Katsoin suurpetokeskuksen nettisivut, jotka näyttävät sellaiselta yläasteikäisen atk-tunnin harjoitustyöltä. Luin mediasta, että suurpetokeskus elää "avustuksilla" ja eläimille syötetään mitälie Citymarketista ilmaiseksi saatua, roskiin menevää ruokaa. Netissä anellaan, että ilmaiseksi lähettäkää karhuille omenia ja kuljetuksetkin pitää saada ilmaiseksi.
Ajattelin, että voisin talkoohengessä tehdä monikieliset, kaikille laitteille skaalautuvat, nykyaikaiset nettisivut.
ja mitä vielä.
Suurpetokeskuksen liikevaihto lähes on 500.000€, josta jää kaikkien kulujenkin jälkeen tulosta lähes 200.000€/vuoteen.
Rahasta ei todellakaan ole puutetta.
Mikäköhän idea tässä on oikeasti takana?
Suurpetokeskus tahkoo rahaa.
5
981
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän sitä tienata. Eihä sitä muuten elä
- Anonyymi
Katkera siivooja siellä tilittää. Minä olen todella tyytyväinen että tulos on noin hyvä. Ei ole osaa eikä arpaa kys yritykseen. En tiedä minkä logiigan mukaan yritys ei saisi menestyä. Kuusamossa on montakin hyvää tulosta tekevää yritystä. Näiden pitäisi elää tuilla jotta aloittaja olisi tyytyväinen vain siksi koska aloittaja on harvinaisen epäonnistunut elämässään.
- Anonyymi
Todella käsitys keskuksesta karisi viime kesän käynnin jälkeen. Rahastus, kahden tunnin seisoskelusta, kuunnellen ylenpalttista löpinää esittelijältä, sai käsityksen muuttumaan. 40, 15 euron asiakasta plus muu krääsän myynti on takuulla Bisnes.
Ne karhut, ovatko onnellisia? - Anonyymi
Aina-pennulla taitaa olla ADHD, on niin villi. Ei näytä kärsivältä ainakaan.
Kiitos Sulolle työstänsä! Muuten en keskuksen esittelykelpoisuudesta tiedä.
3 kertaa olen käynyt männä vuosina, nyt en pariin vuoteen. - Anonyymi
KERRO MYÖS KORKEASAAREN JA ÄHTÄRIN vastaavat tulot, kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288