Miksei mielipidettäni kukaan kysynyt

Anonyymi

Kaksi vastuutonta sai aikaan että olen olemassa. Minun lupaa ja tahtoa ei kukaankysy vaikka minulla on kuulemma itsemääräämisoikeus... En saanu määrätä siitä että minut hedelmöitettiin.

Joku kunnoton päästi siittiöt tänne En tahtonut.

Terveisin hedelmöitetty munasolu. Vieläpä minulla ei ole näköjään sananvapautta vaikka semmonenki muka pitöis kaikilla olla.

14

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten ennenkin vastattu näihin massatyperyyksiisi,
      Ole huoleti, voit tehdä omat päätöksesi elämäsi suhteen sitten kun siihen kykenet.
      Aloithan kehittyä siellä ihan vapaaehtoisesti, ja abortti olisi sinun törkeää kuolemaan pakottamista. Kohdun kantaja missä majailet, on vain niin idari että kuvittelee näin naurettavilla tekosyiden vakuutteluilla lievittävänsä itsekkäästä tappamisestasi aiheutuvaa kalvavaa syyllisyystuskaa. Sellaista katkeran myrkyn levittäjää ei tietenkään kannata kuunnella. Sellaiset voisikin jälkiabortoida itsensä pois länkyttämästä joutavia tästä "pahasta" maailmasta.

      • Anonyymi

        "Aloithan kehittyä siellä ihan vapaaehtoisesti"

        En alkanut vaan joku pani minut alulle kysymättä. Olen syytön ja minua ei pidä pakottaa syntymään idareille. Siittiö raiskasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloithan kehittyä siellä ihan vapaaehtoisesti"

        En alkanut vaan joku pani minut alulle kysymättä. Olen syytön ja minua ei pidä pakottaa syntymään idareille. Siittiö raiskasi.

        Mitäs sitten munasoluna (epäihmisenä) annoit sen siittiön "raiskata" itsesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten munasoluna (epäihmisenä) annoit sen siittiön "raiskata" itsesi?

        Onko raiskauksen uhrin syy, että tuli raiskatuksi? Tämä tietenkin noudattelee tuota kiihkouskovaisten asennetta naisiin.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Onko raiskauksen uhrin syy, että tuli raiskatuksi? Tämä tietenkin noudattelee tuota kiihkouskovaisten asennetta naisiin.

        Munasoluhan pystyy sulkemaan tarvittaessa ulkokuorensa. Tämä tapahtuu yleensä heti kun yksi siittiö tunkeutuu sisään, jotta useampi siittiö ei enää pääse sotkemaan hedelmöitystä. Miksi tuo alkio ei silloin (huom. puolikkaana/epäihmisenä) tehnyt näin jos ei halunnut hedelmöitystä?


    • Anonyymi

      Kuka päätti minun hedelmöittymusestä!?? En minä ainakaan. Jotkut idarit lupaani kysymättä paneskeli.

      • Anonyymi

        Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi.

        "Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi."

        Homma on niitten vastuulla jotka sai tämän hedelmöittymisen aikaankin. Minun lupaa ei kysytty enkä ole halunnut tulla hedelmöitetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi."

        Homma on niitten vastuulla jotka sai tämän hedelmöittymisen aikaankin. Minun lupaa ei kysytty enkä ole halunnut tulla hedelmöitetyksi.

        Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi.
        Annettuja lahjoja kun ei ole tapana riistää takaisin.
        Jos et olisi halunnut alkaa elämään, et olisi hedelmöittynyt. Turha siis tässä vaiheessa narista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi.
        Annettuja lahjoja kun ei ole tapana riistää takaisin.
        Jos et olisi halunnut alkaa elämään, et olisi hedelmöittynyt. Turha siis tässä vaiheessa narista.

        "Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi."

        Eihän kukaan kysynyt alkiolta lupaa siihen, että munasolu hedelmöitettiin. Se oli siis jonkun muun päätös. Muiden päätösvallan alla on raskauden jatkuminenkin. Ihan loogista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi."

        Eihän kukaan kysynyt alkiolta lupaa siihen, että munasolu hedelmöitettiin. Se oli siis jonkun muun päätös. Muiden päätösvallan alla on raskauden jatkuminenkin. Ihan loogista.

        Eihän hedelmöitys ole yhtään sen enempää muiden kuin alkionkaan päätös. :D Ei myöskään raskauden jatkuminen, ainahan voi tulla keskenmenokin.
        Mutta siis logiikallasi tappamisen pitää olla aina jonkun vahvemman päätösvallassa?


    • Anonyymi

      No onneksi onnettomille alkioille on aborttilaki.

    • Anonyymi

      En halua vanhemmikseni idareita tai uskovaisia vaan vanhemmat jotka haluavat minut tarkoituksella.

    • Anonyymi

      Minulla on oikeus vaatia että minut siitetään avioliitossa. En halua syntyä kaltoinkohteluun. Tai päihdekoukkuäidille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe