Katsoin suurpetokeskuksen nettisivut, jotka näyttävät sellaiselta yläasteikäisen atk-tunnin harjoitustyöltä. Luin mediasta, että suurpetokeskus elää "avustuksilla" ja eläimille syötetään mitälie Citymarketista ilmaiseksi saatua, roskiin menevää ruokaa. Netissä anellaan, että ilmaiseksi lähettäkää karhuille omenia ja kuljetuksetkin pitää saada ilmaiseksi.
Ajattelin, että voisin talkoohengessä tehdä monikieliset, kaikille laitteille skaalautuvat, nykyaikaiset nettisivut.
ja mitä vielä.
Suurpetokeskuksen liikevaihto lähes on 500.000€, josta jää kaikkien kulujenkin jälkeen tulosta lähes 200.000€/vuoteen.
Rahasta ei todellakaan ole puutetta.
Mikäköhän idea tässä on oikeasti takana?
Suurpetokeskus tahkoo rahaa.
5
907
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän sitä tienata. Eihä sitä muuten elä
- Anonyymi
Katkera siivooja siellä tilittää. Minä olen todella tyytyväinen että tulos on noin hyvä. Ei ole osaa eikä arpaa kys yritykseen. En tiedä minkä logiigan mukaan yritys ei saisi menestyä. Kuusamossa on montakin hyvää tulosta tekevää yritystä. Näiden pitäisi elää tuilla jotta aloittaja olisi tyytyväinen vain siksi koska aloittaja on harvinaisen epäonnistunut elämässään.
- Anonyymi
Todella käsitys keskuksesta karisi viime kesän käynnin jälkeen. Rahastus, kahden tunnin seisoskelusta, kuunnellen ylenpalttista löpinää esittelijältä, sai käsityksen muuttumaan. 40, 15 euron asiakasta plus muu krääsän myynti on takuulla Bisnes.
Ne karhut, ovatko onnellisia? - Anonyymi
Aina-pennulla taitaa olla ADHD, on niin villi. Ei näytä kärsivältä ainakaan.
Kiitos Sulolle työstänsä! Muuten en keskuksen esittelykelpoisuudesta tiedä.
3 kertaa olen käynyt männä vuosina, nyt en pariin vuoteen. - Anonyymi
KERRO MYÖS KORKEASAAREN JA ÄHTÄRIN vastaavat tulot, kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522186
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971423Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411423- 1681291
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59940Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849