Miten katkaista

Anonyymi

Nyt alkaa olla kolmatta päivää putkeen alkoholia veressä, aiemmin muutama kerta kahden päivän jälkeen on riittänyt ja olo ei yleensä ollut kovin hyvä jälkeenpäin. Nyt kolmas päivä alkaa olla ennätys itselleni, joo tiedän että joillekkin tuo ei ole vielä mitään, mutta mietin että olisiko parempi koittaa loiventaa tätä vai lopettaa ihan seinään?

Tiedän että olen riippuvainen alkoholista, ja koitan parhaani mukaan selviytyä tästä. Mutta juuri nyt mietin lähinnä että mikä olisi paras tie päästä näistä promilleista alaspäin, toimiiiko "loimantaminen" vai onko parempi vain laittaa korkki kiinni ja odottaa?

4

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noniin vastaanpa itselleni että otetaan vähän vielä ja kyllä tämä tästä...

• Anonyymi

Seinään? vaarallista. Ei ikinä. Loiventavia pari päivää B - vitamiineja.
      Varsinkin pitkän rännin jälkeen.
      Delirium vaarana.

• Anonyymi

Kolmen päivän juominen ei ole niin pitkä putki, että pitäisi loiventaa paria päivää.
        Deliriuminkaan tuleminen kolmen päivän juomisella on aika epätodennäköistä.

Muutaman päivän juomisen jälkeen on parasta vaan sulkea korkki, ja odottaa mikä olo tulee.
        Luultavimmin krapula ei ole helpoin, mutta kun sen kestää, niin elämä voittaa taas.

Aloittajalla kertoman mukaan on kokemusta kahden päivän juomisesta, se kolme päivää ei siitä kahdesta paljoa poikkea.

• Anonyymi

Olikin aika vanha aloitus, toivottavasti ap on selvinnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5600
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1592
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39