Miksi Mitsubishin split mallin puhallinopeutta ei voi säätää heat asennossa? Esim jos huonelämpö on 21 ja kapulassa 21 niin se ei anna nostaa puhaltimen nopeutta, puhallus moodissa toimii kaikki ja muissakin modeissa mutta ei heat asetuksissa.
Mitsu ilmalämpöpumppu tuuletinnopeus heat asennossa
4
175
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Heat, on lämmitystila, ja haluttu lämpö on jo saavutettu.. älä pitele laitteita, joista et mitään ymmärrä..
- Anonyymi
No ei tuo ihan terveeltä ominaisuudelta kuullosta, näin toisen merkin käyttäjän korvin... Ilmeisesti Mitsussa pitää pyytää reippaasti kovempaa lämpötilaa sisäyksiköltä kuin mitä olisi tarve jos puhaltimesta voisi pyytää lisää kierroksia. Siis pinta-alaltaan siellä suositusten yläpäässä olevissa tiloissa tai vähänkin sokkeloisessa tilassa. No en minäkään ymmärrä Mitsubishiä kun en sellaista omista, ehkä siinä on joku muu ominaisuus hoitamassa lämpöä kauemmas laitteesta ja kulmien taakse, omassa pumpussa olen tottunut siihen, että tasaisin huonelämpö tulee kun puhaltimen pitää manuaalisella ja pyytää toiseksi korkeinta puhallinnopeutta, suurin kun puhkuu turhan äänekkäästi. Muuten tämä omakin härveli on sellainen, että jos laite on puhallinnopeudella AUTO, niin haluttu lämpötila saavutetaan vain eteisessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo ihan terveeltä ominaisuudelta kuullosta, näin toisen merkin käyttäjän korvin... Ilmeisesti Mitsussa pitää pyytää reippaasti kovempaa lämpötilaa sisäyksiköltä kuin mitä olisi tarve jos puhaltimesta voisi pyytää lisää kierroksia. Siis pinta-alaltaan siellä suositusten yläpäässä olevissa tiloissa tai vähänkin sokkeloisessa tilassa. No en minäkään ymmärrä Mitsubishiä kun en sellaista omista, ehkä siinä on joku muu ominaisuus hoitamassa lämpöä kauemmas laitteesta ja kulmien taakse, omassa pumpussa olen tottunut siihen, että tasaisin huonelämpö tulee kun puhaltimen pitää manuaalisella ja pyytää toiseksi korkeinta puhallinnopeutta, suurin kun puhkuu turhan äänekkäästi. Muuten tämä omakin härveli on sellainen, että jos laite on puhallinnopeudella AUTO, niin haluttu lämpötila saavutetaan vain eteisessä...
Jaa mutta, onko tuo aloituksessa mainittu härveli "split" siis multisplit?, siinä tapauksessa tuo on ymmärrettävämpi ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mutta, onko tuo aloituksessa mainittu härveli "split" siis multisplit?, siinä tapauksessa tuo on ymmärrettävämpi ominaisuus.
Juu, multisplit mzx joku.... Susi jo syntyessään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1158526Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735154Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras253422- 342269
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1151577- 591566
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1821396Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381367Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601119Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si34991