Ajanvaraus verkossa?

Anonyymi

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai pitäisi lapsen murhaamisen hoitua pikavauhtia liukuhihnalla.. tuskimpa siinä ilman laillista lupaa heti muuta tehdään kun on tutukittava mm. että kyse on normaalista raskaudesta, ja kohdusta löytyy lapsi sydämen sykkeineen jne. Joskus lääkäri saattaa laittaa hätiköivän oloisen murhan himoitsijan takaisin kotiin harkitsemaan ja tajuamaan mitä nyt itseasiassa hinkuaa tehdä ja kenelle. Monella tällainen aika auttaa välttämään loppuelämän pilaavan kohtalokkaan virheen ja säästämään lapsenkin vuosikymmenten oikeutettuun elämäänsä. Kalleinta hintaahan verisessä rytäkässä maksaa henkensä menettävä, viaton uhri. Monet tekijätkin menettää "naisen oikeudesta" mielenterveytensä, ryvettää omantuntonsa ja seuraa syyllisyystraumoissaan usein jonkin ajan päästä lastaan ennenaikaiseen hautaan.

• Anonyymi

Tavoitteena leimaaminen: Henkilöhyökkäykset ovat yksi leimaamisen tapa ja samalla myös yksi tavanomaisimpia virhepäätelmiä" ja myös trollauksia!

https://patomaki.fi/2018/04/mita-trollaajat-tekevat-ja-mita-he-saavat-aikaan/

Aika mainio analyysi trolleista Patomäen sivulla ja sopii oikein hyvin juuri noihin aborttien vastustamisesta vuosikausia trollaavista kirjoittajista. Mutta trollithan eivät sitä itse ymmärrä, kun ovat niin haltioituneita, kun osaavat kirjoittaa ja jotkut ymmärtävät jopa osan lukemastaankin. Kannattaa lukea koko jutun. Kyllä sen jaksaa lukea, jos joka päivä lukee edes yhden kappaleen.

• Anonyymi

Ensin gynekologille. Hän kertoo myös miten kannattaa toimia. Sen jälkeen lääkäreille (2 eri)
      Saat yhden lääkkeen sielä, ja sit seuraava kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe