Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksei mielipidettäni kukaan kysynyt

Anonyymi

Kaksi vastuutonta sai aikaan että olen olemassa. Minun lupaa ja tahtoa ei kukaankysy vaikka minulla on kuulemma itsemääräämisoikeus... En saanu määrätä siitä että minut hedelmöitettiin.

Joku kunnoton päästi siittiöt tänne En tahtonut.

Terveisin hedelmöitetty munasolu. Vieläpä minulla ei ole näköjään sananvapautta vaikka semmonenki muka pitöis kaikilla olla.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten ennenkin vastattu näihin massatyperyyksiisi,
      Ole huoleti, voit tehdä omat päätöksesi elämäsi suhteen sitten kun siihen kykenet.
      Aloithan kehittyä siellä ihan vapaaehtoisesti, ja abortti olisi sinun törkeää kuolemaan pakottamista. Kohdun kantaja missä majailet, on vain niin idari että kuvittelee näin naurettavilla tekosyiden vakuutteluilla lievittävänsä itsekkäästä tappamisestasi aiheutuvaa kalvavaa syyllisyystuskaa. Sellaista katkeran myrkyn levittäjää ei tietenkään kannata kuunnella. Sellaiset voisikin jälkiabortoida itsensä pois länkyttämästä joutavia tästä "pahasta" maailmasta.

      • Anonyymi

        "Aloithan kehittyä siellä ihan vapaaehtoisesti"

        En alkanut vaan joku pani minut alulle kysymättä. Olen syytön ja minua ei pidä pakottaa syntymään idareille. Siittiö raiskasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloithan kehittyä siellä ihan vapaaehtoisesti"

        En alkanut vaan joku pani minut alulle kysymättä. Olen syytön ja minua ei pidä pakottaa syntymään idareille. Siittiö raiskasi.

        Mitäs sitten munasoluna (epäihmisenä) annoit sen siittiön "raiskata" itsesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten munasoluna (epäihmisenä) annoit sen siittiön "raiskata" itsesi?

        Onko raiskauksen uhrin syy, että tuli raiskatuksi? Tämä tietenkin noudattelee tuota kiihkouskovaisten asennetta naisiin.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Onko raiskauksen uhrin syy, että tuli raiskatuksi? Tämä tietenkin noudattelee tuota kiihkouskovaisten asennetta naisiin.

        Munasoluhan pystyy sulkemaan tarvittaessa ulkokuorensa. Tämä tapahtuu yleensä heti kun yksi siittiö tunkeutuu sisään, jotta useampi siittiö ei enää pääse sotkemaan hedelmöitystä. Miksi tuo alkio ei silloin (huom. puolikkaana/epäihmisenä) tehnyt näin jos ei halunnut hedelmöitystä?


    • Anonyymi

      Kuka päätti minun hedelmöittymusestä!?? En minä ainakaan. Jotkut idarit lupaani kysymättä paneskeli.

      • Anonyymi

        Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi.

        "Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi."

        Homma on niitten vastuulla jotka sai tämän hedelmöittymisen aikaankin. Minun lupaa ei kysytty enkä ole halunnut tulla hedelmöitetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Asiahan on helposti korjattu. Sitten kun sinulla on kykyä ja taitoa, niin voit omasta tahdostasi päättää päiväsi."

        Homma on niitten vastuulla jotka sai tämän hedelmöittymisen aikaankin. Minun lupaa ei kysytty enkä ole halunnut tulla hedelmöitetyksi.

        Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi.
        Annettuja lahjoja kun ei ole tapana riistää takaisin.
        Jos et olisi halunnut alkaa elämään, et olisi hedelmöittynyt. Turha siis tässä vaiheessa narista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi.
        Annettuja lahjoja kun ei ole tapana riistää takaisin.
        Jos et olisi halunnut alkaa elämään, et olisi hedelmöittynyt. Turha siis tässä vaiheessa narista.

        "Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi."

        Eihän kukaan kysynyt alkiolta lupaa siihen, että munasolu hedelmöitettiin. Se oli siis jonkun muun päätös. Muiden päätösvallan alla on raskauden jatkuminenkin. Ihan loogista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet saamapuolella, joten velvollisuus kaikesta luopumisesta on itselläsi."

        Eihän kukaan kysynyt alkiolta lupaa siihen, että munasolu hedelmöitettiin. Se oli siis jonkun muun päätös. Muiden päätösvallan alla on raskauden jatkuminenkin. Ihan loogista.

        Eihän hedelmöitys ole yhtään sen enempää muiden kuin alkionkaan päätös. :D Ei myöskään raskauden jatkuminen, ainahan voi tulla keskenmenokin.
        Mutta siis logiikallasi tappamisen pitää olla aina jonkun vahvemman päätösvallassa?


    • Anonyymi

      No onneksi onnettomille alkioille on aborttilaki.

    • Anonyymi

      En halua vanhemmikseni idareita tai uskovaisia vaan vanhemmat jotka haluavat minut tarkoituksella.

    • Anonyymi

      Minulla on oikeus vaatia että minut siitetään avioliitossa. En halua syntyä kaltoinkohteluun. Tai päihdekoukkuäidille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe