Vauhdikas Mikko Leppilampi jakaa mielipiteitä. Mitä itse tykkäät miehen menosta ja missä hän on mielestäsi omimmillaan: näyttelijänä, juontajana, laulajana?
https://www.suomi24.fi/viihde/mikko-leppilampi-paljastaa-miksei-itse-halua-tanssia-ttk-ssa-mulla-on-vahan-sellainen-ajatus?s24
Mikko Leppilampi paljastaa, miksei itse halua tanssia TTK:ssa: "Mulla on vähän sellainen ajatus..."

17
894
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain vaiheessa en tykännyt Leppilammesta yhtään, oli niin tekohymyllä varustettu. Mutta viime vuosina olen alkanut tykätä, on tullut jotenkin lämpimämmäksi ja ihmisläheisemmäksi. On niitä huonompiakin juontajia ja näyttelijänähän Leppis on erinomainen.
- Anonyymi
Minusta hän on kertakaikkiaan upea ihminen, luonnollinen ja sympaattinen. Vähän kuin naapurin poika (ja tuo on suurin kohteliaisuus, jonka voin toiselle antaa!).
Toivotan sekä hänelle että koko pienelle perheelleen kaikkea hyvää nyt ja aina.
Lempein terveisin yksi kanssakulkija. - Anonyymi
Anteeksi mielipiteeni mutta Leppilampi on vaan niin ärsyttävä kun olla ja voi.
- Anonyymi
Ohut persoona...sopii keveisiin visailuihin, mutta ei ehkä
vakavasti otettava luonnenäyttelijä...enkä tajua, miksi jotkut
sanovat komeaksi...laskelmoivan tuntuinen tyyppi.
Naama kyllä kulunut jo pahasti.- Anonyymi
Varmaan ihan mukava ihminen. Nyt on vaan vaarana, että on liian usein telkussa, silloin "naama kuluu" ja katsojat kyllästyvät. Onnea koko perheelle pienestä pojasta! 🌹
- Anonyymi
Hyvin hän on näytellyt
Juontohommat hyviä
Aikas söpö
- Anonyymi
Ei hyvä juontaja. Liian paljon yritystä, ei luontevaa.
- Anonyymi
Hirveen ruma akka ja lapsii kait mielen vikanen jo syntyessää ruma . kauheetaää aasialaisen näkönen lap.. oi oi.. kukahan röhkässyt
- Anonyymi
mitähä päissään atteli kun tuota vetheli nyt katuuu..
- Anonyymi
No eikös se luonne ole tärkein juttu? Tuossa kuvassa missä Beata pitää lasta sylissään ei kauniiksi voi sanoa, aivan kuin miehen suu ja nenä, mutta lapsi on söpö. Nämä vaan mielipiteitä.
Ihmetyttää jokatapauksessa Mikon valinta.
- Anonyymi
Vieläköhän tarjoaa juontokeikkoja 70% alennuksella?
- Anonyymi
Itse en katso ainuttakaan ohjelmaa , missä Leppilampi on mukana.
- Anonyymi
Samoin. On siellä paljon uusiakin ja mielekiintoisia juontajia tarjolla.
- Anonyymi
Minä taas en katso ohjelmaa Vappu Pimiän takia. Leppilampi on ihan jees juontaja.
- Anonyymi
Kyllästyttää samat kasvot vuodesta toiseen maikkarilla.
- Anonyymi
Leuhka kaveri on todella, no jokapaikan höyläksi on ruvennut, tympii jo sen imelä irvistely joka ohjelmissa.
- Anonyymi
Vau hyvä meno kun hän on mukana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24810370Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4012818- 841605
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei861589- 771443
- 641389
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81349Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581333Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981250- 361176