Jalkapallon pompottelusta

Anonyymi

8

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YLE terrorisoi potkupallolöhetyksillä suurta osaa kansaa, jota nämä tappelut eivät kiinnosta 👹

    • Anonyymi

      Jalakapallo on mahottoman tärkeää koska siinä liikkuu rahamiesten isot rahat, ei se muuten niin suosittua olisikaan, sehän on rahan takia pakolla niin tärkeäksi tehty.
      Se on niin tärkeää että sen takia kannattaa hakea jopa koronaa pietarista viranomaisten mitenkään estelemättä, hetkellä jolloin korona oltiin saamassa jo aisoihin...
      Mitä tulee itse tuohon aloittajan viittaamaan kolumniin, niin harvoin pääsee sanomaan että totta joka sana!

      • Anonyymi

        Kuvittelevatko (urheilu) hullut, että heidän sohvaltaan kiljumansa ohjeet kuuluvat tappelukentälle?


    • Anonyymi

      Penkkiurheilijat ja katsomoissa möykkäävät ovat lähinnä niitä joista itsestään ei ole urheilun saralla mihinkään.

      • Anonyymi

        Kuulin televisiossa puhuttavan ammunnasta ja laukauksista. Vanhana ampujana kiinnostuin. Vaan ei siellä mitään ammuntaa näytetty, vaan isot korstot hakkasivat toisiaan ja jäällä pyörivää litteää esinettä👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin televisiossa puhuttavan ammunnasta ja laukauksista. Vanhana ampujana kiinnostuin. Vaan ei siellä mitään ammuntaa näytetty, vaan isot korstot hakkasivat toisiaan ja jäällä pyörivää litteää esinettä👹

        Miksi tarttee olla joka ainoassa lehdessä "urheilusivut", metri kaupalla selostetaan jotain "lätkätaistelijaa" joka urhoollisesti puolusti/teki jotain "mahtavaa"/tms ja sitten kuvassa huitoo nyrkkejään, karjuu kuin gorilla, naama väärällään ja suu ammollaan valokuvassa?

        Urheilu-uutiset ovat pakollisia joka ainoassa televisio-lähetyksessä ja radiossa.
        Onko tärkeää, että joku Mailapojat saa muutaman pisteen enemmän kuin Lätkäseura?
        Näitä otteluita rynnivät kuitenkin katsomaan ja huutamaan.

        Senkin ajan tekisivät jotain tähdellisempää kotonaan ja leikkisivät lastensa kanssa, tai muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarttee olla joka ainoassa lehdessä "urheilusivut", metri kaupalla selostetaan jotain "lätkätaistelijaa" joka urhoollisesti puolusti/teki jotain "mahtavaa"/tms ja sitten kuvassa huitoo nyrkkejään, karjuu kuin gorilla, naama väärällään ja suu ammollaan valokuvassa?

        Urheilu-uutiset ovat pakollisia joka ainoassa televisio-lähetyksessä ja radiossa.
        Onko tärkeää, että joku Mailapojat saa muutaman pisteen enemmän kuin Lätkäseura?
        Näitä otteluita rynnivät kuitenkin katsomaan ja huutamaan.

        Senkin ajan tekisivät jotain tähdellisempää kotonaan ja leikkisivät lastensa kanssa, tai muuta!

        Juuri näin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe