Entisten honkalaisten tapaaminen

Anonyymi

Oli oikein juhlava tilaisuus. Entisiä honkalaisia oli kutsuttu kokoontumiseen ja parikymmentä harmaantunutta honkaa saIvat nauttia toistensa seurasta.

Hongalta saneerauksen kautta poistetuille entisille honkalaisille on Kopeskaarelta kuullun huhun mukaan tulossa myös aivan oma erityinen kokoontumien.
Tämän ryhmän kokoonkutsujaa ei ole vielä kuitenkaan tavoitettu, joten olkoon tämä ilmoituksena ryhmän mahdolliselle tapaamiselle.

11

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No joo. Vähän yllätti, mutta ei täysin. Ensin erotettiin ja sitten nyt vielä jälkeenpäin erotellaan. Nyt voinkin sitten todeta, että en ole entinen honkalainen. Miksi näin, sitä ei mieleni ymmärrä.

• Anonyymi

Eipä ole kutsuttu.
      On muuten yksi kaikkein huonoimmista työnantajista,
      Lomautusten avulla maksatetaan palkat yhteiskunnalla ja osaajat laitetaan tien päälle.

• Anonyymi

Rakentamisalan yritys ja toimihenkilöidenkin taukotilat homeessa.

• Anonyymi

Ei minuakaan erikseen kutsuttu, mutta ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, vaikka minut, kuten muutama muukin paikalla ollut irtisanottiin muutama vuosi sitten.
        Hyvät oli ruuat ja mukava tavata entisiä työkavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minuakaan erikseen kutsuttu, mutta ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, vaikka minut, kuten muutama muukin paikalla ollut irtisanottiin muutama vuosi sitten.
        Hyvät oli ruuat ja mukava tavata entisiä työkavereita.

Missä lehdessä oli ilmoitus?

" ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä lehdessä oli ilmoitus?

" ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, "

Viispiikkisessä oli ilmoitus. Kyllä palkat Hongalla kilpailukykyisen olivat ainakin minun aikaan ja Joo. Oli paras työpaikka missä olen koskaan ollut. On kokemusta huonoistakin työpaikoista. Tietysti, jos työntekijät nykyään ovat sellaisia, kuin tähän nyt kirjoitellut, niin sellaisia en haluaisi työkavereikseni.

• Anonyymi

Honka pyörii yhteiskunnan avustuksilla.

• Anonyymi

Milloin tällainen tapaaminen on järjestetty?

• Anonyymi

Kyllä on ainakin palkat surkeat Hongalla jos vertaa vastaaviin töihin muualla.

• Anonyymi

Niin ja sitten kun työntekijän ikä painuu yli 50v aletaan suunnittelemaan kuinka työntekijästä pääsisi eroon.
        Honka rahapulassaan laittoi kauan talossa olleita keksityin syin pihalle kun heistä olisi syntynyt enemmän kuluja kuin nuorista tekijöistä.
        Juhlapuheissa kyllä puhuttiin vasten parempaa totuutta ja selän takana haettiin syitä, joiden avulla päästäisiin eroon porukasta.

• Anonyymi

Nythän niitä reserviläisiä tulee lisää kun Venäjän kauppa loppuu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      551
      2131
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      387
      1717
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1559
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1146
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1102
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      848
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe