Kertokaa millainen on oikea ystävyys? Mitä asioita pitäisi ystävyydessä kunnioittaa?? Ja millainen on se niin sanottu paras ystävä??
Oikea ystävyys
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen joka ei koske sun mieheen eikä sun ex miehiin!!
- Anonyymi
Mutta entä jos ystävä onkin hetero mies?
- Anonyymi
Luotettava.
- Anonyymi
Hyvä ystävä on sellainen joka auttaa ja kuuntelee aina.. jos tarve vaatii tulee vaikka yöllä apuun..
- Anonyymi
Kuulostaa lemmikiltä ennemmin :D tosi ystävä ymmärtää poissaolonkin ja on silti luotettava.
- Anonyymi
Ystävyydessä ainut asia mikä tulee mieleen mitä pitää kunnioittaa on elä kajoa millään tavalla ystävän puolisoon tai ex-puolisoihin.. myös se että ei voi olla ystävä sinulle, jos on sinun puolisonkin ystävä.. tai sellainen ei ole hyvää ystävyyttä..
- Anonyymi
Meillä on puolisoni kanssa useita hyviä yhteisiä ystäviä.
- Anonyymi
Ei lällätä sinun asioita ympäri kyliä.
- Anonyymi
Eikä usko kaikkea mitä sanotaan vaan selvittäö mikä on totta ja mikä ei!
- Anonyymi
Oikeaan ystävään on tutustunut niin kauan, että tietää oikeasti luottavansa kyseisen ihmisen puheiden olevan totta ja että tuo ystävä on osoittautunut empaattisesti ystävänsä kolhuihin ja elämään pystyväksi vierellä kulkijaksi.
Tuttuja ja ystäviäkin on moneen lähtöön, mutta oikea ystävyys kantaa kautta monenlaisten vuosien ja vuosikymmenten.
Oikean ystävän kanssa voi puhua asiat halki, välillä vaikka suutahtaakin, mutta sydän kertoo aivan varmasti, että ala- ja ylämäetkin kestetään oikean ystävän kanssa.
Siitä tunnet sä ystävän ... onko oikea sulle hän. - Anonyymi
Oikea ystävä ei halua ikinä toiselle pahaa eikä tahallisesti aiheuta pahaa vaikka eri puraa olisi.. sekä aina sopivat ennen kun kissa on pöydällä eikä sotke muita ihmisiä toistensa riitohin..
- Anonyymi
Tuosta kokemusta on!! Tuli eri puraa ja ystäväni toi kaverisa samaan paikkaan minun kanssa halusi että saan turpaan..nooh tappeluthan siitä tuli ja mutta välit meni ikuisesti sen ystävän kanssa!! Ikinä en anna anteeksi että teki näin paskasti!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kokemusta on!! Tuli eri puraa ja ystäväni toi kaverisa samaan paikkaan minun kanssa halusi että saan turpaan..nooh tappeluthan siitä tuli ja mutta välit meni ikuisesti sen ystävän kanssa!! Ikinä en anna anteeksi että teki näin paskasti!!
No eipä sitten ollutkaan mikään oikea ystäväsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740