Miks mun äiti vihaa mua?

Anonyymi

Mulla on ihan paska elämä kun olla ja voi... Vittu kun mulla on ÄiTl, joka vittu joka päivä alkaa mulle valittaa kuinka paska mä oon tässä ja tässä.. VITTU EI OO SEN ASIA! alkaa valittaa et saan aina 7 kokeesta ja sano et: jos se tietäisi et mä oon muka näin rasittava niin ei ois synnyttäny mua. VITTU EI KIINOSTA MÄ HANKIN SITTEN ELÄMÄN KUN OON 18v. Sentään mun iskä lellii mua ja pitää musta. Kiva kun mun iskä on töissä Kiinassa vaik vihaa koko maata. Se on sit Suomalainen ja se on ollu siellä tyyliin 5vuotta. Mul on ollu helvetin ikävä mun faijaa te kai tiedätte mikä on tää tunne. Vittu äiti alkaa soittaa kaikille kuinka paska mä oon mitä väärin mä teen.. VITTU EIKÖ OO MUUTA TEKEMISTÄ KUIN VALITTAA MUSTA JOKA PÄIVÄ. Sitten kun joku sen kaveri ja sen lapsi/lapset tulee meille niin sitten se on siilleen muka KiLtTi mulle ja niin, kai te tajuutte MIKÄ TUNNE SE ON. Mä oon niin onnellinen kun mun kavereilla on sellaiset aivan täydelliset vanhemmat.... Mä oikeesti alan joka yö itkee.....MÄ EN VITTU KÄSITÄ MIKÄ VITUN OIKEUS MUN ÄIDILLÄ ON SATUTTAA MUA? LYÖDÄ MUA IMURILLA... VALITTAA SEN VITUN KAVEREILLE ...vittu kun mun kavereitten vanhemmat on kivempia mulle kun äiti mulle....mä oikeesti haluun et mun äiti sanois mulle anteeks mitä se on tehny. SITTEN MUKA ON JOKU VITUN PRINSESSA... SAA TEHÄ MITÄ HALUU. TYYLIN MEINASIN KUOLLA MUN MUTSIN TAKII. PLZZZZ voisitteko te lohduttaa mua..mun elämä on surullinen.... Mun kaverit onneks pitää musta huolta... Mä en käsitä... SITTEN MUN ÄITI SANOO KUN MÄ MUKA KATON JOTAIN TYYLIIN PAQPAA... ALKAA VALITTAA ET MUSTA TULEE SOKEE.. MITÄ VITTUA....MÄ NÄÄN NIIN SELVÄSTI TAULULLE?? PLZ JOKU LOHDUTTAKAA MUA MÄ OON NIIN SURULLINEN....

10

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halit sulle😃 kyllä se tästä. Normaalia kasvamisenkipuilua. Uskonpa että äitisi sinua paljon rakastaa ja siks hänellä menee joskus yli😊kerro äidille tunteistasi tai tuntemuksistasi ja jos se on vaikeeaa,kirjoita vaikka paperille ajatuksesi ja jätä jonnekkin näkyville ,esim huoneeseesi, mukamas vahingossa. 🧡

    • Anonyymi

      Samaa täällä oman äidin kanssa. Koita jaksaa siellä♥️ Se helpottaa heti kun pääset pois kotoonta muuttamaan ja välien katkaiseminen äidin kanssa tekee hyvää omalle mielenterveydelle. Laita vaik kuulokkeet korviin aina kun alkaa sulle valittamaan / huutamaan. Kirjoita vaik pahaa oloa ulos ja puhu ihan kelle tahansa sun olosta. Se helpottaa. Mut musiikki ja ystävät sekä jossain kohtaa terapia auttaa. Mut sä selviit, kun oot niin vahva. Mäkin selvisin vaik helvettiähän koko lapsuus oli. Äitiä näen ehkä joka toinen kuukausi ja ei ole ikävä on vaan rasite!

    • Anonyymi

      Kirjoita äidillesi....

      Minusta tuntuu, että
      Toivoisin, että
      Haaveilen että

      Esim tuntuu, ette edes pidä minusta.
      Toivoisin, että näkisit minussa edes jotain hyvää.
      Haaveilen, että meillä olisi positiivinen ja kannustava ilmapiiri.

      Onko joku asia missä voisin, auttaa ettei sinulla olisi paha olla, jotta meillä olisi kivempaa.

      Puhu itse kauniisti, pyydä anteeksi, kehu kun voit!

      Kokeile edes! Ei varmaan ole mitään hävittävää.
      Olet varmasti ihana, mutta äitisi purkaa jonkun muun asian sinuun, eikä se ole oikein.

      Zempoiä. Pidä itse positiivinen asenne niin voit itse paremmin

    • Anonyymi

      Äitisi ei tee oikein sinua kohtaan jos valittaa ja haukkuu sinua kokoajan. Ansaitset parempaa kohtelua.

    • Anonyymi

      Tosi on, että nykyihmisissä on paljon puutteita, sairaatkin osallistuvat nykyelämään, ei ole todellista luonnonvalintaa, kärsimys lisääntyy, kun sodistakin jo aikaa, itsekeskeisyys nousee. Laita vastaan, jos pystyt.. niin miekhin tien ... vaikka oon tosi hyvästä kodista..

      • Anonyymi

        tai tein.. sillonku olin alle 18 v :-›


    • Anonyymi

      Vittu se kohtelee sua ihan oikein kun oot niin. Tyhmä

      • Anonyymi

        Tuskinpa on


    • Anonyymi

      Olisko sulla koulussa joku kuraattori tai terveydenhoitaja jolle voisit käydä puhumassa? Tilanne ei kuullosta hyvältä nyt. Älä huoli asiat järjestyy vielä.

    • Onkohan aloittajan mielipide äidistään jo muuttunut tähän päivään mennessä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      17027
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      59
      15208
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9397
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      48
      5794
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4699
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3365
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1975
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1399
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      102
      1347
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe