Ovelana kettuna käyt kurkistelemassa, salaa vaklailemassa...
Vilkuiletko salaa kaivattuasi sosiaalisessa mediassa?
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vilkuilen häntä salaa kaukoputkella, olen setämiäs.
- Anonyymi
Hyvä vastaus 👍
- Anonyymi
Ei mahtuna enää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mahtuna enää!
Hyvin mahtuu jos sinne sinun LÄZ KI- PÄÄZIKIN mahtuu.
- Anonyymi
Vilkuilen kukapa ei.
- Anonyymi
En. Ihan turhaa touhua M41
Kauniita huulia, leukaa, silmiä, täydellistä nenänvartta ja nenää, poskia, hiuksia, kaulaa, ihoa... :)
Kissanainen.- Anonyymi
Et ole nainen vaan mies. Pöhlöä valehdella.
- Anonyymi
Ei ole itse somessa mutta olen löytänyt hänet muualta. Etsivä huomaa ...
- Anonyymi
En myönnä enkä kiellä.
- Anonyymi
Kyllä kaipaan äitiäni kovasti ❤️
- Anonyymi
No kyllä tulee välillä käytyä katsomassa, onko parta kasvanut kuinka paljon... :D
- Anonyymi
Välillä...
- Anonyymi
En ole itse somessa enkä seuraile muitakaan. Todellisessa elämässä täytyy kohtaamiset tapahtua.
- Anonyymi
En, koska en tiedä edes hänen nimeään.
- Anonyymi
No Pena edelleen
- Anonyymi
En, tulisi liian paha mieli. Ihan kuin ei olisi tarpeeksi.
n-->m - Anonyymi
En enää. Ei hyötyä.
- Anonyymi
Pitääkö ihmisten olla sinulle hyödykkeenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö ihmisten olla sinulle hyödykkeenä?
Ei hyödytä itselle katsella saavuttamatonta, arvon besserwisser kuittailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyödytä itselle katsella saavuttamatonta, arvon besserwisser kuittailija.
Kyllä katselet.
- Anonyymi
Juu, mutta en salaa. Avoimilla sivuilla vain käyn. Tuskin paha juttu.
- Anonyymi
Kas kettu ilmoittautui. ;)
- Anonyymi
En, en itsekkään ole siellä.
- Anonyymi
Mulla on nyt tämä selvyyttä antava alastonkohtaus kotona piällä. Koitin kyllä nukkua mutta kun se mun mies ei ymmärrä mun kettua.se on mulle ikuisesti vihainen tämän takia. Mie en taas voi näille silmille mitteen. Joskus tekis mieli antoo jollekkin kirkassilmälle.
Syksy on nyt erillainen kuin vuosiin.
Tiedän, sua en miellytä ulkoisesti. .
En kyllä tiedä etsitkö ennee ketteen , oletko tyytyväinen yksin vai onko sinulla suhde? Jatkuuko sinun seksuaalisuus naisilta loputtua? Vaikka kuinka tihkuisin vettä eli muutakin eritettä niin en pidä itseäni miellyttävänä . Vaikka kuinka toivois että joskus sais jakkoo vielä toisen kanssa asunnon. ... Siis asunnon .
Mutta se ihan oikeesti vaatii kunnioitusta elämää kohtaan. Kun elämässä on satoja ainaskin nautinnon aiheita. Vaikka vetäisin sian seinään niin teen sen .
Lopulta kuitenniin se ratkaisee .. miten pärjeet vanhempasi kuoltua. Sitä ennen, on kai aikoo miettiä asioita . Se että olen itse jiänyt jo eläkkeelle .
On turhautunut olo välillä ja se näkyy. En haluais turhauttoo täten sitä toistakin. Mutta näin se on. Epätoivoa, turhautumista ,iänmukanaan tuomia haasteita.
Mutta ei niitä piteis silleen ajatella Mutta ne on luonnollisia tunnetiloja mitä on kenellä tahansa.
Harvoin mulla kyllä kivvoo on nykyään. Toisit mulle kyllä valon elämään Mutta en vain voi sanoa sitä sulle. Koska se ei näy luultavasti kunnolla.??joten en anna viedä silti mahdollisuutta . Vaikka tiedän että sekin on turhoo sanoa näin. - Anonyymi
Ehkä.🧐
- Anonyymi
Ahaa! Vai niin!
- Anonyymi
joo mutta ei siitä mitään tulis
- Anonyymi
Jos on jotain julkisesti näytillä, niin miksi en katsoisi!?
En ketää vilkuile :D
Ihastuksia tulee ja menee.- Anonyymi
Ei ole kaivattua. Katson niitä ikäisiäni ulkona liikkuessani.
- Anonyymi
valtamedia ja sen lemmikit ovat todella uteliaita jotka puuttuvat muiden elämään
- Anonyymi
en tahdo, haluan luoda ja säilyttää omanlaisen kuvan.
- Anonyymi
Kävin mutta en varsinaisesti vakoilun takia. Laitoin viestiäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893794- 252136
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871604PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3501516Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161163- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926