ylivoimaisesti suomen inhotuin puolue.

        Öyhöti öyhöti..Mitäs sit äTenholle muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öyhöti öyhöti..Mitäs sit äTenholle muuta?

        tämä saattaa olla ko. henkilön viesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä saattaa olla ko. henkilön viesti?

        Koetko että sinun täytyy oikein internetissä kertoa kaikille luulosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko että sinun täytyy oikein internetissä kertoa kaikille luulosi?

        Anteeksi, miksi en ymmärrä sinua?


    • Anonyymi

      Samoilla linjoilla oikeuslaitoksen kanssa, mikä siinä poliittisessa paskassa on ettei voi oikeuslaitosta uskoa ?

      • Anonyymi

        Mitä kristilliskeskustalaiselle Marko Koskelolle kävi natsilippuineen. Ei juuri mitenkään. Hänet potkittiin pihalle kirkkovaltiustosta ja muuten asia hyssyteltiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aloitus kuvaa hyvin Mäkelän erityisosaamisen, vittuilun. Se suuntautuu vähän joka suuntaan, kaikkeen mitä Mäkelä ei ymmärrä.

    • Anonyymi

      Mitäjän tuo sitten on mahtanut oikein lausua aiheesta. Se on nyt käynyt selväksi, että antipersu kertoo JM;n eduskunnan tyhmimmäksi kansanedustajaksi, joka ei pidä paikkaansa, siellä on paljon, vähintäänkin yhtä tyhmiä, jopa ministereinä.

      Mutta mitä ja miten tuo nyt sitten on sanonut hakaristilipusta. Olisi helpompi ottaa kantaa siihen, kuin kesskutella tyhmien kanssa jonkun tyhmyydestä.

      • Anonyymi

        Voiko joku muka olla tyhmempi kansanedustaja kuin JM? Mäkelään verrattuna esim. Hakkarainenkin on nero.


      • Anonyymi

        Vittuili poliisille ja poliisin toiminta puolustaneelle poliisille vedoten poliisien rajallisesta oikeudesta mielipiteisiin mm. natsilipun heiluttamisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuili poliisille ja poliisin toiminta puolustaneelle poliisille vedoten poliisien rajallisesta oikeudesta mielipiteisiin mm. natsilipun heiluttamisen suhteen.

        Siis totesi että Suomessa on LAKI....????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis totesi että Suomessa on LAKI....????

        Miten Mäkelän älykkyys olisi muka riittänyt siihen?


      • Anonyymi

        "JM;n eduskunnan tyhmimmäksi kansanedustajaksi, joka ei pidä paikkaansa"
        Joku persuista se on kuitenkin ja epäilen JM:ää ja muut persut sen perään
        tyhmyysjärjestyksessä.


    • Anonyymi

      Kansanedustajan huono päivä: vidduilee jollekulle urpolle somessa.

      Kansanedustajan todella huono päivä: vidduilee jollekulle asialliselle tyypille somessa.

      Kansanedustajan pohjanoteeraus: vidduilee poliisille somessa.

      • Anonyymi

        Miten niin huono päivä ? Tyhmällä on sellaista aina. Luonnostaan.


    • Anonyymi

      Mäkelä nyt on se mikä on, ei sen puheista kannata välittää.

    • Anonyymi

      Älkää haukkuko Jania natsiksi - saatte vielä kunnialoukkaussyytteen. Saako natsia sanoa natsiksi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe