Marin on nolla. Petkuttaa, huijaa ja valehtelee.
Sipilä oli hyvä pääministeri
21
204
Vastaukset
- Anonyymi
”Sotilas” petkuttaa, huijaa ja valehtelee.
- Anonyymi
Valhe on aina ollut lestan merkki.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/67e149ae-9e2e-4e90-ba09-0a0eabd95d16 - Anonyymi
SIPILÄ, tyypillinen lestadiolainen huijari
- Anonyymi
Tosi hyvä Sipilä, sai onneks turpaansa suojatiellä.
- Anonyymi
Hyvä johtaja herättää henkisesti epävakaissa kielteisiä tunteita.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä johtaja herättää henkisesti epävakaissa kielteisiä tunteita.
Hyvää johtajaa ei kuitenkaan tarvitse pelätä.
- Anonyymi
SOTILASvieläkin kirjoitti:
Hyvää johtajaa ei kuitenkaan tarvitse pelätä.
Sipilää pitää, vie työmiehiltä leivän. Pidän tyttölapseni jatkuvasti valvottuna. Ei pääse sipilän mamu klaani tekemään syntiään.
- Anonyymi
Juha-Lesta Sipilä, tuo kaikkien aikojen lahkolaisagitaattori.
Lestakepulismin uho ja tuho. Kyllä Sipiläkin virheitä teki, mutta on edelleen johtaja.
- Anonyymi
Ainakin johtaa konkursseja, joka firma hänellä konkassa, asiakkaat heitteillä ei ole vastuullinen johtaja.
- Anonyymi
Sipilä oli kuin menneen aikojen valkoinen lahtari. :(
KansanrintamanSotilas. - Anonyymi
Aloittaja ilmentänee lestaadiolaista ideologiaa!!
- Anonyymi
Lestaadiolaista yritysideologiaa, josta olemme lukeneetkin aikas järkyttäviä tapauksia. En luota yhteenkään lestaadiolaiseen yrittäjään ja yritän välttää kaikin keinoin käyttämästä heidän palvelujaan.
- Anonyymi
Just niin, uhkailua kiristystä ja huijausta niin kuin ex-pääministerikin toteutti.
- Anonyymi
Keskustapuolue on maksanut kalliin hinnan lestaadiolaisen Sipilän takia.
- Anonyymi
Ihmiset ovat myös tietoisempia lestax-firmoista ja välttelevät niitä
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset ovat myös tietoisempia lestax-firmoista ja välttelevät niitä
Hyvästä pääministeristä on kyse.
- Anonyymi
Hohoo, Kustolopaakiksikin mainittiin, HOHOO.
LestaSotilas. - TodellakinSOTILAS
Sipilä tuli tuomaan ryhtiä.
Sipilä on pitkäjänteinen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446