Patsaita pihoihin

Anonyymi

Nyt on Mauno Koiviston patsassuunnitelma julkistettu.
Oisi niin hienoa kun Ristijärvelläkin olisi patsaita, muitakin kuin hautakiviä. Koulun viimeisen luokan oppilaat voisi tehdä luonnoksia ja onko siellä metallipajaa joka niitä toteuttaisi vaikka 1/vuosi. Pitkin kylää sitten ripottelisi niitä. Saattaahan se joku ite-taitelija siinä sivussa innostua vuolemaan puuta.
Oulussa on paljon noin metrin korkuisia häkkyröitä puistoalueilla.
Rjärvellä niitä voi ripotella kahteen liikenneympyrään, Pirtille, kunnatalolle, koulun pihaan, uimarannalle, uuden palvelukeskuksen pihaan. Ja pimeällä valaistus. Olisivat ihan erilailla kiinnostavia kuin joku liikennemerkki.
Niin ja Koirasalmen silta, sinne patsas ja värivalot pimeimpään aikaan.

11

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusille luottamusmiehille tuntuu löytyvän hommia, ei tartte rypeä itsesäälissä. Vai liitytäänkö Puolankaan, mitäpä se hyvejää.

• Anonyymi

Totta mooses!

Aletaan hommiin!

• Anonyymi

Minun lapsuudessa oli patsaita Koirasalmen lossin takana TVL,TVH varikolla aamu 7 :stä iltpv 16 asti,sitten ne poistuivat yön ajaksi

• Anonyymi

Minäkin muistan nuo patsaat, hyvä kun muistutit. Nauratti. Lapioissa pitäisi olla varret kettingistä jotta saisivat liikettä niveliinsä, näin muistelen puhutun.

• Anonyymi

Ristijärvelle voisi käydä hyvin kekkospatsas eikö vaan

• Anonyymi

Kyllä nyt Paavo ansaitsee patsaan, tämän päivän suurmies. Hyväntekijä, auttaa kaveria järjestämällä töitä.

• Anonyymi

Keskustan kakkara, aivoitusten apila. Koululaiset suunnittelemaan ja julkistus ensi keväänä. Kesätyökohde 2022 nuorille. Sipilä kutsutaan valitsemaan toteutettava työ.

• Anonyymi

Ristijärvellä tunnettuja maailman mestareita siitä hyvä alottaa patsaitten teko

• Anonyymi

Kari.Minna,Kaisa eivät ole enää aikoihin olleet paikkakunnalla,Pirjo taitaa ainoana olla

• Anonyymi

Kuka Pirjo?

• Anonyymi

Karppinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109