Menitkö Bangkokin kautta? Tarvitko muuta *ylimääräistä* kuin rokotustodistuksen?
Muutenkin poikkeusjärjestelyt kiinnostaa.
Onko kukaan käynyt rajoitusten aikaan?
3
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa vaikka hakusanoilla phuket sandbox tai katso Thaimaan turistiorganisaation (TAT) sivuilta, niin löytyy noin kymmenen kohdan lista vaatimuksia. Muun muassa ennakkoon maksettu vähintään kahden viikon majoitus koronahyväksytyssä (SHA) hotellissa, korkeintaan 72 tuntia vanha koronatesti ja minimissään 100 000 dollarin matkavakuutus. Noin ensi alkuun. Vain suora lento lähtömaasta Phuketiin mahdollinen. Sitten maahan tullessa koronatesti ja viikon päästä uusi testi jnpp.
- Anonyymi
Pitänee odottaa vielä ensi vuoteen ennen sinne menoa.
Mutta, mutta - Amazing Thailand tulee ja yllättää👍🤔😉😎?!. - Anonyymi
Aika ”amazinghan” se nyt on. Juurikin luin uutisia (thephuketnews), että esimerkiksi sikäläisiä koronatapauslukuja nähtävästi hiukan ”tarkoituksenmukaistetaan”, jotta Phuketin sandbox-ohjelma jotenkin pysyisi koossa ja edes joku matkailija tulee. Tosin kun 90 prosenttia palveluliiketoiminnasta on kiinni tai lopettanut, eikä ravintoloissa saa nyt myydä alkoholia, niin kukapa sinne koronahyväksyttyyn hotelliin haluaa kököttämään ja käymään välillä koronatestissä, niin kuin pykälät vaativat. (Testi maahan tullessa, seuraavat päivien 3-5 ja päivien 12-13 välillä.) Sitten jos saat puhtaat paperit, voisit jo mennä Phuketin ulkopuolelle. Hurraa ja aamen. Vaikka takana on kuusi Thaimaan matkaa ja kaipuu melkoinen, saa hiekkalaatikko odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827