vihreät tahkoaa lähinnä paikallaan. Kokoomuksella ja persuilla menee hyvin.
Galluppi kertoo.
Demarit laskee tasaisesti, vasemmistoliitto peräti romahti
10
<50
Vastaukset
Kokoomuksella menee hyvin, persuilla ei alkuunkaan. Aina kun persut saavat kakkoseen, siis kannatusta reilusti yli 20 pinnan, se sössitään välittömästi – kuten taas tänäkin vuonna.
- Anonyymi
Sairaseläkkeellä olevalle vasurille ottaa koville. Persuthan on hyvin kolmantena. Kannattaa muistaa, että kokoomuskin kynti aika syvällä vielä jokin aika takaperin, eli he siis sössivät. Demarien kannatus oli yli 20% taannoin, nyt laskee vaan, he siis sössivät.
Älä yritä esittää fiksumpaa kuin olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaseläkkeellä olevalle vasurille ottaa koville. Persuthan on hyvin kolmantena. Kannattaa muistaa, että kokoomuskin kynti aika syvällä vielä jokin aika takaperin, eli he siis sössivät. Demarien kannatus oli yli 20% taannoin, nyt laskee vaan, he siis sössivät.
Älä yritä esittää fiksumpaa kuin olet.Sdp tarja kyllä sotarikollisia osaa tänne hakea, kansa maksaa jopa verellään, se on punaasta.
https://www.partisaani.com/news/replacement/2021/02/01/afrikkalainen-sotarikollinen-oikeuden-eteen-tampereella/
- Anonyymi
Persutkin romahti peräti 17.3 %.
- Anonyymi
Vihreät ovat kannatuksensa kukkuloilla. Tuosta eivät koskaan tule nousemaan.
Vasemmistolla on hallituskiima osittain jo lähtenyt laantumaan ja ovat omalla tasollaan.
Kepu sukeltaa edelleen, niin kauan kun roikkuu hallituksessa.
Demareiden kannatus tulee täysin Marinin hypetyksen kautta, nyt näyttää että Marin ei saa pidettyä pakettia kasassa, on alkanut nopeuttaa puhettaan, eikä kaikki Demarit ehkä enää ymmärrä niin hyvin, kun selkokielellä puhuva pääministeri alkaa hermostuksissaan puhumaan liian nopeasti. Laskuvoittoisella tiellä ovat.- Anonyymi
Jos tämä saamaton hallitus saa jatkaa budjettiriihen jälkeen,hallituspuolueiden kannatus romahtaa niin alas että siltä ei enään nousta pitkiin aikoihin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä saamaton hallitus saa jatkaa budjettiriihen jälkeen,hallituspuolueiden kannatus romahtaa niin alas että siltä ei enään nousta pitkiin aikoihin .
Miksi se ei saisi jatkaa? Diktaattoriko puhuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se ei saisi jatkaa? Diktaattoriko puhuu?
Sannaa ei kiinnosta.
- Anonyymi
Onko vas.-liitolla kohta enää legimiteettiä olla hallituksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399