Onko Rovaniemellä jotsin paikkoja missä miesten seurasta pitävät miehet tapaa toisiaan? olis kiva löytää samanhenkistä kaveria.
Miesten tapaamispaikka Rovaniemellä?
22
1078
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, sielläkin tosiaan voi. Rovaniemihän on niin avoin kaikelle, kuten näiltä palstoilta voi lukea.🤪🤪 Kaikissa baareissa ja muuallakin voitte treffata. Ei taida erikseen olla miesten paikkoja.
- Anonyymi
Ennen ne ajoi tuonne Toramon suunnalle tien varteen, autoissaan touhusivat niin, että lasit huurussa,mutta nyt kun siellä frisbee-golffarit viettää aikaa sankoin joukoin, niin tainneet siirtyä muualle. Misä päin nyt heiluu auto ja lasit sisältä höyryssä?
- Anonyymi
Patukkaleikit Pistossa viikonloppusin..katseet kertoo villin miesmäisen himon..😜
- Anonyymi
oonasrinne ja pankimaatin umparisto jokka peratai ja lautai aamu,tulla jouko.tuntomerki pitka paarta ja lipalakki.
- Anonyymi
Kemin ulkosatama on se varmin iskumesta Rovaniemellä.
- Anonyymi
christopher stranberg ei tykänny ku Päivi Räsänen paljastu masked singerissä,Päivi ku on homppelichrisun mielestä suvaitsematon...Tuohan on myös suvaitsemattomuuta,ei niistä tarvi tykätä,on tässä oikeus se sanoa jos homot ..tuttaa.Nekö sanelee ?Ei sanele.
- Anonyymi
Päivi Räsänen on kansanedustaja, äänestäjät ovat valinneet hänet hoitamaan maan asioita, ei hömppäohjelmiin naamaansa näyttämään!
Monet politiikassa toimineet ja sen kautta kansan tietoisuuteen tulleet tunkevat itseään näkösälle jos jonkinmoisiin esiintymisiin kuin nuo tyhjäpää bimbot, turhat julkkikset. Päivi Räsänen on niin jyrkkien kannanottojoen nainen ja lyö Raamatulla seksuaalivähemmistöjä - häpeäis. eikä tukkis itseään hömppäviihteeseen.
En ole aiemminkaan fanittanut Räsästä ja nyt vielä vähemmän. - Anonyymi
Voi helvetti tuota Strandbergiakin. On siinä muka mies. Ja pyh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti tuota Strandbergiakin. On siinä muka mies. Ja pyh!
Strandbergin ei olisi tarvinnut edes kertoa taipumuksistaan
se näkyy kyllä hänestä ulospäin niin selvästi.
- Anonyymi
Ja höpöhöpö.Sitäpaitsi pointtini oli se että huvittaa homppelin tyyli ajatella.
- Anonyymi
Sexuaalivähemmistössä olevat saa väheksyä tms kristinuskossa olevia mutta kristinuskossa olevat ei saa kertoa mielipiteitään.Suorastaan säälittävä itsekkyyttä ja idioottimaista ajattelua homppelilta.Enkä yllättyny.
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Juurikin uskovat itse luokittelevat ihmiset hyviin ja syntisiin. Oikeita tuomionenkeleitä.
Olen vahvasti sitä mieltä, että jokainen ihminen on liian pieni tuomitsemaan ketään syntiseksi.
Räsänen oiva esimerkki tuomionenkeleistä, koska ihminen on Jumalan kuva ja Luojan luoma, homoseksuaalitkin. Jumala loi myös homoseksuaalisen ihmisen, ei kukaan vain päätä alkaa homoksi vaan se on sisäsyntyinen asia. Heterona eläminen tässä yhteiskunnassa helpompaa, siksikään ei ole ihmiselle helpoin tie elää homoseksuaalina.
Päivi Räsänen on kaksinaamainen julkisuushakuinen persoona, julkkutyrkkyjen tapaan.
- Anonyymi
Motonet tietysti. Sen miehekkäämpää harrastushommoilu paikkaa ei ole.
- Anonyymi
KD puoluetoimisto
- Anonyymi
pitta perrustaa oma paika,kaikki on sitte huva ja haaska olla.
- Anonyymi
Misa voi kuunela haaska homori? Loytyko joku homori paika jossa saa naura vatsa kippe?
- Anonyymi
Pistosta puhutaan kaupungilla ihan yleisesti vähemmistön kokoontumispaikkana. Ihan hyvä että heilläkin on oma mesta, missä saavat toteuttaa itseään. Vanhojen miesten keskenkin muodostuu uusia parisuhteita, ei se rakkaus ikää katso.
- Anonyymi
No se kahviohan se on siinä rinteenkulmassa jossa äijäköörit on koolla.
- Anonyymi
Niin, ja onhan noita mopokerhojen paikkoja Roissa muutama. Näkyvät olevan niitä perinteisiä nahkafetissihomoja, kiva että heilläkin on kerhotiloissaan mahdollisuus touhuta katseilta piilossa.
- Anonyymi
Onnistui! Sain tosiaankin seuraa Pistosta! Ei ollut turhia ne puheet tuosta homopaikasta. Aika helpolla päästiin yhdessä jatkoille vanhemman herrasmiehen kanssa. Suosittelen, jos mies miehelle käy!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796