Sinkkunaisia? Kyllä minä yksinkin pärjään mutta kalaan olis mukava saada soutaja mukaan kun pitää verkot laskee mereen.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Vedä käteen !!!
- Anonyymi
Vedä sä mun käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä sä mun käteen.
Edestä kuin Marlon Brando takaa kuin Aino Kassinen. Kummin päin.
- Anonyymi
Ei naiset jaksa soutaa.
- Anonyymi
Hienoa keskustelua. Huomaa kyllä, että ei olla mitään juntteja, vaan osataan ilmaista itseä hyvin. Kiitos.
- Anonyymi
Ei naiset lähde kalaan koska tuulee, on kylmä ja vettäkin voi alkaa sataa. Ei naiset kestä kurjaa säätä ja vesi roiskuu naamaan kun ajaa veneellä. Mies joutuu menee yksin kalaan.
- Anonyymi
Yhdelläkädellä on pitemmänpäälle ikävä "soutaa".
- Anonyymi
Eihän naiset nykyään halua edes treffeillä käydä.
- Anonyymi
Täällä olisi sinkkumies 46 v. Salille vaikka mukavaa naista mukaan?
- Anonyymi
Runonlausunta voisi kiinnostaa naisväkeä.
- Anonyymi
Taberman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551099
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust531016Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7910- 90839
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5715Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25655Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643- 73617
- 57603