Naapurin muija

Anonyymi

Tämä tarina on osittain fiktiivinen. Joudun sitä vähän muokkaamaan etteivät osapuolet paljastuivat,

Olen vuorotyössä oleva. Minulla oli iltavuoro perjantaihin klo 24 asti. Oma muija lähti lasten kanssa tämän vuoksi viikonloppuna jo aikaisemmin vanhempiensa luoksi. No tulin itsen töistä n. klo 00.25 kotiin ja kävin suihkussa ja menin yöpuulle. Olin jo hämärän mailla kun naapurista alkoi kuulumaan tasainen sängyn jalkonen jumputus. Kuului klonk- kolonks kolons.

Ihmettelin sitä vähän koska tiesin naapurin Pekan lähteneen pentujensa kanssa mökille. No tahti vaan kiihtyi. Klonks-klonks-klonks-klonks. Pian tähän äänimaailmaan alkoi liittymään naisen ulina. Se oli aluksi suht vaimeta, mutta sitten lisääntyi. Pian rupesi kuulumaan selvästi paneee, paneee, paaaane kovempaa. Anna meeenääänää. Paaneeeee. PAAAANEEEE KUNNOOLLAAA. PAAAAAAAANEEE. ÄLÄÄÄ VAAAAAAN LOOOPEEETA. PIAAAN TUUULEEE. NUUUUUSII. NYYYT TUUULEEE. AAAAAA.AAAA.AAA. aaaa.

Rynkytys ei tähän loppunut vaan Sängyn jalat hakkasivat vielä vajaan minuutin kovempaan tahtiin. Sitten kuului huuto NYT TULEEE SAAAAT LAAASTIN. Sitten tuli hiljasta,

Totta kai tiesin, että naapurin muija oli saanut vierasta. Ajattelin, että nyt saan sentään nukkua. Olin siinä suhteessa väärässä, että homma jatkui vielä. Tuon alkukierroksen jälkeen en heti saanut unta vaan pyörin levottomana sängyssä,
Pian naapaapurista alkoi uudestaan kuuluan panemisen ääntä, Nyt sänky kolisi hitaaseen tahtiin ja miehen äänellä kuului vaimeasti, että ratsasta nyt kunnolla.

Pikku hiljaa alkoi sängyn jalkojen tai päädyn hakkaamisääni kuulumaan kovempaa, Sen tahti lisääntyi koko ajan. Kuului TUMP ... TUMP....TUMPS..TUMPS

4

3378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TUPS,,TUPS..TUMPS. Tahti kiihtyi koko ajan. TUPS.TUMPS.TUMPS. Sitten kuului: ime mun rintoja, Ime niitä. Ihanaaaa.

      Nyt tajusin, että naapurin muija ratsasti oriin kullilla.

      Siten alkoi kuulumaan. ihanaa-Ihannnaa- noin just--- Äläää vaan tuuu--hieroo mun perseetttää samallaaa. IHAAANAA--NUSSIII- KUUUNNOOLLAAA. JUSTUUU NOON,
      KOVEEEMPAAA. AAAAA. NOOOIIIIN. NUUUSSSIIIIII. NOOIIIIIIn. ALÄÄÄÄ VÄÄÄN LOPEETAAA. NYYYYYT TUUUUUULEEE. AAAAAAA. AAAA AAA,

      Vielä vähän aikaa sängyn jalat hakkasivat ja sitten jätkä huusi. SIITÄ SAAAIT.

    • Anonyymi

      Toivottavasti osapuolet eivät tästä tunnista itseään.

      • Anonyymi

        Kuuluiko se noin selvästi naapuriin kun panin työkaverini muijaa sen kotona🤔🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluiko se noin selvästi naapuriin kun panin työkaverini muijaa sen kotona🤔🙄

        Voi hemmetti mikä vajaa älyisen kirjoitus heh heh 😂 🤣


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe