Lähdetään perusteita, ja pidän tekstin lyhyenä, jotta yksinkertaisimmatkin ymmärtävät:
1. Alonsolla on sopimus.
2. Ajaessaan koko ensi kauden tulee A:sta eniten F1 kisoja ajanut kuljettaja, Kimillä nyt oleva ennätys siirtyy siis syrjään, unholaan, kadotukseen.
3. A: 2 MM, Kimi 1 MM!
4. A:
Voittoja 32
Palkintosijoja 97
Paalupaikkoja 22
Nopeimpia kierroksia 23
MM-pisteitä 1 937
Kimin tilasto:
Voittoja 21
Palkintosijoja 103
Paalupaikkoja 18
Nopeimpia kierroksia 46
MM-pisteitä 1 865
Ajamiinsa kilpailuihin suhteutettuna molemmat ovat huonoja paaluttajia, voittojakin on vähän. Kimi tosin voittaa A:n palkinnoissa ja fastest lapeissa. OK, sanotaan sitten, että Alonso voittaa Kimin 98-2.
Ihan vaan jotta muistaisitte: Alonso lyö Kimin 100-0!
Anonyymi
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Alonso hävisi Hämmärille nopeudessa Mäkkivuonna 2007. Kimi hävisi Alonsolle kun ukot paahto Ferrarilla 2014.
Kuka siis paras ja kuka huonoin? Pystyttekö päättlemään?- Anonyymi
Ei hävinnyt vaan ajoivat tasapisteissä vaikka Alonso sai monta rangaistusta jolla Lewisin tilannetta parannettiin.
- Anonyymi
On se Alonso vaan ihme ukko. Viime viikonloppuna Hollannissa ajeli Alpinella sijalle 6. Lopussa vielä ohitti upeasti Ferrarilla ajavan Sainzin.
- Anonyymi
Kimi on näköjään tuplasti nopeempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1312108Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31656Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2671432Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin281269- 621024
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16916- 58910
- 252757
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40752Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44738