Miksihän hyvät hoitajat lähtee Fionasta?
Hoivakoti Fiona
7
2245
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mielipiteitä kyseisestä paikasta. Mielestäni ihan ok
- Anonyymi
En osaa sanoa kerran olen käynyt katsomassa ystävääni joka Tervakartanosta siinne muutettiin. Tervakartanossa oli hänen asunto kodikas, mutta tuossa Fionassa ei ollut minun mielestä mitään kodikasta. Eikä ystäväni kerennyt kauan siellä olla kun hän kuoli, kaipasi entiseen paikkaan eli Tervakartanoon.
- Anonyymi
Palkka, huonot työolosuhteet, liian kiire ym ?
- Anonyymi
Olen ollut huolissani oman sukulaiseni takia, on kyseisessä paikassa hoidossa. Työntekijät suurinosa hyviä, kuitenkin olen huomannut että paljon vaihtelevuutta hoitajissa. Onko talossa sairaanhoitajaa ollenkaan? En syytä hoitajia, he tekevät parhaansa.
- Anonyymi
Miksi kukaan ei tee tarkistusta tänne?
- Anonyymi
Hoitajat kaikkialla lähtee ja vaihtaa alaa. Hoitajapulaa voidaan helpottaa ainoastaan maahanmuutolla. Persulinjauksilla saamme mädäntyä vaippoihimme vanhuksina.
- Anonyymi
Muslimi ei tule sun persettäs pesemään nyt, eikä tulevaisuudessa??🍌🍌🍌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693