Heips! Ollaan muuttamassa loppuvuodesta Tohmajärvelle, 2 aikuista ja 3 lasta ja kaikki vaihtoehdot on auki mistä kotia etsitään, kertokaa paikalliset hyviä seutuja mihin voisi talon rakentaa tai ostaa valmiin? :)
Hyvä asuinalue
7
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Eurolla on tontteja myynnissä ympäri kylää jos haluaa uuven rakentaa ja taloja on kanssa myynnissä vaikka missä suunnassa ja riippuu jos töissä käy Joensuussa nii sitte onkamo tahi tikkalan seutua katella kylältä kiteelle päin on varmaankin ainaki tontteja.
- Anonyymi
Kiteelle ei kannata muuttaa. Kulttuurillisesti aivan kuollutta seutua ja keskustassakin lähes kaikki liikkeet autioita ja vuokrattavana.
Tapahtumia ei ole ja harrastus mahdollisuudet vähissä.
Tohmajärvi on paljon virkeämpi ja virikkeellisempi paikka.
Rääkkyläkin päihittää Kiteen mennen tulen asuinpaikkana. Rääkkylässäkin harrastetaan asioita vilkaammin kuin Kiteellä
Tiedän, koska olen itse Kiteeläinen - toistaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiteelle ei kannata muuttaa. Kulttuurillisesti aivan kuollutta seutua ja keskustassakin lähes kaikki liikkeet autioita ja vuokrattavana.
Tapahtumia ei ole ja harrastus mahdollisuudet vähissä.
Tohmajärvi on paljon virkeämpi ja virikkeellisempi paikka.
Rääkkyläkin päihittää Kiteen mennen tulen asuinpaikkana. Rääkkylässäkin harrastetaan asioita vilkaammin kuin Kiteellä
Tiedän, koska olen itse Kiteeläinen - toistaiseksi.Urpo pankopoika yritä kestää ahdinkoa.Kela hyyssää jos et töpeksi😎
- Anonyymi
Kaikki hyviä paikkoja.
Riippuu missä teidän työpaikat. - Anonyymi
Talon rakentaa. Et oo tosissas?
Markku Lievonen - Anonyymi
Tämä on taas sama syrjäytynyt, joka käy läpi Suomen kunnat milloin minkin asian keksii. Reppana, jota ei oikein trolliksikaan voi sanoa.
- Anonyymi
Tikkala ois hyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951986
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339