Uusi kunnanvaltuuston puheenjohtaja näyttää tuovan nykyaikaista avoimuutta päätöksentekoon, miellyttävästi ilman itsensä tehostamista esiintyen.
Paikallinen kansanedustaja taitaa vaihtua
17
2432
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on odotettu ja toivottu jo vuosia.
Heinosella ei ole muuta kuin suuret puheet-teot puuttuvat.- Anonyymi
Kuinka niin teot puuttuvat?? Juuri valehteli todella härskisti tv-keskustelussa. Luulisi siinä hiukan hävettävän. Niin luulisi, mutta häpeämään hän on liian tyhmä. Siihen pää riittää että haukkua räksyttää joka suuntaan, oli sitten aihetta tai ei.
- Anonyymi
Jäi todella fiksu kuva uudesta valtuuston puheenjohtajasta.
Paljon parempi vaihtoehto Heinosen minä,minä, minä puheille. - Anonyymi
Olisi jo aika vaihtaa tuo tyhjiä puhuva mielistelevä niljake fiksumpaan vaihtoehtoon.
- Anonyymi
Heinonen,sun etsikkoaikas on mennyt-et ole saanut mitään aikaan!!!!
Hypit kuin hangoton heinämies eduskunnassa. - Anonyymi
Timpukka ei ole kuin tyhjää räkyttävä kokoomus rakki ilman varsinaista asiaa. Paljon sanoja, ei tekoja. Ja fanilauma palvoo. Uusi valtuuston pj pesee timpukan mennen tullen.
- Anonyymi
"Lopen lapsitähti" on kykynsä näyttänyt ja kevyeksi havaittu.
Älkää enää ainakaan valitko aluevaltuustoon Sote vaaleissa,
Heinosella tukka hyvin,kaikki hyvin. - Anonyymi
Heinosen esitys YLE:n ajankohtaisohjelmassa 7.2 antoi todellisen kuvan ehdokkaan heikoista tiedoista.
Kataisen (kok) hallitus oli se joka myi sähkönsiirron ulkomaille. Tästä maksamme vielä kauan . Sama kuin ku..i housuihinsa-lämmittää vähän aikaa-raha tuli?-ja meni. - Anonyymi
Jos valittais vuosittain Lpen tollo,olisi Heinonen ykköehdokas-kerrankin.
- Anonyymi
Jo olis aika päästä eroon siitä pellestä.
- Anonyymi
Äijällä on jo viisi virkaa ja kuudetta nälkä.
Tähänastisetkin hommat huonosti hoidettu.
Ainoastaan suhteet mediaan kunnossa ja se tuntuu kokoomuslaisille riittävän. - Anonyymi
Ensimmäinen kakolainen mies,jonka olen nähnyt julkisesti itkevän.
Koeta Timo kestää,juna meni jo. Sun etsikkoaikas on ohi-olet kyvyttömäksi havaittu. - Anonyymi
Lopen kunnian ja maineen takia edustajaa olisi vaihdettava.
- Anonyymi
Aika moni kokoomusta/Heinosta äänestänyt on kertonut kantansa muuttuneen viime vuosien aikana.
Toivottavasti muistatte sen myös vaaliuurnilla ensi vuonna. - Anonyymi
Heinonen on yhtä urpo,kuin Orpokin.
- Anonyymi
Se on teihin lopen uupunut.
WU-HA-HA-HA-HAA!!!! - Anonyymi
Olemme Lopen ihmelapsen kasvoihin todella kyllästyneet.
Pelkkä linssilude-ei mikään yhteisten asioiden hoitaja,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418