Vieläkö siellä käy maskittomia maahanmuuttajia?
Raisio Lidl
12
1270
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käy ja Sorolaistenmäen juoppoja myös.
- Anonyymi
Hirvee kuhina käy ja virukset leviää, huonoosaisempiin?🍌🍌
- Anonyymi
Olen siirtynyt käyttämään Naantalin Lidiä sillä siellä on turvallisempaa asioida.
- Anonyymi
Raision Lidlissä on turvallista asioida jos käyttää Ftp2 maskia.
- Anonyymi
Minä köydä joka päivä, ei maski koska turha se ei hyvä sopiva. Korona ei paha pieni flunsa vaan.
- Anonyymi
Sinä mennä ny kauppa ja osta maski. Sinä olla edesvatuton ja sinu tehtävä on osta se maski.
- Anonyymi
Sorolaistenmäestä pulsuja valuu pitkin päivää Lidliin.
- Anonyymi
Naantalin Lidlin asiakasmäärä noussut hurjasti viimeaikana. Syynä Raisiolaisten siirtyminen Lidl Naantali asiakkaaksi.
- Anonyymi
Raision Lidlissä taas altistuminen. Eikö voitaisi pakottaa maskien käyttöön siellä.
- Anonyymi
Jokaisen pitäisi tuntea kaupassa käynti turvalliseksi ja jos näin ei ole niin silloin kaupassa on vikaa.
- Anonyymi
ylimielisiä ja välinpitämättömiä asiakkaita jotka eivät halua käyttää maskia asioi vähän joka kaupassa. Kyllä Rasekon opiskelijoiltakin maski näyttää osalta puuttuvan päivittäin ja sisään mennään reteesti ilman käsidesin käyttöä!
- Anonyymi
sossun rahoilla elelevä per su uikuti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896