Hyvää mieltä voi jakaa

Oli tosi kivoja keskusteluja tuossa mun aloituksessa, mutta käy pitkäksi kelata, niin siksi tämä uusi :)

Niin, siitä sainkin aiheen tähän uuteen.
Siis kyllä hyvänmieliset viestit tuo mukavan fiiliksen, kun niin paljon on sitä ilkeyttäkin. Esimerkiksi Arielin nätti viesti Torviselle aiheutti kyllä sellaisen hymyn huulille ja palstaketju muuttui heti paljon myönteisemmäksi. Rakkautta kun ei ole maailmassa koskaan liikaa :)
Muutenkin oli todella mukavaa, että tämä niin toisiinsa hullaantunut lutunen pari tuli meidän kanssa kirjoittelemaan ❤

Hymyn huulille saa myös runoilijan uraa aloitteleva Artsi, jonka hauskoista tuotoksista olemme saaneet esimakua. Kiitos Ilmannimen, joka herätti runoratsun tässä meidän punttimiehessä ;)

Nii..ei sitä muutes aina huomaa, kuinka kränänen ilmapiiri vaikuttaa ihmiseen. Täällä on onneksi monta kirjoittajaa, joiden kanssa on mukava jutella, ja jotka ovat käyneet niin hyviksi kamuiksi. Onhan täällä oltu jo aika kauan, joten väkisinkin porukka käy rakkaaksi ❤

Kiitos vain kaikille mukavista kirjoitteluhetkistä. Jatketaan, niin kauan kuin jaksetaan 😊


Jk. Kirjoitit Kittie sun kädestä. Todella hienoa, että käsi alkaa kuntoutumaan! :)

158

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää mieltä on kivaa jakaa,
      vaikkei se Onnea takaa.
      On kiva ku uusia kykyjä tulee
      Ja hyvin Artsin runot kulkee

      • :)
        Myönteinen palaute vaikkapa jakaa hyvää mieltä. Joku hyvä teko jonkun puolesta saa molemmille kivan fiiliksen :)

        Ajatellaanpa vaikka työelämässä... Jos saat hyvää palautetta työstäsi, niin heti päivä kirkastuu, vaikka muuten nyppis koko homma. Sen palautteen avulla taas jaksaa monta päivää :)


      • Kiitti :) Tässä on sit snadi värssy: 'Ilmannimi on magee mimmi, sanoo Artsi jolla on hauis timmi'. Nää on tällaisii lyhyitä ku mä vasta harjoittelen :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kiitti :) Tässä on sit snadi värssy: 'Ilmannimi on magee mimmi, sanoo Artsi jolla on hauis timmi'. Nää on tällaisii lyhyitä ku mä vasta harjoittelen :)

        Saas nähdä mitä mestariluomuksia vielä saadaankaan lukea ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Saas nähdä mitä mestariluomuksia vielä saadaankaan lukea ;)

        No tota... Mitä sä tuumisit tästä: 'Huh, mikä pinkee kinttu, funtsi Artsi, ku kadun poikki juoksi palsta-Tinttu'? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Mitä sä tuumisit tästä: 'Huh, mikä pinkee kinttu, funtsi Artsi, ku kadun poikki juoksi palsta-Tinttu'? ;)

        :)))))
        Tuo oli niin hauska :))))

        Tietty myös hyvin riimitelty. Noita sun runoja pitäis saada jotenki silleen, ku aamulla herätyskello soi, niin joku lukis noita sun värssyjä.
        Sais hymyn kasvoille heti aamusta :)


    • Pitää laittaa ihan oikea kysymys tähän..

      Elikkäs tietääkö kukaan, onko Kokkolassa huonekalujen entisöijää? Siis sellainen hyvä ja taitava.

      • Anonyymi

        Kyllä tietää.


      • Meinaatsä verhoilijaa? Mä päädyin verhoilemaan itse sohvan ja tuolit jokin aika sitten. Etsin netistä ohjeet ja duunasin niiden mukaan. Kirppikseltä mä hankin halvan sohvatuolin jolla harjoittelin mut sekin jäi sit käyttöön ku tuli nii magee :)


      • artagnan kirjoitti:

        Meinaatsä verhoilijaa? Mä päädyin verhoilemaan itse sohvan ja tuolit jokin aika sitten. Etsin netistä ohjeet ja duunasin niiden mukaan. Kirppikseltä mä hankin halvan sohvatuolin jolla harjoittelin mut sekin jäi sit käyttöön ku tuli nii magee :)

        Unohdin laittaa tuohon, että 50-luvun puisen kaapin entisöinti :)

        Oletpas sä Artsi monitaitoinen mies. Tuollanen verhoilu vaatii kyllä paljon taitoa ja kärsivällisyyttä.
        Mun hermot kärähtäis samantien, ku joku menis heti pieleen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Unohdin laittaa tuohon, että 50-luvun puisen kaapin entisöinti :)

        Oletpas sä Artsi monitaitoinen mies. Tuollanen verhoilu vaatii kyllä paljon taitoa ja kärsivällisyyttä.
        Mun hermot kärähtäis samantien, ku joku menis heti pieleen.

        No et sä muista et mä oon lauhkee pässi ;) Kankaan kaa joutui olemaan tarkkana et tuli sellaista joka soveltuu verhoiluun. Oli siinä kuiteskin nii hemmetin iso duuni et ei ois vetänyt suuta hymyyn jos peffan alla ois revennyt ensi istumalla.


      • artagnan kirjoitti:

        No et sä muista et mä oon lauhkee pässi ;) Kankaan kaa joutui olemaan tarkkana et tuli sellaista joka soveltuu verhoiluun. Oli siinä kuiteskin nii hemmetin iso duuni et ei ois vetänyt suuta hymyyn jos peffan alla ois revennyt ensi istumalla.

        Muistan, että olet justiinsa lauhkee pässi ;)

        Juu, ei se mikään pikkutyö ole. Valitsitko kuviollista vai yksiväristä kangasta?

        Mulle kävis varmaan noin, että repeäis samantien :[


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Unohdin laittaa tuohon, että 50-luvun puisen kaapin entisöinti :)

        Oletpas sä Artsi monitaitoinen mies. Tuollanen verhoilu vaatii kyllä paljon taitoa ja kärsivällisyyttä.
        Mun hermot kärähtäis samantien, ku joku menis heti pieleen.

        Miksi hitossa toi pois " tettiin ku kehuin että Artsi on monilahjakas?:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hitossa toi pois " tettiin ku kehuin että Artsi on monilahjakas?:(

        Sunflower

        En tiiä. Näyttää vetävän summanmutikassa noita.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Unohdin laittaa tuohon, että 50-luvun puisen kaapin entisöinti :)

        Oletpas sä Artsi monitaitoinen mies. Tuollanen verhoilu vaatii kyllä paljon taitoa ja kärsivällisyyttä.
        Mun hermot kärähtäis samantien, ku joku menis heti pieleen.

        Minun mies tykkää ja osaa myös kunnostaa mööpeleitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietää.

        Minäkin.
        Kuuklasin "Kokkolassa huonekalujen entisöijää" ja neljä löyty heti.
        Varmaan hyviä ja taitaviakin.

        On se...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Unohdin laittaa tuohon, että 50-luvun puisen kaapin entisöinti :)

        Oletpas sä Artsi monitaitoinen mies. Tuollanen verhoilu vaatii kyllä paljon taitoa ja kärsivällisyyttä.
        Mun hermot kärähtäis samantien, ku joku menis heti pieleen.

        Juu löyty.
        Kuuklasin taas "Kokkolassa puisen kaapin entisöinti" ja 19 firmaa heti listas.

        On se tämäkin...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minun mies tykkää ja osaa myös kunnostaa mööpeleitä.

        No hänkin on sitten osaava käsistään. Se on hieno juttu. Usein siinä säästääkin, kun osaa itse värkkäillä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hänkin on sitten osaava käsistään. Se on hieno juttu. Usein siinä säästääkin, kun osaa itse värkkäillä :)

        On kyllä. Ja tykkää myös kirpparilla katsella mööpeleitä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        On kyllä. Ja tykkää myös kirpparilla katsella mööpeleitä.

        Ai, minäki tykkäsin ennen kirppareilla pyöriä, mut näin korona-aikaan sekin on jäänyt.
        Noista kirppareissa tekee aina mukavia löytöjä. Mä tiirailen Iittalaa ja muuta semmosta tavaraa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Muistan, että olet justiinsa lauhkee pässi ;)

        Juu, ei se mikään pikkutyö ole. Valitsitko kuviollista vai yksiväristä kangasta?

        Mulle kävis varmaan noin, että repeäis samantien :[

        Sellaista beigeen vivahtavaa. Yksiväristä mut pinnassa on neulottuu kuvioo. Oikein mageen näköistä :)

        - Artsi


      • tinttu-liina
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista beigeen vivahtavaa. Yksiväristä mut pinnassa on neulottuu kuvioo. Oikein mageen näköistä :)

        - Artsi

        Hyvältä kuulostaa. Tuo väri on just sellanen, mikä käy kaikkien kanssa. Eikä tuollaseen silleen kyllästykkään niin nopeeta, ku johonki toiseen väriin :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En tiiä. Näyttää vetävän summanmutikassa noita.

        Ite oon alkanu katkoa noita sanoja joitten perusteella r 0 b tt^ pois ^ taa viestit.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minun mies tykkää ja osaa myös kunnostaa mööpeleitä.

        Kiva tuommoinen monitaitoinen mies:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, minäki tykkäsin ennen kirppareilla pyöriä, mut näin korona-aikaan sekin on jäänyt.
        Noista kirppareissa tekee aina mukavia löytöjä. Mä tiirailen Iittalaa ja muuta semmosta tavaraa.

        Mikä muutes on porukoitten suosikkikirppari? Ite tykkäsin tosta Kallentorin kirpparista, harmitti hitosti ku se lopetti:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon alkanu katkoa noita sanoja joitten perusteella r 0 b tt^ pois ^ taa viestit.

        Sunflower

        Kai sen ihmiset kumminki säätää tuonki systeemin, nii miksihä jotku viattomatki jutut poistetaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muutes on porukoitten suosikkikirppari? Ite tykkäsin tosta Kallentorin kirpparista, harmitti hitosti ku se lopetti:(

        Sunflower

        Tarkotatko sitä isoa siellä yläkerrassa?? Eikö sitä ole enää???? :{
        Jos se oli se, nii minäki tykkäsin siitä, ku siellä oli tavaraa laidasta laitaan.

        Viimeksi missä kävin, ja josta on jo aikaa, nii tykkäsin siitä mikä on siellä missä Erkinhalli oli ennen...en muista nimeä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotatko sitä isoa siellä yläkerrassa?? Eikö sitä ole enää???? :{
        Jos se oli se, nii minäki tykkäsin siitä, ku siellä oli tavaraa laidasta laitaan.

        Viimeksi missä kävin, ja josta on jo aikaa, nii tykkäsin siitä mikä on siellä missä Erkinhalli oli ennen...en muista nimeä.

        Eikös siitä ole jo reilu vuosi kun lopetti? Korona sulki ovet ja Kokkola-lehdessä paikan omistaja sanoi diabeteksensä olleen viimeinen niitti. Hyvä paikka oli!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotatko sitä isoa siellä yläkerrassa?? Eikö sitä ole enää???? :{
        Jos se oli se, nii minäki tykkäsin siitä, ku siellä oli tavaraa laidasta laitaan.

        Viimeksi missä kävin, ja josta on jo aikaa, nii tykkäsin siitä mikä on siellä missä Erkinhalli oli ennen...en muista nimeä.

        Kirpputorimarket oli nimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siitä ole jo reilu vuosi kun lopetti? Korona sulki ovet ja Kokkola-lehdessä paikan omistaja sanoi diabeteksensä olleen viimeinen niitti. Hyvä paikka oli!

        Miten multa on menny toi uutinen kokonaan ohi...
        Olipa harmillista :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirpputorimarket oli nimi.

        Niin toi Kallentorin kirppariko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muutes on porukoitten suosikkikirppari? Ite tykkäsin tosta Kallentorin kirpparista, harmitti hitosti ku se lopetti:(

        Sunflower

        Ykköskirppiksellä on usein runsaasti väkeä. Monesti näkyi maskittomia joten käynnit jäivät.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Niin toi Kallentorin kirppariko?

        Just se:) Hitosti jäi harmittamaan ku en ostanu sieltä semmoista kissanpäätyynyä joita oli myynnissä kymmeniä. Sulkivat paikan sillä välin ku tuumasin asiaa.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just se:) Hitosti jäi harmittamaan ku en ostanu sieltä semmoista kissanpäätyynyä joita oli myynnissä kymmeniä. Sulkivat paikan sillä välin ku tuumasin asiaa.

        Sunflower

        Olipa tosi harmi. Siellä oli paljon uuttaki tavaraa :(


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa tosi harmi. Siellä oli paljon uuttaki tavaraa :(

        Noi tyynyt oli uusia, pusseissa vielä. Oisin ostanu pari ja nyt harmittaa:(

        Sunflower


    • Anonyymi

      Kenestäpäs tehtäisiin seuraava pari? Vai onko niin että näihin hommiin ei parane sekaantua?

      • Tekemällä ei tuu lasta eikä p***aa, vanha sanonta, mut pätee kyllä tähänkin asiaan :)

        Kipinä lyö, jos lyö 💖


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tekemällä ei tuu lasta eikä p***aa, vanha sanonta, mut pätee kyllä tähänkin asiaan :)

        Kipinä lyö, jos lyö 💖

        Ei noin sanota vaan, kun " jostain tekemisestä ei tullut lasta eikä p..kaa. ":D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin sanota vaan, kun " jostain tekemisestä ei tullut lasta eikä p..kaa. ":D

        Ts. yrittää tehdä ja tekeekin, mutta lopputulemana on täydellinen epäonnistuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin sanota vaan, kun " jostain tekemisestä ei tullut lasta eikä p..kaa. ":D

        Joo, noin se oikeasti on, mutta sitä on muunneltu eri tavoin :)

        Joku meinaa tehdä jotain, niin sanotaan, ettei sen tekemisestä tule lasta eikä pas*aa.


      • Anonyymi

        Musta ja Artsista?;)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta ja Artsista?;)

        Sunflower

        Runot teki tehtävänsä ;)


    • Oletteko koskaan ajatelleet elämää eteenpäin, vaikkapa 10v päähän?
      Eli mitähän silloin on, jos yleensä on vielä hengissä...

      Vieläkö sitä hyppii samassa työpaikassa, samassa kaupungissa...

      Eihän sitä tietty kannattais mennä ku päivä kerrallaan, mut joskus vaa ajatukset karkaa.

      • Anonyymi

        Mihin ammattiin kuuluu hyppiminen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ammattiin kuuluu hyppiminen?

        Mäki/ pituus/ korkeus/ uimahyppääjän ainakin...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mäki/ pituus/ korkeus/ uimahyppääjän ainakin...

        Ei taida olla ko. lajeissa ammattilaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla ko. lajeissa ammattilaisia?

        En tiiä, enkä välitä. Kunhan nyt heitin tuon vastauksen, ku tartutaan yhteen sanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ammattiin kuuluu hyppiminen?

        Pastori


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En tiiä, enkä välitä. Kunhan nyt heitin tuon vastauksen, ku tartutaan yhteen sanaan.

        No,oli vähän huumorintapaista,olen pahoillani. Miksi muuten naiset ovat niin tosikkoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No,oli vähän huumorintapaista,olen pahoillani. Miksi muuten naiset ovat niin tosikkoja?

        No, en mä omasta mielestäni mikään tosikko ole.

        Täällä kun on riittänyt näitä naljailijoita, niin sitä on vähän tuntosarvet kohollaan.


    • Siis joo... Toljanter on oikeasti niin käsittämättömän superihana, että vaikka mulla olisi miten kurja päivä tahansa, hän saa aina mun sydämen pulppuamaan onnea ja rakkautta... ✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿

      • No se on todella hienoa, jos toinen saa piristymään, ku on kakkispäivä :)

        Kyllä sitä ihmisen elämässä on vaa monenmoisia päiviä. Välillä kaikki sujuu, ku tanssi vaan, mut sit saattaa kaikki olla yhtä kaaosta :]
        Just tuollasina huonoina päivinä on iso asia, jos joku piristää.


      • Anonyymi

        Omaksi parhaaksesi, älä luota niin kovin. Saat toki inhota minua, mutta älä haaskaa elämääsi. Rehellisenä loppuun asti.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaksi parhaaksesi, älä luota niin kovin. Saat toki inhota minua, mutta älä haaskaa elämääsi. Rehellisenä loppuun asti.

        ~Tukkirekka~

        Etkö sä vaan osaa lopettaa??

        Mitä se sulle kuuluu heidän asiansa? Ei niin mitenkään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaksi parhaaksesi, älä luota niin kovin. Saat toki inhota minua, mutta älä haaskaa elämääsi. Rehellisenä loppuun asti.

        ~Tukkirekka~

        Haluat selvästi että Arielia ja minua ei näy palstalla. Tyhmempikin tajuaisi tässä vaiheessa mennä korvat luimussa takavasemmalle.

        Ai että rehellisenä loppuun asti? Tosi korni kommentti pojalta joka vääntää mitä vain valhetta mustamaalatekseen meikäläistä.

        Tavallaan säälin sua, jotain hoitoa kyllä tarvitset ihan ammattilaisilta


      • Niin...

        Jos edessäni on tylsä päivä mutta herään siihen kuitenkin pirteänä kui peipponen niin syyllinen tähän on Ariel. Rakkaus saa ihmeitä asioita aikaan...♡♡♡


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Haluat selvästi että Arielia ja minua ei näy palstalla. Tyhmempikin tajuaisi tässä vaiheessa mennä korvat luimussa takavasemmalle.

        Ai että rehellisenä loppuun asti? Tosi korni kommentti pojalta joka vääntää mitä vain valhetta mustamaalatekseen meikäläistä.

        Tavallaan säälin sua, jotain hoitoa kyllä tarvitset ihan ammattilaisilta

        "Tavallaan säälin sua, jotain hoitoa kyllä tarvitset ihan ammattilaisilta"

        Pastorilta hoitoja ?


      • Toljanter kirjoitti:

        Niin...

        Jos edessäni on tylsä päivä mutta herään siihen kuitenkin pirteänä kui peipponen niin syyllinen tähän on Ariel. Rakkaus saa ihmeitä asioita aikaan...♡♡♡

        Noin se usein on, että vaikka jokin asia ei oikein innosta, niin jokin mukava taas tasapainottaa.

        Teillä on toisianne piristävä vaikutus, ja niin se hyvässä suhteessa pitää ollakkin :)


      • Toljanter kirjoitti:

        Haluat selvästi että Arielia ja minua ei näy palstalla. Tyhmempikin tajuaisi tässä vaiheessa mennä korvat luimussa takavasemmalle.

        Ai että rehellisenä loppuun asti? Tosi korni kommentti pojalta joka vääntää mitä vain valhetta mustamaalatekseen meikäläistä.

        Tavallaan säälin sua, jotain hoitoa kyllä tarvitset ihan ammattilaisilta

        No toivottavasti ette anna tuollaisten vaikuttaa täällä käymiseen.

        Kyllä muakin on yritetty täältä häätää monet kerrat, mutta en lähde kuin omasta tahdostani. En suo tuollasille sitä iloa, että ne ilkeilyillä sais mut katoamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tavallaan säälin sua, jotain hoitoa kyllä tarvitset ihan ammattilaisilta"

        Pastorilta hoitoja ?

        Täh???


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Täh???

        Nuo viestit kuuluu lajiin oudot..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No se on todella hienoa, jos toinen saa piristymään, ku on kakkispäivä :)

        Kyllä sitä ihmisen elämässä on vaa monenmoisia päiviä. Välillä kaikki sujuu, ku tanssi vaan, mut sit saattaa kaikki olla yhtä kaaosta :]
        Just tuollasina huonoina päivinä on iso asia, jos joku piristää.

        Nii-in, mun on ihan pakko vielä lisätä, että tuskin kenelläkään naisella maailmassa on yhtä täydellisen ihanaa miestä kuin mulla... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in, mun on ihan pakko vielä lisätä, että tuskin kenelläkään naisella maailmassa on yhtä täydellisen ihanaa miestä kuin mulla... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

        Oho... :)

        Eikö tonttu ees jätä sukkia väärään paikkaan, tai muuta semmosta pikkasen ärsyttävää? ;))


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Nii-in, mun on ihan pakko vielä lisätä, että tuskin kenelläkään naisella maailmassa on yhtä täydellisen ihanaa miestä kuin mulla... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

        Itekki tykkäisin ku ois joku:) Ei vaan oo.

        Sunflower


      • Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

        Niin...

        Jos edessäni on tylsä päivä mutta herään siihen kuitenkin pirteänä kui peipponen niin syyllinen tähän on Ariel. Rakkaus saa ihmeitä asioita aikaan...♡♡♡

        Juokse hyvä mies, tuolla tytyllä ei ole joka palikka kohdillaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itekki tykkäisin ku ois joku:) Ei vaan oo.

        Sunflower

        Kannattaa painaa päälle. Toikin otti partanikin vaikka tämä ei korviaan lotkauttanut, ennemmin piti tuota loitolla. On taatusti k atunut että lensi lankaan.


      • Ku mä luin näitä muutamia viestejä, niin mietin, että onko kirjoittaja nainen vai mies.
        Joku umpikateellinen nainen saattais vedellä tuollasta tekstiä, tai näppejään nuolemaan jäänyt katkera mies.

        Joka tapauksessa nuo viestit ja kirjoittaja on kyllä surkea ja epätoivoinen tapaus.
        Kaikki normaalit ihmiset täällä tietää, että Ariel on äärettömän fiksu ja sympaattinen ihminen. Kaikki myös tietää sen, että haluaako Torvinen hänet vai ei.
        Joten älä nolaa ittees enempää. Surkeat yritykset kannattaa jättää suosiolla kirjoittamatta, kun ne on kuin tuuleen huutaisi.

        Tämän aloituksen aihe oli hyvänmielen jakaminen. Yritäppä jakaa jotain herttaista, niin huomaat kuinka paljon parempi fiilis siitä tulee. Parempi ilman katkeruutta :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ku mä luin näitä muutamia viestejä, niin mietin, että onko kirjoittaja nainen vai mies.
        Joku umpikateellinen nainen saattais vedellä tuollasta tekstiä, tai näppejään nuolemaan jäänyt katkera mies.

        Joka tapauksessa nuo viestit ja kirjoittaja on kyllä surkea ja epätoivoinen tapaus.
        Kaikki normaalit ihmiset täällä tietää, että Ariel on äärettömän fiksu ja sympaattinen ihminen. Kaikki myös tietää sen, että haluaako Torvinen hänet vai ei.
        Joten älä nolaa ittees enempää. Surkeat yritykset kannattaa jättää suosiolla kirjoittamatta, kun ne on kuin tuuleen huutaisi.

        Tämän aloituksen aihe oli hyvänmielen jakaminen. Yritäppä jakaa jotain herttaista, niin huomaat kuinka paljon parempi fiilis siitä tulee. Parempi ilman katkeruutta :)

        Tinttu puhuu täyttä asiaa:)

        Tukkirekat ja muut yllä kirjoittavat häiriköt voisivat jo kiltisti lopettaa suhteemme myrkytysyritykset koska myrkyt ei vain tehoa:)

        Suhteemme voi erinomaisen hyvin. Ja jos noilla yllä nähdyillä herjoilla on jotain vaikutusta elämäämme niin käyhän ne hauskoina seiskalehtityylisinä juttuina joille naureskelemme iltaisin yhdessä:)


      • Toljanter kirjoitti:

        Tinttu puhuu täyttä asiaa:)

        Tukkirekat ja muut yllä kirjoittavat häiriköt voisivat jo kiltisti lopettaa suhteemme myrkytysyritykset koska myrkyt ei vain tehoa:)

        Suhteemme voi erinomaisen hyvin. Ja jos noilla yllä nähdyillä herjoilla on jotain vaikutusta elämäämme niin käyhän ne hauskoina seiskalehtityylisinä juttuina joille naureskelemme iltaisin yhdessä:)

        Enkös mä aina puhu? ;)

        Vakavasti sanoen, niin epätoivoisia noi jutut on. Yksi valehtelee räikeästi, toinen kirjoittaa ihan outoja. Aivan niinku luulisivat muiden olevan ihan pihalla :)


    • Juu, sormi liikkuu ja taipuu normaalisti, on vähän vaan vielä kipeä.

      Justiin nauratti, virkkaan peittoa, mutta koira istahti sen päälle ja nyt en voi jatkaa... 😀

      • :))
        Sessuli päätti, että nyt on virkattu tarpeeksi :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Sessuli päätti, että nyt on virkattu tarpeeksi :))

        Juu.. 😀


      • Anonyymi

        Mä käyn ny kyl hitaalla ku luin et wuffe istahti sun sormen päälle ja virkkausduuni oli sit siinä :D

        - Artsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käyn ny kyl hitaalla ku luin et wuffe istahti sun sormen päälle ja virkkausduuni oli sit siinä :D

        - Artsi

        Ei hitto:DDDDDD

        Sunflower


    • Onko teille muille tää sunnuntai jotenki sellainen tylsä päivä?

      On se hassua, että pitäis nauttia vapaapäivästä, mut tää päivä on aina sellanen hiljainen...
      Ihmisiä ei näy missään. Joku satunnainen koiranulkoiluttaja vain liikkuu.

      Mitä yleensä touhuatte sunnuntaisin? Itse kävin kävelyllä, mutta ei siinä kauaa menny :}

      • Anonyymi

        Hitto ku repesin tosta:D Sohvalta jääkaapille niinku ite tein äsken? Toi on kyllä just noin.. Itekki vaan vetelehdin:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto ku repesin tosta:D Sohvalta jääkaapille niinku ite tein äsken? Toi on kyllä just noin.. Itekki vaan vetelehdin:)

        Sunflower

        Se on sunnuntaisin nii hassu juttu, ku vaikka tekemistä olis, niin ei saa itteään vaa liikkeelle. Tuossa just katoin, että pihalla olis kaks kukka-astiaa, jotka vois jo laittaa pois...
        Katselun asteelle se jäi :{
        Joku toinen päivä sitten, kai....

        Lauantaina on ihan eri fiilis. Sitä siivoaa kotona ja touhuaa kaikenlaista, mutta sunnuntaina on vaa laiska lapamato :[

        Hitto, ku löin pääni äsken ovenripaan. Näky melkein tähtiä...


      • Anonyymi

        Ny mimmit bamlaa kyl asiaa. Mä oon vedellyt sikeitä päivän ja kohta pitäisi kai mennä nukkumaan et jaksaa aamulla duuniin.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ny mimmit bamlaa kyl asiaa. Mä oon vedellyt sikeitä päivän ja kohta pitäisi kai mennä nukkumaan et jaksaa aamulla duuniin.

        - Artsi

        Ei kai Artsi ollu vaa edelisiltana hyppyyllä, ku oli noin väsyny ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei kai Artsi ollu vaa edelisiltana hyppyyllä, ku oli noin väsyny ;)

        No mä oon ollut kumman väsynyt ton tokapiikin jälkeen. Tiedä sit mitä tää on :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se on sunnuntaisin nii hassu juttu, ku vaikka tekemistä olis, niin ei saa itteään vaa liikkeelle. Tuossa just katoin, että pihalla olis kaks kukka-astiaa, jotka vois jo laittaa pois...
        Katselun asteelle se jäi :{
        Joku toinen päivä sitten, kai....

        Lauantaina on ihan eri fiilis. Sitä siivoaa kotona ja touhuaa kaikenlaista, mutta sunnuntaina on vaa laiska lapamato :[

        Hitto, ku löin pääni äsken ovenripaan. Näky melkein tähtiä...

        Tulikos kuhmuu? :(


      • artagnan kirjoitti:

        No mä oon ollut kumman väsynyt ton tokapiikin jälkeen. Tiedä sit mitä tää on :(

        Olipa kurja juttu....
        Eikös noissa jälkioireissa ole myös tuo väsymys, ainaski siinä lähipäivien aikana? Vai onko siitä jo kauemmin...?

        Aika monen oon kyllä kuullu valittavan väsymystä. Tekeeköhän tää alkava syksy sit sitä... :{


      • artagnan kirjoitti:

        Tulikos kuhmuu? :(

        En mä huomannu. Ei varmaan sit kuitenkaan tarpeeks kova tälli, vaikka tuntuki että tähtöset vilkkuu silmissä.

        Olin isompaa ruukkukasvia siinä penkomassa, nii siinä pamautin ovenripaan :)


      • Minulla sunnuntait kuluvat oikein rattoisasti ja kiirettäkin on silloin kun F1 kilpailut osuvat samaan viikonvaihteeseen kuin oma Historic Race kisa.

        Ei kyllä ole vähään aikaan jäänyt aikaa kalareisuille.

        Hyvää ja koronavapaata syksyä vaan kaikille.


      • WEBERMAN kirjoitti:

        Minulla sunnuntait kuluvat oikein rattoisasti ja kiirettäkin on silloin kun F1 kilpailut osuvat samaan viikonvaihteeseen kuin oma Historic Race kisa.

        Ei kyllä ole vähään aikaan jäänyt aikaa kalareisuille.

        Hyvää ja koronavapaata syksyä vaan kaikille.

        Minäkin tykkään formuloista, kun Kimi on ajanut. Saas nähdä miten käy, kun Kimi lopettaa :(

        Mikäs kisa tuo Historic Race kisa on?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa kurja juttu....
        Eikös noissa jälkioireissa ole myös tuo väsymys, ainaski siinä lähipäivien aikana? Vai onko siitä jo kauemmin...?

        Aika monen oon kyllä kuullu valittavan väsymystä. Tekeeköhän tää alkava syksy sit sitä... :{

        Vois mennä hoitamaan tota Artsia mutta se laittais taatusti oviketjun paikoilleen ku näkis tään blondin rappukäytävässä:D

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa kurja juttu....
        Eikös noissa jälkioireissa ole myös tuo väsymys, ainaski siinä lähipäivien aikana? Vai onko siitä jo kauemmin...?

        Aika monen oon kyllä kuullu valittavan väsymystä. Tekeeköhän tää alkava syksy sit sitä... :{

        Itelläniki oli väsymystä useampi päivä, ei vaan ois jaksanu mitään:(

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minäkin tykkään formuloista, kun Kimi on ajanut. Saas nähdä miten käy, kun Kimi lopettaa :(

        Mikäs kisa tuo Historic Race kisa on?

        Kimi julkaisi juuri muutama päivä sitten ilmoituksen että tämä jää hänen viimeiseksi kaudekseen F1 areenalla.

        Historic luokat ovat vanhojen kilpa-autojen kisaa rata ja rallipuolella. Sinne kelpaa aidon kilpailuhistorian omaavan laitteen lisäksi myös replikat, eli alkuperäisen mallin mukaan rakennetut autot.

        Ne eroavat vanhoista ainoastaan turvavarusteidensa osalta, jotka on päivitetty nykyaikaan. Tämä on hieno keino vaalia historiaa ja esitellä sitä myös yleisölle. Eli vastaus kysymykseen: Minne vanha kilpailukalusto joutuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itelläniki oli väsymystä useampi päivä, ei vaan ois jaksanu mitään:(

        Sunflower

        Oliko se tuon toisen rokotuksen jälkeen?


      • tinttu-liina
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois mennä hoitamaan tota Artsia mutta se laittais taatusti oviketjun paikoilleen ku näkis tään blondin rappukäytävässä:D

        Sunflower

        Mites sä sitä hoitaisit?

        Vai pitäskö sanoa, että "hoitaisit"? ;)


      • WEBERMAN kirjoitti:

        Kimi julkaisi juuri muutama päivä sitten ilmoituksen että tämä jää hänen viimeiseksi kaudekseen F1 areenalla.

        Historic luokat ovat vanhojen kilpa-autojen kisaa rata ja rallipuolella. Sinne kelpaa aidon kilpailuhistorian omaavan laitteen lisäksi myös replikat, eli alkuperäisen mallin mukaan rakennetut autot.

        Ne eroavat vanhoista ainoastaan turvavarusteidensa osalta, jotka on päivitetty nykyaikaan. Tämä on hieno keino vaalia historiaa ja esitellä sitä myös yleisölle. Eli vastaus kysymykseen: Minne vanha kilpailukalusto joutuu?

        Okei...vai semmonen kisa :)

        Saas nähä jaksaako Kimi olla aloillaan..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...vai semmonen kisa :)

        Saas nähä jaksaako Kimi olla aloillaan..

        Varmaan ainakin aluksi. Uskon kyllä että viimeistään vuoden päästä alkaa polttelemaan kisakuume.


      • WEBERMAN kirjoitti:

        Varmaan ainakin aluksi. Uskon kyllä että viimeistään vuoden päästä alkaa polttelemaan kisakuume.

        Noin se varmaan meneekin. Tiiä vaikka lähtee ralliin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minäkin tykkään formuloista, kun Kimi on ajanut. Saas nähdä miten käy, kun Kimi lopettaa :(

        Mikäs kisa tuo Historic Race kisa on?

        Ite saan formuloista yliherkkyysreaktion, en vaan kestä. Eksä oli hulluna formuloitten perään, piti olla hiiren hiljaa ku autot ampaisi lähtöön. Sitte jätkä mesosi ku viimeistä päivää ku joku suosikkikuski kolaroi:D

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oliko se tuon toisen rokotuksen jälkeen?

        Just sen. Nyt sitte alkaa vaikuttamaan tää pimeys.

        Sunflower


    • Anonyymi

      Jotkut tuottavat hyvää mieltä ja jotkut taas pahaa mieltä.

      • Niin, mutta miksi joillakin on vaa tarvetta tuottaa sitä pahaa mieltä...?


    • Nyt on viikko korkattu.

      Toivottavasti tästä tulee hyvä viikko....
      Maanantai ja tiistai ku sujahtaa ohi, niin sitten taas ollaan voiton puolella :)

      On se kans, ku sitä odottelee työpäivien menoa, ja samalla sitä vanhenee :[

      • Anonyymi

        Itellä just sama:) Keskiviikkoiltana piristyy ja sunnuntaina sitte masentuu. Toi perjantai päivä töitten jälkeen on paras aika viikosta.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä just sama:) Keskiviikkoiltana piristyy ja sunnuntaina sitte masentuu. Toi perjantai päivä töitten jälkeen on paras aika viikosta.

        Sunflower

        Taitaa mennä useimmilla just noin :)


    • Anonyymi

      Tuleeko teille tota että ootte 'menneet kirjoittamaan ei kivoja juttuja' ja ootte kirjoitus kiel ^lossa? Mikä hiton järki on tossa b ^annissa ku sama ip-osoite voi olla monella kymmenellä käyttäjällä? Hulluinta oli ku tulin tauon jälkeen takas niin olin rikkonu s ^ ääntöjä ennen ku olin kirjoittanu yhtäkään viestiä.

      Sunflower

      • Ei mua ole vielä koskaan laitettu kirjoituskieltoon, vaikka sitä on täällä varmasti yritetty satoja kertoja :)

        Kyllä olisin sinuna laittanu tuolla palautelomakkeella kipakkaa tekstiä ylläpidolle.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mua ole vielä koskaan laitettu kirjoituskieltoon, vaikka sitä on täällä varmasti yritetty satoja kertoja :)

        Kyllä olisin sinuna laittanu tuolla palautelomakkeella kipakkaa tekstiä ylläpidolle.

        Vaikutat botilta, sitä tulee usein. Tuohon toiseen hommeliin auttaa kun sammuttaa kännykästä virran ja käynnistää uudelleen. On uusi ip.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat botilta, sitä tulee usein. Tuohon toiseen hommeliin auttaa kun sammuttaa kännykästä virran ja käynnistää uudelleen. On uusi ip.

        Toi bottijuttu on mullekki tullu muutaman kerran. Olen vaa oottanu hetken, niin toimii taas.

        Oisko siinä ollu jotai, jos laittaa useamman viestin peräkkäin...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei mua ole vielä koskaan laitettu kirjoituskieltoon, vaikka sitä on täällä varmasti yritetty satoja kertoja :)

        Kyllä olisin sinuna laittanu tuolla palautelomakkeella kipakkaa tekstiä ylläpidolle.

        Hitto ku selitin huonosti:( Meinasin että laittavat kerralla monta kymmentä käyttäjää kirjoitus k * eltoon vaikka vaan yks ois mokannu. Johtuu just tosta yhteisestä ipstä.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto ku selitin huonosti:( Meinasin että laittavat kerralla monta kymmentä käyttäjää kirjoitus k * eltoon vaikka vaan yks ois mokannu. Johtuu just tosta yhteisestä ipstä.

        Sunflower

        Miten tuo voi olla mahdollista??? Toihan on niin väärin! :/


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten tuo voi olla mahdollista??? Toihan on niin väärin! :/

        No toi on hull*a ku ipn saa kummiski vaihdettua ku käynnistää vaan puhelimen uudelleen. Siinä on heidän b Annien teho:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toi on hull*a ku ipn saa kummiski vaihdettua ku käynnistää vaan puhelimen uudelleen. Siinä on heidän b Annien teho:D

        Sunflower

        Sullahan on hallussa nää tekniikkajutut :)

        Kirjoitin eka, että halussa nämä tekniikkajutut :))))


    • Anonyymi

      Toisaalla käy keskustelu että sopiiko lehden yleisönosastossa arvostella kanssaihmisten uskonnollista vakaumusta. Mikä on täällä mielipide? Onko soveliasta verrata taivaan isää taikaviittaan, riihitonttuun jne.

      • Anonyymi

        Kyllä on. Sillä kaikki ne ovat yhtä tosia.


      • No minä olen sitä mieltä, että miksi arvostella kenenkään vakaumusta, ja vaivautua vieläpä lehtien palstoille kirjoittelemaan.

        Eläköön kukin omaa elämäänsä. Mua ei ainakaan kiinnosta muiden eläminen, suuntautuminen tai uskonnollinen vakaumus, koska ei ole multa pois mikään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No minä olen sitä mieltä, että miksi arvostella kenenkään vakaumusta, ja vaivautua vieläpä lehtien palstoille kirjoittelemaan.

        Eläköön kukin omaa elämäänsä. Mua ei ainakaan kiinnosta muiden eläminen, suuntautuminen tai uskonnollinen vakaumus, koska ei ole multa pois mikään.

        Siis ajattelen täsmälleen samoin. Monille ihmisille usko on valtavan tärkeä asia ja tuo lohdun elämän vaikeina hetkinä. En tajua alkuunkaan, miksi tätä kaikkea pitää pilkata ja vähätellä. Esimerkiksi mun omalla kohdalla ortodoksinen usko on ollut osa mun elämää lapsesta saakka. Tuskin olisin ateistina yhtään sen parempi ihminen... (◕‿◕✿)


      • Anonyymi

        Samoilla linjoilla täälläkin, huolehtisi vaan omista asioistaan.


      • Anonyymi

        No ite tykkään että ovat vaan mielikuvitusolentoja. Jäi semmoinen pakkopullan maku rippikoulusta, uskonnonopetuksesta jne, että kiitti mutta riitti.

        Sunflower


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis ajattelen täsmälleen samoin. Monille ihmisille usko on valtavan tärkeä asia ja tuo lohdun elämän vaikeina hetkinä. En tajua alkuunkaan, miksi tätä kaikkea pitää pilkata ja vähätellä. Esimerkiksi mun omalla kohdalla ortodoksinen usko on ollut osa mun elämää lapsesta saakka. Tuskin olisin ateistina yhtään sen parempi ihminen... (◕‿◕✿)

        Vaikka olen välillä sellainen törkyliina, niin lapsesta asti minäkin olen kotoa saanut sen, että on olemassa muutakin kuin tämä tässä 🥀
        Ja olet siinä niin oikeassa, että monille se tuo sitä lohtua ja voimaa, kun elämä oikein koettelee.

        Kiva, ku joku muukin on samoilla linjoilla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ite tykkään että ovat vaan mielikuvitusolentoja. Jäi semmoinen pakkopullan maku rippikoulusta, uskonnonopetuksesta jne, että kiitti mutta riitti.

        Sunflower

        Mulla ei jääny noista mitään sellasta negatiivista. Koulussa se oli yksi aine ja riparista mukavia muistoja.
        Jääny erityisesti mieleen, ku pappi kertoi huvittavia juttuja :))


      • Anonyymi

        Ennen vanhaan olisi joutunut käräjille Jumalanpilkasta, nyt saa rienata rauhassa. Papit tanssivat ja ovat m sillaan ison sanomalehden kuukausiliitteessä. Voi näitä aikoja.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla ei jääny noista mitään sellasta negatiivista. Koulussa se oli yksi aine ja riparista mukavia muistoja.
        Jääny erityisesti mieleen, ku pappi kertoi huvittavia juttuja :))

        Itellä toi ripari pilas koko kesäloman. Oon vieläki katkera:( Mitä muutes se pappi kerto? Uteliaisuus heräsi:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen vanhaan olisi joutunut käräjille Jumalanpilkasta, nyt saa rienata rauhassa. Papit tanssivat ja ovat m sillaan ison sanomalehden kuukausiliitteessä. Voi näitä aikoja.

        Liekö putoaa tänään? Mitä veikkaa väki Kari Kanasesta?


    • Anonyymi

      ei taas tuo aloittaja

      • Oliko yllätys?

        Tiesitkö, että näet aloittajan ilman ketjun avaamista.
        Kätevää, eikös? Säästyt narinan kirjoittamiselta.


      • Anonyymi

        Sokkonako avaat ketjuja?


    • Anonyymi

      hyvää mieltä voi jakaa kun verorahoja jakaa.

      • Riippuu minne jakaa...


    • Jostain syystä ärsytti toi uutinen, että olis tulossa raju influenssakausi...

      Tässä on koronan kanssa eletty, niin ei jaksa enää mitään muuta :/

      • Anonyymi

        Jep, näin se menee. Ajelehditaan taudista tautiin. Sitten tuleekin kevät ja norovirus..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, näin se menee. Ajelehditaan taudista tautiin. Sitten tuleekin kevät ja norovirus..

        Aatteles, että esimerkiks norovirusepidemia jäi monista paikoista pois koronan aikana.
        Kyllä tuolla käsienpesulla ja muilla varotoimilla oli vaikutuksensa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Aatteles, että esimerkiks norovirusepidemia jäi monista paikoista pois koronan aikana.
        Kyllä tuolla käsienpesulla ja muilla varotoimilla oli vaikutuksensa.

        Itekkään en oo sairastanu flunssan flunssaa koko korona-ainana. Tekis mieli vaan jatkaa maskin käyttöä ku ei se oo niin iso vaiva.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekkään en oo sairastanu flunssan flunssaa koko korona-ainana. Tekis mieli vaan jatkaa maskin käyttöä ku ei se oo niin iso vaiva.

        Sunflower

        No aika moni aikoo käyttää. Enkä mä usko, että se ihan heti poistuukaan.
        Kyllä siitä vaan on hyötyä ollu...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No aika moni aikoo käyttää. Enkä mä usko, että se ihan heti poistuukaan.
        Kyllä siitä vaan on hyötyä ollu...

        Hitonmoinen tilanne tuolla Sievissä ja Luodossa ku porukat ei ota rokotteita ku luulevat yhdistyvänsä 5G-verkkoon:D Keparissa oli juttua.

        Sunflower


    • Miksei tuo lottovoitto jo vois osua kohdalle???

      Sais aamulla nukkua niin kauan ku huvittaa, ja tekis päivisin vaa semmosta mistä tykkää :}

      Lähtis pohjoiseen samoilemaan moneks viikoks, ja nauttis vaan elämästä.
      Ajatelkaapa, jossain mukavassa erämaamökissä istuis ja keittäis pannukahvit ja söis kilokaupalla nuotiolla paistettua makkaraa! Ei vois olla parempaa elämää. Ei huoli, ei murheita. Ei töihin lähtöä, eikä varsinkaan herätyskelloa.

      Kun tulis takaisin ihmisten ilmoille, niin lähtis passattavaks johonkin hotelliin ja kävis tuhlailemassa kaupoissa. No, tuota tuhlailua pitäis kyllä opetella, mutta eiköhän senkin opi nopeasti :)
      Eikös kuulosta mukavalta?

      • Anonyymi

        En tiiä. Mukava ois hankkia kaikenlaista mutta ite en alkais törsäämään turhaan. Ois pian rahat loppu:(

        Sunflower


    • Sanopa muuta. Minulla aika kuluisi kisatapahtumissa, eikä olisi huolta onko varaa pistää uutta rengasta joka lähtöön. Sitten voisi ostaa pohjoisesta mökin ja kalastella taimenta kaikessa rauhassa.

      Oikein värisyttää kun ajattelenkin mitä kaikkea voisi tehdä. Jotkut vielä sanovat että raha ei tee onnelliseksi. Eipä niin jos ei satu olemaan Roope Ankan luonnetta, mutta riittävä raha helpottaisi kummasti elämää.

      • Mä unohdin kokonaan tuon kalan :))

        Taitaisivat kyllä virvelöijät kuolla nauruun, ku mä mato-ongella istuisin :))

        Kyllä tuo ylimääräinen raha muuttais elämää. Ei se kaikkea onnelliseks tee, mutta pikkanen helpotus kumminkin :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä unohdin kokonaan tuon kalan :))

        Taitaisivat kyllä virvelöijät kuolla nauruun, ku mä mato-ongella istuisin :))

        Kyllä tuo ylimääräinen raha muuttais elämää. Ei se kaikkea onnelliseks tee, mutta pikkanen helpotus kumminkin :)

        No kyllä moni huolenaihe poistuis ku voittais rahaa ees muutama sata tuhatta. Ite ainaski ostaisin oman kämpän, koiran, matkustaisin ku en oo ikinä käyny missään.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä moni huolenaihe poistuis ku voittais rahaa ees muutama sata tuhatta. Ite ainaski ostaisin oman kämpän, koiran, matkustaisin ku en oo ikinä käyny missään.

        Sunflower

        Mä oon kans usein aatellu, ettei sitä ihan kymmeniä miljoonia tarttis. Tuollasella summalla olis ihan hukassa.

        Minkäs rotusen koiran ostaisit?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon kans usein aatellu, ettei sitä ihan kymmeniä miljoonia tarttis. Tuollasella summalla olis ihan hukassa.

        Minkäs rotusen koiran ostaisit?

        Itelle tulis pään pimenemisen pelko:( Semmoinen puoli miljoonaa ois jees. Sais kunnon kämpän ja jäis säästöönki. Ottaisin jonkun pienen piskin ku en viittis kilometrikaupalla hypätä sen perässä:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itelle tulis pään pimenemisen pelko:( Semmoinen puoli miljoonaa ois jees. Sais kunnon kämpän ja jäis säästöönki. Ottaisin jonkun pienen piskin ku en viittis kilometrikaupalla hypätä sen perässä:)

        Sunflower

        No mä varmaan saisin sydärin, ku joskus lottoa tarkistaessa sydän on alkanu pomppimaa jo kolmen oikean numeron kohdalla. No, siihen se sitten on jäänykki :{

        Joku pikkunen villakoira, vai joku sellanen ku Kittiellä?

        Mä tykkäisin saksanpaimenkoirasta. Jos asuisin maaseudulla, niin sit joku pystykorva :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä varmaan saisin sydärin, ku joskus lottoa tarkistaessa sydän on alkanu pomppimaa jo kolmen oikean numeron kohdalla. No, siihen se sitten on jäänykki :{

        Joku pikkunen villakoira, vai joku sellanen ku Kittiellä?

        Mä tykkäisin saksanpaimenkoirasta. Jos asuisin maaseudulla, niin sit joku pystykorva :)

        Tuommoinen Chihu ois kiva:) Vois sitte kysyä Kittieltä neuvoja että ois seki etu.

        Sunflower


    • Eihän onkimisessa ole mitään naurettavaa, eli aivan hyvin voit sinäkin sitä harrastaa. On kovasti mieltä rentouttavaa.

      • Tuli vaa mielikuva, ku äijät viskoo kalliita virveleitä kumipöksyt jalassa, ja meikäläinen kyhjöttää rannalla tavallisen ongen kanssa :))

        Jos minun pitäis virveliä heittää, nii ois varmasti koukku takapuolessa kiinni :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuli vaa mielikuva, ku äijät viskoo kalliita virveleitä kumipöksyt jalassa, ja meikäläinen kyhjöttää rannalla tavallisen ongen kanssa :))

        Jos minun pitäis virveliä heittää, nii ois varmasti koukku takapuolessa kiinni :(

        Kyllä sen oppii helposti. Rauhallisuutta vain kehiiin. Tuossa heittokalastuksessa pätee sellainen sääntö, että kaikkien liikkeiden pitää olla pehmeitä ja rauhallisia. Silloin onnistuu kyllä.

        Ei muuta kuin pyydät jonkun kokeneen kalastajan opastamaan kädestä pitäen, niin eiköhän se ala sujumaan.


      • WEBERMAN kirjoitti:

        Kyllä sen oppii helposti. Rauhallisuutta vain kehiiin. Tuossa heittokalastuksessa pätee sellainen sääntö, että kaikkien liikkeiden pitää olla pehmeitä ja rauhallisia. Silloin onnistuu kyllä.

        Ei muuta kuin pyydät jonkun kokeneen kalastajan opastamaan kädestä pitäen, niin eiköhän se ala sujumaan.

        No, nyt tuota täytyy harkita :)
        Eipä ole kiirettä ongelle, kun syksy painaa päälle.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No, nyt tuota täytyy harkita :)
        Eipä ole kiirettä ongelle, kun syksy painaa päälle.

        Sitä voi kyllä onkia aivan koko avovesiajan jos on innostunut. Monet kalat lähenevät rantoja veden viilentyessä ja silloi on hyvät mahdollisuudet tavoittaa niitä yksilöitä, jotka kesällä uivat syvällä ja kaukana rannasta.


    • Pian alkaa maksukanavilta Monzan F1 kisan harjoitusajot, eli sitä katsomaan ja veikkausvinkkejä metsästämään.

      JK. On aika kivasti kertynyt € tä vedonlyönnistä.

      • Sulla on osunu sit nappiin :)

        Pelaatko isoillakin summilla?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sulla on osunu sit nappiin :)

        Pelaatko isoillakin summilla?

        Se riippuu vähän siitä kuinka varma veikkaus on. Kertoimet yllätysnimen kohdalla voivat olla viisinumeroisia. Keskinmäärin panokseni on 5-20€. Sillä saa jo mukavasti.


      • WEBERMAN kirjoitti:

        Se riippuu vähän siitä kuinka varma veikkaus on. Kertoimet yllätysnimen kohdalla voivat olla viisinumeroisia. Keskinmäärin panokseni on 5-20€. Sillä saa jo mukavasti.

        Okei...

        Mä joskus aikoinaa veikkasin ravijuttuja. Sekin lähti vaa siitä, ku oli kiva lueskella niitä heppojen hassuja nimiä. Aika nopeasti se juttu loppu.


    • Käynyt taas joku luulotautinen luulemassa omiansa :))

      En mä nyt sentäs niin monitaitoinen ole, että osaisin esittää kaikkia rekattuja ja muita ketjuun osallistuvia :)

    • Hupaista huomata kuinka uusia viestejä tähän avaukseen tulee mutta mitään ei näy, ainoastaan hylkyyn menneiden viestien laari täyttyy. Ylläpito on näköjään skarpannut toimiaan, siitä iso plussa heille!

      Sieluni silmin näen kuinka Halkokarin komentobunkkerissa kirosanat kaikaa ja hiki nousee otsalle...:)))

      • Muaki nii nauratti, ku ressukan viestit lähti alta aikayksikön :))

        Sinnikäs se oli, ku useamman laittoi...
        Kaikille kävi yhtä surkeasti.


    • Luin tuosta Iltalehdestä, miten Tanska elää nyt koronavapaata aikaa.

      Mielenkiintoista seurata miten siellä menee tulevina viikkoina.
      On se jännä, miten onnellisia nuoret ovat, ku pääsevät juhlimaan. Meikäläinen vaan toivoo, että saa käydä kaupassa rauhassa :))

      • Anonyymi

        Hitto oot seko!

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto oot seko!

        Sunflower

        No, tuo nyt on sellainen vanha katkeroitunut m****u...

        Sori muille ruma sana, mutta sitä oli nyt pakko käyttää tässä tilanteessa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe