Miriam Sader?Onko Miriam Sader huijari. Ilmeisesti hän on Nigerialaishuijari. Hän ottaa torissa yhteyttä myyjään ja esittää ostajaa. Tämän jälkeen hän kysyy yhteystietosi tilinumerosi...jne.
Hetken päästä tulee toinen viesti, jossa hän neuvoo miten voit lähettää hänelle rahaa Nigeriaan...??? selvä Nigeriaishuijari Tässä nimitiedot.
First Name: SAHEED
Middle Name: HAMMED
Last Name: OLAMILEKAN
City/Town:IBADAN
Country:NIGERIA
Ja käyttää sähköpostiosoitetta [email protected]
Huijari Miriam Sader?
7
1406
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle tuli samat tiedot samalta henkilöltä. Kun en luvannut tehdä alkoi kiristämään oikeustoimilla jos en maksa jotain 12h kuluessa. Varokaa näitä!
- Anonyymi
Miten tämän kanssa tilanne päättyi?
- Anonyymi
Tuttu nimi ja sähköposti, esitti virolaista. Kovasti halusi ostaa tori.fi:stä myynnissä olevaa vanhaa autoani ja kuulemma oli jo kuljetuksetkin sopinut 5 min ilmoituksen laittamisen jälkeen lupaillen maksaa etukäteen tilitietoja vastaan tinkimättä ja autoa edes näkemättä. Nigeria-settiä ei kerennyt tulemaan, mutta eiköhän homma ole jo selvä. Varokaa antamasta tietoja tai mitään näille.
- Anonyymi
Netissä liikkuu paljon huijareita.
- Anonyymi
Olipa hyvä, kun googlasin hänen nimensä! Näköjään hän tekee tätä edelleen. Minulla on myös torissa myynnissä ja hän otti yhteyttä epämääräisellä tavalla. Jätän kokonaan vastaamatta siis. Kiitos teille!!
- Anonyymi
Rehellisesti varastaa ja sitten alkaa uhkailu
- Anonyymi
oho, tämä huijari on yhä voimassa siis nyttenkin jopa liikkuu huuto.net:issä ei väliä onko tori vai ei.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321624- 381542
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601296- 681275
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2021058Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2641042- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16890Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868