Uutisankkuri Ripsa Koskinen-Papunen ja Keijo "Keke" Leppänen on kyllä huippupari! Ja ne Keken rusetit...
https://www.suomi24.fi/viihde/ripsa-koskinen-papunen-paljastaa-kun-keke-on-mun-pari-niin-han-katsoo-mua-paasta?s24
Ripsa Koskinen-Papunen paljastaa: "Kun Keke on mun pari, niin hän katsoo mua päästä..."

2
486
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa itsestään epämiellyttävämmän kuvan. Jotenkin kivikasvomainen ja teennäinen.
- Anonyymi
Aina ollut möläyttelijä. Uutisissa ei vaan näy kun pölöttää sen etukäteen kirjottamansa tekstin kuin robotti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?512186Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6932144- 1242048
- 1061954
- 491716
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411580- 311341
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171185Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381117