Ohjaako maahantuoja Toyota-palstaa?

Anonyymi

Aika harvakseltaan seuraan keskustelua Toyota-palstalla, sillä ei siellä ole liikaa hyviä ja asiallisia kirjoittajia. Eilen pisti kuitenkin silmään viestiketju "Paniikki iski jo ennakkoon?", joka ei ehkä ole tavallisen kirjoittajan laatima. Minua ihmetytti se, miten keskustelun avaaja jo ennen Trafin tilastojen julkaisemista tiesi sen, että Toyota löisi pöytään hirmuisen tuloksen eli ottaisi kolmoisvoiton.

Ainoastaan Trafi ja Toyotan maahantuoja tiesivät etukäteen myyntimääristä, mutta Trafilla ei ilmeisesti olisi intressiä vuotaa tuloksia julki ennen virallista julkaisupäivää. Toyotan maahantuojalla voisi sen sijaan olla hyvinkin suuri intressi "härnätä" ihmisiä jo etukäteen, sillä se saattaa joissakin tapauksissa innostaa autonostajia. Oliko siis avaus "Paniikki iski jo ennakkoon?" Toyotan maahantuojan markkinointitemppu?

Lueskelin palstalta muitakin saman kirjoittajan avauksia ja panin merkille sen, että kirjoittaja antaa melkein joka kirjoituksessa ymmärtää olevansa vanha Toyota-papparainen. Jotenkin minua epäilyttää tämä tieto. Kun anonyyminä kirjoitellaan, niin silloin voi kertoa itsestään millaisia valheita tahansa.

Vaikea minun on uskoa sitä, että takametsien osuuskaupasta vaippoja itselleen ostava 80-vuotias seniili ukko olisi näissä keskusteluissa niin nokkela, että pystyisi melkein kaikissa ketjussa heittämään VAG-miehet näyttävästi kanveesiin. Maahantuojan nuori markkinointimies pystyisi sen kyllä tekemään vanhan ukon tavaramerkkiä käyttämällä. Toyotan maahantuoja pystyisi tällä konstilla hyvinkin ohjailemaan näitä keskusteluja ja saamaan sillä konstilla lisää asiakkaita. Salaliittoteoria tämäkin?

51

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se näkyy menevän, hyvät on mainosmiehet Tojolla.. Tietävät myynnit ja toissatalven TM : n talviauto testienkin jo ennen lehden ilmestymistä tuloksen. Vagin autoja lytätään maanrakoon lähes yötä päivää., muut autot ei näytä kiinnostavan Varsin hämäräperäistä toimintaa on.

      • Anonyymi

        No jos on merkkiykkönen ja malleissa kolmoisvoitto ja neljä mallia top kympissä ja koko maailman suosituin niin alkaa siinä jo vaginistikin vihertämään, ainakin kateudesta, vaginatrollista puhumattakaan. Ei kyllä volkkarinkaan huonolle tarvinnut hävitä. että jotain lohduttavaa kuitekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on merkkiykkönen ja malleissa kolmoisvoitto ja neljä mallia top kympissä ja koko maailman suosituin niin alkaa siinä jo vaginistikin vihertämään, ainakin kateudesta, vaginatrollista puhumattakaan. Ei kyllä volkkarinkaan huonolle tarvinnut hävitä. että jotain lohduttavaa kuitekin!

        Tässä elokuun myydyimmät käytetyt mallit suuren ketjun toimesta. He myyvät kaikki merkit käytettynä. https://www.is.fi/autot/art-2000008246108.html


    • Anonyymi

      Teille ei kovin paljon annettu ymmärrystä numeroista.
      VW on vienyt Suomessa Toyotaa valmistajien myyntitilastossa kuin kuoriämpäriä koko tämän vuosituhannen.
      Tämän vuoden luvut ovat
      VW 19.000
      Toyota 11.000.

      https://www.traficom.fi/fi/tilastot/ensirekisteroityjen-ajoneuvojen-tilastot

      Jos joku innostuu joistain parin sadan mallikohtaisista tilastoista niin onhan se hienoa että saa pienestäkin asiasta ilon irti. Aika lillukanvarsihommaa kuitenkin.

      • Anonyymi

        Ensmäinen kateudesta vihreä siellä jo ilmottautuikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensmäinen kateudesta vihreä siellä jo ilmottautuikin?

        Miten voi olla kateellinen myyntiluvuista jotka ovat vain noin puolet voittavan valmistajan luvuista?


    • Anonyymi

      "että pystyisi melkein kaikissa ketjussa heittämään VAG-miehet näyttävästi kanveesiin."

      Tuollaista en ole nähnyt. En ole tosin VAG-mies, enkä Toyotisti sen koommin. Ei oikeastaan kiinnosta kumpikaan merkki yhtään.

      Jos tarkoitat kaveria, joka kopioi aina koko lainauksen alkuun, sitten ***** ja höpöttää jostain SYNERGY DRIVE:stä; tämä kaveri lähinnä säälittää. Täysin oppimiskyvytön idiootti.

    • Anonyymi

      Mä silmät luon Toyotaan
      ja yhteen käteni liitän.
      Sua luotettava Toyota
      nyt hartain mielin mä kiitän.

      Sua riemullista on ylistää,
      ja mielelläni sen teenkin.
      Ei sulta Terokaan unhoon jää,
      vaan katsot myös vähäiseenkin.

      Oi kiitos lahjoista, joita suot,
      niin paljon hyvyyttä riittää.
      Ja aina iloa uutta luot,
      en osaa kaikesta kiittää.

      Mä kuljettaja olen sun
      ja varten taivasta luotu,
      sun armollisehen huomahas
      jo syntymästäni suotu.

      Mua suojaa sä, Toyota,
      sun Hybridis voimalla vielä
      ja tieni johdata taivaaseen,
      iäiseen elohon siellä.

    • Anonyymi

      Erinomainen tuote myy itse itsensä ja lataa itsensä.

      • Anonyymi

        Yön aikana pihalla hyvin lataa itse itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yön aikana pihalla hyvin lataa itse itsensä.

        En tiedä missä Toyota latautuu, mutta sen kanssa ei tarvitse tuntikaupalla istuskella Lidlin pihassa piuhanpäässä.

        Joskus ihmetyttää, kun pistetään yli 50000 autoon ja sitten istutaan Lidlin pihassa autossa odottamassa latautumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä missä Toyota latautuu, mutta sen kanssa ei tarvitse tuntikaupalla istuskella Lidlin pihassa piuhanpäässä.

        Joskus ihmetyttää, kun pistetään yli 50000 autoon ja sitten istutaan Lidlin pihassa autossa odottamassa latautumista.

        Tesla on hyvin yleinen näky Lidlin lataus pisteellä.
        Eivät edes osta mitään.


      • Anonyymi

        Toyotan kuljettaja tyydyttää itsensä Toyotassa.


    • Anonyymi

      Autokauppiaat täällä enimmäkseen väittelevät. Jos tavallinen ihminen puolustaisi jotain automerkkiä tuollaisella raivolla, niin hulluutta se olisi.

    • Anonyymi

      Miten joku voisi olla kateellinen Toyotasta? Ei yksikään tavan tallaaja katso ihaillen Toyotan perään ja huudahda: " Katsokaa, tuolla menee Toyota! Nyt kamerat tanaan! "

    • Anonyymi

      "Vaikea minun on uskoa sitä, että takametsien osuuskaupasta vaippoja itselleen ostava 80-vuotias seniili ukko olisi näissä keskusteluissa niin nokkela, että pystyisi melkein kaikissa ketjussa heittämään VAG-miehet näyttävästi kanveesiin."

      Kissa yrittää nostaa nostaa häntäänsä vaikka siihen ei ole mitään perusteita. Olet käyttänyt tätä kavensi termiä ennekin.

      Sinulta vaan puuttuu perusteet täysin hännän nostoon. Hoet seniilinä samoja typeryyksiä yhä uudestaan. Jatkuvalla jankutuksella, menneisyyteen takertumisella ja todellisuuden sivuuttamisella ei voi muuta kuin nöyryyttää itsensä.

      • Anonyymi

        Typo
        Olet käyttänyt tätä kanveesi termiä ennenkin.


    • Anonyymi

      Jos ostaa volkkarin niin sitä ajaessa täytyy pitää foliohattu päässä.

    • Anonyymi

      Moi

      Syyskuun tilastoja ei vielä ole olemassakaan, mutta on jo helppo arvata tuo kärjen järjestys.

      Siihen ei tarvitse olla maahantuoja, eikä tarvitse omistaa kristalli palloa.

      Riittää, että hieman seuraa elämää ympärillään, ja eri automerkkien tarjontaa.

      Sähköautot ovat vielä suuren yleisön saavuttamattomissa, ja muut merkit tarjoavat lähinnä kevyt hybridejä, joten todelliset vaihtoehdot ovat aika vähissä, jos haluaa auton kohtuullisella kulutuksella.

      Joku varmasti puuttuu tuohon kulutukseen, niin laitan tähän oman kokemukseni:

      Toyota Corolla TS 2.0 vm 2019

      Keskikulutus 5.05 l/100 km
      Kilometrejä 32504
      Bensaa 1639.9

      Tiedot suoraan Spritmonitorista
      (On kenen tahansa luettavissa)

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit valehdella?
        Spritmonitorissa yksikään yli 30000km ajettu Corolla hybrid 2,0 TS ei ole kulkenut alle 5,4l/100km keskikulutuksella, eikä ole ole Suomessa.
        Laita linkki autoosi tai jäät valehtelijan asemaan!
        Linkissä yli 30000km ajetut:
        https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1734-Corolla_Hybrid.html?constyear_s=2019&constyear_e=2020&minkm=30000&exactmodel=2,0 TS&powerunit=2

        Hei

        En valehtele...

        Mikäs se tämä on?

        https://www.spritmonitor.de/en/user/Corolla_TS_20.html


        Löytyy myös tuosta sinun listasta


    • Anonyymi

      Ei kukaan ohjaa, on vain tämä yksi reppana hoidokki joka on ottanut Toyotan omakseen, koska sen avulla saa helposti huomiota ja työtä itselleen. Pitää ymmärtää tuollaista ihmistä jolla ei ole muuta elämässään kuin netti ja yksinkertainen mieli.

    • Anonyymi

      Tämä Toyotan kritiikitön hehkutus on saanut ainakin minut karttamaan merkkiä, olisikohan leimautumisen pelosta. Toki autoa vaihtaesssa tulee sekin katsottua, mutta kiinnostusta ostoon asti ne eivät ole herättäneet. Ajan mielummin autolla, jollaisia ei ole marketin parkkipaikka täynnä, eikä myyntitilaston kympin joukossa. Enkä muuten aja nyt myöskään VW groupin autoilla.

    • Anonyymi

      Kyllä varmasti maahantuoja ohjaa tätä sekopäiden palstaa jossa ”potentiaaliset uusien autojen ostajat” kirjoittavat samaa paskaa vuodesta toiseen.. Huh huh!

      • Anonyymi

        Ei mikään maahantuoja viitsi edes seurata kun kolmen tonnin pommeilla ajavat kivittävät toisiaan.
        Korkeintaan tätä palstaa käytetään pelotteena jollekin huonosti menestyvälle tojomyyjälle. Näytetään muutama tojohönön viesti ja sanotaan että jos ei ala uusien autojen myynti sujumaan niin sinut siirretään hommiin tuonne halpishalliin ja joudut viettämään työaikasi näiden sekopää renkaanpotkijoiden kanssa.
        Ei tarvitse paljon sen kummempia motivointipuheita.


    • Anonyymi

      Toyota kun haluat hyvää!

    • Anonyymi

      Ei tämä palsta oikein tehokas paikka ole mainostaa Toyotaa. Tämäkin ketju on ollut täällä jo puoli vuorokautta, mutta vasta 146 köyhää autonomistajaa on sen lukenut. Ei näillä konsteilla saada tilauskirjaa täyteen.

    • Anonyymi

      Kyllähän tällä palstalla aloituskirjoitukset ovat usein niin ajankohtaisia ja hyviä, että joku viisas henkilö tätä palstaa saattaa hyvinkin ohjata. Mistään kirjoituksista ei kuitenkaan käy ilmi se, tuoko palstanohjaaja maahan Toyota-autoja.

      • Anonyymi

        Koko Autot palstalla ei ole ainuttakaan hyvää aloitusta koskaan ollut. Paskimmat aloitukset Toyota-palstoilla ja tojohöperöiden muualle tekemät aloitukset.


    • Anonyymi

      Jo aikoja sitten heitin epäilyni, että joku kirjoittelija on "*sisäpiiriläinen", eli autokaupan palveluksessa oleva henkilö. Juurikin myyntitilastojen raportointi Biznoden tietojen perusteella vahvistaisi tätä oletusta.

      • Anonyymi

        Kyllähän kirjoittajissa voi olla sisäpiiriläisiäkin, mutta tätä suurempi ongelma on moderaattorien manipulointi, mikäli kirjoitus ei lukijaa miellytä. Tänään sain tästä taas kokemusta. Viestiketjussa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17102977/ladattavia-autoja-ostetaan-jo-kaksi-kertaa-enemman-kuin-latauskelvottomia-tojoja

        Eräs kirjoittaja (VW-fani) tiesi 04.09.2021 20:47 , että moderaattori oli aamupäivällä poistanut ihan asiallisen viestini. Moderaattorien hyvät kaverit voivat siis ohjailla sitä, mitä asioita palstalla saa käsitellä. Tämä ei ole uusi asia, vaan on ihan yleinen käytäntö muillakin palstoilla.


    • Anonyymi

      Oikeastiko joku kuvittelee, että autojen maahatuojia tai myyjiä kiinnostaisi täällä käytävä pikkulasten kinaaminen siitä, mikä automerkki on paras? 🤣🤣🤣🤣😃😃

      • Anonyymi

        Ihan oikeasti tuntuu kiinnostavan.😁


    • Anonyymi

      Tämän ketjun otsikon kysymys:

      Ohjaako maahantuoja Toyota-palstaa?

      Vastaus:

      Kyllä. Volkswagenin ja Skodan maahantuojat yrittävät innokkaasti ohjata, mutta ohjausyritys on käännetty valtavaksi Toyotan suosioksi.

      • Anonyymi

        Kyllä. Volkswagenin ja Skodan maahantuojat yrittävät innokkaasti ohjata, mutta ohjausyritys on käännetty valtavaksi Toyotan suosioksi.

        *******

        Kyllähän tämä innokkain ID.4-kaveri ainakin tekee pitkää päivää Tojotan höpöhybridien kampittamiseksi. Hän aloittaa käännytyssaarnansa jo kuudelta aamulla ja jatkaa valistustaan puoleen yöhön asti. Minulla ei ole tietoa siitä, kuka hänelle palkan maksaa näistä saarnahommeleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Volkswagenin ja Skodan maahantuojat yrittävät innokkaasti ohjata, mutta ohjausyritys on käännetty valtavaksi Toyotan suosioksi.

        *******

        Kyllähän tämä innokkain ID.4-kaveri ainakin tekee pitkää päivää Tojotan höpöhybridien kampittamiseksi. Hän aloittaa käännytyssaarnansa jo kuudelta aamulla ja jatkaa valistustaan puoleen yöhön asti. Minulla ei ole tietoa siitä, kuka hänelle palkan maksaa näistä saarnahommeleista.

        Kyllä tällä palstalla oleva oljenkorsitehtailija valvoo firman piikkiin, uskoisin, jolla on viimeisenä oljenkortenaan ihan ihkaoma "valmistajatilasto" jota ei kukaan julkaise ja jossa kaikki konserniin kuuluvat eri valmistajat ja merkit lasketaan yhteen kun kaikki muut eväät on jo syöy. Silti tulee pelkkiä hippohiihtokisojen lohdutuspalkintoja ja ynnämuut sijoituksia ja koko ajan vaan suunta on alaspäin. Toyotan etumatka ja kolmoisvoitto on todella nöyryytävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Volkswagenin ja Skodan maahantuojat yrittävät innokkaasti ohjata, mutta ohjausyritys on käännetty valtavaksi Toyotan suosioksi.

        *******

        Kyllähän tämä innokkain ID.4-kaveri ainakin tekee pitkää päivää Tojotan höpöhybridien kampittamiseksi. Hän aloittaa käännytyssaarnansa jo kuudelta aamulla ja jatkaa valistustaan puoleen yöhön asti. Minulla ei ole tietoa siitä, kuka hänelle palkan maksaa näistä saarnahommeleista.

        Ettei kaveri vain olisikin väärä profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei kaveri vain olisikin väärä profeetta.

        Tojotisti näköjään suhtautuu asioihin kuin helluntalaisteltan hallelujaa-lampaat. Pieni mieli etsii profeettoja kun normijärjellä varustettu katsoo faktoja.

        Ei media pidä tilastoja rekisteröinneistä. Traficom pitää.

        1. Toyota 11 058
        2. Volkswagen 7 632
        3. Skoda 6 832
        9. Audi 2 995
        14. Seat 1 594
        27. Lexus 209

        Tuosta voit laskea.

        VW 19.000
        Toyota 11.000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotisti näköjään suhtautuu asioihin kuin helluntalaisteltan hallelujaa-lampaat. Pieni mieli etsii profeettoja kun normijärjellä varustettu katsoo faktoja.

        Ei media pidä tilastoja rekisteröinneistä. Traficom pitää.

        1. Toyota 11 058
        2. Volkswagen 7 632
        3. Skoda 6 832
        9. Audi 2 995
        14. Seat 1 594
        27. Lexus 209

        Tuosta voit laskea.

        VW 19.000
        Toyota 11.000

        Tojotisti näköjään suhtautuu asioihin kuin helluntalaisteltan hallelujaa-lampaat. Pieni mieli etsii profeettoja kun normijärjellä varustettu katsoo faktoja.

        Ei media pidä tilastoja rekisteröinneistä. Traficom pitää.

        1. Toyota 11 058
        2. Volkswagen 7 632
        3. Skoda 6 832
        9. Audi 2 995
        14. Seat 1 594
        27. Lexus 209

        Tuosta voit laskea.

        VW 19.000
        Toyota 11.000

        *************

        Pienen ärhentelyn jälkeen keskusteluilmapiiri on vähän parantunut. Aiemmin VAG-miesten käyttämästä vastausautomaatista on ollut vain netistä saatua summittaista sanallista tietoa seuraavan viestin muodossa:

        " Kyllä nyt VAG-hemmoilla on mielenterveys kokonaan pettänyt, koska he eivät enää pysty kirjoittamaan vastauksia mihinkään viestiin, vaan pojat käyttävät jo kolmatta päivää pelkästään vastausautomaattia. VAG-miesten käytössä on vastausautomaatti, joka antaa luvut 19000 ja 11000 ja tuuppaa ne sitten nettiin. Paniikki ei siis vieläkään ole hellittänyt. "


        Nyt VAG-miehet ovat vähän raottaneet vastausautomaatin salaista sisärakennetta, jotta suuren yleisön olisi helpompaa uskoa heidän puheitaan. Tojota-miesten kanssa olen tästä vastausautomaatista keskustellut, mutta he eivät pidä VAG-miesten vastausautomaattia ollenkaan toimivana laitteena. Kaikilla Tojota-miehillä on se käsitys, että mallikohtaisessa rekisteröintitilastossa itselataavat hybridi-Tojotat ottivat kolmoisvoiton. Minäkin olen tätä mieltä, koska Tojota-miesten tulkinta on helpompi sisäistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotisti näköjään suhtautuu asioihin kuin helluntalaisteltan hallelujaa-lampaat. Pieni mieli etsii profeettoja kun normijärjellä varustettu katsoo faktoja.

        Ei media pidä tilastoja rekisteröinneistä. Traficom pitää.

        1. Toyota 11 058
        2. Volkswagen 7 632
        3. Skoda 6 832
        9. Audi 2 995
        14. Seat 1 594
        27. Lexus 209

        Tuosta voit laskea.

        VW 19.000
        Toyota 11.000

        *************

        Pienen ärhentelyn jälkeen keskusteluilmapiiri on vähän parantunut. Aiemmin VAG-miesten käyttämästä vastausautomaatista on ollut vain netistä saatua summittaista sanallista tietoa seuraavan viestin muodossa:

        " Kyllä nyt VAG-hemmoilla on mielenterveys kokonaan pettänyt, koska he eivät enää pysty kirjoittamaan vastauksia mihinkään viestiin, vaan pojat käyttävät jo kolmatta päivää pelkästään vastausautomaattia. VAG-miesten käytössä on vastausautomaatti, joka antaa luvut 19000 ja 11000 ja tuuppaa ne sitten nettiin. Paniikki ei siis vieläkään ole hellittänyt. "


        Nyt VAG-miehet ovat vähän raottaneet vastausautomaatin salaista sisärakennetta, jotta suuren yleisön olisi helpompaa uskoa heidän puheitaan. Tojota-miesten kanssa olen tästä vastausautomaatista keskustellut, mutta he eivät pidä VAG-miesten vastausautomaattia ollenkaan toimivana laitteena. Kaikilla Tojota-miehillä on se käsitys, että mallikohtaisessa rekisteröintitilastossa itselataavat hybridi-Tojotat ottivat kolmoisvoiton. Minäkin olen tätä mieltä, koska Tojota-miesten tulkinta on helpompi sisäistää.

        "Kaikilla Tojota-miehillä on se käsitys, että mallikohtaisessa rekisteröintitilastossa itselataavat hybridi-Tojotat ottivat kolmoisvoiton. Minäkin olen tätä mieltä, koska Tojota-miesten tulkinta on helpompi sisäistää."

        No kerropa kuinka paljon näitä latauskelvottomia on yhteensä myyty ja vertaa sitä snäihin lukuihin mitä suomalaiset ovat ostaneet VW:n valmistamia autoja.

        1. Toyota 11 058
        2. Volkswagen 7 632
        3. Skoda 6 832
        9. Audi 2 995
        14. Seat 1 594
        27. Lexus 209

        Tuosta voit laskea.

        VW 19.000
        Toyota 11.000

        Pieniä ovat silakat joulukaloiksi. Näin Suomen kansa on tiennyt jo sukupolvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikilla Tojota-miehillä on se käsitys, että mallikohtaisessa rekisteröintitilastossa itselataavat hybridi-Tojotat ottivat kolmoisvoiton. Minäkin olen tätä mieltä, koska Tojota-miesten tulkinta on helpompi sisäistää."

        No kerropa kuinka paljon näitä latauskelvottomia on yhteensä myyty ja vertaa sitä snäihin lukuihin mitä suomalaiset ovat ostaneet VW:n valmistamia autoja.

        1. Toyota 11 058
        2. Volkswagen 7 632
        3. Skoda 6 832
        9. Audi 2 995
        14. Seat 1 594
        27. Lexus 209

        Tuosta voit laskea.

        VW 19.000
        Toyota 11.000

        Pieniä ovat silakat joulukaloiksi. Näin Suomen kansa on tiennyt jo sukupolvia.

        Tällä hetkellä VAG-miesten vastausautomaatti käy niin kovilla kierroksilla, että kohta jokin paikka pettää. Takuu ei varmasti rikkoutumista korvaa, koska tässä tapauksessa syy on selvästi käyttäjän tahallinen virhe. Kaikki korjauskustannukset menevät siten omaan piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä VAG-miesten vastausautomaatti käy niin kovilla kierroksilla, että kohta jokin paikka pettää. Takuu ei varmasti rikkoutumista korvaa, koska tässä tapauksessa syy on selvästi käyttäjän tahallinen virhe. Kaikki korjauskustannukset menevät siten omaan piikkiin.

        "Tällä hetkellä VAG-miesten vastausautomaatti käy niin kovilla kierroksilla, että kohta jokin paikka pettää. Takuu ei varmasti rikkoutumista korvaa, koska tässä tapauksessa syy on selvästi käyttäjän tahallinen virhe. Kaikki korjauskustannukset menevät siten omaan piikkiin."

        Kaikki tuo on niin monen kertaan kierrätettyä nettifuulaa. Kaikki tuo.
        Voin reilut 25 vuotta volsulla ajaneena sanoa että nyt olisi korkea aika keksiä jotain uutta dissausyritystä. Nämä olivat huonoja jo alunperin ja alunperin huonon matsun kierrättäminen ei paksaa paranna.

        Teilä on varmaan iso motivaatio mutta kun talenttia ei löydy niin lopputulos on tuo.
        Mutta älkää menetäkö toivoanne. Spämmätkää lisää. Sokeakin kana voi lötää jyvän kun yrittää kovaa.


    • Anonyymi

      "Nyt VAG-miehet ovat vähän raottaneet vastausautomaatin salaista sisärakennetta, jotta suuren yleisön olisi helpompaa uskoa heidän puheitaan."

      Mitä teatteria sä nyt vedät? Olet kyllä niin drama queen.

      • Anonyymi

        Aika mukavastihan tuo Toyotan maahantuojan edustaja palstalla tahtipuikkoa heiluttaa. Hän vaan soittaa niin vaikeaa musiikkia, että kiihkoiset VAG-miehet eivät pysty sitä tanssimaan. Pojat eivät näytä hallitsevan kaikkia tanssiaskelia.


    • Anonyymi

      Toyota, johdata sinä meitä.

      Merkkien merkki tuo uskoville ikuisen onnen, autuuden ja voiton. Mutta voi niitä kurjia uskottomia merkkien merkin kieltäjiä ja pilkkaajia, heidän kohtalonsa on ikuinen kurjuus, hammasten kiristys ja vaikerrus, tulta ja tulikiveä sataa uskottomien päälle kun kurjat vaeltavat synkässä murheen laaksossa.
      Hirmuinen tulee olemaan valitus kun kun väärän merkin valinneet tajuavat erheensä ja ikuisen kadotuksen johon he joutuvat mutta oikean merkin valinneet, he ovat autuaita iänkaikkisesti.

      • Anonyymi

        Näin pahoin voi toyotan ylitsepääsemätön etumatka sekoittaa huijauksen uhriksi heittäytyneen pienen mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin pahoin voi toyotan ylitsepääsemätön etumatka sekoittaa huijauksen uhriksi heittäytyneen pienen mielen.

        " toyotan ylitsepääsemätön etumatka"
        Eihän Toyotalla ole edes omaa sähköautoa ja autonominen minibussi ajeli suljetussa Olympia parkissa ihmisten päälle jne...


    • Anonyymi

      Toyotan hyvä myynti on ainoastaan parhaimpien vaihtoehtojen tuominen tämän päivän tarpeeseen. Itselataava hybrid on täysin suvereeni valinta jatkojohdoilla leikkimiseen tai max. 200 rangen vuoksi.

    • Anonyymi

      Kinailkaa työ tojotistit ja volkkaristit ihan rauhassa ja kadehtikaa muita.
      Mie ajelen Mersulla ja mukavasti menee.

      Onneksi ei ole mikään myyntimallien kärki. Ei ihan jokanurkassa tule vastaan, vaikka paljon näitäkin. Kulutuskin on kokoluokassa ihan kohtuullinen ilman noita hybridejä. Vuodessa oon alellu 17.300 km ja sen ajan keskikulutus on 5,1. Paljon on lyhyttä ajoa. Lapissa ku kävin niin 2589 km:n keskikulutus oli 4,2.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe