Naapurin muija

Anonyymi

Tämä tarina on osittain fiktiivinen. Joudun sitä vähän muokkaamaan etteivät osapuolet paljastuivat,

Olen vuorotyössä oleva. Minulla oli iltavuoro perjantaihin klo 24 asti. Oma muija lähti lasten kanssa tämän vuoksi viikonloppuna jo aikaisemmin vanhempiensa luoksi. No tulin itsen töistä n. klo 00.25 kotiin ja kävin suihkussa ja menin yöpuulle. Olin jo hämärän mailla kun naapurista alkoi kuulumaan tasainen sängyn jalkonen jumputus. Kuului klonk- kolonks kolons.

Ihmettelin sitä vähän koska tiesin naapurin Pekan lähteneen pentujensa kanssa mökille. No tahti vaan kiihtyi. Klonks-klonks-klonks-klonks. Pian tähän äänimaailmaan alkoi liittymään naisen ulina. Se oli aluksi suht vaimeta, mutta sitten lisääntyi. Pian rupesi kuulumaan selvästi paneee, paneee, paaaane kovempaa. Anna meeenääänää. Paaneeeee. PAAAANEEEE KUNNOOLLAAA. PAAAAAAAANEEE. ÄLÄÄÄ VAAAAAAN LOOOPEEETA. PIAAAN TUUULEEE. NUUUUUSII. NYYYT TUUULEEE. AAAAAA.AAAA.AAA. aaaa.

Rynkytys ei tähän loppunut vaan Sängyn jalat hakkasivat vielä vajaan minuutin kovempaan tahtiin. Sitten kuului huuto NYT TULEEE SAAAAT LAAASTIN. Sitten tuli hiljasta,

Totta kai tiesin, että naapurin muija oli saanut vierasta. Ajattelin, että nyt saan sentään nukkua. Olin siinä suhteessa väärässä, että homma jatkui vielä. Tuon alkukierroksen jälkeen en heti saanut unta vaan pyörin levottomana sängyssä,
Pian naapaapurista alkoi uudestaan kuuluan panemisen ääntä, Nyt sänky kolisi hitaaseen tahtiin ja miehen äänellä kuului vaimeasti, että ratsasta nyt kunnolla.

Pikku hiljaa alkoi sängyn jalkojen tai päädyn hakkaamisääni kuulumaan kovempaa, Sen tahti lisääntyi koko ajan. Kuului TUMP ... TUMP....TUMPS..TUMPS

4

2568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TUPS,,TUPS..TUMPS. Tahti kiihtyi koko ajan. TUPS.TUMPS.TUMPS. Sitten kuului: ime mun rintoja, Ime niitä. Ihanaaaa.

Nyt tajusin, että naapurin muija ratsasti oriin kullilla.

Siten alkoi kuulumaan. ihanaa-Ihannnaa- noin just--- Äläää vaan tuuu--hieroo mun perseetttää samallaaa. IHAAANAA--NUSSIII- KUUUNNOOLLAAA. JUSTUUU NOON,
      KOVEEEMPAAA. AAAAA. NOOOIIIIN. NUUUSSSIIIIII. NOOIIIIIIn. ALÄÄÄÄ VÄÄÄN LOPEETAAA. NYYYYYT TUUUUUULEEE. AAAAAAA. AAAA AAA,

Vielä vähän aikaa sängyn jalat hakkasivat ja sitten jätkä huusi. SIITÄ SAAAIT.

• Anonyymi

Toivottavasti osapuolet eivät tästä tunnista itseään.

• Anonyymi

Kuuluiko se noin selvästi naapuriin kun panin työkaverini muijaa sen kotona🤔🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluiko se noin selvästi naapuriin kun panin työkaverini muijaa sen kotona🤔🙄

Voi hemmetti mikä vajaa älyisen kirjoitus heh heh 😂 🤣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      147
      4059
    2. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      255
      2658
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      2175
    4. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      16
      1900
    5. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      49
      1183
    6. Hyvä on nainen myönnän

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan pai
      Ikävä
      45
      1090
    7. Vastaa mies rehellisesti

Kohdataanko me enää koskaan?
      Ikävä
      111
      1089
    8. Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies
      Sinkut
      147
      940
    9. Sun elämäsi rakkaus

viettää nimipäiväänsä milloin?
      Ikävä
      31
      858
    10. Jos kaivattusi

Makaisi alastomana edessäsi, niin mitä tekisit?
      Ikävä
      64
      799
    Aihe