Entisten honkalaisten tapaaminen

Anonyymi

Oli oikein juhlava tilaisuus. Entisiä honkalaisia oli kutsuttu kokoontumiseen ja parikymmentä harmaantunutta honkaa saIvat nauttia toistensa seurasta.

Hongalta saneerauksen kautta poistetuille entisille honkalaisille on Kopeskaarelta kuullun huhun mukaan tulossa myös aivan oma erityinen kokoontumien.
Tämän ryhmän kokoonkutsujaa ei ole vielä kuitenkaan tavoitettu, joten olkoon tämä ilmoituksena ryhmän mahdolliselle tapaamiselle.

11

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joo. Vähän yllätti, mutta ei täysin. Ensin erotettiin ja sitten nyt vielä jälkeenpäin erotellaan. Nyt voinkin sitten todeta, että en ole entinen honkalainen. Miksi näin, sitä ei mieleni ymmärrä.

    • Anonyymi

      Eipä ole kutsuttu.
      On muuten yksi kaikkein huonoimmista työnantajista,
      Lomautusten avulla maksatetaan palkat yhteiskunnalla ja osaajat laitetaan tien päälle.

      • Anonyymi

        Rakentamisalan yritys ja toimihenkilöidenkin taukotilat homeessa.


      • Anonyymi

        Ei minuakaan erikseen kutsuttu, mutta ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, vaikka minut, kuten muutama muukin paikalla ollut irtisanottiin muutama vuosi sitten.
        Hyvät oli ruuat ja mukava tavata entisiä työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minuakaan erikseen kutsuttu, mutta ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, vaikka minut, kuten muutama muukin paikalla ollut irtisanottiin muutama vuosi sitten.
        Hyvät oli ruuat ja mukava tavata entisiä työkavereita.

        Missä lehdessä oli ilmoitus?

        " ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lehdessä oli ilmoitus?

        " ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, "

        Viispiikkisessä oli ilmoitus. Kyllä palkat Hongalla kilpailukykyisen olivat ainakin minun aikaan ja Joo. Oli paras työpaikka missä olen koskaan ollut. On kokemusta huonoistakin työpaikoista. Tietysti, jos työntekijät nykyään ovat sellaisia, kuin tähän nyt kirjoitellut, niin sellaisia en haluaisi työkavereikseni.


    • Anonyymi

      Honka pyörii yhteiskunnan avustuksilla.

    • Anonyymi

      Milloin tällainen tapaaminen on järjestetty?

    • Anonyymi

      Kyllä on ainakin palkat surkeat Hongalla jos vertaa vastaaviin töihin muualla.

      • Anonyymi

        Niin ja sitten kun työntekijän ikä painuu yli 50v aletaan suunnittelemaan kuinka työntekijästä pääsisi eroon.
        Honka rahapulassaan laittoi kauan talossa olleita keksityin syin pihalle kun heistä olisi syntynyt enemmän kuluja kuin nuorista tekijöistä.
        Juhlapuheissa kyllä puhuttiin vasten parempaa totuutta ja selän takana haettiin syitä, joiden avulla päästäisiin eroon porukasta.


    • Anonyymi

      Nythän niitä reserviläisiä tulee lisää kun Venäjän kauppa loppuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe