Missä lämmintä lokakuussa?

Hanna N

Auttakaapa 5 henkistä perhettä.
Missä on kuuma/lämmintä lokakuun 15-22?? Ja 3:n lapsen kanssa kiva uida,kävellä, shoppailla
uima-altaalla nautiskella lämmöstä.
Turkki, Tunisia, vaiko Kanatian Saaret??
Jos Kanarian saaret niin mikä paikka sielä on mukavan rauhallinen, rauhallisimpia???
terv. Apua tarvitseva

6

7081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii

Kaikissa noissa on luultavasti sillon lämmintä tunisiassa olen ollut tuohon aikaan ja hellettä oli. Hammametissa olin siis se oli ihan kiva rantalomakohde.
      Turkissa ja Kanarialla on aika varmaan lämmintä myös.

• aurora

Olen ollut kolmen lapsen kans jo useamman kerran Bahia Felizissä, siellä on turvallista päästää lapset ulos keskenään vaikka koko päiväksi. Aivan uskomaton allasalue, ja kaikki palvelut lähellä. Ei läpiajoliikennettä, ei huligaaneja tai nuorisojoukkoja. Kysy lisää jos haluat tietää paikasta enemmän. Ens marraskuun matka on jo varattuna ja sitä odotellessa poden matkakuumetta päivästä toiseen. Kokemusta on Bahia Felizin kolmesta hotellista: Tres Vidas, Monte Feliz ja Orquidea.

• kakslasta

Hotelli on valintanne tällä kertaa? Me menemme Monteen marraskuun kaksi ekaa viikkoa.

• angelina-30
        kakslasta kirjoitti:

Hotelli on valintanne tällä kertaa? Me menemme Monteen marraskuun kaksi ekaa viikkoa.

Tällä kertaa emme mene Bahia Feliziin vaan Los Gigantesiin Tamaimo Tropicaliin. Oletteko aikaisemmin olleet Bahia Felizissä Montessa? Me olimme viimeksi Montessa marraskuussa. Aamiaista emme syöneet siellä vaan ostimme aamiaisliput jo matkavarauksen yhteydessä Orquideaan. Joten sen hotellin ruokatasosta en voi sanoa mitään. Haluatko lisätietoja siitä hotellista tai koko paikasta?

• Hanna N
        angelina-30 kirjoitti:

Tällä kertaa emme mene Bahia Feliziin vaan Los Gigantesiin Tamaimo Tropicaliin. Oletteko aikaisemmin olleet Bahia Felizissä Montessa? Me olimme viimeksi Montessa marraskuussa. Aamiaista emme syöneet siellä vaan ostimme aamiaisliput jo matkavarauksen yhteydessä Orquideaan. Joten sen hotellin ruokatasosta en voi sanoa mitään. Haluatko lisätietoja siitä hotellista tai koko paikasta?

Kiitos neuvoista!! Joudumme menemään Puerto Ricoon, kun Rci:llä ei ollut tällähetkellä muita meille sopivia huoneistoja jäljellä.

• angelina-30
        Hanna N kirjoitti:

Kiitos neuvoista!! Joudumme menemään Puerto Ricoon, kun Rci:llä ei ollut tällähetkellä muita meille sopivia huoneistoja jäljellä.

Mekin olemme käyneet puerto ricossa, se on aika vilkas paikka ja paljon portaita. Ranta on todella suuri, en pitänyt siitä. Mutta siinä rannan lähellä on sellainen kiva uimala. Onko Gran Canaria tuttu paikka muuten, tarvitko vinkkejä jossa kannattaa käydä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe