Subaru forester vm 2015. Renkaissa ei ole kulumajälkiä. Voiko jatkuva neliveto vaikuttaa ääneen. Onko muilla kokemuksia asiasta?
Etupyöristä kuuluu uliseva ääni
14
752
Vastaukset
- Anonyymi
Laakerit paskana ei ne muuten ulise?
- Anonyymi
Mielestäni se ei ole samanlainen ääni kuin laakerista yleensä kuuluu. Onkohan muiden subaruissa esiintynyt ulinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni se ei ole samanlainen ääni kuin laakerista yleensä kuuluu. Onkohan muiden subaruissa esiintynyt ulinaa.
Tyttöystävä joskus ulisee takapenkillä kun painetaan tosissaan.
- Anonyymi
jarrulevy tai laakeri
- Anonyymi
tai sitten se on sisäkumi joka sielä ulisee
- Anonyymi
Paljon ajettu? Onko ääni ollut kokoajan kun auto ollut
- Anonyymi
tai sitten se on roskapäivä lehdet jotka ulisee
- Anonyymi
Jokin jäänyt jarrujen odien väliin sillä muuten ei ääniä kuulu. Esim kiven muru oli eräässä volkkarissa pitkään.
- Anonyymi
Jatkuva neliveto on kyllä äänetön.
- Anonyymi
Kerro kun selviää mikä aiheutti.
- Anonyymi
Tuttu ääni, mulla vanhempi Subaru ja ulina on kuulunut parivuotta, syytä ei ole vielä löytynyt. Pitää jatkaa etsimistä.
- Anonyymi
ohjaustehostimen pumppu tai sitten se ääni tulee hihnankiristimen laakerista
ohjaustehostimen pumppu pitää ääntä vaikka et käännä renkaitakaan
- Anonyymi
On ja ääni tulee melko varmasti voimansiirrosta, tuon ikäinen kannattaa jo viedä huoltoon ettei tule pahempaa vahinkoa voimansiirtoon
Sub-2020- Anonyymi
Jos englanti taittuu niin kannattaa googlettaa asiaa. Tuota ääntä tuntuu tulevan yhdestä jos toisesta subarusta ja sinne ohjaustehostimen suuntaan ja/tai hihnankiristimen suuntaan se yllättävän monella tuntui se vika paikallistuvan vaikka olivat varmoja että voimansiirrosta se ääni tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797