Tässä nyt ihan oikea salaliitto kaikenmoisten kuviteltujen juttujenne sijaan.
Eli väärennettyjä rokotustodistuksia netissä myytiin ja tietokantojakin näpelöitiin. Väärennösten myyjänä tietysti ROKOTEVASTUSTAJA.
Huomatkaa muuten kuinka nopeasti saatiin selville tietokannan peukalointi (vrt. väitetty vaalihuijaus, mistä ei edelleen todistettakaan)!
https://lawandcrime.com/covid-19-pandemic/manhattan-da-charges-15-people-eith-selling-and-buying-fake-covid-19-vaccination-cards-including-hospital-and-school-employees/
Rokotustodistusväärennyssalaliitto USA:ssa
5
51
Vastaukset
Heh heh....
Minun ei tarvitse mitään todistuksia väärennellä.
Mulla on hyvin tuttu lääkäri jonka purjeveneellä olen ollut vieraana pari kertaa etelän maissa.
Kirjoittaa mulle aidon todistuksen aivan mistä tahansa.... :-)- Anonyymi
Ei netissä mitään väärennöksiä myydä. Jokainen potenssipilleri on ollut ehtaa tavaraa kuten myös rokotepassit ja Moskovan tiltujen diplomaattipassit. Onko joku muka eri mieltä tästä tosiasiasta ?
Heh heh...
Potenssipillerit idän maissa ovat paljon tehokkaampia kuin meillä myytävät paskapillerit joissa on vain puolitehot.
Mistäkö tämän tiedän? Oletteko kuulleet omista kokemuksista?... :-)
Moskovan tiltujen diplomaattipasseista haluaisin toki kuulla enemmän.
En tiedä kuin Pekka Haaviston......, sehän siellä kävi 100 x auttamassa Pietarin pikkupoikia....
Myydään ja ostetaan jopa todistuksia joissa rokotteen valmistaja on MADERNA.
Lukihäiriöisyyshän on havaitusti valtava ongelma pikkubussiporukan parissa.
https://lawandcrime.com/covid-19-pandemic/illinois-woman-busted-for-fake-vaccine-card-allegedly-claimed-to-have-gotten-the-maderna-shot/- Anonyymi
😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6103136Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu962611Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211661Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771572Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101490Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451466- 691424
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141332- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901213