Oli oikein juhlava tilaisuus. Entisiä honkalaisia oli kutsuttu kokoontumiseen ja parikymmentä harmaantunutta honkaa saIvat nauttia toistensa seurasta.
Hongalta saneerauksen kautta poistetuille entisille honkalaisille on Kopeskaarelta kuullun huhun mukaan tulossa myös aivan oma erityinen kokoontumien.
Tämän ryhmän kokoonkutsujaa ei ole vielä kuitenkaan tavoitettu, joten olkoon tämä ilmoituksena ryhmän mahdolliselle tapaamiselle.
Entisten honkalaisten tapaaminen
11
1626
Vastaukset
- Anonyymi
No joo. Vähän yllätti, mutta ei täysin. Ensin erotettiin ja sitten nyt vielä jälkeenpäin erotellaan. Nyt voinkin sitten todeta, että en ole entinen honkalainen. Miksi näin, sitä ei mieleni ymmärrä.
- Anonyymi
Eipä ole kutsuttu.
On muuten yksi kaikkein huonoimmista työnantajista,
Lomautusten avulla maksatetaan palkat yhteiskunnalla ja osaajat laitetaan tien päälle.- Anonyymi
Rakentamisalan yritys ja toimihenkilöidenkin taukotilat homeessa.
- Anonyymi
Ei minuakaan erikseen kutsuttu, mutta ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, vaikka minut, kuten muutama muukin paikalla ollut irtisanottiin muutama vuosi sitten.
Hyvät oli ruuat ja mukava tavata entisiä työkavereita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minuakaan erikseen kutsuttu, mutta ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, vaikka minut, kuten muutama muukin paikalla ollut irtisanottiin muutama vuosi sitten.
Hyvät oli ruuat ja mukava tavata entisiä työkavereita.Missä lehdessä oli ilmoitus?
" ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä lehdessä oli ilmoitus?
" ymmärsin lehdessä olleen ilmoituksen koskevan minua-kin, "Viispiikkisessä oli ilmoitus. Kyllä palkat Hongalla kilpailukykyisen olivat ainakin minun aikaan ja Joo. Oli paras työpaikka missä olen koskaan ollut. On kokemusta huonoistakin työpaikoista. Tietysti, jos työntekijät nykyään ovat sellaisia, kuin tähän nyt kirjoitellut, niin sellaisia en haluaisi työkavereikseni.
- Anonyymi
Honka pyörii yhteiskunnan avustuksilla.
- Anonyymi
Milloin tällainen tapaaminen on järjestetty?
- Anonyymi
Kyllä on ainakin palkat surkeat Hongalla jos vertaa vastaaviin töihin muualla.
- Anonyymi
Niin ja sitten kun työntekijän ikä painuu yli 50v aletaan suunnittelemaan kuinka työntekijästä pääsisi eroon.
Honka rahapulassaan laittoi kauan talossa olleita keksityin syin pihalle kun heistä olisi syntynyt enemmän kuluja kuin nuorista tekijöistä.
Juhlapuheissa kyllä puhuttiin vasten parempaa totuutta ja selän takana haettiin syitä, joiden avulla päästäisiin eroon porukasta.
- Anonyymi
Nythän niitä reserviläisiä tulee lisää kun Venäjän kauppa loppuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658