Sillanpieleen kuhinaa

Anonyymi

Kirjoittaa stenssi lehdessä. Ymmärtääkö yhtään, että nyt ollaan Huittisissa eikä missään isossa kaupungissa? Aika entinen ei enää palaa. Kauppapaikat ovat suurelta osin verkossa, ei sillanpielessä. WPK on oiva lounas- ja pitopaikka, mutta onko ostovoimaa tarpeeksi ilta- ja viikonloppukäytölle?? Iltaravintoloita kylässä jo on. Käykö stenssi näissä edes päivällä saati illalla?
Hienoa se on visioida ja romantisoida kuten Huittisissa nykyään kuuluu tehdä. Se on sitä elinvoimaa ja pöhinää, josta ei synny kuin kuluja.

12

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun lähden Äetsästä ja ajan Huittisten läpi Helsingin suuntaan, niin matkalla ylitän ainakin 4 kpl jokien ylittäviä siltoja ja lisäksi pari eritasoristeystä. Mistähän sillasta on kyse, ja että just sen partaalle pitäisi joku uusi, isompi kauppapaikka tehdä?

    • Anonyymi

      Jospa tarkoittaa sitä että omistajat siistisivät ryteikkönsä.

    • Anonyymi

      Meillä on kauppapaikkana ollut ja on edelleen keskellä kaupunkia tori . Outo idea tehdä kauppapaikka Loimijoen rantaan odottamaan potentiaallisia maksukykyisiä asiakkaita. Ainoastaan onkikalastajat ovat odottavaisin mielin tyytyväisiä saadessaan markkinat avatuksi bulevardin kauneutta ihaileville. Ja kalat eivät ole hinnankiroissa.

      • Anonyymi

        Mitä tyhmenpi idea on turva Huittisten pysymisen tunnettuna hulluna , järjenkäyttö on sivutettu ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tyhmenpi idea on turva Huittisten pysymisen tunnettuna hulluna , järjenkäyttö on sivutettu ajat sitten.

        Siltä kyllä tuntuu,ensin rahaa rantaan"taiteeseen"ja sitten kuolleelle torille.
        Miten nuot lisäävät työpaikkoja joilla turvataan tulevaisuus???
        Säkylä ja Sastamala ovat säilyttäneet torinsa,Huittisissa se kuoli kun kerättiin
        veroluonteinen maksu.Tuhmyyttä ei saa tekemättömäksi eikä toria henkiin
        arkkitehtien aivoituksiin rahaa syytämällä.


    • Anonyymi

      Torimyynnissä menee rahat useimmiten ulkopaikkakuntalaisille myyjille. Mitä jää esim. Säkylään?

      • Anonyymi

        Pärekopan myyjän eurot menevät kuitenkin valtion kassaan. On sama, asioiko alkossa huittisisa vai säkyläsä.


      • Anonyymi

        Jos Säkylän ja Sastamalan omaa väkeä ei kiinnosta alkaa torikauppiaiksi, niin onhan se parempi että niitä kauppiaita tulee sitten Tampereelta ja muista ympäryskunnista.

        Myyntipaikkoja piisaa varmasti paikkakuntalaisillekin, ei ole tilasta puutetta. Kunhan jotakin kauppiaita on, niin tori pysyy elävänä.

        Vammalan torille oli suuri menetys, kun Tapolan pyörillä liikkuva mustamakkarakauppias siirtyi korona-rajoitusten aikaan Roismalan risteykselle. Nyt on niin tyytyväinen uuteen paikkaansa, että ei aio koskaan enää palata torille takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Säkylän ja Sastamalan omaa väkeä ei kiinnosta alkaa torikauppiaiksi, niin onhan se parempi että niitä kauppiaita tulee sitten Tampereelta ja muista ympäryskunnista.

        Myyntipaikkoja piisaa varmasti paikkakuntalaisillekin, ei ole tilasta puutetta. Kunhan jotakin kauppiaita on, niin tori pysyy elävänä.

        Vammalan torille oli suuri menetys, kun Tapolan pyörillä liikkuva mustamakkarakauppias siirtyi korona-rajoitusten aikaan Roismalan risteykselle. Nyt on niin tyytyväinen uuteen paikkaansa, että ei aio koskaan enää palata torille takaisin.

        Elikkä toriin ei kannata hakata rahaa,sitäkö tuo tarkoittaa??


    • Anonyymi

      Huittisten torilla ei myydä mustaamakkaraa. Täällä on pelkkää Kivikylän lenkkiä saatavana.

    • Anonyymi

      Ei tullut Puuiloa Rautasillan pieleen, meni Sastamalaan. Taitaa olla uudet tulijat vähissä vaikka liiketonttejakin olisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe