Voi voi, nyt ei auta muu kuin kilikalikeikka.
Sain KELAlta lopputilin.
21
62
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei halua työttömyyskorvausta, ei ano eläkettä eikä hae mitään avustuksia yhteiskunnalta, niin kyllä on kova pala viranomaisille ymmärtää sellaista.
Niiden köyhien on mahdotonta käsittää että joku voi tulla toimeen ihan omillaan, oli se sitten peräisin mistä hyvänsä. Kyllä on utelua ja kyselyä jos jonkinlaista. - Anonyymi
Vihreää kultaa kasvamaan ja rahan tuloa ei voi estää
- Anonyymi
Yritystukea ja Eu avustusta hakemaan, niillä muutkin orveltää.
- Anonyymi
Ammattikriminaalina ei ole kuin voitettavaa.
- Anonyymi
Oletettavasti olet niitä korkeasti koulutettuja osaajia joita työelämään halutaan . Jos kieltäydyt työpaikasta annat sen ulkolaiselle ydinfyysikolle joita virtaa lähi-idästä suomenkin työmarkkinoille . NIIN voit saada Ohinslolta vihreän mitallin .
- Anonyymi
Paskamahaökyjen perillisiä kidnappaamalla pääsee ihan hyville lunnasrahoille.
- Anonyymi
Aloittaja on varmasti etnistä vähemmistöä. Ei Anssi olisi muuten kenkää antanut.
- Anonyymi
Minulla on Suomi passi, puhun hyva suomi on vaimo ja lapsi.
- Anonyymi
Anssi ei antanut kuin kelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anssi ei antanut kuin kelaa.
Voi kun jännää ihanko totta.
- Anonyymi
Erittäin jännää ja totta.
- Anonyymi
Vieläkin jännempää mie en kestä 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin jännempää mie en kestä 🤪
Markku Aro: "Minä kestän mitä vaan....."
- Anonyymi
Matti ja Teppo, mä joka päivä töitä teen...
- Anonyymi
Jallunpihtari kirjoitti:
Mistä ihmeestä moisen keksit?
Matkin sinua
- Anonyymi
Minäpä sain kuhtuullisen eläkkeen kelalta. 62 v.aana ,kyllä kelpaa nyt harrastaa,mikä milloinkin miellyttää .No liikunta ja soittohommat täl mhetkellä.
- Anonyymi
Ihan paikallaan tuo eläke sinulle😂
- Anonyymi
Itse pääsin eläkkeelle jo nelikymppisenä. Voi tätä iloa, onnea ja autuutta.
- Anonyymi
Katalysaattori keikat kannattaa. Skodassa, BMW ssä, ja mersussa isot katalysaattorit.
Bilteman pakoputki leikkurilla poikki (on hiljainen) ja pois.
Tienaa Virossa myytynä, 300-700€ per vaimennin. Uusissa isommat katalysaattorit.- Anonyymi
Hyvä tuntiliksa. Irroitus vie noin kolme minuuttia, rahti Tallinnaan ei maksa montaakaan kymppiä koko lastilta. Palvelus autoilijoille, saavat tuliterän pötkön vakuutuksesta miinus omavastuu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987