Mikalle hyvät vkonloput

Anonyymi

Voi hyvin, mä taidan olla tulossa kipeäks, lämmöt nousussa, hyi. Oot ihana, iso halipusuruttaus senkin köriläs😚🥰

Tarja

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole kipeä, vaan wanha ja lämmönvaihtelut ovat tavallisia vaihdevuosivaivoja

      • Anonyymi

        Nonni…😂kuule kun ei ole vaihdevuosista tietoakaan vaikka vähän tässä jo olen odotellu. Enkä niin vanhakaan vielä ole, reilusti alle 50v. Kyllä jotain lentsua koittaa pukata, ettei ihan plörönää olis.

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonni…😂kuule kun ei ole vaihdevuosista tietoakaan vaikka vähän tässä jo olen odotellu. Enkä niin vanhakaan vielä ole, reilusti alle 50v. Kyllä jotain lentsua koittaa pukata, ettei ihan plörönää olis.

        Tarja

        Etkö mika osaa lopettaa?


    • Anonyymi

      Pidä hauskaa rakastajan luona, pipi 😄

      • Anonyymi

        Hauskaa viikonloppua sinullekin satuhahmojen parissa netissä, älä huku ämpäriin


      • Anonyymi

        No mutta kun ei mulla ole rakastajaa😔

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta kun ei mulla ole rakastajaa😔

        Tarja

        Ei tietenkään , lastentarhassa sellasia!


    • Anonyymi

      Kuules halinalle, mä laitan sulle hyvin pian etanapostissa viestin tulemaan, nimettömänä toki🙃Ei haittaa vaikka eukkos löytäisi sen😈

      Tarja

    • Anonyymi

      Haluaisin Tarjan myös.

      • Anonyymi

        Huomenta. Mika edelleen vois mut halutessaan saada, ilman muuta ja muut ilman.

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Mika edelleen vois mut halutessaan saada, ilman muuta ja muut ilman.

        Tarja

        No ota nyt sitten ihmeessä jo yhteyttä, että päästään halaileen joskus🥰
        Takim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota nyt sitten ihmeessä jo yhteyttä, että päästään halaileen joskus🥰
        Takim

        En mä nyt sillain vaan voi ottaa yhteyttä kun ei tiedä missä menet ja kenen kanssa millostikin..🤨

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt sillain vaan voi ottaa yhteyttä kun ei tiedä missä menet ja kenen kanssa millostikin..🤨

        Tarja

        Vingu jo jossain muualla, älypää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt sillain vaan voi ottaa yhteyttä kun ei tiedä missä menet ja kenen kanssa millostikin..🤨

        Tarja

        No tottakai voit, ei siinä mitään menetä.
        Selviää asiatkin siinä samalla, kyllä minä ainakin ottaisin yhteyttä😘
        Takim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vingu jo jossain muualla, älypää!

        Tälläset puklut saa mut pitäytymään entistä tiukemmin täällä☺️

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai voit, ei siinä mitään menetä.
        Selviää asiatkin siinä samalla, kyllä minä ainakin ottaisin yhteyttä😘
        Takim

        Ookoo, mitä kautta sitten pitäis yhteys ottaa?😁

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt sillain vaan voi ottaa yhteyttä kun ei tiedä missä menet ja kenen kanssa millostikin..🤨

        Tarja

        Äläkä otakaan, se on mun! T: Marja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookoo, mitä kautta sitten pitäis yhteys ottaa?😁

        Tarja

        Puhelin on keksitty ja on erittäin hyväksi havaittu yhteydenottoväline. Vaikka sitten viestein.


    • Anonyymi

      Joo käykö sulla mielessä, jos se ei ookaan kiinnostunu..

      • Anonyymi

        Voi voi voi VOI … että käykö mielessä.. jos ei kävisi ja olisi tämä vaihtoehto mielessä koko ajan niin EN MÄ TÄÄLLÄ KIRJOITTAIS. Vittu miten ei mene pässien kalloihin😂🤦🏻‍♀️

        Tarja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi voi VOI … että käykö mielessä.. jos ei kävisi ja olisi tämä vaihtoehto mielessä koko ajan niin EN MÄ TÄÄLLÄ KIRJOITTAIS. Vittu miten ei mene pässien kalloihin😂🤦🏻‍♀️

        Tarja

        Tsot tsot eipäs kiroilla.
        Milloin mika lopetat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi voi VOI … että käykö mielessä.. jos ei kävisi ja olisi tämä vaihtoehto mielessä koko ajan niin EN MÄ TÄÄLLÄ KIRJOITTAIS. Vittu miten ei mene pässien kalloihin😂🤦🏻‍♀️

        Tarja

        Ota Tarja yhteyttä

        Kik: T akim eli Takim46
        jos ei muuta niin ainakin oot kokeillu jotain😊
        Takim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi voi VOI … että käykö mielessä.. jos ei kävisi ja olisi tämä vaihtoehto mielessä koko ajan niin EN MÄ TÄÄLLÄ KIRJOITTAIS. Vittu miten ei mene pässien kalloihin😂🤦🏻‍♀️

        Tarja

        Ootkohan pikkusen jälkeenjäänyt ressu , joku kaltaisesi saattaisi kiinnostua mut epätoivoinen "Mikassa" roikkuminen saa kaikki kaikkoamaan valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi voi VOI … että käykö mielessä.. jos ei kävisi ja olisi tämä vaihtoehto mielessä koko ajan niin EN MÄ TÄÄLLÄ KIRJOITTAIS. Vittu miten ei mene pässien kalloihin😂🤦🏻‍♀️

        Tarja

        Ekaluokalleko menossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan pikkusen jälkeenjäänyt ressu , joku kaltaisesi saattaisi kiinnostua mut epätoivoinen "Mikassa" roikkuminen saa kaikki kaikkoamaan valitettavasti.

        Mieluummin mä olisin jälkeenjäänyt ressu kuin pahansuopuuttaan ja typeryyttään tänne oksentava, ilmeisen ilkeä, kateellinen, myrkyissänsä kupliva otus joten ei osu, ai harmin paikka taas kerran. Ja mitä tulee Mikassa ’roikkumiseen’, mähän voin täällä roikkua vaikka sun isässäs ja kaikki muut saavatkin kaikota, ei mulla ole kiinnostusta muihin paitsi Mikaan. Taidat sä olla vähän pöliä?
        Mutta voi MIKA MIKA sua rakastan!! Oot kyllä ihana!💖🥰🥰🥰

        Tarja


    • Anonyymi

      T: Marja PS. Kilpailen kanssasi Mikasta ja aion voittaa!

    • Anonyymi

      tällaistakin

    • Anonyymi

      Joo oh ja paljon muuta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe