Olen ajanut perinteisesti päivittäin ja tuhansia kilsoja tulee kauden aikana. Tuli vettä tai oli helle, kylmäkään ei haitannut. Kuitenkin tänä vuonna puolivälissä kautta pyörä hajosi. En saanut siihen uutta osaa. Sitten osan metsästys jäi. Sitten huomasin että en edes kaipaa moottoripyöräilyä. Kamat meni kipparille ja katsotaan mitä pyörälle teen. Voi olla että romulaan. Onhan se nyt oikeasti autolla paljon mukavampi ajaa. Ja ennen kaikkea turvallisempaa. En kaipaa enää yhtään sarviin.
Lopettaminen
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut järkiintulemisen johdosta! :)
- Anonyymi
Toisille se sopii toisille ei.
Terveisin 50 vuotta moottoripyörällä. - Anonyymi
Minäkin ajan vielä edelleen VW:lläni, vaikka aina fiduttaakin sen ainainen korjaamolla käyttäminen. Olen jo pitempään ajatellut luopua siitä heti kohta, kunhan taloudellinen tilanteeni antaa vaan siihen vähänkin myöten, ja vaihtaa tuon romukasan aina luotettavaan Toyota Corollaan. Loppuu nuo autoilumurheet sitten kertaheitolla.
- Anonyymi
Osanottoni aloittajalle, noinhan meille käy ties minkä muunkin tekemisen suhteen itse kullekin.
Ei muuta kun muihin puuhiin 👍 - Anonyymi
Voihan tuolla moottoripyörällä ajaa vain kauniina päivänä?
Itse olen ajellut keskimäärin pari tonnia vuodessa.
Pidän tuota pelkässä liikennevakuutuksessa ja vaihdan itse öljyt. Pienellä käytöllä ja pienellä budjetilla mennään. En kuitenkaan myy tuota pois. - Anonyymi
Itellä custom joka näyttää hyvältä edelleeen ja toimii täysin. Malli ei mene muodista pois koskaan.Liikennevakuutus ja huolto kerran kesässä. 300€.
Ajanut viimeset kuusi kesää noin 1000-2000km per kausi. Juuri sopivasti ettei ala ketuttaan.
Jatkan näin seuraavanakin suvena. Talvella muokkaan hieman pyörää et ei ala kyllästyttää sama laite - Anonyymi
Onhan näitä juttuja kun jaksais lueskella. Pitäiskö sunkin kokeilla keulimista kahdensadan vauhdissa kumia polttaen pienessä amfetamiinipöllyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164091Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683945Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk153068Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst221427Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421110- 811053
- 1141053
- 641030
- 162979
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk10971