Vaakamies on pettäjä

Rapunainen

Ties kuinka monta kertaa tämä pahanilman lintu on minua pettänyt! Varoitan vaan kaikkia, vaaka on flirtti joka on tunnevammanen eikä välitä kuin omasta navastaan!

53

10890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksiVaaka

      Hei!
      Katsoin kerran tuossa erästä tutkimusta jossa miehistä yli 90% kertoi pettäneensä kumppaniaan ja naisista muistaakseni 70-80%.
      Ehkä ei ihan kuitenkaan horoskooppimerkistä ole kiinni tuo pettäminen...

      • Kaurismies

        ei ilmaise sitä, mikä % näistä pettämisistä on hötkyilyjä, joita ei ole ruvettu ruokkimaan ja johtaaneet esim. eroihin.
        Minulle on ikävä kyllä tullut sellainen käsitys, että vaakamiehillä on todella taipumusta uskoa ruohon olevan jatkuvasti vihreämpää aidan toisella puolella ja että he ovat myös hanakoita vaihtamaan ”määräajoin” parinsa uuteen.


    • pettävät

      Vaa´an tyyliin se vaan kuuluu tunnevammaisuus ja enempi tuollainen yleisen kylmännihkeä petturuus.

    • Deny

      Ei, ei, ei, ei... En halua uskoa tuota, enkä uskokaan ennenkuin omalla kohdalle mäjähtää. Ja silloinhan se on liian myöhäistä...

      • mirri

        Ja kun se mäjähtää lujaa olet mennyttä ja mitään ei voi enää ottaa pois. Kaikki on silloin myöhäistä ... Tee silti mitä itse lystäät ...
        Nyt sinulle on paljastettu vaa´an pirullisuus ...


    • pikku kissa

      Ja kun se mäjähtää lujaa olet mennyttä ja mitään ei voi enää ottaa pois. Kaikki on silloin myöhäistä ... Tee silti mitä itse lystäät ...
      Nyt sinulle on paljastettu vaa´an pirullisuus ...

      • Oinas -64

        Taitaa olla niin että ei tarvitse olla vaaka, kun mies pettää. Pirullisia ne kuitenkin on vaikka me naiset tarvitsemme miehiä silti!!!!!


    • Nina-Ystävä

      Vaaka nainen on tosiaankin huonomaineinen huntsu ja mies on sellanen flirtti paska mikä ei ole sen enempää, kun puunjuurella koiran aamu kusi.

      • Taas lintsannut

        äikän tunnilta?

        Vaaka nainen? Pitää olla vaakanainen
        Huntsu? Tarkoittanet hutsu?
        Aamu kusi? Se on yhdyssana, eli aamukusi.

        Muuten oletkin väärässä.


    • Sitten vaikka niin

      Vaikka asia ei oikeasti näin ole.

      • sovita

        jos ei se ole eli sovitaan vaan kun se on kun on..


    • LeijonaLady

      Tätä viestiketjua on kyllä kauhistuttavaa lukea. Oma mieheni on vaaka ja varsinkin humalassa kyllä todellinen flirtti, mutta uskollinen. Ainakin toistaiseksi ollut. Ja vannoo, ettei petä... Vaan onhan noita valehtelevia miehiä ennenkin tavattu.

    • vaaka minäkin (n)

      Vaa'at ovat flirttailevia, sitä kyllä. Ja tarvitsevat huomiota ja ihaiulua. Mutta samalla vaaka on myös moraalisin ja rehellisin merkki. Tietenkään ei voi yleistää että "vaaka ei petä koskaan ja jousimies pettää aina". Vaakaa ei ole helppo pettää eikä hän itse sitä monesti uskalla tehdä, vaikka mieli monesti tekisikin. Minä olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni löytänyt itselleni vaakamiehen, ja hän tuntuu täysin sopivalta ja on moraaliasioissa aivan samanlainen ylikiltti ja ylirehellinen kuten minäkin.

      • pukitar

        sitä kaksi pääskyä pesää todellakaan tee, mutta..

        Kiltti ja rehellisyyspainotteinen ja moraalinen oli minunkin vaakani kunnes kuin pommina taivaalta ilmoitti 25v yhdessäelon jälkeen, että hänellä on ollut toinen nainen jo jonkinniin aikaa ja että hänen täytyy saada muutta yhteen tämän uuden kanssa. Muuten asia olisi kuulemma jäänyt kaivelemaan loppuelämäksi.


        Ystävättärelleni kävi lähes samoin oman vaakansa kanssa 20v:n liiton jälkeen.
        Tapaus oli kuitenkin sikäli erilainen, että taustalla oli 2 naista, jotka eron jälkeen ryhtyivät vaa`asta riitelemään.

        Tarkoitukseni ei ole kasata tulisia hiiliä kenenkään pään päälle tai saattaa jotain merkkiä epäilyksen alaiseksi.
        Tiettyä lapsellisuutta vaaoissa kuitenkin ilman muuta on kuten esim tuo ikuinen kiitoksen ja ihailun kipeys sekä taipumus vähätellä flirttailunsa merkitystä.


      • on tähänkin...

        kommentoida. itse en pettäisi, koska en voisi tehdä sellaista toiselle. ei moraali anna myötä.. miltä minusta tuntuisi hänen sijassaan? pettäminen on sikaitsekästä. sitä paitsi kokisin tunnontuskia koko lopun elämääni. laittaisin rehellisesti suhteen poikki, jos ei muu auttaisi.. mutta en pettäisi.


      • ---
        on tähänkin... kirjoitti:

        kommentoida. itse en pettäisi, koska en voisi tehdä sellaista toiselle. ei moraali anna myötä.. miltä minusta tuntuisi hänen sijassaan? pettäminen on sikaitsekästä. sitä paitsi kokisin tunnontuskia koko lopun elämääni. laittaisin rehellisesti suhteen poikki, jos ei muu auttaisi.. mutta en pettäisi.

        ja olen siis vaaka.


      • mea81
        --- kirjoitti:

        ja olen siis vaaka.

        Mitä siis olen mennyt tekemään???Rakastumaan tai no oikeastaan ihastumaan vaakamieheen.Eli näistä neuvoista jos otan vaarin ei meillä ole yhteistä tulevaisuutta.Rapuna olen aivan erilainen kuin mitä vaaka on.Olen jo 2 kertaa näppini kyseisen miehen kanssa polttanut mutta kun en usko ni en usko.Jos tämä nykyinen tyylini purisi paremmin.Kattelen kaukaa ja annan hänen lähestyä jos haluaa.Ihan oikeesti,eikö mitään toivoa?


      • pukitar
        on tähänkin... kirjoitti:

        kommentoida. itse en pettäisi, koska en voisi tehdä sellaista toiselle. ei moraali anna myötä.. miltä minusta tuntuisi hänen sijassaan? pettäminen on sikaitsekästä. sitä paitsi kokisin tunnontuskia koko lopun elämääni. laittaisin rehellisesti suhteen poikki, jos ei muu auttaisi.. mutta en pettäisi.

        turvautumaan lekuriapuun selvitäkseni erosta, sain tietää, että koska uusi suhde on niin palkitseva, pettäjä ei kykene tuntemaan syyllisyyttä ja tunnontuskia.


      • näiten katkerien ihmisten
        mea81 kirjoitti:

        Mitä siis olen mennyt tekemään???Rakastumaan tai no oikeastaan ihastumaan vaakamieheen.Eli näistä neuvoista jos otan vaarin ei meillä ole yhteistä tulevaisuutta.Rapuna olen aivan erilainen kuin mitä vaaka on.Olen jo 2 kertaa näppini kyseisen miehen kanssa polttanut mutta kun en usko ni en usko.Jos tämä nykyinen tyylini purisi paremmin.Kattelen kaukaa ja annan hänen lähestyä jos haluaa.Ihan oikeesti,eikö mitään toivoa?

        kokemusten vaikuttaa??
        Täällä saa lukea mitä pöyristyttävimpiä väitteitä ja röyhkeitä yleistyksiä!
        Tervejärkinen ihminen ei ota niitä tosissaan, vaan luottaa omaan arvostelukykyynsä!
        Onnea matkaan


      • voi käydä
        pukitar kirjoitti:

        turvautumaan lekuriapuun selvitäkseni erosta, sain tietää, että koska uusi suhde on niin palkitseva, pettäjä ei kykene tuntemaan syyllisyyttä ja tunnontuskia.

        horoskooppimerkistä riippumatta...


      • mea81
        näiten katkerien ihmisten kirjoitti:

        kokemusten vaikuttaa??
        Täällä saa lukea mitä pöyristyttävimpiä väitteitä ja röyhkeitä yleistyksiä!
        Tervejärkinen ihminen ei ota niitä tosissaan, vaan luottaa omaan arvostelukykyynsä!
        Onnea matkaan

        Kiitos onnen toivotuksesta toivotaan että tepsii.Olen vaan niin hirveän helppo ihastumaan ja kun petyn,petyn todella pahasti.Takana on nyt juuri päättynyt n.9 vuoden suhde enkä osaa/halua olla yksin.Elämästäni saataisiin kirjotettua jo uusi Bridget Jonesin päiväkirja.Kiitos viel kerran.


      • varovasti
        mea81 kirjoitti:

        Kiitos onnen toivotuksesta toivotaan että tepsii.Olen vaan niin hirveän helppo ihastumaan ja kun petyn,petyn todella pahasti.Takana on nyt juuri päättynyt n.9 vuoden suhde enkä osaa/halua olla yksin.Elämästäni saataisiin kirjotettua jo uusi Bridget Jonesin päiväkirja.Kiitos viel kerran.

        näin alussa, itseäsi säästääksesi. Mutta vaakamieskin kaipaa paljon hellää huomiota. Toisaalta myös omaa tilaa.


      • psykologi
        pukitar kirjoitti:

        turvautumaan lekuriapuun selvitäkseni erosta, sain tietää, että koska uusi suhde on niin palkitseva, pettäjä ei kykene tuntemaan syyllisyyttä ja tunnontuskia.

        käyttäkää aivojanne... (huokaus)


      • pukitar
        psykologi kirjoitti:

        käyttäkää aivojanne... (huokaus)

        ennalta-arvaamattonissa tilanteissa aivot saattavat hetkeksi kutistua herneen kokoiseksi, mutta kun saa ja ottaa vastaan valistusta, on helpompi asioita ymmärtää.


      • Rapunainen
        pukitar kirjoitti:

        turvautumaan lekuriapuun selvitäkseni erosta, sain tietää, että koska uusi suhde on niin palkitseva, pettäjä ei kykene tuntemaan syyllisyyttä ja tunnontuskia.

        Aivan oikeassa olet!


      • mea81
        varovasti kirjoitti:

        näin alussa, itseäsi säästääksesi. Mutta vaakamieskin kaipaa paljon hellää huomiota. Toisaalta myös omaa tilaa.

        Saanko udella että oletko kenties itse vaaka mies?En itse aina ole tyypillinen rapu joten osaan kyllä sopeutua tilanteeseen jossa omaa rauhaa kaivataan.Haluan sitä myös itsekkin aina välillä.Toisaalta olen "kaikki mulle heti nyt"tyyppi ja sen kanssa onkin parantamisen varaa.Ehkä tämäkin tilanne on juuri sellainen...


      • olen, mutta
        mea81 kirjoitti:

        Saanko udella että oletko kenties itse vaaka mies?En itse aina ole tyypillinen rapu joten osaan kyllä sopeutua tilanteeseen jossa omaa rauhaa kaivataan.Haluan sitä myös itsekkin aina välillä.Toisaalta olen "kaikki mulle heti nyt"tyyppi ja sen kanssa onkin parantamisen varaa.Ehkä tämäkin tilanne on juuri sellainen...

        olen ollut yli kaksikymmentä vuotta naimisissa vaakamiehen kanssa!
        Ollaan siis molemmat vaakoja, joten tiedän mitä vaaka haluaa.
        Oma rauha on yksi ehdottoman tärkeä juttu. Se ei tarkoita että mies olisi kyllästynyt tms.
        Me nyt vaan ollaan tälläsiä.
        Meillä on mennyt vaihdellen koska ollaan samanlaisia.
        Täällä palstalla on mielettömän hyviä kuvauksia vaakamerkkisistä ihmisistä. Noi flirttijutut valitettavasti voi olla totta, mutta usko hyvä tyttö, että ne eivät tarkoita mitään, eivätkä johda mihinkään vakavaan. Vaaka useimmiten unohtaa flirtin kohteen seuraavassa hetkessä.
        Pettämisasiat mun mielestä kuuluu kaikkiin merkkeihin, ei se ole jonkun tietyn merkin ominaispiirre, niinkuin täällä on kerrottu!


    • Se Rapunainen joka tämän ke...

      Olen 6,5 vuotta ollut vaakamieheni kanssa. Saimme esikoisemme melkein 5v sitten. Hän petti minua raskauden aikana ja sen jälkeenkin kun ei saanut seksiä. Raskauden aikana hän petti kuulemma sen takia että isäksi tulo pelotti. No, enhänminä tästä mitään tiennyt, vaan sinisilmäisenä uskoin että kaikki on hyvin. Hän lenteli ulkona viikonloppuisin eikä ollut kotona laisinkaan. Aina oli joku naispuolinen sydänystävä jolle pystyi puhumaan. Sitä en tänäpäivänäkään tiedä kuinka paljon hän on pettänyt, mutta stoori jatkuu... Tyttömme oli noin 2 vuotias kun hän hyppäsi sänkyyn exänsä kanssa ja rakastui siihen, no, heillä oli peliä siinä sitten jonkin aikaa. Otin mieheni kuitenkin takaisin, koska uskoin että hän sisimmissään haluaa kuitenkin perheensä. Annoin mahdollisuuden, koska hän tunnusti ensimmäistä kertaa pettäneensä ja ei silti kertonut noista raskauden aikaisista tempuistaan mitään. Luulin että se oli vain ensimmäinen ja viimeinen kerta. Onnea kesti jonkunaikaa, kunnes vain väkisin revittii suhdettamme eteenpäin. Miuutimme uuteen, isompaan asuntoon ja jo puolen vuoden päästä siitä muutosta hän haki omaa asuntoa. No, silloin meni taas hyvin kun ei kokoajan nähty. Vuosi sitten hän löysi toisen naisen ollessani pääsiäisen vanhempieni luona. Sitten sain jäädä. Olin kuitenkin hänen seksiorjansa koska olin heikko, lankesin siihen todella helposti. Tämä toinen nainen ei tiennyt mitään. Sitten kun löysinkin itselleni uutta ajateltavaa, mukavaa seuraa, niin tämä ihana vaakamieheni vinkui minua takaisin. Menin halpaan. Onnea kesti hetken, kunnes pitikin palata tämän pääsiäisheilan luokse. Se oli on/off juttua sitten joulukuun puolivälin asti. Mieheni päätti muuttaa yhteen tämäm pääsiäisheilan kanssa. Otin ja jätin vaakani ja löysin ihanan miehen. Olin iloinen päästessäni eroon tästä vaaka-pedosta. Mutta sitten alkoi se parkuminen ja vinkuminen että hän haluaa perheensä takaisin. Hän kuulemma halusi kaiken tai ei mitään. En hetkauttanut korviani koko ruikutuksille. Hän ei suostunut edes joulua viettämään tyttärensä kanssa koska oli katkera että minulla oli toinen. Minulla meni kuitenkin poikki tämän uuden miehen kanssa ja ajattelin ottaa tähän vaakaan yhteyttä koska halusin tyttömme takia korjata välit. No se oli uusivuosi, se hetki mistä kaikki oli 6 vuotta sitten alkanutkin, oli meidän vuosipäivä! Se oli kuin pahimmasta rakkaustoorista. Kohtaaminen oli henkeäsalpaava ja rakastuimme uudestaan. Tässä vaiheessa mies tunnusti muut syrjähyppynsä ja ajattelin että nyt hän on muuttunut todella ja sitä hän olikin, hän oli aivan erilainen eikä koskaan ennen ollut niin oikealta tuntunut olla hänen kanssaan. Hän muutti luokseni ja kaikki oli taivaallista... Suunnittelimme perheenlisäystä ja tulevaisuutta...onnea kesti kuitenkin vain 3kk. Sitten tulikin kaverin kautta kuvioihin alaikäinen viehättävä nainen joka oli vain kaveri...no tämä kaveruus vain tiivistyi, minusta tuli tylsä ihminen ja seuraani ei kaivattu. Hän vietti kaiken aikansa tämän alaikäsen kanssa. Nyt sain tietää että kun suunnittelimme perheen lisäystä, niin sieltä on sitten tulossa semmonen. No se ei kuulemma muuta mitään, häntä ei kiinnosta, hän haluaakin olla nyt tämän alaikäsen kanssa ja kuulemma uskollinen hänelle! Saas nähdä kuinka kauan sitä kestää! Tahtoisin todella perheeni takaisin, mutta en vain tiedä miten se tapahtuisi niin että se olisi molemmille onnellista. Tiedän että hänon paska ihminen minua kohtaan ja ansaitsen parempaa, mutta hän on kerran porautunut tonne sisälle,niin hänei sieltä pois lähde. Rakastan häntä varmasti aina. Se teissä vaaoissa onkin niin outoa, osaatte hurmata ja viedä jalat alta! En halua yleistää enää että kaikki pettävät! Tämä tuli tuhannen tuiskeessa ja pyydän anteeksi niiltä jotka vannoutuneesti ovat uskollisia. Tämä oli mun stoori, toivottavasti kukaan ei koe samaa!

      • Vaakanainen

        sanoa että paljon olet kestänyt, mielestäni aivan liikaa!
        Eipä ihme että purat sydäntäsi!

        Odotat siis nyt vauvaa hänelle? Minä en suoraan sanottuna olisi uskaltautunut siihen.

        Toivon sydämestäni sulle parempaa jatkoa elämässäsi, pidä huoli itsestäsi ja lapsistasi, ei varmaan kannata laskea miehesi varaan enää yhtään mitään!


      • Monesti vedätetty

        Tarinasi on äärimmäisen tuttu! Vaakamies osaa todella olla hurmaava silloin kuin haluaa, mutta riitojen tullessa täysi peto! Meininki on aina sitä samaa on/off meininkiä ja voi että sitä lirkuttelua "Olen aina rakastanut vain sinua..." ja plaa plaa plaaa...!!! Onneksi pääsin lopullisesti eroon tuosta miehestä, enää ei tarvitse miettiä olisiko yhteinen elämä mahdollista - ei, ei ,ei!


      • - - -
        Monesti vedätetty kirjoitti:

        Tarinasi on äärimmäisen tuttu! Vaakamies osaa todella olla hurmaava silloin kuin haluaa, mutta riitojen tullessa täysi peto! Meininki on aina sitä samaa on/off meininkiä ja voi että sitä lirkuttelua "Olen aina rakastanut vain sinua..." ja plaa plaa plaaa...!!! Onneksi pääsin lopullisesti eroon tuosta miehestä, enää ei tarvitse miettiä olisiko yhteinen elämä mahdollista - ei, ei ,ei!

        että enpä jaksaisi uskotella tollaista soopaa että "olen aina rakastanut vain sinua". Hyi olkoon. En tiedä tilannetta, mutta kuulostaa kovin imelältä. Potut pottuina. Kai me nyt osataan vähän parempiakin ympäripyöreyksiä... ;)


    • pettynyt petetty

      En nyt sano että kaikki vaa'at on pettäjiä, mutta oma stoorini..

      Okei, ollaan seurusteltu vasta reilut puoli vuotta. Mies on ehdotellut vakavissaan yhteistä reissua loppusyksylle. Sanonut suoraan, ettei muiden tapailu kiinnosta kun viihtyy niin hyvin minun kanssani. Osoittaa hellyyttä, läheisyyttä, auttaa pyytämättä pienimmissäkin ongelmissa, on esitellyt ystävilleen ja perheelleen. Seksikin sujuu loistavasti. Välillämme tuntuu olevan "sitä jotakin". Kaiken kaikkiaan mies on pikkuvioistaan huolimatta kuin itse täydellisyys.

      Ja sitten pam. Huomaan hänen olevan chatissa (emme asu yhdessä). Menen samaan huoneeseen, kuluu vajaa minuutti ja kas - hän on kyselemässä seksiseuran perään.

      Nyt olen vedättänyt miestä viikon kahdella persoonalla; toinen on se villi ja vapaa sinkkuneito ja toinen minä itse, olen käyttäytynyt pokerilla aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Miehellä ja tällä sinkkuneidolla on treffit huomenna. Miehen odotellessa uutta sänkykaveria sovitulla treffipaikalla kävelen paikalle, lyön totuuden julki ja nostan kytkintä.

      Itketty on, ja monesti. Tiedän, että ikävä tulee olemaan kova ja ehkä kaduttaakin. Mutta tällaiseen pelleilyyn en yksinkertaisesti suostu.

      PS. Kokeilkaapa jos kumppaninne harrastaa chatissa pyörimistä ja epäilette vilunkipeliä. Toimii yllättävän hyvin.

      • buu

        tuota noin.. pettäminen ei kyllä kauheesti liity horoskooppimerkkiin. miten on kasvatuksessa opetettu oikea ja väärä.. ja rehellisyyden ja luottamuksen merkitys


    • - - -

      Heteroksi harmittavan hyvä naismaku, eli etsii "sieluntoverikseen" älykkäitä, söpöjä, syvällisiä ja ymmärtäväisiä olentoja...hedonistisesti jopa suhteessa, jos tuntuu siltä ettei siinä aivan kaikki odotukset kohtaa. Avoin tallaaja, jonka harkitsevainen suvaitsevaisuus ihmetyttää joskus itseäkin. Elämässä ja arjessa se, ettei juuri rajoja piirtele, koituu monesti turmioksi - niin myös ihmissuhteessa. Vaaka ja vapaus (ystävät,harrastukset yms.) kulkee käsi kädessä -> haittaa suhdetta yhdessäoloa haluavan kanssa. Tämä ei tarkoita sitä, että vaaka ei ymmärtäisi henkevien ja romanttisten iltojen päälle, vaan kyse on vain siitä, että rautoja on tulessa monia. Kysymykseen pettäjä vai ei vastaus: Mahdollista (jos tämä nyt on enää horoskooppimerkistäni kiinni)

      • vaakamiehestä

        joka sopii osin myös vaakanaiseen! Erinomaista!


      • toinen vaaka
        vaakamiehestä kirjoitti:

        joka sopii osin myös vaakanaiseen! Erinomaista!

        ai jaa, muhun ei sopinu


    • Toinen rapunainen

      Olen täysin samaa mieltä, vaakamies ei tiedosta omaa osuuttaan ristiriidoissa ja on Erittäin flirtti ja hänelle on elinehto testata viehätysvoimaansa aina kuin mahdollista. Rapu ja vaaka eivät sovi samalle planeetalle!

    • vaakaneiti

      Kyllä tuo totta on, täytyy myöntää. Itse olin nuorempana aivan samanlainen kuin kuvaamasi vaakamies. Nyt vähän viisaampana en lähtisi pettäjän tielle. Mutta taidan olla kuitenkin aika flirtti :)Tälläisia me nuoret vaa`at olemme, ja jotkut koko ikänsä. Jokainen oppikoon kantapään kautta.

      • Steinbock

        tietoisesti vai tiedostamatta konditionaalimuotoa sanasta lähde. Sehän on kuin takaportin auki jättämistä :)


      • saksanpähkinä

        Miten ihmeessä vaa'an kumppanin pitäisi suhtautua flirttailevaan ja selkeästi jopa muilta naisilta seuraa hakevaan puoliskoon? Itse olen mustasukkainen kun pieni piru, mutta pidän sen visusti sisälläni, en yksinkertaisesti kehtaa myöntää että olen mustis. Mutta täytyy sanoa että tilanne raastaa hermoja.. mies antaa kyllä ymmärtää että olen tällä hetkellä hänen sydämensä valittu, mutta kun tapaamisemme (näemme välimatkan takia yleensä vain viikonloppuisin) lykkääntyvät sen takia että hänen luonaan vierailee joku naispuolinen kaveri joka vielä parhaassa tapauksessa jää yöksi niin kyllä se syö.. en yksinkertaisesti tiedä kannattaako tätä jatkaa, ellen voi olla varma siitä ettei mies lentele kukasta kukkaan aina kun olen pois kuvioista. Kavereita toki saa olla ja heidän kanssaan viettää aikaa, mutta jotain rajaa..

        Eli: millainen vaa'an kumppanin tulisi olla, jotta vaaka pysyisi uskollisena hänelle ja vain hänelle vai onko sellaista kumppania olemassakaan? On mennyt pikkuhiljaa usko siihen, että tämän muutoin lähes täydellisen miehen kanssa voisi syntyä mitään pitkäkestoisempaa :/


    • eipäei

      ei tollalailla voi yleistää että yksi horroskooppimerkki pettäisi! Asiaan liittyy varmasti monta seikkaa.

    • LMAO

      Ihan naurettavaa keskustelua.
      Tuskin se nyt mitenkään horoskoopista riippuu että pettääkö vai ei.
      Ajatelkaa järjellä.

    • vaakalainen

      Ja rapu on oksettava takertuja, jonka kanssa ketä tahansa alkaa ahistaa.

      • bambi

        Vaa´an pitää ehdottomasti päästä mahdollisimman vaivattomasti eroon suhteistaan ja sitoumuksistaan. Ettei vaan tulisi paha ja ahdistava olo.


      • paikkansa

        h******n hyvin!


    • se pahanilmanlintu

      kun tuollaisia kirjoittelet ja yleistät tollasen piirteen koskemaan kaikkia vaakamiehiä (ja samalla ehkä myös -naisia).
      Tollaset lyhytnäköiset selostukset saa aikaan pahaa mieltä aivan aiheettomasti useimmiten. Pitäisit nuo omana tietonasi. Ja saattaa vikaa löytyä sinustakin, miksi mies pettää?!? Mieti!

      • Se Rapunainen

        ...Herneen nenääs? En mä sun aamiaismuroihis kussu! Tääl on niin moni kiukutellut surkeeta elämäänsä, joten kai sitä itekki saa sanoo jos vituttaa. Toki on vikaa myös mussa, mutta olen pahoillani jos kaikki tuntemani vaaka(miehet) ovat samanlaisia...ja niitäkin on kuitenkin jo 5 kpl... Että samat piirteet löytyvät kaikista ja neljä heistä ovat sellaisia joiden pettämishaluun en millään tavalla vaikuta... mutta se siittä, oli miten oli, mun vaakaäijä on sika! Yleistin sen sitten tai en! Anteeksi vaan kaikille jos purkasin just senhetkistä vitutustani!


      • saksanpähkinä
        Se Rapunainen kirjoitti:

        ...Herneen nenääs? En mä sun aamiaismuroihis kussu! Tääl on niin moni kiukutellut surkeeta elämäänsä, joten kai sitä itekki saa sanoo jos vituttaa. Toki on vikaa myös mussa, mutta olen pahoillani jos kaikki tuntemani vaaka(miehet) ovat samanlaisia...ja niitäkin on kuitenkin jo 5 kpl... Että samat piirteet löytyvät kaikista ja neljä heistä ovat sellaisia joiden pettämishaluun en millään tavalla vaikuta... mutta se siittä, oli miten oli, mun vaakaäijä on sika! Yleistin sen sitten tai en! Anteeksi vaan kaikille jos purkasin just senhetkistä vitutustani!

        ..hätäile. Moni täällä (itseni mukaan lukien) allekirjoittaa väitteen vaakojen tavallista suuremmasta alttiudesta flirttiin ja huomion hakuun vastakkaiselta sukupuolelta ja ehkä jopa pettämiseen. Joidenkin on vaan hankala myöntää, että horoskoopeissa saattaa ihan oikeesti olla perää, vaikka osa määritteistä tuntuiskin ikävältä omaan nassuun..


    • pulassa

      Olen todennut sen myös itse monta kertaa! Itse olen rapu ja seurustellut useiden vaaka miesten kanssa, ja suhteet on aina päättyneet eroon miehen uskottomuuden vuoksi. Nyt seurustelen taas vaaka miehen kanssa ja sain juuri kuulla että mies seurusteli vielä edellisen tyttöystävänsä kanssa minut tavatessaa, minua hän ei luultavasti ole vielä pettänyt. Olemme seurustelleen 8 kuukautta, pitäisikö lopettaa suhde ennen kuin särjen taas sydämmeni?

      • vaakaneiti

        Tosiasia on, niin kuin olette huomanneet, vaaka on (tietysti poikkeuksiakin on) pahimmanlaatiunen pettäjä ja naisten/miesten pyörittäjä. Itse olen huomannut tämän piirteen itsessäni, ja voi sanoa että vituttaa. Niin helposti saattais lähteä vieraaseen sänkyyn... Jos vaa`alla ei ole kehittynyttä moraalin ja periaatteen tajua, niin sellainen tyyppi on suruton sydäntensärkijä, niin omansa kuin muidenkin. Puolustuksen puheenvuoro: Vaaka etsii aina sitä oikeaa, väärin keinoin kylläkin.. No, sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua, vaikka se sattuu joskus niin perkeleesti. Hyvät vaakamiesten pettämät naiset: Tipauttakaa vaakamiehenne korkeelta ja kovaa, niin johan luulis oppivan!!!

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä, oppinut vaakaneiti :)


      • vaaka n
        vaakaneiti kirjoitti:

        Tosiasia on, niin kuin olette huomanneet, vaaka on (tietysti poikkeuksiakin on) pahimmanlaatiunen pettäjä ja naisten/miesten pyörittäjä. Itse olen huomannut tämän piirteen itsessäni, ja voi sanoa että vituttaa. Niin helposti saattais lähteä vieraaseen sänkyyn... Jos vaa`alla ei ole kehittynyttä moraalin ja periaatteen tajua, niin sellainen tyyppi on suruton sydäntensärkijä, niin omansa kuin muidenkin. Puolustuksen puheenvuoro: Vaaka etsii aina sitä oikeaa, väärin keinoin kylläkin.. No, sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua, vaikka se sattuu joskus niin perkeleesti. Hyvät vaakamiesten pettämät naiset: Tipauttakaa vaakamiehenne korkeelta ja kovaa, niin johan luulis oppivan!!!

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä, oppinut vaakaneiti :)

        tään koko keskusteluketjun vois lopettaa.. katkeruus on syvältä. nautin vastakkaisen sukupuolen huomiosta (kukapa ei), mutta pettämisellä ja ystävällisyydellä (viattomalla "flirttailulla") toista sukupuolta (sitä paitsi vaaka on yhtä ystävällinen oli kyseessä mies tai naispuolinen henkilö.. olisko se sitä, että haluaa että kaikki pitäis mua kivana ja mukavana) kohtaan on VISSI ero! en koskaan pettäisi, koska se on julmaa ja väärin. siksi teenkin harkiten päätökset joko sitoutua tai jättää sikseen.. ystävällisyydellä ja pettämisellä on ero.. ainaki tää vaaka tajuaa sen.. ja tartteen sellasen rennon ja luotettavan puolison joka tajuaa sen myös.


      • VaakaNainen
        vaaka n kirjoitti:

        tään koko keskusteluketjun vois lopettaa.. katkeruus on syvältä. nautin vastakkaisen sukupuolen huomiosta (kukapa ei), mutta pettämisellä ja ystävällisyydellä (viattomalla "flirttailulla") toista sukupuolta (sitä paitsi vaaka on yhtä ystävällinen oli kyseessä mies tai naispuolinen henkilö.. olisko se sitä, että haluaa että kaikki pitäis mua kivana ja mukavana) kohtaan on VISSI ero! en koskaan pettäisi, koska se on julmaa ja väärin. siksi teenkin harkiten päätökset joko sitoutua tai jättää sikseen.. ystävällisyydellä ja pettämisellä on ero.. ainaki tää vaaka tajuaa sen.. ja tartteen sellasen rennon ja luotettavan puolison joka tajuaa sen myös.

        Täällähän ollaan oikein tukkanuottasilla, noin virtuaalisesti. Ja aikuisia kai pitäisi olla?
        Ihmettelen vaan...
        Kyllä kait horoskoopeissa perää on, tunnistan vaakamaisia piirteitä itsessäni paljonkin, sen flirtinkin jopa, mutta että kaikki vaakaihmiset olisivat pettureita? Ei minusta ole horoskooppimerkistä kiinni, vaan muista seikoista, elämäntilanteesta yms.
        Tämä on sis minun mielipide, en halua ketään kimppuuni.


      • Se Rapunainen
        VaakaNainen kirjoitti:

        Täällähän ollaan oikein tukkanuottasilla, noin virtuaalisesti. Ja aikuisia kai pitäisi olla?
        Ihmettelen vaan...
        Kyllä kait horoskoopeissa perää on, tunnistan vaakamaisia piirteitä itsessäni paljonkin, sen flirtinkin jopa, mutta että kaikki vaakaihmiset olisivat pettureita? Ei minusta ole horoskooppimerkistä kiinni, vaan muista seikoista, elämäntilanteesta yms.
        Tämä on sis minun mielipide, en halua ketään kimppuuni.

        Josko lopetettais koko kina! En lähde enää syyttelemään ketään ja oli sitten vaaka taikka mikä tahansa muu merkki, niin pettäjiä on joka merkissä! Edelleenkin pyydän anteeksi että toin julki vitutukseni! Sillä hetkellä se vaan oli pieni lohtu. Äläkää siis vetäkö hernettä nenäänne ja nautitaan yhdessä tulevasta kesästä, ok?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe