Uudessa valtuustossa eläkeläisiä ja muita ei työelämässä mukana olevia vähävaraisia niin kaupunki voisi paikallisesta liikkeestä hankkia heille vaatteita mitä käyttää kokouksissa sekä kuvauksissa. Ei anna positiivista kuvaa kaupungista jos valtuutetut esiintyvät rippipuvussa lenkkikengissä tai talvikengissä kesällä sekä verryttelyhousuissa joista persvako näkyy yhdessä mikkihiiri hupparin kanssa.
Vaaterahaa valtuutetuille
Anonyymi
8
806
Vastaukset
- Anonyymi
Tyylikonsultti on aina nainen.
- Anonyymi
Ei tämä.
- Anonyymi
Mikä vika on perseessä jos se näkyy?
- Anonyymi
Saman huomasin ja myötähäpeä on suuri. Ei kyllä paljoa kaupungin imagoa nosta tuollaiset kuvat lehdistössä.
- Anonyymi
Mikä vika 80luvun alun tuulitakissa on?
- Anonyymi
Ei mitään jos sen ymmärtää jättää naulakkoon mutta kokouksen aikana sen käyttö ei ole suotavaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243819Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?342461- 612389
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512168- 1402124
- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281701- 331689
- 1291470