Eettiset ihmiset kiinnittäkää huomiota

Anonyymi

Miksi minun tulisi varoa mainitsemasta, että minulla on meneillään mielenkiintioisia taide- ja tutkimusprojekteja?

Minua on varoitettu asiasta puhumasta.


ppoiiuiui

316

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen omituisessa tilanteessa. Minua vaaditaan vastaamaan kysymyksiin itsestäni niin, etten saisi kertoa todellisesta itsestäni ja tekemisistäni.

      • Anonyymi

        Ei pidä kertoa omia taide ja tutkimusprojekteja.
        Ne pitää olla tieteellisesti tutkittuja ja sokkoteststtuja projekteja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kertoa omia taide ja tutkimusprojekteja.
        Ne pitää olla tieteellisesti tutkittuja ja sokkoteststtuja projekteja!

        Ei vaan kyse on siitä, jos esim. joku virallinen asioidenhoitaja tiedustelee kuka minä olen ja mitåä minä teen, niin saatan vastata että tutkimusta tekevä taiteilija.
        Kun ei kai mun valehdellakaan tarvii viralliselle asioiden hoitajalle kuka oon ja mitä teen ...mitä siitäkin seuraisi....
        En minä projektieni sisältöä heille tietekään kerro. Mutta mitä tehdä jos he ei usko minua kertomatta, enkä halua kertoa ?


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kertoa omia taide ja tutkimusprojekteja.
        Ne pitää olla tieteellisesti tutkittuja ja sokkoteststtuja projekteja!

        kiva neuvo sinällään kiitos. ¨
        vaikka tosiaan kaikkia taidejuttuja ei voi sokkotestsata. Tai voishan sitäkin yrittää :)

        ppoioiuiuu


    • Anonyymi

      Meneillään on jotakin asiatonta, selvittelen asiaa.



      ppoiuuu

      • Anonyymi

        Miettikää mitä uskotte, joku on hämärissä puuhissa, Ei tällaista muuten voi tapahtua.



        ppoiuuuu


    • Anonyymi

      Olemme huomoineet tekstisi nettikeskustelupalstalla. Oletko mies vai naispuolinen toimija?

      • Anonyymi

        Mitä yhteioskunnmallemme on tapahtunut, että täällä on nykyään sopimatonta puhua fiksusti älyllisistä kiinnostuksista ja niitä on häpeällistä esittää ?


        ppoiiuuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteioskunnmallemme on tapahtunut, että täällä on nykyään sopimatonta puhua fiksusti älyllisistä kiinnostuksista ja niitä on häpeällistä esittää ?


        ppoiiuuiui

        Haluan oikeuden asioida fiksusti ja älyllisesti missä ikinä asioinkaan,


        ppoiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan oikeuden asioida fiksusti ja älyllisesti missä ikinä asioinkaan,


        ppoiuu

        en halua mitään puolimalkaasia juttuja vaan jämptiä faktaa. minulla on tiedossa lihmisiä jotjka elävät luuloissa joista eivät tajua ettei ne ole totta. asioat ovat todistettavissa, Jollakin voi vaikuttaa olevan "todisteita", mutta toisella voi olla paljon vahvempia todisteita.


        pouyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en halua mitään puolimalkaasia juttuja vaan jämptiä faktaa. minulla on tiedossa lihmisiä jotjka elävät luuloissa joista eivät tajua ettei ne ole totta. asioat ovat todistettavissa, Jollakin voi vaikuttaa olevan "todisteita", mutta toisella voi olla paljon vahvempia todisteita.


        pouyuyyy

        kaikki ei tajua että maailma on äärimmäisen mutkikas.,.,,,se ei ole niin yksinkertainen kuin monen arki


        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki ei tajua että maailma on äärimmäisen mutkikas.,.,,,se ei ole niin yksinkertainen kuin monen arki


        ppoiuuyuy

        nettikirjoituksenion siinä mieklessä tuhaa että jä'tän siitä aina varsinaisen sisällön pois



        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nettikirjoituksenion siinä mieklessä tuhaa että jä'tän siitä aina varsinaisen sisällön pois



        ppoiiuiuu

        joten se tuottaa vöäistöämättä väärin käsityksen koska itse asia on siitä poistettu


        ppoiuuuyuyu


      • Anonyymi

        Olen hienostunut keski-ikäinen naishenkilö, jolle on tärkeää saada elää henkisesti arvokkaassa ilmapiirissä.


        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hienostunut keski-ikäinen naishenkilö, jolle on tärkeää saada elää henkisesti arvokkaassa ilmapiirissä.


        ppoiiuiuu

        tämä siis vastaus yllä esitettyyn kysymyksen,

        Kaipaisin yhteiskuntaamme kohteliaampaa käytöstä...ja arvikkaampaa tunnelmaa henkisesti.


        poiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä siis vastaus yllä esitettyyn kysymyksen,

        Kaipaisin yhteiskuntaamme kohteliaampaa käytöstä...ja arvikkaampaa tunnelmaa henkisesti.


        poiuyyyy

        siis arvokkaampaa tunnelmaa, jossa saa kokea että sielu pysyy tarpeeksi ylevissä asemissa.



        ppooiiiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis arvokkaampaa tunnelmaa, jossa saa kokea että sielu pysyy tarpeeksi ylevissä asemissa.



        ppooiiiuiui

        Tänmösiä keski-ikäisiä "rouvia" vaikka naimattomiakin pitäisi kohdella jonkinlaisella arvokkuudella. Kaupanmyyjien kohteliaisauustaso pitäisi olla vähintään muuallakin.



        ppoiiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänmösiä keski-ikäisiä "rouvia" vaikka naimattomiakin pitäisi kohdella jonkinlaisella arvokkuudella. Kaupanmyyjien kohteliaisauustaso pitäisi olla vähintään muuallakin.



        ppoiiuiu

        jo tuo yllä esitetty kysymys oli jotenkin tyylitön, vaikka muka huomaavainen, mulla on tarkka estetiikan taju nöin taiteilijana


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jo tuo yllä esitetty kysymys oli jotenkin tyylitön, vaikka muka huomaavainen, mulla on tarkka estetiikan taju nöin taiteilijana


        ppoiiuuuu

        Munon vaikee kestää estetiikan ja henkevyyden puutetta asioissa


        popiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munon vaikee kestää estetiikan ja henkevyyden puutetta asioissa


        popiuuuuu

        Siis mun ongelma on seuraava: mua vaaditaan joissa paikoissa puhumaan aivan toisen tasoisia asioita kuin mitä kiinnostukseni ovat,. Jos jatkan vain omiani valitetaan etten puhu muiden aiheista, mutta jos puhun niistä muiden aiheista he väittävät niiden liittyvän minuun vaikka eivät liittyisi. Tämä on se ongelma kommunikoida kanssaan.


        ppiuuyuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun ongelma on seuraava: mua vaaditaan joissa paikoissa puhumaan aivan toisen tasoisia asioita kuin mitä kiinnostukseni ovat,. Jos jatkan vain omiani valitetaan etten puhu muiden aiheista, mutta jos puhun niistä muiden aiheista he väittävät niiden liittyvän minuun vaikka eivät liittyisi. Tämä on se ongelma kommunikoida kanssaan.


        ppiuuyuyuu

        Mä oon hokenut tätä jo kuinka monta vuotta että haluaisin puhua pelkästään tiedettä , filosofiaa, taidetta tns...en varsinaisesti koskaaqn muuta....kaikki muu on minuun kohdistuvaa häirintää....



        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon hokenut tätä jo kuinka monta vuotta että haluaisin puhua pelkästään tiedettä , filosofiaa, taidetta tns...en varsinaisesti koskaaqn muuta....kaikki muu on minuun kohdistuvaa häirintää....



        ppioiuuuu

        Mä inhoon sitä yli kaiken että mulle puhutaan semmosella tyylillä niinkuin juntille tai ääliölle...oon inhinnut sitä lapsesta saakka,.


        Mulle on tosi täreää semmonen korkeahenkinen tunnelma....aiiiivan ensisijaista elämässä



        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoon sitä yli kaiken että mulle puhutaan semmosella tyylillä niinkuin juntille tai ääliölle...oon inhinnut sitä lapsesta saakka,.


        Mulle on tosi täreää semmonen korkeahenkinen tunnelma....aiiiivan ensisijaista elämässä



        ppoiuuuuu

        Mä inhoon sitä että mua painostetaan puhumaan tunnelmassa joka ei ole henkisesti hienostunut, Jatkan silloin mieluummin yksinpuhelia hienostuneemmin.


        påpoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoon sitä että mua painostetaan puhumaan tunnelmassa joka ei ole henkisesti hienostunut, Jatkan silloin mieluummin yksinpuhelia hienostuneemmin.


        påpoiuuu

        Mulle on jotenkin ihankauheenm tärkeetä henkisesti jienostunut tunnelma asioissa. Yksi pääasioista kaikessa.


        poiuuyuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on jotenkin ihankauheenm tärkeetä henkisesti jienostunut tunnelma asioissa. Yksi pääasioista kaikessa.


        poiuuyuuyu

        Mä alan voida neurologisesti huonosti heti kun se hienostuneisuuden tasi laskee liian alas


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä alan voida neurologisesti huonosti heti kun se hienostuneisuuden tasi laskee liian alas


        ppoiuuuuu

        mun aivot suorastaanmittaa koko aika tunnelmaa että onko se henkisesti riittävän hienostunut.,,,,jos ei ole alan voida pahoin,,,



        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun aivot suorastaanmittaa koko aika tunnelmaa että onko se henkisesti riittävän hienostunut.,,,,jos ei ole alan voida pahoin,,,



        ppoiiii

        mulle tuottaa aivoille kärsumystä kaikki mistä puuttuu se hienistuneisuus.
        Tänään joku tuli kehumaan taulujani, että ovat jotain sellaisia.


        ppoiuuuiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle tuottaa aivoille kärsumystä kaikki mistä puuttuu se hienistuneisuus.
        Tänään joku tuli kehumaan taulujani, että ovat jotain sellaisia.


        ppoiuuuiiu

        mä varmaan saan suht hyvin nettiseuraajia niiden taulujeni takia.
        Te täällä suomi24:ssä ette tunne oikeaa mua lainkaan....


        ppouuhuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä varmaan saan suht hyvin nettiseuraajia niiden taulujeni takia.
        Te täällä suomi24:ssä ette tunne oikeaa mua lainkaan....


        ppouuhuu

        ehkä mun taulut niikmkuinpaljastaa sitä hienostuneisuuden kaipuuta.



        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä mun taulut niikmkuinpaljastaa sitä hienostuneisuuden kaipuuta.



        ppiuuuu

        Mua loukkaa ihmiset jotka muka haluaa puhua minusta jotain mutta ei mun taiteesta. Minä oon yhtökuin mun taide



        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua loukkaa ihmiset jotka muka haluaa puhua minusta jotain mutta ei mun taiteesta. Minä oon yhtökuin mun taide



        ppiiuuuu

        Ei oo oikeesti olemassa taiteestani irrallustaminua.l Se on muiden manipulaatio....



        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo oikeesti olemassa taiteestani irrallustaminua.l Se on muiden manipulaatio....



        ppiuuuuu

        Puhua minusta on yhtökuin puhua mun taiteesta,



        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhua minusta on yhtökuin puhua mun taiteesta,



        ppoiiuuuuu

        mutta kivaa pääsen nyt syksyllä taidenäyttelyyn jossa saan aika hyvin ilmetä itsenäni nyt vaihteeksi...


        ppoioiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kivaa pääsen nyt syksyllä taidenäyttelyyn jossa saan aika hyvin ilmetä itsenäni nyt vaihteeksi...


        ppoioiiii

        Ja mun hienostuneisuus strandardit täyttyy siellä yltäkyllin,
        Kaikki sähköposti on erittäin kohteliasta ja kunnioittavaa ...
        ja ollaan niinkuin arvokkaita kutsuvieraita, Tykkään semmosesta.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun hienostuneisuus strandardit täyttyy siellä yltäkyllin,
        Kaikki sähköposti on erittäin kohteliasta ja kunnioittavaa ...
        ja ollaan niinkuin arvokkaita kutsuvieraita, Tykkään semmosesta.


        ppoiuuuu

        mun mielestä eettinen ja esteettinen kuuluu yhteen.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mun mielestä eettinen ja esteettinen kuuluu yhteen.


        ppoiuuuu

        pidän asioista jotka ovat sekä eettisiä että esteettisiä-.--.


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidän asioista jotka ovat sekä eettisiä että esteettisiä-.--.


        ppioiuuuu

        Mä en oikeen edes tykkää semmosista tavallisista kysymyksistä niinkuin että: "Mitä sä olet syönyt tänään?"

        Kuulostaa mulle jotenkin brutaalille,.


        ppioiuiuiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oikeen edes tykkää semmosista tavallisista kysymyksistä niinkuin että: "Mitä sä olet syönyt tänään?"

        Kuulostaa mulle jotenkin brutaalille,.


        ppioiuiuiuui

        Se ei vaahn kuulosta mun mieklestä hienistuneelle edes kysyö mitä sä olet syönyt tänään....jotenkin niin epäesteettisen kuuloista...



        ppiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei vaahn kuulosta mun mieklestä hienistuneelle edes kysyö mitä sä olet syönyt tänään....jotenkin niin epäesteettisen kuuloista...



        ppiiuuu

        siis joo mä een välttämättä siks edes vastaa kunnolla kysymyksiin jontka koen liian epäesteetisiksi


        ppooiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis joo mä een välttämättä siks edes vastaa kunnolla kysymyksiin jontka koen liian epäesteetisiksi


        ppooiiuuu

        mä mieluummin selitän itse kuin vastaankysymyksiin...koska kysymykset ovat usein johdattelevia pois aidosta ajatuksestani



        ppiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä mieluummin selitän itse kuin vastaankysymyksiin...koska kysymykset ovat usein johdattelevia pois aidosta ajatuksestani



        ppiiuiuu

        Kun mä vain selitän itse ilmaus tulee aidoin


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä vain selitän itse ilmaus tulee aidoin


        ppoiuuuuu

        Miten mä voisin todistaa olevani "tutkijatyyppi", jos ei haluta nähdä tutkimusaineistoani?

        Eihän se näin voi mennä:

        -Olen tutkijatyyppi
        -En usko, pelkkää kuvutelmaa, että olisit
        - voin esitellä aineistoni
        -et sä tarvi mitään aineistoa


        Eihän tuossa ole mitään järkeä!


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mä voisin todistaa olevani "tutkijatyyppi", jos ei haluta nähdä tutkimusaineistoani?

        Eihän se näin voi mennä:

        -Olen tutkijatyyppi
        -En usko, pelkkää kuvutelmaa, että olisit
        - voin esitellä aineistoni
        -et sä tarvi mitään aineistoa


        Eihän tuossa ole mitään järkeä!


        ppioiuuuu

        Yeidän olisi vain viisainta ymmärtää, että mä vain en ole kertonut itselleni epäkohteliaille ihmisille myönteisiä asioita itsestäni ja kenties siksi he luuvat väärin.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yeidän olisi vain viisainta ymmärtää, että mä vain en ole kertonut itselleni epäkohteliaille ihmisille myönteisiä asioita itsestäni ja kenties siksi he luuvat väärin.


        ppoiiuuu

        mut olen mä maininnut että olen taiteilija ja sillee


        ppooiiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut olen mä maininnut että olen taiteilija ja sillee


        ppooiiuui

        Niinku nää mun suomni 24 kirjoituksetkin antyaa minusta noin 100 kertaa huonomman käsityksen kuin mitä oon oikeesti.
        heh...parempi näin päin kuin toisinpäin.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku nää mun suomni 24 kirjoituksetkin antyaa minusta noin 100 kertaa huonomman käsityksen kuin mitä oon oikeesti.
        heh...parempi näin päin kuin toisinpäin.


        ppoiuuuu

        Se on ainakin naurettavaa jos joku ei usko mun taiteilijuutta. Siitä mulla on enemmän näyttöö kuin mistään muusta,


        ppoioiiiio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ainakin naurettavaa jos joku ei usko mun taiteilijuutta. Siitä mulla on enemmän näyttöö kuin mistään muusta,


        ppoioiiiio

        Mulla on suorastaan kasoittain näyttöä siitä...


        ppiiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on suorastaan kasoittain näyttöä siitä...


        ppiiuuuyuu

        Siis jos ne ollut tosissaan siellä ne jotkut kriisipuhelinvastaajat niin ainakin he ovat aivan väärässä.


        ppiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos ne ollut tosissaan siellä ne jotkut kriisipuhelinvastaajat niin ainakin he ovat aivan väärässä.


        ppiuuyyy

        Mä kerron tässä teille erään oleellisimman Aspergerin ja mielenterveysongelman eron liittyen tieteelliseen tutkimukseen. Mielenterveysongelmat kuten skizofrenia ja muut vastaavat heikentävät kognitiivisia toimintoja.
        Asperger ei niitä heikennä, Aspergerit ovat normaaliälyisiä tai sitä älykkäämpiä ja heillä voi olla poikkeuksellisia kykyjä ja normaalia suurempi tiedon omaksumiskapasiteetti. Asperger ei myöskään heikennä kielellisiä kykyjä.
        Nää niinkuin on tosi erilaisia.


        ppiuuuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kerron tässä teille erään oleellisimman Aspergerin ja mielenterveysongelman eron liittyen tieteelliseen tutkimukseen. Mielenterveysongelmat kuten skizofrenia ja muut vastaavat heikentävät kognitiivisia toimintoja.
        Asperger ei niitä heikennä, Aspergerit ovat normaaliälyisiä tai sitä älykkäämpiä ja heillä voi olla poikkeuksellisia kykyjä ja normaalia suurempi tiedon omaksumiskapasiteetti. Asperger ei myöskään heikennä kielellisiä kykyjä.
        Nää niinkuin on tosi erilaisia.


        ppiuuuuui

        Ja ihan oikeesti minä osaan kirjoittaa hyvin.
        Tämä oudon näköinen tekstini täällä johtuu vaan siitä, etten pidä tätä niin hienona tai tärkeenä paikkana, että alkaisin tänne oikeen tosissani kirjoittamaan.


        ppiuyyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan oikeesti minä osaan kirjoittaa hyvin.
        Tämä oudon näköinen tekstini täällä johtuu vaan siitä, etten pidä tätä niin hienona tai tärkeenä paikkana, että alkaisin tänne oikeen tosissani kirjoittamaan.


        ppiuyyyyyy

        Mä koen että esimerkiksi mun taiteeni menisi piloille jos mä niitä tänne laittaisin tai esittelisin kelle saattuu kriisipuhelinvastaajalle. Joten nämä tahot eivät tiedä minun kehittyneemmistä puolistani mitään.


        ppiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koen että esimerkiksi mun taiteeni menisi piloille jos mä niitä tänne laittaisin tai esittelisin kelle saattuu kriisipuhelinvastaajalle. Joten nämä tahot eivät tiedä minun kehittyneemmistä puolistani mitään.


        ppiiuuuuu

        Näistä ei voi tehdä mitään johtopäätelmiä minun kokonaispersoonastani.

        Olen keskittänyt nämä keskustelun vain muutaman rajoittuneen aiheepiriin pohdiontaan, kuten esim. narsismi.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä ei voi tehdä mitään johtopäätelmiä minun kokonaispersoonastani.

        Olen keskittänyt nämä keskustelun vain muutaman rajoittuneen aiheepiriin pohdiontaan, kuten esim. narsismi.


        ppoiiuuu

        Siis mä en oo ees muistanu hermostovaurioni aikana mitä laikkea mä oon elämäni aikana pohtinut....
        mulla on kymmenittäin mappeja joissa on hirveesti sisältöä...



        ppiuyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä en oo ees muistanu hermostovaurioni aikana mitä laikkea mä oon elämäni aikana pohtinut....
        mulla on kymmenittäin mappeja joissa on hirveesti sisältöä...



        ppiuyyyuu

        jos joku kriisipuhelinvastaaja luulee puolen tunnin keskustelun perusteella tietävänsä mua paremmin....mun kymmenien mappien sisällöt...anna mun nauraa...


        ppoiiiuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos joku kriisipuhelinvastaaja luulee puolen tunnin keskustelun perusteella tietävänsä mua paremmin....mun kymmenien mappien sisällöt...anna mun nauraa...


        ppoiiiuiii

        Tuossa ois varmaan aineistoa vaikka kuinka moneen tutkimukseen :).
        No mä inhoon tätä nettipalstaa, koska tää ei oikeen sovi mun tyylille, Hyvää jatkoa,

        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ois varmaan aineistoa vaikka kuinka moneen tutkimukseen :).
        No mä inhoon tätä nettipalstaa, koska tää ei oikeen sovi mun tyylille, Hyvää jatkoa,

        ppoiiuiuu

        Totuus on että mä en ehdi tekeen elämäni parhaita asioita niinku haluisin kun koko aika jollain häiriköidään.


        popiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on että mä en ehdi tekeen elämäni parhaita asioita niinku haluisin kun koko aika jollain häiriköidään.


        popiiuu

        Mut niin mä en ole semmoinen henkilö joka soveltuisi auttavaan puhelimeen soittajaksi. Minä koko ajanj koen että niistä vastaajisata tulee huonoa emotionaalista energiaa joka ei todella ole minulle eduksi.


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut niin mä en ole semmoinen henkilö joka soveltuisi auttavaan puhelimeen soittajaksi. Minä koko ajanj koen että niistä vastaajisata tulee huonoa emotionaalista energiaa joka ei todella ole minulle eduksi.


        ppiuuuyu

        Mä tulen ikuisesti käsittelemään tunteeni taiteellisesti enlä koskaan tule suostumaan epätaiteelliseen tunteiden käsittelyyn, tämä on minulle kunnia-asia


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulen ikuisesti käsittelemään tunteeni taiteellisesti enlä koskaan tule suostumaan epätaiteelliseen tunteiden käsittelyyn, tämä on minulle kunnia-asia


        ppoiuyyyy

        Mä en halua osallistua tavallisiin tunteisiin....haluan mystisiä henkisiä tunteita....


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en halua osallistua tavallisiin tunteisiin....haluan mystisiä henkisiä tunteita....


        poiuuyyyy

        Mä oon nuyt viimeinkin lopettelemassa narsistien ruokkimista,


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nuyt viimeinkin lopettelemassa narsistien ruokkimista,


        ppoiuuu

        Koen tämän jo lähelle ihmisoikeusloukkausta, että häikälemättömästi kehdataan kyseenalaistaa ja asettaa minusta epäilyksenalaiseksi asioita, jotka pystyn 100% todistamaan ihan missä vaan tasan tarkkaan paikkansapitäviksi.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen tämän jo lähelle ihmisoikeusloukkausta, että häikälemättömästi kehdataan kyseenalaistaa ja asettaa minusta epäilyksenalaiseksi asioita, jotka pystyn 100% todistamaan ihan missä vaan tasan tarkkaan paikkansapitäviksi.


        ppoiiuuuu

        Olen tainnut olla liian lepsu ja kattoa kaikkea läpi sormien kun tähän pisteeseen on tultu.
        Nyt loppu. Esimerkiksi kaikki sanomani taideasiat ovat totta. Koskaan en puhu semmosesta taiteesta mitä en ole tehnyt,.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tainnut olla liian lepsu ja kattoa kaikkea läpi sormien kun tähän pisteeseen on tultu.
        Nyt loppu. Esimerkiksi kaikki sanomani taideasiat ovat totta. Koskaan en puhu semmosesta taiteesta mitä en ole tehnyt,.


        ppoiuyyy

        Ja muutenkin näistä aiheistä mun ei tarvi enää keskustella koska tein sen että katkaisin emotionaalisen yhteuden äitiin. Ei muu auttanut,.


        popiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutenkin näistä aiheistä mun ei tarvi enää keskustella koska tein sen että katkaisin emotionaalisen yhteuden äitiin. Ei muu auttanut,.


        popiuyyyy

        On erittäin tärkeää välttää keskustelemasta ihmisten kanssa joilla ei ole selkeää erittelyjkykyä ajattelussaan., Heidän kanssaan voi joutua vaikka mihin


        ppiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On erittäin tärkeää välttää keskustelemasta ihmisten kanssa joilla ei ole selkeää erittelyjkykyä ajattelussaan., Heidän kanssaan voi joutua vaikka mihin


        ppiuuyuy

        Ja sit vielä semmonen, etä jos minä itse olen hoitanut jonkun asian huonosti, niin enkä kai mä nyt enää vuoden päästä ole sitä hoitamasa samalla tapaa.

        ppooiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit vielä semmonen, etä jos minä itse olen hoitanut jonkun asian huonosti, niin enkä kai mä nyt enää vuoden päästä ole sitä hoitamasa samalla tapaa.

        ppooiiuu

        Nämä älyttömyydet ei kyllä lopu ikinä, että kannataa varmaan vaan karsia kaikki ylimääräiset yhteydet niin tulee vähemmän sotkuja, Se on varmaanm ainoo toimiva keino.


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä älyttömyydet ei kyllä lopu ikinä, että kannataa varmaan vaan karsia kaikki ylimääräiset yhteydet niin tulee vähemmän sotkuja, Se on varmaanm ainoo toimiva keino.


        ppiuuuu

        Mä koko ajan löydän lisää ja lisää omia väitteitäni tukevia tieteellisiä tutkimuksia ja sitäå turhautuneempi mä oon näihin älyttömiin kokemuksiin sosiaalisessa konkretiassa


        poiuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koko ajan löydän lisää ja lisää omia väitteitäni tukevia tieteellisiä tutkimuksia ja sitäå turhautuneempi mä oon näihin älyttömiin kokemuksiin sosiaalisessa konkretiassa


        poiuyuyu

        mä olen siis toooodella turhautunut, että ilmiöitä ei tutkita perusteellisesti....aijeesta olemassaolevilla tutkimuksilla vaan vaan jotenkin hutastaan jotain


        ppiyytyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen siis toooodella turhautunut, että ilmiöitä ei tutkita perusteellisesti....aijeesta olemassaolevilla tutkimuksilla vaan vaan jotenkin hutastaan jotain


        ppiyytyty

        Mulla on vaikka kuinoka paljon tietoa mitä ei hyödynnetä vaan sählätään vaan jotain


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vaikka kuinoka paljon tietoa mitä ei hyödynnetä vaan sählätään vaan jotain


        ppoiiuuuu

        Mutta siis kun kerran näin parempi mun vaan enenevässä määrin hoitaa asiat omalla järjelläni


        ppooiiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis kun kerran näin parempi mun vaan enenevässä määrin hoitaa asiat omalla järjelläni


        ppooiiuuyuy

        Taitaa onnistua asiat yleensä itsetekemällä parhaiten eikä niitä edes kannsta jaata kenenkään kanssa, Kiitoksia,


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa onnistua asiat yleensä itsetekemällä parhaiten eikä niitä edes kannsta jaata kenenkään kanssa, Kiitoksia,


        ppoiuuyyyy

        Mä oon niin turhautunut että näitä upeita kehittyneempiä professorien tutkimuksia ei huomioida ruohonjuuritasolla asioita hoidettaessa, vaan hoidetaan jotain vain karjeesti ilman hienosäätöä


        ppoiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon niin turhautunut että näitä upeita kehittyneempiä professorien tutkimuksia ei huomioida ruohonjuuritasolla asioita hoidettaessa, vaan hoidetaan jotain vain karjeesti ilman hienosäätöä


        ppoiuuuy

        Mä löysin nyt tutkumujksen jolla hellppo selittä kaikki se mitä kriisiopuhelinvastaajat ei tajunneet.


        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä löysin nyt tutkumujksen jolla hellppo selittä kaikki se mitä kriisiopuhelinvastaajat ei tajunneet.


        ppoiuyyyy

        Mutta siis kukaan ei halua tutstua nöihin upeisiin tutkimuksiin, he mieluumin hoitaa asiat väärin niin että siitä on haittaa


        ppiuyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis kukaan ei halua tutstua nöihin upeisiin tutkimuksiin, he mieluumin hoitaa asiat väärin niin että siitä on haittaa


        ppiuyyty

        He ovat todellakin väärinkäyttäneet minun ominaisuuksiani mitå ovat saaneet tietoonsa, eivätkä halua ottaa asiasta mitä vastuuta omalta osaltaan koskien omaa toimintansa,


        popiuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat todellakin väärinkäyttäneet minun ominaisuuksiani mitå ovat saaneet tietoonsa, eivätkä halua ottaa asiasta mitä vastuuta omalta osaltaan koskien omaa toimintansa,


        popiuyyyyu

        kaikki selittyy muutamalla neurologisella tutkimuksella että mitä siinä on tapahtunut mutta he ei halua tajuta sitä-


        pouytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki selittyy muutamalla neurologisella tutkimuksella että mitä siinä on tapahtunut mutta he ei halua tajuta sitä-


        pouytt

        Nyt mä jätän kyllä kaiken siihen maailmaan liittyvän riittävästi on jop huonoa saatu aikaan


        ppiuiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mä jätän kyllä kaiken siihen maailmaan liittyvän riittävästi on jop huonoa saatu aikaan


        ppiuiuuuuu

        Se on todellakin vastenmielistä mitä on tehty, en olis uskonut moista voivan oikeesti tapahtua. Mä siirryn kyllä nyt ihan kokonaan tieteen ja taiteen ja filosofian pariin enkä suostu keskustelemaan muuta koska ne ei oo mun aiheita


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todellakin vastenmielistä mitä on tehty, en olis uskonut moista voivan oikeesti tapahtua. Mä siirryn kyllä nyt ihan kokonaan tieteen ja taiteen ja filosofian pariin enkä suostu keskustelemaan muuta koska ne ei oo mun aiheita


        ppoiiuuuuu

        Mä oon nyt ratkonut ison kasan ongelmia.
        Nyt on enää semmonen ongelma, että kuinka saada ihmiset ymmärtämään, että ne on nyt ratkottu, eikä vanha kannata jauhaa, vaan mennä eteenpäin, että ehdimme uutta elämässämme ?


        poiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon nyt ratkonut ison kasan ongelmia.
        Nyt on enää semmonen ongelma, että kuinka saada ihmiset ymmärtämään, että ne on nyt ratkottu, eikä vanha kannata jauhaa, vaan mennä eteenpäin, että ehdimme uutta elämässämme ?


        poiuyyyy

        Minä en aio hukata elämäni aikaa tämmöisiin keskustelunaiheesiin kuten täällä palstalla tai kriisipuhelimessakaan...

        Mua ei kiinnosta Pekka sitä ja Minna tätä supinat pätkääkään.
        Mulle hällä väliä sen tasoiset asiat ...supiskoon keskenään....mietin aivan muita aiheita...



        ppouiyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en aio hukata elämäni aikaa tämmöisiin keskustelunaiheesiin kuten täällä palstalla tai kriisipuhelimessakaan...

        Mua ei kiinnosta Pekka sitä ja Minna tätä supinat pätkääkään.
        Mulle hällä väliä sen tasoiset asiat ...supiskoon keskenään....mietin aivan muita aiheita...



        ppouiyyyy

        Minä jätän vanhat jutut ja meen kohti uutta. Se onmun mielestä hyvä ratkaisu


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jätän vanhat jutut ja meen kohti uutta. Se onmun mielestä hyvä ratkaisu


        ppoiuuuu

        Hyvät ihmiset ei kannata pyörittää montaa vuotta mitään samaa vanhaa paskaa. Siitä paskaa pitää käyttää lannoitteena kukkasille on mun motto,,.,



        ppoiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät ihmiset ei kannata pyörittää montaa vuotta mitään samaa vanhaa paskaa. Siitä paskaa pitää käyttää lannoitteena kukkasille on mun motto,,.,



        ppoiuuyuuu

        Mun tätyy sanoo että mä oon aiivan hillittömän kinnostunut opiskelusta nyt keski-iässä ja aion vanhuuteni viettää opiskellen, tosin en tutkintoa,



        ppiuuuu


    • Anonyymi

      Mä en oo välttämättä kauheen älykäs, mutta mä rakastan älyllisyyttä aiiiivan mielettömästi. ...



      poiuyuyy

      • Anonyymi

        totean tässö lopuksi.
        Tämä päivä oli erikoinen.
        Ensin minua kohtaan tuli odottamattomsti pahaa ja muutama tunti
        sen jälkeen odottamattomasti moninkertaisesti parempaa hyvää...

        ppoiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totean tässö lopuksi.
        Tämä päivä oli erikoinen.
        Ensin minua kohtaan tuli odottamattomsti pahaa ja muutama tunti
        sen jälkeen odottamattomasti moninkertaisesti parempaa hyvää...

        ppoiiuu

        Mulle on ennenkin kyynyt tällästä että kun joku kohtuuttomasti minua mitätöi, hetken päästä tapahtuu jotain mikä ikäänkuin mitätöi sen kokemuksen. Ja outoa siinä on ettöä usein se tapahtuu jopa samana päivänä-

        SE kaukainen esimerkki oli tämä. Kun en vielä ollut somessa ollut koskaan ,minun äituni ja tuttavani väittivät minulle että kukaan netissä ei voisi ola minusta kiinnostunut ja olisin hullu luullessani sellausta että voisi olla. Samana iltana sähköpostista löytyi tuntematon taide manageri, joka oli laittanut ohjeistuksen someen liittymisestäkin. minulle.


        piiiuuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ennenkin kyynyt tällästä että kun joku kohtuuttomasti minua mitätöi, hetken päästä tapahtuu jotain mikä ikäänkuin mitätöi sen kokemuksen. Ja outoa siinä on ettöä usein se tapahtuu jopa samana päivänä-

        SE kaukainen esimerkki oli tämä. Kun en vielä ollut somessa ollut koskaan ,minun äituni ja tuttavani väittivät minulle että kukaan netissä ei voisi ola minusta kiinnostunut ja olisin hullu luullessani sellausta että voisi olla. Samana iltana sähköpostista löytyi tuntematon taide manageri, joka oli laittanut ohjeistuksen someen liittymisestäkin. minulle.


        piiiuuuuyu

        nyt mun ympärillä kyllä muutamalla muulla ihmisellä päässä heittää, ei minulla.
        Mutta olen niin kiltti. etten tuollaisella teemalla ala ketään nimeämääm.-


        ppoiiiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt mun ympärillä kyllä muutamalla muulla ihmisellä päässä heittää, ei minulla.
        Mutta olen niin kiltti. etten tuollaisella teemalla ala ketään nimeämääm.-


        ppoiiiuii

        Tämä narsismiasia on lopultakin hyvinyksinkertainen: Narsistit pitää vaan unohtaa, eikä kommunikoida mitään vähänkään aggressiivisten ihmisten kanssa


        poiyyyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä narsismiasia on lopultakin hyvinyksinkertainen: Narsistit pitää vaan unohtaa, eikä kommunikoida mitään vähänkään aggressiivisten ihmisten kanssa


        poiyyyyh

        Eikö kannata ennemmin absurdeille jutuille vain nauraa ja ohittaa ne kuin tehdä niistä jotain jättiongelmaa?


        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kannata ennemmin absurdeille jutuille vain nauraa ja ohittaa ne kuin tehdä niistä jotain jättiongelmaa?


        poiuuu

        Oon yhtäkkiä vajaassa viikossa jotenkin kehittynyt tosi paljon...


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon yhtäkkiä vajaassa viikossa jotenkin kehittynyt tosi paljon...


        ppoiiuuuu

        Ei tässä sit auttanut muu kuin olla kylmä vaan ja unohtaa ne narsistit ja olla kiinnostunut itsestään...


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä sit auttanut muu kuin olla kylmä vaan ja unohtaa ne narsistit ja olla kiinnostunut itsestään...


        ppoiiuuuuu

        Ei se oo sen väärtti että mulle aiheutetaan vahinkoa seurauksena empatiasta narsisteja kohtaan...
        täytyy vaan vähentää sitå empattista eläytymistä ja jättää heidät omiin oloihinsa


        ppoiiuiuiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo sen väärtti että mulle aiheutetaan vahinkoa seurauksena empatiasta narsisteja kohtaan...
        täytyy vaan vähentää sitå empattista eläytymistä ja jättää heidät omiin oloihinsa


        ppoiiuiuiiu

        Tällä metodilla jo puolet ongelmista kadonneet vajaassa viikossa


        ppoiiuuuyyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä metodilla jo puolet ongelmista kadonneet vajaassa viikossa


        ppoiiuuuyyh

        Lopetan säälistä antamasta huomioo mulle ilkeille ihmisile.

        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan säälistä antamasta huomioo mulle ilkeille ihmisile.

        poiuuuu

        onks se välttämättä niin huonokaan ratkaisu, että epäsopivat kontaktit vaan jätetään.
        halvinkin ratkaisu

        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onks se välttämättä niin huonokaan ratkaisu, että epäsopivat kontaktit vaan jätetään.
        halvinkin ratkaisu

        ppoiuuu

        Tiedoksi sitten että minä olen muuttanut koko elämämtapani.

        Jätän lähes kaiken vanhan taakseni , eikä kiinnosta vanha yhtään, koska haluan ehtiä tehdä elämässä hyviä asioita,


        poiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi sitten että minä olen muuttanut koko elämämtapani.

        Jätän lähes kaiken vanhan taakseni , eikä kiinnosta vanha yhtään, koska haluan ehtiä tehdä elämässä hyviä asioita,


        poiiuuu

        Tohon narsismiin ei varmaan oo muuta ratkaisia kuin vähin ääniin kieltäytyä puhumasta sanaakaan narsistiksi tunnistamilleen, koska jos heille sanoo sanankin, peli jatkuu.
        Eli mitään puhumatta kellekään ei vaan puhu enää heille mitään. Eii siihen oo muuta ratkaisua.

        ppoiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohon narsismiin ei varmaan oo muuta ratkaisia kuin vähin ääniin kieltäytyä puhumasta sanaakaan narsistiksi tunnistamilleen, koska jos heille sanoo sanankin, peli jatkuu.
        Eli mitään puhumatta kellekään ei vaan puhu enää heille mitään. Eii siihen oo muuta ratkaisua.

        ppoiii

        Eikä varmaankannata missään muuallakaan aiheesta puhua, koskla sitten siellä narsistit tarttuu siihen ja saa uusia takiaisia.,


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä varmaankannata missään muuallakaan aiheesta puhua, koskla sitten siellä narsistit tarttuu siihen ja saa uusia takiaisia.,


        ppoiuuuuu

        Mä kieltäydyn 100% kaikista paskajutuista.


        poooiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kieltäydyn 100% kaikista paskajutuista.


        poooiii

        Tää ei saa jatkua että mun esiintymistä aitona omana itsenä estetään jatkuvalla etukäteishyökkäilyllä jota kautta minusta saadaan maalattua väärä kuva, jos en saa esiintyä muuten kuin puolustautumisasetelmissa. Ei silleen saa selville kuka minä oikeesti olen. Minun pitää saada ihan hyökkäilemättömässä ympäristössä esiintyä aidosti sellaisena persoonana kuin minä olen, niin silleen selviää kuka oon, jos ei uhata mistään suunalta.

        ppooiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ei saa jatkua että mun esiintymistä aitona omana itsenä estetään jatkuvalla etukäteishyökkäilyllä jota kautta minusta saadaan maalattua väärä kuva, jos en saa esiintyä muuten kuin puolustautumisasetelmissa. Ei silleen saa selville kuka minä oikeesti olen. Minun pitää saada ihan hyökkäilemättömässä ympäristössä esiintyä aidosti sellaisena persoonana kuin minä olen, niin silleen selviää kuka oon, jos ei uhata mistään suunalta.

        ppooiiuuuu

        Mä halusin niinku aina esiintyä sillain fiksusti ja sen verran elagantisti kuin osaan. Mutta ei sitä pysty samalla jos on kauheen rajun käytöksen kohteena


        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä halusin niinku aina esiintyä sillain fiksusti ja sen verran elagantisti kuin osaan. Mutta ei sitä pysty samalla jos on kauheen rajun käytöksen kohteena


        ppoiuiuuu

        Ei se ole reilua ,että mut ajetaan shokkiin ja sit yritetään väittää, että se on kuka oon.
        Eikä annetta ollenkaan mahdollisuutta esiintyä ja esittää asioitani aidosti. Se on väärin.
        Ei niin ole reilusti toimittu minua kohtaan.



        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole reilua ,että mut ajetaan shokkiin ja sit yritetään väittää, että se on kuka oon.
        Eikä annetta ollenkaan mahdollisuutta esiintyä ja esittää asioitani aidosti. Se on väärin.
        Ei niin ole reilusti toimittu minua kohtaan.



        ppoiuuyyyy

        Silleen se jää salatuksi mitä aidolle minulle on tehty. Ehkä juurikin sen peittelemiseksi myt yritetään pitää kestoshokissa ettei se paljastuisi. Kyllä mulla pitää olla oikeus tulla ilmi ja näkyviin sellaisena kuin oikeesti oon.


        ppoiuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen se jää salatuksi mitä aidolle minulle on tehty. Ehkä juurikin sen peittelemiseksi myt yritetään pitää kestoshokissa ettei se paljastuisi. Kyllä mulla pitää olla oikeus tulla ilmi ja näkyviin sellaisena kuin oikeesti oon.


        ppoiuuyuyuy

        Okei mä piileskelin 5 vuotta asunnossa vammautuneena ja soittelin sen ajan puhelimella. Ei sillä puhelinsoiton sisällöllä voi päätellä kuka minä oon. Siitä tulee ihan väärä.
        Oikee minähän on piileskellyt ja ollut vammautunut ja kertonut vaan jotain puhelimeen, ei mitään kokonaiskuvaa mistään. Ei sen puhelimen perusteella voi päätellä kuka henkilö oon.
        Kun en mä sinne puhelimeen oo kertonut itsestöni juurikaan. En oo voinut kertoo niille ihmisille koska oon tiennyt ettei he osaisi hoitaa asioita turvallisesti ja vastullisesti.

        ppoiiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei mä piileskelin 5 vuotta asunnossa vammautuneena ja soittelin sen ajan puhelimella. Ei sillä puhelinsoiton sisällöllä voi päätellä kuka minä oon. Siitä tulee ihan väärä.
        Oikee minähän on piileskellyt ja ollut vammautunut ja kertonut vaan jotain puhelimeen, ei mitään kokonaiskuvaa mistään. Ei sen puhelimen perusteella voi päätellä kuka henkilö oon.
        Kun en mä sinne puhelimeen oo kertonut itsestöni juurikaan. En oo voinut kertoo niille ihmisille koska oon tiennyt ettei he osaisi hoitaa asioita turvallisesti ja vastullisesti.

        ppoiiuuuy

        Ylipäätäänkin jos heile puhuu mitään , alkaa se kauhee sähellys ja ongelmat vaan paisuu. turhaa,
        Kannattaisin harkitumpaa asioidenhoitoa. Ja haluaisin nyt tästä sähellyksestä takaisin harkittuun asioiden hoitoon.


        popiuuuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätäänkin jos heile puhuu mitään , alkaa se kauhee sähellys ja ongelmat vaan paisuu. turhaa,
        Kannattaisin harkitumpaa asioidenhoitoa. Ja haluaisin nyt tästä sähellyksestä takaisin harkittuun asioiden hoitoon.


        popiuuuuuii

        Kun nyt mun ei tarvii piileskellä eikä soitella mihinkään.




        ppiuuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt mun ei tarvii piileskellä eikä soitella mihinkään.




        ppiuuuui

        Että voisko lopettaa sen vanhan sotkun jatkamisen, kiitos!


        popiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voisko lopettaa sen vanhan sotkun jatkamisen, kiitos!


        popiuiuuu

        Ku asioissa ei edes ole kysymys mistä he luulee olevan kysymys.
        Joten asia ei selviä kuin minun kertomanani, koska minä tiedän asian.
        Ei asiaa saa järjustykseen sellaisten "tiedoilla", joilla ei odes ole aavistustakaan mistä edes on kyse. Siitäå tulee pelkkää sotkua lisää ja lisää. Se kannattaa lopettaa.


        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku asioissa ei edes ole kysymys mistä he luulee olevan kysymys.
        Joten asia ei selviä kuin minun kertomanani, koska minä tiedän asian.
        Ei asiaa saa järjustykseen sellaisten "tiedoilla", joilla ei odes ole aavistustakaan mistä edes on kyse. Siitäå tulee pelkkää sotkua lisää ja lisää. Se kannattaa lopettaa.


        ppiuuyyyyy

        Mä haluan asiat jämptiin järjestykseen. Se ei onnistu sähellystä jatkamalla.



        ppoiuyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan asiat jämptiin järjestykseen. Se ei onnistu sähellystä jatkamalla.



        ppoiuyuuy

        Mutta jotkut on niin syvällä tossa sopassa, että he uskoo sen olevan jotakin sellausta todellisuutta mitä kannattaa elää.
        Surullisesti mä joudun jättään ne ihmiset oli ne ketä vaan, ko mö en enää ala niin typerässä elämään.


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jotkut on niin syvällä tossa sopassa, että he uskoo sen olevan jotakin sellausta todellisuutta mitä kannattaa elää.
        Surullisesti mä joudun jättään ne ihmiset oli ne ketä vaan, ko mö en enää ala niin typerässä elämään.


        ppoiuuu

        Mun ongelma on seuraava.

        Mitä mä teen kun siitä vanha sopan esittäjiä putkahtelee, kun itte oon valmis jo meneen eteenpäin enkä haluisi heidän jumituttavan mua ?


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ongelma on seuraava.

        Mitä mä teen kun siitä vanha sopan esittäjiä putkahtelee, kun itte oon valmis jo meneen eteenpäin enkä haluisi heidän jumituttavan mua ?


        ppoiuuuu

        Oon erään hakalan kaukaisen professorinkin nyt unohtanut kertaheitolla, kumpa hänkin unohtaisi minut yhtä tehokkaasti, Harmittaa sellainen kaikki sotku kun mä haluan hoitaa asiat fiksusti ka elegantista ja jotkut koittaa estää kaikenmaailman ylimääräisillä sopilla,.


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon erään hakalan kaukaisen professorinkin nyt unohtanut kertaheitolla, kumpa hänkin unohtaisi minut yhtä tehokkaasti, Harmittaa sellainen kaikki sotku kun mä haluan hoitaa asiat fiksusti ka elegantista ja jotkut koittaa estää kaikenmaailman ylimääräisillä sopilla,.


        ppoiuyyy

        Joo mun hermostovaurion aikana tuli sotkua kun minä en oikeestaan ollut toimintakykyinen siinäkään määrin että mitään puheluja oisi voinut keskustella tajunnantaso jossain puolessa matkassa- Sanoin itse että koen että mulla on aivivaurio ja aivot ei toimi. Muut väitti että ihan normjaalilta kuulostan ja yllyttivät puhumaan. mutta kyllä se jokseenkin aivivaurioista juttua oli. Unistahan me enemmän puhuttiinkin kuin todellisuudesta.,


        ppiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mun hermostovaurion aikana tuli sotkua kun minä en oikeestaan ollut toimintakykyinen siinäkään määrin että mitään puheluja oisi voinut keskustella tajunnantaso jossain puolessa matkassa- Sanoin itse että koen että mulla on aivivaurio ja aivot ei toimi. Muut väitti että ihan normjaalilta kuulostan ja yllyttivät puhumaan. mutta kyllä se jokseenkin aivivaurioista juttua oli. Unistahan me enemmän puhuttiinkin kuin todellisuudesta.,


        ppiuuyuy

        Ei nyt sentään aleta unien pohjalta arkea hoitamaan.


        ppouyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt sentään aleta unien pohjalta arkea hoitamaan.


        ppouyyuyu

        mutta mä kuitenkin tein kaikkeni hoitaakseni asiat niin hyvin kuin voi aivovaurioisena.


        ppoiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta mä kuitenkin tein kaikkeni hoitaakseni asiat niin hyvin kuin voi aivovaurioisena.


        ppoiiuu

        koska munhan siis piti hermistivaurioituneena toimia töysin poikkeavalla tavalla.
        Muunmuasa munpiti mielistellä kaikkia vastustajiani, ettei ne hyökkää mua siinä kunnossa, koska sen ne olis tehnyt,
        nimittäin kun mulla nyt keväällä oli sairastuminen mistä levisi tietoa kun en piileksinyt....niin joiduin nytten sitten "hyökätyksi", sairauden heikkouden ilmettyä.
        Noh mutta oon kömpinyt jaloilleni taas siitäkin vaikka koko vaiva ei oo parantunut


        ppiuuuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska munhan siis piti hermistivaurioituneena toimia töysin poikkeavalla tavalla.
        Muunmuasa munpiti mielistellä kaikkia vastustajiani, ettei ne hyökkää mua siinä kunnossa, koska sen ne olis tehnyt,
        nimittäin kun mulla nyt keväällä oli sairastuminen mistä levisi tietoa kun en piileksinyt....niin joiduin nytten sitten "hyökätyksi", sairauden heikkouden ilmettyä.
        Noh mutta oon kömpinyt jaloilleni taas siitäkin vaikka koko vaiva ei oo parantunut


        ppiuuuiu

        Siis tunnustan, mä oon hermostovaurion aikana vääristänyt elämäntarinaani vastustajiani miellyttäväksi, siis juurikin siksi ettei ne hyökkää silloin kun mun hermosto ei ollenkaan toiminu.,


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tunnustan, mä oon hermostovaurion aikana vääristänyt elämäntarinaani vastustajiani miellyttäväksi, siis juurikin siksi ettei ne hyökkää silloin kun mun hermosto ei ollenkaan toiminu.,


        ppoiuuuu

        Mä muuttelin koko elämäntarinan semmoseksi muita ihmisiä mielisteleväksi sen ajan- Siis semmoseksi missä mä esiinnyn tiosi huonona kaikessa ja sileen että muut tulisi tehikkaasti mielistellyiksi, että juurikin he ei hyökkäis sillon kun en pystyny mihinkäöä


        ppoioiuuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä muuttelin koko elämäntarinan semmoseksi muita ihmisiä mielisteleväksi sen ajan- Siis semmoseksi missä mä esiinnyn tiosi huonona kaikessa ja sileen että muut tulisi tehikkaasti mielistellyiksi, että juurikin he ei hyökkäis sillon kun en pystyny mihinkäöä


        ppoioiuuuyuyu

        Kun siis tosiaan mun oli vähän vaikee edes kirjoittaa kunnolla sillon.


        ppiuuyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun siis tosiaan mun oli vähän vaikee edes kirjoittaa kunnolla sillon.


        ppiuuyuuy

        Mä menin nyt keväällä ja kesällä uudestaan fyysisesti niin rapakuntoon, etten pystynyt kapasiteettini mukaiseen, mutta nyt alan taas pystyynb



        ppiuyyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä menin nyt keväällä ja kesällä uudestaan fyysisesti niin rapakuntoon, etten pystynyt kapasiteettini mukaiseen, mutta nyt alan taas pystyynb



        ppiuyyuyuy

        Mä tunnustan teille senkin miksimä kirjoittelin täällä niin "villejä" koko kesän.
        Siksi ettette huomaisi miten kipee mä fyysisesti olen, että saan rauhassa toipuu.
        Noh, nyut mö oon toipunut, niin ei tarvii kirjoittaa niin villisti.l
        Siis ei mun vaiva oo parantunut, mutta osin on vaivoja parantunut niin ettei tarvii piileeksii säästyykseen hyökkäyksiltä-
        Tää on kattokaas sitä kun vammautunut "eläinkin" kai hinaa ittensä jonnekin piiloon,.
        Noh, oon taas riittävän hyvän kunnos esiintyyn näkyvillä, niin voin kirjoittaa hillitymmin.
        Ihmiset on petoja, hyeenoja, ne aina hyökkää kun on vammautunut,,,ihmettelen ettei heitä yhtään hävetä...

        poiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tunnustan teille senkin miksimä kirjoittelin täällä niin "villejä" koko kesän.
        Siksi ettette huomaisi miten kipee mä fyysisesti olen, että saan rauhassa toipuu.
        Noh, nyut mö oon toipunut, niin ei tarvii kirjoittaa niin villisti.l
        Siis ei mun vaiva oo parantunut, mutta osin on vaivoja parantunut niin ettei tarvii piileeksii säästyykseen hyökkäyksiltä-
        Tää on kattokaas sitä kun vammautunut "eläinkin" kai hinaa ittensä jonnekin piiloon,.
        Noh, oon taas riittävän hyvän kunnos esiintyyn näkyvillä, niin voin kirjoittaa hillitymmin.
        Ihmiset on petoja, hyeenoja, ne aina hyökkää kun on vammautunut,,,ihmettelen ettei heitä yhtään hävetä...

        poiuuuuu

        Jos mä saan tietää joinkun ihmisen vammautumisesta, niin en kyllä ikimaailmasa kehtais alkaa hyökkäileen, enkä ees tajuu miks semmoista tekisin, ihan pimeetä-.



        pooiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä saan tietää joinkun ihmisen vammautumisesta, niin en kyllä ikimaailmasa kehtais alkaa hyökkäileen, enkä ees tajuu miks semmoista tekisin, ihan pimeetä-.



        pooiiuu

        Ihan niinku mitä eroo on hyeenoissa ja semmosesa käytöksessä?


        popiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niinku mitä eroo on hyeenoissa ja semmosesa käytöksessä?


        popiuuyyyy

        Mutta vammautuiden hyökkäämistä voi vastustaa vaan riittävän älykkäänä ja hyvän näköisenä...koska jos ei oo....suiellä on hyeenat täydessä vauhsissa....



        poiuuyyuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vammautuiden hyökkäämistä voi vastustaa vaan riittävän älykkäänä ja hyvän näköisenä...koska jos ei oo....suiellä on hyeenat täydessä vauhsissa....



        poiuuyyuuyuu

        Kun vain mulle ilmestyi fyysinen vaiva...jouduin jonkun ihmeen sosiaalisen henkisen joukkohyökkäyksen kohteeksi kevääksi ja kesäksi. Joo haavottunu lintu, kaikki kimppuun...kiitti taas....



        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vain mulle ilmestyi fyysinen vaiva...jouduin jonkun ihmeen sosiaalisen henkisen joukkohyökkäyksen kohteeksi kevääksi ja kesäksi. Joo haavottunu lintu, kaikki kimppuun...kiitti taas....



        ppiuuuuu

        Ihmettelen kovasti etteiketään hävetä.- Mua hävettäis.


        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kovasti etteiketään hävetä.- Mua hävettäis.


        ppoiuuuyuu

        Kun mä aloin viime vuonna vähän "menestymään", niin ihan kuin tyypit olis ollut keväällä että jee, nyt sillä on joku vaiva...tilaisuus käydä kimppuun joka suunnalta ...
        iha hullua menoa


        ppiouuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä aloin viime vuonna vähän "menestymään", niin ihan kuin tyypit olis ollut keväällä että jee, nyt sillä on joku vaiva...tilaisuus käydä kimppuun joka suunnalta ...
        iha hullua menoa


        ppiouuuu

        niinku että mä vaivani takia tulisin riippuvaikseksi heistä ja joutuyisin alistuun johonkin henkisesti törkeään kohteluun.
        Kyllä mulle vaan mun sieluni kunnia on tärkeempi, jättäköön mun vaivat hoitamatta vaikka.
        Minä en asiioi missään ennenkuin voin asioida elegantisti ja sielukkaasti.


        ppoiuuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinku että mä vaivani takia tulisin riippuvaikseksi heistä ja joutuyisin alistuun johonkin henkisesti törkeään kohteluun.
        Kyllä mulle vaan mun sieluni kunnia on tärkeempi, jättäköön mun vaivat hoitamatta vaikka.
        Minä en asiioi missään ennenkuin voin asioida elegantisti ja sielukkaasti.


        ppoiuuuyuyu

        En tarvii mitään seuraa niinkauan kun ei oo parempaa seuraa kuin hyeenaseuraa.

        ja hyeenaa oli joka lähtöön ....j

        ppoiuuuu


    • Anonyymi

      Mun äitihän sani ettöä ei kannata kertoo kelleen jos on joku sairaus...tarkotti varmaannäitä hyeenahyökkäyksiä

      ppoiiuuuiui

      • Anonyymi

        siis mä sain aiiivan uskomattoman hyökkäysryöpyn...siis jotain viideltä erilaoiselta taholta...
        siis siks että mulle oli tullut ihosairaus...



        ppoioiiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mä sain aiiivan uskomattoman hyökkäysryöpyn...siis jotain viideltä erilaoiselta taholta...
        siis siks että mulle oli tullut ihosairaus...



        ppoioiiuiui

        Toi oli mun elämän kenties odottamattominkokemus



        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli mun elämän kenties odottamattominkokemus



        ppiuyyyy

        Mä en puhu enää minkään sortin hyeenoille....noh paljastivat hampaansa niin nyt tiiän keillä semmoset hampaat on...



        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en puhu enää minkään sortin hyeenoille....noh paljastivat hampaansa niin nyt tiiän keillä semmoset hampaat on...



        ppoiuuuuu

        Ilahduttava somessa joku mystikko kohteliaasti pyytää mua kannustaan itseensä ja kiittelee runsaasti.


        ppooiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilahduttava somessa joku mystikko kohteliaasti pyytää mua kannustaan itseensä ja kiittelee runsaasti.


        ppooiiii

        En mä nyt sit tiedä paraneeko tä mun sairaus, mutta mulle on tärkeempää elää henkisesti elegantisti....



        ppoiiiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt sit tiedä paraneeko tä mun sairaus, mutta mulle on tärkeempää elää henkisesti elegantisti....



        ppoiiiiui

        Semmonen henkinen arvokkuus on mulle maailman tärkeimpiä asioita...



        ppioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen henkinen arvokkuus on mulle maailman tärkeimpiä asioita...



        ppioiuuu

        Semmonenniinku että henkistä tasoo ei lasketa rimaa alemmas.

        Otti koville se hermostovaurio moska pakotti laskemaan henkistä rimaa, se oli hirveintä siinä...
        koska henkisesti korkee rima on mulle elämän tärkempiä asioita


        poiuyuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonenniinku että henkistä tasoo ei lasketa rimaa alemmas.

        Otti koville se hermostovaurio moska pakotti laskemaan henkistä rimaa, se oli hirveintä siinä...
        koska henkisesti korkee rima on mulle elämän tärkempiä asioita


        poiuyuyyyy

        Kyllä mä käårsin vaikka 150 vaivaa kunhan henkinen rima pystyy korkeella...



        ppiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä käårsin vaikka 150 vaivaa kunhan henkinen rima pystyy korkeella...



        ppiuyyyyy

        Koko elämän tarkoitus on pitää henkinen rima korkealla riippumatta maailman tapahtumista...mm. sitä on henkisyys...


        ppoiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko elämän tarkoitus on pitää henkinen rima korkealla riippumatta maailman tapahtumista...mm. sitä on henkisyys...


        ppoiiii

        Mutta hyvät ihmiset yksi asia teidän olisi hyvö minusta ymmärtää.
        Mä olen vähän sellainen taiteilija, että mä en kaheesti piittaa siitä jos mä joudun koomisiin tilanteisiin, joissa vaikutan hullunkuriselle,
        Mutta siis mä en ole hullu, mä tiedän kyllä itse niissä tulinteissa näyttäväni hullunkuriselle, mutta mulla on aina samaan aikaan rajunnassa ei-hullunkurinen vakavamielisempi minä seuraamssa sitä tilannetta.


        poiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvät ihmiset yksi asia teidän olisi hyvö minusta ymmärtää.
        Mä olen vähän sellainen taiteilija, että mä en kaheesti piittaa siitä jos mä joudun koomisiin tilanteisiin, joissa vaikutan hullunkuriselle,
        Mutta siis mä en ole hullu, mä tiedän kyllä itse niissä tulinteissa näyttäväni hullunkuriselle, mutta mulla on aina samaan aikaan rajunnassa ei-hullunkurinen vakavamielisempi minä seuraamssa sitä tilannetta.


        poiuuuuuu

        siis tajunnassa.
        Ja se vakavampi minä siinä ajattelee jotain tällaista: "Ai nää on taas näitä kun joku kösittää kaiken väärin ja säheltää....noooh....mä otan rauhallisesti katotaan mitä hösssää tää on..
        Jos menee liian pahaks, sittenon pakko tehdä valitus...


        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tajunnassa.
        Ja se vakavampi minä siinä ajattelee jotain tällaista: "Ai nää on taas näitä kun joku kösittää kaiken väärin ja säheltää....noooh....mä otan rauhallisesti katotaan mitä hösssää tää on..
        Jos menee liian pahaks, sittenon pakko tehdä valitus...


        ppoiuuuyuy

        mä koko elämäni ajan..mä joudun aina välillä hullunkurisiin tilanteisiin, se on tuttu juttu,.,,
        mutrta nyt on mennyt väjän liian hullunkuriseksi, koska siitä voi olla vakaville asioille haittaa


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä koko elämäni ajan..mä joudun aina välillä hullunkurisiin tilanteisiin, se on tuttu juttu,.,,
        mutrta nyt on mennyt väjän liian hullunkuriseksi, koska siitä voi olla vakaville asioille haittaa


        ppoiuuuu

        Mä en tajua miks nää sählärit ei selvitä asiaa minulta..mä oon hyvä analysoija...
        Miksi he puhuu mun ohi,,,se on loukkaavaa käytöstä---


        ppoiiiuiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tajua miks nää sählärit ei selvitä asiaa minulta..mä oon hyvä analysoija...
        Miksi he puhuu mun ohi,,,se on loukkaavaa käytöstä---


        ppoiiiuiui

        Miks koko tää monen vuoden soppa ?
        Siks kunpitää puhuu mun ohi.
        Pitääkä aina mennä johinkin valituksiin asti että sitten viimein sinne kirjoitan kantani, jota ei oo aiemmin selvitetty.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks koko tää monen vuoden soppa ?
        Siks kunpitää puhuu mun ohi.
        Pitääkä aina mennä johinkin valituksiin asti että sitten viimein sinne kirjoitan kantani, jota ei oo aiemmin selvitetty.


        ppoiuuuuu

        Miks he söhlää tietämättömyyksissään kun tietolähde istuu vieressä?


        ppoiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks he söhlää tietämättömyyksissään kun tietolähde istuu vieressä?


        ppoiuuyuu

        Semmonen henkinen eleganssi ja estetiikka on mun taioteen tärkeimpiä tavoitteita, joten kaikki sen vastainen on taiteeni vastaista. Tää on tosi oleellista minusta.


        poiiihuyyyhuyhhy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen henkinen eleganssi ja estetiikka on mun taioteen tärkeimpiä tavoitteita, joten kaikki sen vastainen on taiteeni vastaista. Tää on tosi oleellista minusta.


        poiiihuyyyhuyhhy

        Ja mun taiteellis-filosofinen intohimo on mulle tätkeimpiä asioita elämässäni.
        Tärkeämpää kuin ihosairausasianikaan, vaikka ihosairaus on ulkoiselle estetiikalle aika haitallinen, mutta henikinen estetiikka on tärkeempää kuin ulokoinen mun tärkeusjätjestyksessä. Että jos toisen ohn pakko antaa krsiä, se ulkoinen sitten.


        ppiyttyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun taiteellis-filosofinen intohimo on mulle tätkeimpiä asioita elämässäni.
        Tärkeämpää kuin ihosairausasianikaan, vaikka ihosairaus on ulkoiselle estetiikalle aika haitallinen, mutta henikinen estetiikka on tärkeempää kuin ulokoinen mun tärkeusjätjestyksessä. Että jos toisen ohn pakko antaa krsiä, se ulkoinen sitten.


        ppiyttyyuu

        Ja sitte on jotain tyyppejä, jotka vahtii mun sanoja ja tekee mulle parista virheellisestä sanasta jättiongelmia, vaikka ne sanat ei edes ole mitään vaarallisia, siis ei mitään yhkaavia tai mitään sellaista mikä nyt ois kauheen vakavaa sanoa, Siis semmosista sammakoista tehdään tyyliin elämää uhkaavia ongelmia.
        Yksin on sellanen kun käytin vähän väärää vieraskielistä sanaa kiiretilanteessa, koska yhtäkkii en muistanut toisela kielellä sitä toisata, niin käytin läjonmyä sanaa minkä muistin.
        Miks tämmösistä sammakoista tulee nioin vakava ongelma on siks, että jotlut etsii keinoa tahallaan merkityksellistää mun asiat väärin ja mulle vahingollisesti, ja tommosista sammakoista on niille hyötyä siinä-
        Koska niistä voi kehitellä jotain älytöntä valetta,

        ppiuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitte on jotain tyyppejä, jotka vahtii mun sanoja ja tekee mulle parista virheellisestä sanasta jättiongelmia, vaikka ne sanat ei edes ole mitään vaarallisia, siis ei mitään yhkaavia tai mitään sellaista mikä nyt ois kauheen vakavaa sanoa, Siis semmosista sammakoista tehdään tyyliin elämää uhkaavia ongelmia.
        Yksin on sellanen kun käytin vähän väärää vieraskielistä sanaa kiiretilanteessa, koska yhtäkkii en muistanut toisela kielellä sitä toisata, niin käytin läjonmyä sanaa minkä muistin.
        Miks tämmösistä sammakoista tulee nioin vakava ongelma on siks, että jotlut etsii keinoa tahallaan merkityksellistää mun asiat väärin ja mulle vahingollisesti, ja tommosista sammakoista on niille hyötyä siinä-
        Koska niistä voi kehitellä jotain älytöntä valetta,

        ppiuyyuu

        Ja tää valetarinan kehittely minua vastaan on nyt käynyt aika järjestelmälliseksi ilmeisestikin. Kaiikki sammakot kootaan.
        Jokatapauksessa niillä sammakkotarinoilla ei ole mitään teklemistä mun sisimmän ajattelun tai tunteiden kanssa,

        ppoiuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää valetarinan kehittely minua vastaan on nyt käynyt aika järjestelmälliseksi ilmeisestikin. Kaiikki sammakot kootaan.
        Jokatapauksessa niillä sammakkotarinoilla ei ole mitään teklemistä mun sisimmän ajattelun tai tunteiden kanssa,

        ppoiuuyuyuy

        Mutta hos mä esimerkiksi esiinnyn jossain tärkeässä asiassa...ei mulle semmosissa yleensä tuu mitään sammakoita koska oon keskluttynyt siuhen mitä teen. Mutta vapaa-ajalla mä saatan puhua vaikka kuinka hassuja, mutta en mä välitä siitä koska mä tiedän oman sisimpäni, että ei se oo vaaralliosta sanoin mä ihan mitä vaan.


        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hos mä esimerkiksi esiinnyn jossain tärkeässä asiassa...ei mulle semmosissa yleensä tuu mitään sammakoita koska oon keskluttynyt siuhen mitä teen. Mutta vapaa-ajalla mä saatan puhua vaikka kuinka hassuja, mutta en mä välitä siitä koska mä tiedän oman sisimpäni, että ei se oo vaaralliosta sanoin mä ihan mitä vaan.


        ppiuuyyyy

        Mä ilmaisen tunteitani todella räväkästi, mä oon nuorena ollut semmoinen räväkkä tanssija.,
        Mutta ei mun tunteet oo KOSKAAN vaarallisia.
        En mä niinkun tunteiden johdosta KOSKAAN tee mitään vaarallista.
        Mä isaan kaikki tunteeni ilmaista vaarattomasti niin ettei ne sekaannu vakavien asioiden hoitoon.,


        ppiuyyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ilmaisen tunteitani todella räväkästi, mä oon nuorena ollut semmoinen räväkkä tanssija.,
        Mutta ei mun tunteet oo KOSKAAN vaarallisia.
        En mä niinkun tunteiden johdosta KOSKAAN tee mitään vaarallista.
        Mä isaan kaikki tunteeni ilmaista vaarattomasti niin ettei ne sekaannu vakavien asioiden hoitoon.,


        ppiuyyyuyu

        Sen takia mä esoim jossain kotioloissa voin ilmausta tunteitani vaikka kuinka hassusti koska mä tuedän ettei siitä pp mitään vaaraa.
        Mulla sattaa olla kaikenlaisia liioiteltuja ilmaisiuja jne.
        Mutta kyllä mä sittenkaikessa varsinaisessa asioidenhoidossa oon jämpti ilmanmitään sellaisia,. Niin jos jpku tyyliin salanauhottelee noita mun räväköitä ilmaisija ja sekoittaa vakavaan asioidebhoitoon....niin se on sit vaan sotkua...


        ppouyytyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia mä esoim jossain kotioloissa voin ilmausta tunteitani vaikka kuinka hassusti koska mä tuedän ettei siitä pp mitään vaaraa.
        Mulla sattaa olla kaikenlaisia liioiteltuja ilmaisiuja jne.
        Mutta kyllä mä sittenkaikessa varsinaisessa asioidenhoidossa oon jämpti ilmanmitään sellaisia,. Niin jos jpku tyyliin salanauhottelee noita mun räväköitä ilmaisija ja sekoittaa vakavaan asioidebhoitoon....niin se on sit vaan sotkua...


        ppouyytyyuu

        mulla meni tuossa pari vuotta sitten sotkuksi kun eräös henkilä sekoitti taiteeni taiteellisen sisällön virallisiin asioihini....sen jälkeen on tullut sotkua enemmänkin.,..


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla meni tuossa pari vuotta sitten sotkuksi kun eräös henkilä sekoitti taiteeni taiteellisen sisällön virallisiin asioihini....sen jälkeen on tullut sotkua enemmänkin.,..


        ppoiuuuu

        Mä en voinut kuvitellakaan, että henkilö vois tehdä jotain sellaista.
        En mulle tullut moeleenkään että joku vois selkoittaa mun taidemielikutuvitusmaailmanh mun virallisiin asioihin....
        sen jälkeen tää ei oo ollut kovin helppotajuista juttusa, mutta mä en sitä itse tehnyt sitä sekoitusta, sen teki ulkopuoplinen väkisin


        ppiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voinut kuvitellakaan, että henkilö vois tehdä jotain sellaista.
        En mulle tullut moeleenkään että joku vois selkoittaa mun taidemielikutuvitusmaailmanh mun virallisiin asioihin....
        sen jälkeen tää ei oo ollut kovin helppotajuista juttusa, mutta mä en sitä itse tehnyt sitä sekoitusta, sen teki ulkopuoplinen väkisin


        ppiuyyyy

        Sit täällä on muitakin jotka on sekoittaneet mun asioita vastaavilla tavoilla, mutta eri tavoilla,,
        Tästä syystä en kyllä enää luota puhua ihmisille. He tekee HIRVEÄÄ sotkua, jos heiolle puhuu mitään.
        He ryhtyy kaikista puheista heti ilmulsiivisiin toimiin.
        Mä itse en oo semmonen. Pääisin mä vaan ajattelen ja puhun, eikä ne liity mihinkään toimiin.


        ppooiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit täällä on muitakin jotka on sekoittaneet mun asioita vastaavilla tavoilla, mutta eri tavoilla,,
        Tästä syystä en kyllä enää luota puhua ihmisille. He tekee HIRVEÄÄ sotkua, jos heiolle puhuu mitään.
        He ryhtyy kaikista puheista heti ilmulsiivisiin toimiin.
        Mä itse en oo semmonen. Pääisin mä vaan ajattelen ja puhun, eikä ne liity mihinkään toimiin.


        ppooiiuiuuu

        Koskla siis mä puhun vaikka mitä koska mä tutustun moniin erilaisiin maailmoihin.
        mutta en välttämättä tänään ole samassa maailmassa missä eilen....tai huomenna...


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskla siis mä puhun vaikka mitä koska mä tutustun moniin erilaisiin maailmoihin.
        mutta en välttämättä tänään ole samassa maailmassa missä eilen....tai huomenna...


        ppoiuuyyyy

        Mä oon siis sellainen ääriluova ihminen, jos mut pitää jotenkin psykologiosesti analysoida.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon siis sellainen ääriluova ihminen, jos mut pitää jotenkin psykologiosesti analysoida.


        ppoiiuuuu

        Sit sellassdr ihmiset jotka ei oo tällaisia luovia, ei he monestikaan pysty käsittämään,
        He jämähtää vuosikymmiksi jossain satunnaisessa yhteudessä minulta kuulemaansa pariin sanaan, jotka mä oon ynohtanut ja mennyt toisiin maailmouhin jo 15 vuotta sitten. Sitten he jahtaa mua 15 vuoden päästä siihen sanohen kanssa vaikka ne ei ees oo mitään vakavaa,.


        pouiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit sellassdr ihmiset jotka ei oo tällaisia luovia, ei he monestikaan pysty käsittämään,
        He jämähtää vuosikymmiksi jossain satunnaisessa yhteudessä minulta kuulemaansa pariin sanaan, jotka mä oon ynohtanut ja mennyt toisiin maailmouhin jo 15 vuotta sitten. Sitten he jahtaa mua 15 vuoden päästä siihen sanohen kanssa vaikka ne ei ees oo mitään vakavaa,.


        pouiuyyyy

        Siis mulle itelle mun tunteet ei oo vaikeita.
        Ne on vaikeita mulle vain siksi, että ne on muille vaikeita jotenkin.
        Vaikka ei mun mielestä siihenkään olis syytä. Mä koe tunteiyani mitenkään vaarallisiksi koskaan.


        poiuyytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mulle itelle mun tunteet ei oo vaikeita.
        Ne on vaikeita mulle vain siksi, että ne on muille vaikeita jotenkin.
        Vaikka ei mun mielestä siihenkään olis syytä. Mä koe tunteiyani mitenkään vaarallisiksi koskaan.


        poiuyytty

        Mun mielestä tunteet on semmosta kivaa materiaalia mistä voi taiteilla.


        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tunteet on semmosta kivaa materiaalia mistä voi taiteilla.


        ppoiuyyyyy

        Mutta niillä on muille varmnaan joku muu merkitys, koska he reagoi tunteisioin niinku ne olis jotenkin vaarallisia.
        Se tuntuu mulle tosi oudolle käytökselle.
        Siis jos mä vaikka sanoisin yök näjdessäni litistyneen madon, niin jonkun mielesyä se on jotenkin vaarallista. Mä en tajuu tommosta,


        ppiuuuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niillä on muille varmnaan joku muu merkitys, koska he reagoi tunteisioin niinku ne olis jotenkin vaarallisia.
        Se tuntuu mulle tosi oudolle käytökselle.
        Siis jos mä vaikka sanoisin yök näjdessäni litistyneen madon, niin jonkun mielesyä se on jotenkin vaarallista. Mä en tajuu tommosta,


        ppiuuuuuuuu

        Mitä haittaa siitä on jos sanoo yök nähdessään litistyneen madon ?


        ppoiuuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haittaa siitä on jos sanoo yök nähdessään litistyneen madon ?


        ppoiuuuyyyy

        Munmielestä näillä ihmisillä on itsellään joku ongelma että he huolestuu tpmmosista,.


        poiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munmielestä näillä ihmisillä on itsellään joku ongelma että he huolestuu tpmmosista,.


        poiuuyyyy

        Mutta yhden asian mä oon huomannut varsin ongelmalliseksi: empatian kokemisen ja osoittamisen mielenterveysongelmaista kohtaan, koska siinä käy vähän äkkii niiin että ympäristo tulkisee sut itsesi mielenterbeusongelmaisaeksi varsinkin jos on nioin kohtelias, ettei kerro jos joku muu on. Siis kun mä enoo koskaankertinut jos oon tiennyt munkanmssa telkemisissä olevan ihmisen olevan mielenterbeysongelmainen....
        ja sit se on vähän paradoksaalista jos mulla on mielenterveusongelmaisia kimpussa nimittelees minua mielenterveysongelmaiseksi.,.,,
        projisointia


        ppooiiuiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yhden asian mä oon huomannut varsin ongelmalliseksi: empatian kokemisen ja osoittamisen mielenterveysongelmaista kohtaan, koska siinä käy vähän äkkii niiin että ympäristo tulkisee sut itsesi mielenterbeusongelmaisaeksi varsinkin jos on nioin kohtelias, ettei kerro jos joku muu on. Siis kun mä enoo koskaankertinut jos oon tiennyt munkanmssa telkemisissä olevan ihmisen olevan mielenterbeysongelmainen....
        ja sit se on vähän paradoksaalista jos mulla on mielenterveusongelmaisia kimpussa nimittelees minua mielenterveysongelmaiseksi.,.,,
        projisointia


        ppooiiuiuui

        Joten valitan, mutta mä joudun nyt hylkäämään kaIikki mielenterveysongelmaiset

        ppoiuiuyyuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten valitan, mutta mä joudun nyt hylkäämään kaIikki mielenterveysongelmaiset

        ppoiuiuyyuuyu

        Mä oon tehnyt kauheesti muiden ihmisten hyväksi., ¨
        Surullisesti mä joudun sitä jossain määrin alkaa peruuttelemaan koska mut itseni on saatettu kohtuuttomiin vaikeuksiin sen takia,

        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tehnyt kauheesti muiden ihmisten hyväksi., ¨
        Surullisesti mä joudun sitä jossain määrin alkaa peruuttelemaan koska mut itseni on saatettu kohtuuttomiin vaikeuksiin sen takia,

        ppoiuuuuu

        Ei semun nuoruudessa kohtaamani mieskään oikeesti mikään mieletön hurmuri ollut, Mö vaan loin hänestä semmoisen taiteilijasilmilläni. Se mies oli tavallaan ihan oikeessa kun aina sanoi mulle, eyyä mulla on illuusio hänestä, Mutta mä en myöntynyt semmoiseen tulkintaan koska mun mielestä taide ei oo illuusio. Mun mielestä sen voi aitona ottaa vastaan jos mä maalaan jonkun taiteellisesti....


        ppoiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei semun nuoruudessa kohtaamani mieskään oikeesti mikään mieletön hurmuri ollut, Mö vaan loin hänestä semmoisen taiteilijasilmilläni. Se mies oli tavallaan ihan oikeessa kun aina sanoi mulle, eyyä mulla on illuusio hänestä, Mutta mä en myöntynyt semmoiseen tulkintaan koska mun mielestä taide ei oo illuusio. Mun mielestä sen voi aitona ottaa vastaan jos mä maalaan jonkun taiteellisesti....


        ppoiuuyyyy

        Se on mun rakkautta jos mä maalaan jonkun itseään mystisemmäksi,,.,,
        ja eihän sitä koskaan tiedä....elämähän on mystistä...kemties mystisempää kuin olemme kukaan tajunneet...


        ppoiuuuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun rakkautta jos mä maalaan jonkun itseään mystisemmäksi,,.,,
        ja eihän sitä koskaan tiedä....elämähän on mystistä...kemties mystisempää kuin olemme kukaan tajunneet...


        ppoiuuuuyyyyy

        Mä ajattelin, että sen voisi lahjana ottaa vastaan jos mä pystyn näkeen jonkun tavallisen tyypin mystisessä hehkussa....


        ppoiuuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajattelin, että sen voisi lahjana ottaa vastaan jos mä pystyn näkeen jonkun tavallisen tyypin mystisessä hehkussa....


        ppoiuuuyyyyy

        Koska mitä mulla on siinä antaa...on mun taiteellinen mystinen tunne tavalliselle tyypille,....
        mutta niin...munhan se siinä on se mystisyys pohjimmiltaan...

        pppooiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mitä mulla on siinä antaa...on mun taiteellinen mystinen tunne tavalliselle tyypille,....
        mutta niin...munhan se siinä on se mystisyys pohjimmiltaan...

        pppooiuiu

        Varmaan se liittyikin enemmän minuun kuin siihen mieheen, että samalla hetkellä kun olis tehnyt mielu itkeä keskellä auringonpaistetta aikoi tipahdella sadepisaroita....
        en koskaan unohtanut sen kokemuksen mystisyyttä....


        poiuyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan se liittyikin enemmän minuun kuin siihen mieheen, että samalla hetkellä kun olis tehnyt mielu itkeä keskellä auringonpaistetta aikoi tipahdella sadepisaroita....
        en koskaan unohtanut sen kokemuksen mystisyyttä....


        poiuyuyyy

        nää miehet tulkitsee nää jutut suuruudenhulluudeksi itselleen minkä jiohdosta he alkaa halveksia mua, siis taiteilijasieluni takia,,,,



        ppoiiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nää miehet tulkitsee nää jutut suuruudenhulluudeksi itselleen minkä jiohdosta he alkaa halveksia mua, siis taiteilijasieluni takia,,,,



        ppoiiuuuyuy

        Mutta mulle on tärkeää kantaa sieluni elegantisti ....ja seurata taiteellis.filosiofista intohimoani...

        Rumin sanat on aina kosketaneet mua:
        "Hetkenä jona olen pettynyt, koen itseni rohkaistuksi,
        Kun olen murskattu, olen parantunut,
        kun olen hiljaa ja vakaasti maassa, silloin puhun matalia ukkosen sävyjä kaikille."


        ppooiuuu





        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mulle on tärkeää kantaa sieluni elegantisti ....ja seurata taiteellis.filosiofista intohimoani...

        Rumin sanat on aina kosketaneet mua:
        "Hetkenä jona olen pettynyt, koen itseni rohkaistuksi,
        Kun olen murskattu, olen parantunut,
        kun olen hiljaa ja vakaasti maassa, silloin puhun matalia ukkosen sävyjä kaikille."


        ppooiuuu





        ppoiuiuuu

        Mulla EI OLE taiteestani erillistä tunne-elämää.


        ppoiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla EI OLE taiteestani erillistä tunne-elämää.


        ppoiuuyyy

        Mun tunnekokemus on mun taidekokemus


        ppoiiiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tunnekokemus on mun taidekokemus


        ppoiiiuui

        Siitä tulee pelkkää roskaa kun joku sekoittaa mun tunnekokemuksia eli taidetta mun virallisiin asioihin.


        ppiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tulee pelkkää roskaa kun joku sekoittaa mun tunnekokemuksia eli taidetta mun virallisiin asioihin.


        ppiuuyyyyy

        Virallisesti riittä se tieto että oon taiteilijapersoona. Ei siihen mun taidekokemuksen tunteeseen kannata mennä-


        ppoiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallisesti riittä se tieto että oon taiteilijapersoona. Ei siihen mun taidekokemuksen tunteeseen kannata mennä-


        ppoiuuyuuu

        Mulla EI OLE semmosta ei taiteellisen ihmisen tunne-elämää ollenkaan.


        ppouuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla EI OLE semmosta ei taiteellisen ihmisen tunne-elämää ollenkaan.


        ppouuuuyuy

        Vaikka kuinka joku semmosta mulle kuvittelisi, niin mula ei semmosta ole.
        Ja näillä psykologisoisilla ei ole mitään oikeutta tuhota mun taidetta ja menestystö taiteilijana



        ppoiuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuinka joku semmosta mulle kuvittelisi, niin mula ei semmosta ole.
        Ja näillä psykologisoisilla ei ole mitään oikeutta tuhota mun taidetta ja menestystö taiteilijana



        ppoiuyyyyy

        Taide on ihan kansainvälinen ihmisoikeuis.



        ppoujyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taide on ihan kansainvälinen ihmisoikeuis.



        ppoujyyyy

        Mun tunne-elämään asiaton sotkeutuminen eli puhuminewn muka minun tunteista niistä omaa kokemustani huomioimatta on lopetettava. Mun tunteet saa tietää VAIN mun ilmaisemana. JOnkun toisen tulkinta niistä EI OlE mun tunne,,
        Ja niillä jonkun toisen mnun tunteistani teklemillä tulkinnoilla pelailu on lopetettava.
        Esimerkiksi totuus on etten ole keneenkään rakastunut. Ja haluun tunteitani huonosti käsittelevät ihmiset kauaksi elämästäni...enkä minua uhkailemaan valheellisilla tulkinnoillaan minun tunteistani.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tunne-elämään asiaton sotkeutuminen eli puhuminewn muka minun tunteista niistä omaa kokemustani huomioimatta on lopetettava. Mun tunteet saa tietää VAIN mun ilmaisemana. JOnkun toisen tulkinta niistä EI OlE mun tunne,,
        Ja niillä jonkun toisen mnun tunteistani teklemillä tulkinnoilla pelailu on lopetettava.
        Esimerkiksi totuus on etten ole keneenkään rakastunut. Ja haluun tunteitani huonosti käsittelevät ihmiset kauaksi elämästäni...enkä minua uhkailemaan valheellisilla tulkinnoillaan minun tunteistani.


        ppoiiuuuu

        Ja mä oom myös semmonen, että min tunne voi muuttua nopeasti uusien asianhaarojen ilmetessä....
        Eilen se oli jotain mutta ei sama tänään koska sain tietää asiasta jotakin uuutta,,,


        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä oom myös semmonen, että min tunne voi muuttua nopeasti uusien asianhaarojen ilmetessä....
        Eilen se oli jotain mutta ei sama tänään koska sain tietää asiasta jotakin uuutta,,,


        ppoiuiuuu

        Siks mun mielestä esim terveudenhoidon ei pitäisi kirhailla tunteita, koska ei siinä ole mitään järkeä, tunne voi olla jo m,uuttunut kun on astunut huoneesta ulos , niin aivan älytöntä lukea että joo täällä meillä lukee että tunsit 18 vuotta sitten tällauista, eikä sekään edes ole totta vaan väärä tulkinta


        ppoiuuyyyyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks mun mielestä esim terveudenhoidon ei pitäisi kirhailla tunteita, koska ei siinä ole mitään järkeä, tunne voi olla jo m,uuttunut kun on astunut huoneesta ulos , niin aivan älytöntä lukea että joo täällä meillä lukee että tunsit 18 vuotta sitten tällauista, eikä sekään edes ole totta vaan väärä tulkinta


        ppoiuuyyyyty

        Kuulkaa mä oon siinä 18 vuodessa ehtunyt tuntea jo 1000000000 tunnetta arviolta


        ppiuuyyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaa mä oon siinä 18 vuodessa ehtunyt tuntea jo 1000000000 tunnetta arviolta


        ppiuuyyyyuy

        niin mitä hyötyy olis valita sieltä 1 joissakin yhdessä hetkessä ja jankata sitä 18 vuotta ?


        oouyytttt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin mitä hyötyy olis valita sieltä 1 joissakin yhdessä hetkessä ja jankata sitä 18 vuotta ?


        oouyytttt

        Sitä paiysi mä oon jo muuttanut kauikkien vanhojen tunteideni tulkinnat



        ppoiuuyyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paiysi mä oon jo muuttanut kauikkien vanhojen tunteideni tulkinnat



        ppoiuuyyyyy

        Mulla oli nuorebna kehittymätön tunhteiden tulkintakyky....
        en mä enää niin tunteitani tulkitse kuin nuorena tyttönä


        ppiuyyytyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli nuorebna kehittymätön tunhteiden tulkintakyky....
        en mä enää niin tunteitani tulkitse kuin nuorena tyttönä


        ppiuyyytyt

        Jollain 25 vuotta vanhalla hetkellisellä tunteella tuolloisella tulkinnallaan jolle on vaihtiehtoja 100000, ei ole mitään virkaa varsinkaan vakavcien asioiden hoidiossa


        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollain 25 vuotta vanhalla hetkellisellä tunteella tuolloisella tulkinnallaan jolle on vaihtiehtoja 100000, ei ole mitään virkaa varsinkaan vakavcien asioiden hoidiossa


        ppoiuuyuyu

        Miten kellään voi olla tommonen logiikka., Että hän tarkoisi jotain tämänpäivän vakavaa ehkäö virallistakin asiaa 25 vuotta vanhan hetkellisen tunteen vääränm tulkinmnan valossa ?
        Tuleeko toimintatapa järkevä?


        ppoiuuyyyyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kellään voi olla tommonen logiikka., Että hän tarkoisi jotain tämänpäivän vakavaa ehkäö virallistakin asiaa 25 vuotta vanhan hetkellisen tunteen vääränm tulkinmnan valossa ?
        Tuleeko toimintatapa järkevä?


        ppoiuuyyyyuyu

        Mä kehityn ....joka päivä..ei eilisen ongelmalla kannata vaivata tänään....jne....



        ppiuuyyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kehityn ....joka päivä..ei eilisen ongelmalla kannata vaivata tänään....jne....



        ppiuuyyyuu

        jos mä oon kontaktissa ihmisiin joiden ajattelu ei päivittäin kehity..se haittaa mun kehitystä..


        ppoiiuuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos mä oon kontaktissa ihmisiin joiden ajattelu ei päivittäin kehity..se haittaa mun kehitystä..


        ppoiiuuyyuuy

        Koen semmoset häiriköiksi, jotka estää ajayyelun jatkuvaa kehutystä ja tunteiden tulkinnan kehitystä



        ppoiiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen semmoset häiriköiksi, jotka estää ajayyelun jatkuvaa kehutystä ja tunteiden tulkinnan kehitystä



        ppoiiuyyy

        Siis ei mulla nytten pyöri päässä mitä 2-3 vuotta sitten, ei todellakaan...
        ainoostaan siinä mielessä että pännii että jollain muulla pyörii vielä edelleen joku vanha asia mikä häiritsee nyt mnun kehitrystä. Jättäkää söhellys taakse, laitetaan tänä päivänä asiay jämptiin järjestyjkseen tämänm ppäivän mukaan. Jos vanhaa sekaannusta pyörittää ja pyörittää siitä tulee vaan vahingollista sotkua, KUn jokin on mennyt pieleen, se jötetään taakse ja mennään paremmalla viisaudella tästä eteenpäion. Ei mun vanha tyhmä ajatus enää ole mun. Jos joku muu pitää sitä päässään se on sitten ihanhänen tyhmä ajatuksensa jota kun päässäni ei enää ole


        ppiouuyyyyyu


        ppoiu8uuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei mulla nytten pyöri päässä mitä 2-3 vuotta sitten, ei todellakaan...
        ainoostaan siinä mielessä että pännii että jollain muulla pyörii vielä edelleen joku vanha asia mikä häiritsee nyt mnun kehitrystä. Jättäkää söhellys taakse, laitetaan tänä päivänä asiay jämptiin järjestyjkseen tämänm ppäivän mukaan. Jos vanhaa sekaannusta pyörittää ja pyörittää siitä tulee vaan vahingollista sotkua, KUn jokin on mennyt pieleen, se jötetään taakse ja mennään paremmalla viisaudella tästä eteenpäion. Ei mun vanha tyhmä ajatus enää ole mun. Jos joku muu pitää sitä päässään se on sitten ihanhänen tyhmä ajatuksensa jota kun päässäni ei enää ole


        ppiouuyyyyyu


        ppoiu8uuuyuy

        Nää ihmiset luulee että mun hetkelliset voimakkaat tunteet on jotain pysyviä "ongelmia",
        ei ne mulle oo ne vaihtuu kuin sää....ja hyvä niin...

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ihmiset luulee että mun hetkelliset voimakkaat tunteet on jotain pysyviä "ongelmia",
        ei ne mulle oo ne vaihtuu kuin sää....ja hyvä niin...

        ppoiiuuu

        Mä oon semmonen tunteellisesti värikäs ja räväkkä ihminen eikä se mulle oo ongelmallista...
        mä tykkään olla semmonen...


        ppoiuuyyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon semmonen tunteellisesti värikäs ja räväkkä ihminen eikä se mulle oo ongelmallista...
        mä tykkään olla semmonen...


        ppoiuuyyuyuy

        Erityisherkät kokee tuntee voimakkaasti, ei se ole vaiva, se on ihanuus....
        Ei mua pelota mun herkkyys ja tunteet yhtään...
        niitä pelkää vaan semmoset jeille ne on vierasta...



        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisherkät kokee tuntee voimakkaasti, ei se ole vaiva, se on ihanuus....
        Ei mua pelota mun herkkyys ja tunteet yhtään...
        niitä pelkää vaan semmoset jeille ne on vierasta...



        ppoiiuuuuu

        Ja sit he hyökkää mun tunteellisuutta, mutta se hyökkäily on oikeestaan heidän tunneongelma....

        ppoiiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit he hyökkää mun tunteellisuutta, mutta se hyökkäily on oikeestaan heidän tunneongelma....

        ppoiiuuuyuy

        Heillä on itsellään se vaikeus käsutellä semmoisia tunteita, ei mulla oo semmodsta vaikeutta, en mä siihen apua tarvii


        ppoiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on itsellään se vaikeus käsutellä semmoisia tunteita, ei mulla oo semmodsta vaikeutta, en mä siihen apua tarvii


        ppoiiuuuuuu

        He ei osaa käsitellä tunteita...joten he luulee tunteita vaarallisiksi,,,,tunteet on ihanan mielenkiintoisia...mun lempitutkimusaihe...


        ppoiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei osaa käsitellä tunteita...joten he luulee tunteita vaarallisiksi,,,,tunteet on ihanan mielenkiintoisia...mun lempitutkimusaihe...


        ppoiiuuuuuu

        Ei mua mun tunteet haittaa ne on mun elämän rikkaus ja mun arvokkain omaisuus


        ppiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua mun tunteet haittaa ne on mun elämän rikkaus ja mun arvokkain omaisuus


        ppiiuuuuu

        Kuka niitä hyökkäilee on kyllä hönen ongelma....
        ja ei mun auta kun kartella semmoisia



        ppouiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niitä hyökkäilee on kyllä hönen ongelma....
        ja ei mun auta kun kartella semmoisia



        ppouiuuuyu

        hmm...meinasin kirjoittaa teille mystistä viisautta, mutta se pitääkin säästää parempaan käyttöön,....
        joten te saatte vain ajatteluni epäkypsimpiä raakileita....valitan...


        ppiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmm...meinasin kirjoittaa teille mystistä viisautta, mutta se pitääkin säästää parempaan käyttöön,....
        joten te saatte vain ajatteluni epäkypsimpiä raakileita....valitan...


        ppiuuuyuu

        Niitä hedelmiä en enää tarjoile ihmisille, jotka ei ole osoittaneet henkisesti niiden arvoisuutta. He vaan kerää niitä hedelmiäni varastoon ja oottaa että ne mädäntyy ja sitteen heittelee mua sillä mädällä liejulla.



        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä hedelmiä en enää tarjoile ihmisille, jotka ei ole osoittaneet henkisesti niiden arvoisuutta. He vaan kerää niitä hedelmiäni varastoon ja oottaa että ne mädäntyy ja sitteen heittelee mua sillä mädällä liejulla.



        ppoiuuuu

        Minun mystiikkasuuntautuneisuuteni on jo vuosikymmeniä sitten mainuttu erilaisiin virastoihinkin menneissä asiakirjoissa. Sen aiheen minä haluankin tiukasti pysyvän minussa kiinni läpi elämäni.



        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mystiikkasuuntautuneisuuteni on jo vuosikymmeniä sitten mainuttu erilaisiin virastoihinkin menneissä asiakirjoissa. Sen aiheen minä haluankin tiukasti pysyvän minussa kiinni läpi elämäni.



        ppoiiuuuu

        Mystikot ovat usein hieman "vainottuja" ihmisiä maailmassa.
        Oon huomannut että niin on, heti kun puhuu jotain mystishenkistä....ympärillä
        vaan mätälieju lentää.



        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mystikot ovat usein hieman "vainottuja" ihmisiä maailmassa.
        Oon huomannut että niin on, heti kun puhuu jotain mystishenkistä....ympärillä
        vaan mätälieju lentää.



        ppoiiuuuu

        Siitä mystikot paljon kirjoittav at kuinka maailma yrittää sen rakkauden kahlita kaikin keinoin, mutta se ei oo mahdollista koska se rakkaus kuuluu Jumalalle


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä mystikot paljon kirjoittav at kuinka maailma yrittää sen rakkauden kahlita kaikin keinoin, mutta se ei oo mahdollista koska se rakkaus kuuluu Jumalalle


        ppoiuuuuu

        Mä juuri eilen luin mystikon kirjasta kuinka mystinen intohimo voi muistuttaa aika paljon tavallista intohimoa, mutta se ei ole sama asia.,

        Nöinkin ollen mä en ole kelvollinen psykologisoitavaksi tavallisen intohimon näkökulmasta



        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä juuri eilen luin mystikon kirjasta kuinka mystinen intohimo voi muistuttaa aika paljon tavallista intohimoa, mutta se ei ole sama asia.,

        Nöinkin ollen mä en ole kelvollinen psykologisoitavaksi tavallisen intohimon näkökulmasta



        ppoiiuuuu

        Ja lintujen matka jatkuu vaikka niitä haavottuneita lintuka rääkätään...



        ppooiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lintujen matka jatkuu vaikka niitä haavottuneita lintuka rääkätään...



        ppooiuuuu

        ei he osaa esimertkiksi sufipsykologiaa vaikkapa kriisipuhelimessa


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei he osaa esimertkiksi sufipsykologiaa vaikkapa kriisipuhelimessa


        ppoiuuuuu

        Jos mun kanssa haluaa keskutella psykologisesti, niim n sitten keskustellaan kriittiostä psykologiaa, sufi psykologiaa, taidekokemusta jne, mä oon enemmän niissä sisällä....
        en osaa tota tavallista esim.ö kriisipuhelimenm psykologiaa,
        Mun neurologi sen ymmärsi eikä mulle semmosta oo tyrkytetty.
        Nyt kun kriisipuhelimessa tyrkytettiin, niin todella paskoin seurauksin mun elämälle.
        Mutta ei ne mun päätäni lopullisesti ole onnistuneet sotkemaan....vain hetkellisesti...



        ppiuuuyyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mun kanssa haluaa keskutella psykologisesti, niim n sitten keskustellaan kriittiostä psykologiaa, sufi psykologiaa, taidekokemusta jne, mä oon enemmän niissä sisällä....
        en osaa tota tavallista esim.ö kriisipuhelimenm psykologiaa,
        Mun neurologi sen ymmärsi eikä mulle semmosta oo tyrkytetty.
        Nyt kun kriisipuhelimessa tyrkytettiin, niin todella paskoin seurauksin mun elämälle.
        Mutta ei ne mun päätäni lopullisesti ole onnistuneet sotkemaan....vain hetkellisesti...



        ppiuuuyyyuuy

        Mulla on tossa kirhahyllyssä paksija opuksia kriittistä psykologiaa, sufi psykologiaa, siis jos minut haluaa tunteaa keskusrtellaan siltä pohjalta...tää kaikki muu on vaanmun eläytymistä teidän ajatuksioinne


        ppiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tossa kirhahyllyssä paksija opuksia kriittistä psykologiaa, sufi psykologiaa, siis jos minut haluaa tunteaa keskusrtellaan siltä pohjalta...tää kaikki muu on vaanmun eläytymistä teidän ajatuksioinne


        ppiuuyy

        mulle semmonen abstrakti henkinen kokemus on elämän ytimessä



        ppoiiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle semmonen abstrakti henkinen kokemus on elämän ytimessä



        ppoiiuiuuuu

        Mitä kohti mä tavoittelen


        ppoiiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle semmonen abstrakti henkinen kokemus on elämän ytimessä



        ppoiiuiuuuu

        Se on mun mielestä se ikuinen mitä meistä jää jäljelle sitten kun elämä kehossa päättyy. Joten kaikkein tärkeintä mulle itsessäni on pitää huolta siitä.


        ppoiiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mun mielestä se ikuinen mitä meistä jää jäljelle sitten kun elämä kehossa päättyy. Joten kaikkein tärkeintä mulle itsessäni on pitää huolta siitä.


        ppoiiuiuuuu

        Siis mun abstraktin henkisen kokemuksen laadusta



        ppiuuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun abstraktin henkisen kokemuksen laadusta



        ppiuuyuuu

        Se on epäreilua että mya psykologisoi joku sellainen jonka on tieto ja kokemuspohjaltaan täysin mahdoton tulkita minua..
        Joten kuten sanoin jo aluksi kriisipuhelimeen soittaessani: Jätetään koskien mua se psykologosointi väliin, ratkotaan asiat faktuaaliskonreettisesti. Konkretiassa ei oo varsinaisia eroja kuin havaitsemisen laadussa,


        poiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on epäreilua että mya psykologisoi joku sellainen jonka on tieto ja kokemuspohjaltaan täysin mahdoton tulkita minua..
        Joten kuten sanoin jo aluksi kriisipuhelimeen soittaessani: Jätetään koskien mua se psykologosointi väliin, ratkotaan asiat faktuaaliskonreettisesti. Konkretiassa ei oo varsinaisia eroja kuin havaitsemisen laadussa,


        poiiuuuu

        Siis mun oma henkilökohtainen psyyke on pääosin abstraktisti koettua filosofiaa ja mystiikkaa, siis ollut koko elinikäni....ja siitä mä ilmaisen itseäni taiteen kautta.,,,se on mun aidoin komminikaatio...tää kaikki muu on välttämättömyys eläytyä teidän maailmaanne, kun ette te osaa eläytyä mun....



        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun oma henkilökohtainen psyyke on pääosin abstraktisti koettua filosofiaa ja mystiikkaa, siis ollut koko elinikäni....ja siitä mä ilmaisen itseäni taiteen kautta.,,,se on mun aidoin komminikaatio...tää kaikki muu on välttämättömyys eläytyä teidän maailmaanne, kun ette te osaa eläytyä mun....



        ppoiuuuuu

        Mutta mä pystyn jakaan tätä mun psyykeäni kanssanne taiteeni kautta..



        ppiuuyyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mä pystyn jakaan tätä mun psyykeäni kanssanne taiteeni kautta..



        ppiuuyyyuuy

        Yää kaikki muu höpöyus en edes ole minä....

        kunhan vähän hätääntyneenä höpötän kouduttuani outohen höpötystenne keskelle, niin yritän selvitä höpötyksessä mukana


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yää kaikki muu höpöyus en edes ole minä....

        kunhan vähän hätääntyneenä höpötän kouduttuani outohen höpötystenne keskelle, niin yritän selvitä höpötyksessä mukana


        ppoiiuuuu

        Siis mun on ollut pakko opetella höpöttään teitä varten, en mä höpöyyämisestä tykkää



        ppouuyyyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mun on ollut pakko opetella höpöttään teitä varten, en mä höpöyyämisestä tykkää



        ppouuyyyyu

        Siis täå on mitäö mun kohdalla tarkoittaa se Asperger, että mä oon siis tämmönen kokonaan mystikkaan ja taiteeseen upppoutunut ihminen.



        ppoiiuuuuuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis täå on mitäö mun kohdalla tarkoittaa se Asperger, että mä oon siis tämmönen kokonaan mystikkaan ja taiteeseen upppoutunut ihminen.



        ppoiiuuuuuui

        kaikenmuun mö teenj vaan käytännön välttämättömyyden vuoksi



        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikenmuun mö teenj vaan käytännön välttämättömyyden vuoksi



        ppoiuuuu

        Ja tää on siis miksi noita tavalliset psyykeaiheet ei sovi mun kohtaamiseen. Kun ei ne oo ees mitään mua aidosti koskettavia aiheita.


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää on siis miksi noita tavalliset psyykeaiheet ei sovi mun kohtaamiseen. Kun ei ne oo ees mitään mua aidosti koskettavia aiheita.


        ppoiuuuuu

        Kai mulla on oikeuis siihen että jos sanotaan puhuttavan monun sisimmästäni niin sitten myös puhutaan MINUN sisimmästäni.,
        Muuten se on väärinkäytöstä minua kohtaabn. Eio mun sisimmäksi voi esim. kirjaata muuta kuin mun sisimmän.


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mulla on oikeuis siihen että jos sanotaan puhuttavan monun sisimmästäni niin sitten myös puhutaan MINUN sisimmästäni.,
        Muuten se on väärinkäytöstä minua kohtaabn. Eio mun sisimmäksi voi esim. kirjaata muuta kuin mun sisimmän.


        ppioiuuuu

        Eli jos mun sisintä eletaan kirjaamaan niin sinne kirjattakoon sitten mystiikkaa


        ppiuiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos mun sisintä eletaan kirjaamaan niin sinne kirjattakoon sitten mystiikkaa


        ppiuiuuyuu

        Eikä mitenkään väärin vaan niinkuin se oikeesti menee


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mitenkään väärin vaan niinkuin se oikeesti menee


        ppoiiuuuu

        Ei mun nimen alle voi kirjata jonkun toisen ihmisen elämää tao psyykeä-



        ppiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun nimen alle voi kirjata jonkun toisen ihmisen elämää tao psyykeä-



        ppiiuuuuu

        Mun sisintä ei voi selittää teille kukaan muu, se pitää kysyä minulta, tämä on minun ihmisoikeus


        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sisintä ei voi selittää teille kukaan muu, se pitää kysyä minulta, tämä on minun ihmisoikeus


        ppoiiuuuuu

        Erikaiset aivot jotka tuottaa korkeatasoista taidetta EI ole mielenterveysongelma,.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikaiset aivot jotka tuottaa korkeatasoista taidetta EI ole mielenterveysongelma,.


        ppoiuuuu

        Jos joku on jotain tulkinnut väärin, se on nimeltään väärinkäsitys, joiden syntymisen runsaus kuuluu Aspergeriin, jos väärinjäsitys pitää "diagnosoida"


        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku on jotain tulkinnut väärin, se on nimeltään väärinkäsitys, joiden syntymisen runsaus kuuluu Aspergeriin, jos väärinjäsitys pitää "diagnosoida"


        ppoiuuuuu

        näissä munongelmissa ei ole kyse mielenterveusongelmista vaa viestien erilaisista tulkinnoista,
        Viestin lähettäjä on ajatellut täysin eri asiaa mitä viestin vastyaanottaja on tulkinnut sen tarkoittavan.-..


        ppoiiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näissä munongelmissa ei ole kyse mielenterveusongelmista vaa viestien erilaisista tulkinnoista,
        Viestin lähettäjä on ajatellut täysin eri asiaa mitä viestin vastyaanottaja on tulkinnut sen tarkoittavan.-..


        ppoiiuiuuu

        Ja tätä tapahtuu mulle koko elämän ajan jatkuvasti eri tavoin,. ..riippuen koka milloinkin on tulkitsenasa.



        ppoiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tätä tapahtuu mulle koko elämän ajan jatkuvasti eri tavoin,. ..riippuen koka milloinkin on tulkitsenasa.



        ppoiuuuuu

        Sen takia mä joudun outoihin tilanteisiin joita oon tottunut silloin tällöin kohtyaamaan.
        siis kun mun ympärillä olevat ihmiset luulee minusta jotain aivban muuta kuin mitä on oikeesti.
        Niitä tilanteira on vaikee selvittää siinä itse tilanteessa jos toinen elää kauheen vakaassa uskossa käsityksestään.,...mutta mä oon aina siy selvitellyt niitä jälkikäteen tarkoin asiakirjoin niin ei tuu väärinkäsutyksiä Näin mun neurologi kannatti mun toimia, että kirhjallisesti selvennän asiani.


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia mä joudun outoihin tilanteisiin joita oon tottunut silloin tällöin kohtyaamaan.
        siis kun mun ympärillä olevat ihmiset luulee minusta jotain aivban muuta kuin mitä on oikeesti.
        Niitä tilanteira on vaikee selvittää siinä itse tilanteessa jos toinen elää kauheen vakaassa uskossa käsityksestään.,...mutta mä oon aina siy selvitellyt niitä jälkikäteen tarkoin asiakirjoin niin ei tuu väärinkäsutyksiä Näin mun neurologi kannatti mun toimia, että kirhjallisesti selvennän asiani.


        ppoiiuuu

        Mutta siistähän ongelmaan on hyvä taykaisi sosiaalisten kontaktien minimoiminen....silloin ei tuu niin paljon noita väärinkäsuityksiä.



        ppioiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siistähän ongelmaan on hyvä taykaisi sosiaalisten kontaktien minimoiminen....silloin ei tuu niin paljon noita väärinkäsuityksiä.



        ppioiuuuuu

        Se kriisipuhelin ole ihan hirveen huono asia....väärinkäsitysten tehotuottoa...




        ppoiuiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kriisipuhelin ole ihan hirveen huono asia....väärinkäsitysten tehotuottoa...




        ppoiuiuuuuu

        Siis todella tuhoisaa mulle eryyä joukkovoimalla tuotetaanmulle väärinkäsutyksiä.
        Ne pitäää vain lopettaa eikä semmosia jatkaa,.



        ppoiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis todella tuhoisaa mulle eryyä joukkovoimalla tuotetaanmulle väärinkäsutyksiä.
        Ne pitäää vain lopettaa eikä semmosia jatkaa,.



        ppoiuuuyuu

        Jos joku puhu minusta jotain negatiivista ei sitå pidä uskoa iloman että mä oon saanut näyttää vastanäyttöni....
        ei semmonenoo relua


        ppiuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku puhu minusta jotain negatiivista ei sitå pidä uskoa iloman että mä oon saanut näyttää vastanäyttöni....
        ei semmonenoo relua


        ppiuuuyuu

        varsinbkaan sekän takana tehtynä niin ettei minuilla oo mitään tietoa että itseeni liittyis mitään semmosta negatiivista


        ppoiiiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varsinbkaan sekän takana tehtynä niin ettei minuilla oo mitään tietoa että itseeni liittyis mitään semmosta negatiivista


        ppoiiiiui

        Minulta on salailtu asioita jotka muka liittyisi minuun, joista en tiedä mitään, ja sit samalla ihmiset puhuu mulle outoja niinku mä muka salaisin sitä jotain asiaa mistä entiedä mitään.,,,


        ppoioiiuiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta on salailtu asioita jotka muka liittyisi minuun, joista en tiedä mitään, ja sit samalla ihmiset puhuu mulle outoja niinku mä muka salaisin sitä jotain asiaa mistä entiedä mitään.,,,


        ppoioiiuiuii

        Puhukaa nyt herran tähden mulle suoraan jos teille on jotain asiaa minusta tai "minusta",.
        Silleenhän se selviää ä onko se totta,l


        ppoiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhukaa nyt herran tähden mulle suoraan jos teille on jotain asiaa minusta tai "minusta",.
        Silleenhän se selviää ä onko se totta,l


        ppoiuiuuu

        mulla on lisäks paljon lisänäyttöä monenlkaisista asioista, niin sen avulla selvinnee paremmin


        ppoooiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on lisäks paljon lisänäyttöä monenlkaisista asioista, niin sen avulla selvinnee paremmin


        ppoooiiii

        Ei oo reilua vaikka kyseenalaistaa oonko oikeesti taiteilija.
        Se selviää äkkiäö someeni vilaisemalla. oonko oikeesti vai en.



        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo reilua vaikka kyseenalaistaa oonko oikeesti taiteilija.
        Se selviää äkkiäö someeni vilaisemalla. oonko oikeesti vai en.



        ppoiiuuuuu

        Onks nää ihmiset tosissaan?

        ppiiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks nää ihmiset tosissaan?

        ppiiiuuu

        mulle on tiosi outoa että ihmisrt kieltätyy kommunikoimasta mun kanssa mukavimman pupleni kanssa,
        Miksköhän he tekee niin?
        He haluaa vainkeskustella ongelmapuleni kanssa mutta kun ehdotan kommunikoida mukavamman puoleni kanssa, niin he häipyy äkkiä...


        luulis toisinpöin


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulle on tiosi outoa että ihmisrt kieltätyy kommunikoimasta mun kanssa mukavimman pupleni kanssa,
        Miksköhän he tekee niin?
        He haluaa vainkeskustella ongelmapuleni kanssa mutta kun ehdotan kommunikoida mukavamman puoleni kanssa, niin he häipyy äkkiä...


        luulis toisinpöin


        ppoiiuuu

        he ei halua semmosta eleganttia komminkaatiota jossa ollaan mplemmin puolin hienotunteisia.

        Miksi?

        ppoiiuuiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        he ei halua semmosta eleganttia komminkaatiota jossa ollaan mplemmin puolin hienotunteisia.

        Miksi?

        ppoiiuuiii

        Miksi he mieluummin mykistyilee, hyökkäilee ja riitelee ?


        ppoiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he mieluummin mykistyilee, hyökkäilee ja riitelee ?


        ppoiiiii

        Varmaankin heillä oy jäänyt aivoissa päälle joku semmonen tila mistä he ei pääse pois, se tekis sen jotenkin ymmöärrettäväksi


        ppoioiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin heillä oy jäänyt aivoissa päälle joku semmonen tila mistä he ei pääse pois, se tekis sen jotenkin ymmöärrettäväksi


        ppoioiuuuuu

        minut selkeesti torjuneiden ihmisten suuntaanmenee nyt ovi kiinni, alan tekeen jotainmuuta.


        ppooiiiuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minut selkeesti torjuneiden ihmisten suuntaanmenee nyt ovi kiinni, alan tekeen jotainmuuta.


        ppooiiiuii

        Ihanaa olla pääsemässä takaisin henkisiin aiheisiini.


        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla pääsemässä takaisin henkisiin aiheisiini.


        ppiuuuu

        Mutta kyllä mä oon henkisellä tielläni nähdäkseni oikeesti kohdannut narsismia, jota mun mielestä on korostuneen vihamielinen suhtautuminen henkisen rakkauden ideaan.


        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä mä oon henkisellä tielläni nähdäkseni oikeesti kohdannut narsismia, jota mun mielestä on korostuneen vihamielinen suhtautuminen henkisen rakkauden ideaan.


        ppoiiuiuu

        Se että vain ajatus rakkaudesta saa ihmisiä raivon valtaan on mun mielestä outoa.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että vain ajatus rakkaudesta saa ihmisiä raivon valtaan on mun mielestä outoa.


        ppoiuuuu

        En mä keksi sille oikeen muuta selitystä kun sen että ego vastustaa rakkautta, koska rakkaus tavallaan sulattaa egoa, joten ego voi kammota sitä...

        ppoiiiui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä keksi sille oikeen muuta selitystä kun sen että ego vastustaa rakkautta, koska rakkaus tavallaan sulattaa egoa, joten ego voi kammota sitä...

        ppoiiiui

        Tämä on hurja tositarina.
        Hermostovaurioni aikana narsistit ja psykopaatit ryöstivät mun aidon henkis-taiteellis-mystikkopersoonani ja sijoitti sen tilalle oman projektionsa noin 7 vuodeksi hirvittävine mielikuvituksineen, kun mulla ei ollut aivovoimaa vastustaa tuota emotionaalista hyväksikäyttöä alentuneen tajunnantason aikana.


        ppiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hurja tositarina.
        Hermostovaurioni aikana narsistit ja psykopaatit ryöstivät mun aidon henkis-taiteellis-mystikkopersoonani ja sijoitti sen tilalle oman projektionsa noin 7 vuodeksi hirvittävine mielikuvituksineen, kun mulla ei ollut aivovoimaa vastustaa tuota emotionaalista hyväksikäyttöä alentuneen tajunnantason aikana.


        ppiuiuuu

        Tää hylätyksi tulo on niin ihanaa että alkaa tässä jo ihan sydän laulaa


        en haluu heitä ikinä takas...


        ppiuuuu


    • Anonyymi

      Itse on itselleen niin hyvää seuraa


      ppoiiuiiui

      • Anonyymi

        Vaikuttaisi olevan jonkinlaista erimielisyyttä siitä olenko minä minä vai minun varjoni.


        piuyttyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaisi olevan jonkinlaista erimielisyyttä siitä olenko minä minä vai minun varjoni.


        piuyttyy

        Nyt mä tiedä miksi jotkut ihmiset välttelee minua.
        Heitä kauhistuttaa minun spirituaali energiani, koska he ei vielä ole sillä tasolla :)


        ppioiuuuu


    • Anonyymi

      Mieluummin mä oon oma itteni vaikka miljardin kärsimyksen kanssa kuin yksikään kiusaajani.....
      ...antakaamme sydämemme laulaa.....


      ppooiuiiiio

      • Anonyymi

        Mä voin samalla laulaa teille sydämeni pohjasta taustamusiikkia, kun te väsäätte mulle niitä ylimääräisiä hankaluuksia aikanne kuluksi....


        popiiuuuuiuiiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin samalla laulaa teille sydämeni pohjasta taustamusiikkia, kun te väsäätte mulle niitä ylimääräisiä hankaluuksia aikanne kuluksi....


        popiiuuuuiuiiu

        Oon ylpee ittestäni etten oo koskaan kenellekään ajankulukseni väsännyt hankaluuksia,


        poioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ylpee ittestäni etten oo koskaan kenellekään ajankulukseni väsännyt hankaluuksia,


        poioiuuuu

        Tiedättekö mitä mä ajattelen mielenterveysongelmista?
        En ajattele silleen, että mitä se haittaa vaikka olis mielenterveysongelma, niinku moni puhuu.
        Vaan mä ajattelen silleen, että jos mieleen tulee ongelma, se pitää älyllä ratkoa niin tehokkaasti, että se poistuu. Ei mieleen saa päästää jäämään mitään semmosta paskaa,.


        ppiouuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedättekö mitä mä ajattelen mielenterveysongelmista?
        En ajattele silleen, että mitä se haittaa vaikka olis mielenterveysongelma, niinku moni puhuu.
        Vaan mä ajattelen silleen, että jos mieleen tulee ongelma, se pitää älyllä ratkoa niin tehokkaasti, että se poistuu. Ei mieleen saa päästää jäämään mitään semmosta paskaa,.


        ppiouuuu

        aivot on semmonen ongelmanratkaisuväline jolla ratkotaan kaikensorttisia ongelmia...


        ppoioiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivot on semmonen ongelmanratkaisuväline jolla ratkotaan kaikensorttisia ongelmia...


        ppoioiiii

        Joku on laittanut mun someen kivan viestin, kuvaan jossa vähän näkyy mun terveysvaiva.
        "Se mitä teet on kaunista"


        ppoiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on laittanut mun someen kivan viestin, kuvaan jossa vähän näkyy mun terveysvaiva.
        "Se mitä teet on kaunista"


        ppoiuuyy

        Mä en oo vielä koskaan kunnon taiteiljamieheen tutustunutkaan. Se vois olla oikeest ainoo järkevä tuttavuusidea mulle.
        Kiva toi joku, jollein toiselle naiselle oli lähettänyt juuri maalaamiaan kukkia.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo vielä koskaan kunnon taiteiljamieheen tutustunutkaan. Se vois olla oikeest ainoo järkevä tuttavuusidea mulle.
        Kiva toi joku, jollein toiselle naiselle oli lähettänyt juuri maalaamiaan kukkia.


        ppoiiuuuu

        Mulle kyllä sopis loppuenlopuks varmaan vaan tollanen emotionaalisempi ilmaisullisempi tyyppi...


        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kyllä sopis loppuenlopuks varmaan vaan tollanen emotionaalisempi ilmaisullisempi tyyppi...


        ppoiuuuyuy

        tarttis kyllä olla tollane etten olis yksipuolisen ilmaisullinen....
        kiva olis sellain joka ei malta olla maalamatta kukkia naisille läjetettäväksi.,.


        ppoiuuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarttis kyllä olla tollane etten olis yksipuolisen ilmaisullinen....
        kiva olis sellain joka ei malta olla maalamatta kukkia naisille läjetettäväksi.,.


        ppoiuuuyyy

        Ei kannata puhua niille jotka ei oo sen arvosia.,,¨
        nyt oon sen ainakin oppinut


        ppiuyyy


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        heheheh
        Minä lapsena paljon harjoittelin lemtämistä,, eli hyppäämään niin, että pysyisin mahdollisiman pitlkään ilmassa, Se oli lempipuuhaani. Olin balettituntieni paras hyppääjä kukkakeiju.




        pooiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heheheh
        Minä lapsena paljon harjoittelin lemtämistä,, eli hyppäämään niin, että pysyisin mahdollisiman pitlkään ilmassa, Se oli lempipuuhaani. Olin balettituntieni paras hyppääjä kukkakeiju.




        pooiiuuu

        Mutta hyvät naiset ja herrat, teidän on hyvä tietää, että olen joutunut oikeasti vaarallisten ihmisten mustamaalauskampanjan kohteeksi.Siksi en viitsi täällä kauheesti enää höpötellä, koska selvitän asian vakavamielisemmin, koska on kysymys oikeasti vaarallisista mustamaalaajista. En kuitenkaan aio olla mustamaalauksistaan moksiskaan, koska tiedän erinomaisen hyvin, ettei se ole totta. Jatkan taideproktejani, jotka itseasiassa eivät ole kovin epäsovinnaisia. Minun taiteeni on täysin yhteiskuntajärjestelmän rakenteiden puitteissa kakilta osin soveliasta. YK.n ihmisoikeuksia noudattean. Mun taideopettajatkin on olleet ihan tämän suomalaisen yhteiskuntajärjestelmän tunnustamia taiteilijoita. Mulla ei nyt kuitenkaan pitäisi olla aivan tuota tilannetta kuin Juisen videon miehellä,, sillä mustamaalaajani lienevät olevan he, jotka ovat kiinnostuneita sääntöjen rikkomisesta. Toivottavasti poliisi ajaa oikeaan suuntaan. En viitsi nyt kauheesti enemåää höpötellä, Olen kauan itseasiasa haaveillut minulle sopivammasta vakavamielisemmästä roolista, miksi sitä kriisipuhelinhöpötystäkin kritisoin, Ja minulla on taidenäyttelyjuttu ensi kuussa. hyvin mielenkiintoinen.

        popoiuuuy

        poiuyytytytyy


        ppioiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hyvät naiset ja herrat, teidän on hyvä tietää, että olen joutunut oikeasti vaarallisten ihmisten mustamaalauskampanjan kohteeksi.Siksi en viitsi täällä kauheesti enää höpötellä, koska selvitän asian vakavamielisemmin, koska on kysymys oikeasti vaarallisista mustamaalaajista. En kuitenkaan aio olla mustamaalauksistaan moksiskaan, koska tiedän erinomaisen hyvin, ettei se ole totta. Jatkan taideproktejani, jotka itseasiassa eivät ole kovin epäsovinnaisia. Minun taiteeni on täysin yhteiskuntajärjestelmän rakenteiden puitteissa kakilta osin soveliasta. YK.n ihmisoikeuksia noudattean. Mun taideopettajatkin on olleet ihan tämän suomalaisen yhteiskuntajärjestelmän tunnustamia taiteilijoita. Mulla ei nyt kuitenkaan pitäisi olla aivan tuota tilannetta kuin Juisen videon miehellä,, sillä mustamaalaajani lienevät olevan he, jotka ovat kiinnostuneita sääntöjen rikkomisesta. Toivottavasti poliisi ajaa oikeaan suuntaan. En viitsi nyt kauheesti enemåää höpötellä, Olen kauan itseasiasa haaveillut minulle sopivammasta vakavamielisemmästä roolista, miksi sitä kriisipuhelinhöpötystäkin kritisoin, Ja minulla on taidenäyttelyjuttu ensi kuussa. hyvin mielenkiintoinen.

        popoiuuuy

        poiuyytytytyy


        ppioiuuuu

        Mutta siis mut on ilmeisesti mustamaalattu niin tehokkaasti joillekin, että nyt joku toimija yhteiskunnassa luulee, että esim , mun taidenäyttelyt ei olisi totta vaan jotakin "hallusinaatiota". No kyllähän asia minua naurattaa, mutta ei nyt oikein auta nauraakaan, koska noin väärä luulo alkaa olla jo vakava.

        pooiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis mut on ilmeisesti mustamaalattu niin tehokkaasti joillekin, että nyt joku toimija yhteiskunnassa luulee, että esim , mun taidenäyttelyt ei olisi totta vaan jotakin "hallusinaatiota". No kyllähän asia minua naurattaa, mutta ei nyt oikein auta nauraakaan, koska noin väärä luulo alkaa olla jo vakava.

        pooiiuuuu

        Mulla on taiteestani runsaasti näyttöä ihan lapsesta asti, Se nyt on ainmakin ihan naurettava asia kyseenalaistaa.
        Sanomalehdissäkin oon ollut taiteilijan roolissa joitakin kertoja.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on taiteestani runsaasti näyttöä ihan lapsesta asti, Se nyt on ainmakin ihan naurettava asia kyseenalaistaa.
        Sanomalehdissäkin oon ollut taiteilijan roolissa joitakin kertoja.


        ppoiiuuuu

        Ja siis minulla on kansioissa tallessa leikkeet vähintään kaikista lehtiartikkeleista , joissa olen esiintynyt ihan naamani kanssa, Itseasiassa on esiintynyt lehdissä kolmessa taiteenlajissa,


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis minulla on kansioissa tallessa leikkeet vähintään kaikista lehtiartikkeleista , joissa olen esiintynyt ihan naamani kanssa, Itseasiassa on esiintynyt lehdissä kolmessa taiteenlajissa,


        ppoiuuu

        Ku mähän oon elänyt jo kauan....oon ehtinyt paljon tässä ajassa,,,,
        sitä ei aina nuoret asioidenhoitajat hoksaa


        ppiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku mähän oon elänyt jo kauan....oon ehtinyt paljon tässä ajassa,,,,
        sitä ei aina nuoret asioidenhoitajat hoksaa


        ppiuuuuu

        Siis siksi en saisi kertoa mitään myönteistä itsestäni, jottei mustamaalauskampanja epäonnistuisi. Minua yritetään hiljentää puhumasta hyvää. En kyllä siihen suostu,




        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis siksi en saisi kertoa mitään myönteistä itsestäni, jottei mustamaalauskampanja epäonnistuisi. Minua yritetään hiljentää puhumasta hyvää. En kyllä siihen suostu,




        ppiuuuu

        Se olis jo paljon kun pääsis kaikista selän takana häiriköistä.

        Mitään tekemistä ei oo minun kanssani semmosilla ihmisillä, joilla ei ole selkärankaa puhua suoraan minulle, mutta aiheuttaa häiriötä minulle selän takana.


        ppoiuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis jo paljon kun pääsis kaikista selän takana häiriköistä.

        Mitään tekemistä ei oo minun kanssani semmosilla ihmisillä, joilla ei ole selkärankaa puhua suoraan minulle, mutta aiheuttaa häiriötä minulle selän takana.


        ppoiuyuuu

        En kertakaikkiaan hyväksy sitä enää että elämääni puututaan väittämällä minun tuntevan jotakin mitä en tunne. Hävytöntä.


        ppiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kertakaikkiaan hyväksy sitä enää että elämääni puututaan väittämällä minun tuntevan jotakin mitä en tunne. Hävytöntä.


        ppiuuyuu

        Tiedoksi kaikille, että terveydentilani on jälleen tosiasiallisesti melko hyvä lukuunottamatta vaikeaa ihosairautta, jota sitäkin olen saanut parempaan päin luonnonlääkkeellä.
        Terveydentilastani levitellään valheellisia väitteitä. Motiivina saattaa olla terveyteni vahingoittaminen ideologisista syistä. Valheelliset väitteet on lopetettava mitä pikimmin.

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi kaikille, että terveydentilani on jälleen tosiasiallisesti melko hyvä lukuunottamatta vaikeaa ihosairautta, jota sitäkin olen saanut parempaan päin luonnonlääkkeellä.
        Terveydentilastani levitellään valheellisia väitteitä. Motiivina saattaa olla terveyteni vahingoittaminen ideologisista syistä. Valheelliset väitteet on lopetettava mitä pikimmin.

        ppoiiuuu

        Mitään kuolemaa tai muuta vaarallista ei näin hyväkuntoiselle kuin minä pitäisi voida mitenkään tapahtua.


        ppoiuuuuii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään kuolemaa tai muuta vaarallista ei näin hyväkuntoiselle kuin minä pitäisi voida mitenkään tapahtua.


        ppoiuuuuii

        Olen hyvässä kunnossa, jos yhtäkkiä en ole, se on jonkun ulkopuolisen tahallaan aiheuttamaa ja rikollista.



        ppoiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvässä kunnossa, jos yhtäkkiä en ole, se on jonkun ulkopuolisen tahallaan aiheuttamaa ja rikollista.



        ppoiiuuuuu

        tarkotus on, että rikolliset ei voi tehdä mitään paljastumatta ja jäämättä kiinni.


        ppoiuuu


    • Anonyymi

      Mutta semmonen tarkennus tässä, että vaikka tuossa kesällä vähän kritisoin jotain lääkärijuttujakin, niin itseasiassa mulla ei oo paljoa mitään kritisoitavaa lääkäreistä.

      ppoiiuuuu

    • Anonyymi

      Lääkärit usein jopa huomaa muiden virheitä.



      ppiuuyyy

      • Anonyymi

        Paljo pohdiskelu kannattaa.
        Mä oon viimein löytänyt aivoistani kohdan, josta voi ikäänkuin nappia painamalla vähentää narsistin vaikutusta.


        ppioiuu8uu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo pohdiskelu kannattaa.
        Mä oon viimein löytänyt aivoistani kohdan, josta voi ikäänkuin nappia painamalla vähentää narsistin vaikutusta.


        ppioiuu8uu

        Laitoin tuossa uuden aika hyväkuntoisen kuvan someen.,
        Että on syytä olettaa jonkun muun syyksi jos yhtäkkiä olisin ihan huonossa kunnossa,




        ppoiiuuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin tuossa uuden aika hyväkuntoisen kuvan someen.,
        Että on syytä olettaa jonkun muun syyksi jos yhtäkkiä olisin ihan huonossa kunnossa,




        ppoiiuuiuuu

        Siihen mun hankalimpaan neurologiseen oireeseen on löytynyt aika tehokas lääke eli ei vain pidä olla emotionaalisessa yhteydessä emotionaalisesti epämiellyttäviin ihmisiin.
        Kohtaukset hävinneet tuolla lääkkeellä 99%.


        ppiiuuuu


    • Anonyymi

      Itse asiassa mun lääke on aika samanlainen kuin netissä jonkun miehen joka ihmeparantui vaikeasta touretten oireyhtymästä, mihin ei auttanut mikään,. Hän ei parantunut millään lääkkeillä eikä hoidoilla. Millä hän sitten parantui oli jollain sellasella lääketieteeseen kuulumattomalla metodilla,

      ppiiuuuiu

      • Anonyymi

        Mutta mä osaisin tämän ilmiön ehkä jollainlailla tieteellisesti selittää, jos opiskelisin lääketiedettä kirjoittaisin sen teorian


        poiuyyyyy


    • Anonyymi

      Mut siis mä jouduin nuorena niin pahan mustamaalauskampanjan kohteeksi, että siitä selvitäkseni mun piti esiintyä televisiossa tunnetussa ohjelmassa, että ihmiset niinku näkee mimmonen mä oikeesti olen.

      Nyt mä oon sit uuden kampanjan kohteena, mitenkähän mä nytten esiintyisin?


      ppooiiuuuu

      • Anonyymi

        Kyllähän minäkin tiedän ihmisistä vaikka mitä mitä voisin käyttää vastustajiani vastaan, mutta minä olen niin moraalinen, etten ole koskaan esimerkiksi kenenkään terveysasiaa käyttänyt häntä vastaan.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minäkin tiedän ihmisistä vaikka mitä mitä voisin käyttää vastustajiani vastaan, mutta minä olen niin moraalinen, etten ole koskaan esimerkiksi kenenkään terveysasiaa käyttänyt häntä vastaan.


        ppoiuuuu

        mutta ei ne henkilöt osaa edes arvostaa mun moraalia


        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta ei ne henkilöt osaa edes arvostaa mun moraalia


        ppoiiuiuu

        Elämä ilman äitini epämiellyttävää emotionaalista elämää on sen verran mukavampaa, että kyllä mä sen eteen oon valmis emotionaalisen yhteyden äitiini menettämään.

        ppiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ilman äitini epämiellyttävää emotionaalista elämää on sen verran mukavampaa, että kyllä mä sen eteen oon valmis emotionaalisen yhteyden äitiini menettämään.

        ppiuuuu

        Tuntuu tosi hyvältä kun joku ei koko ajan hyökkäile mun hermostoa.
        Voi tehdä asioita rauhassakin.



        ppouuyuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu tosi hyvältä kun joku ei koko ajan hyökkäile mun hermostoa.
        Voi tehdä asioita rauhassakin.



        ppouuyuuu

        muutenkaan kellää ei oo mitään rehellistä aiheellista syytä häiriköidä mua ottaen huomioon millainen olen ja mitä täällä teen. Olen itse asiassa suht hieno nainen ja teen täällä älyllisesti korkeartasoisia ja tunteellisesti lempeitä asioita aina kun muut eivät häiriköi. tai muuta sellaista,


        ppiuyyytyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muutenkaan kellää ei oo mitään rehellistä aiheellista syytä häiriköidä mua ottaen huomioon millainen olen ja mitä täällä teen. Olen itse asiassa suht hieno nainen ja teen täällä älyllisesti korkeartasoisia ja tunteellisesti lempeitä asioita aina kun muut eivät häiriköi. tai muuta sellaista,


        ppiuyyytyy

        Mä en ole pelottava ja olen suht hyvä kommunikoija. Jos joku ei pysty sanomaan minulle asiaansa suoraan, vaan hössää jotain minusta selän takana, hän on hämärissä puuhissa,.

        poiiuuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole pelottava ja olen suht hyvä kommunikoija. Jos joku ei pysty sanomaan minulle asiaansa suoraan, vaan hössää jotain minusta selän takana, hän on hämärissä puuhissa,.

        poiiuuuuuu

        Mä oon tämmönen jopa keskivertoa leppoisampi ihminen, ei oo mitään asiallista syytä hyökätä mua millään massiivisella metodilla millään tasolla. .


        ppoiuuuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tämmönen jopa keskivertoa leppoisampi ihminen, ei oo mitään asiallista syytä hyökätä mua millään massiivisella metodilla millään tasolla. .


        ppoiuuuuyuu

        Mä en suostu enää ihmisten kaa sitä narsismiroolivaihtoo, ettö mulle niiden huonot ominaisuudet ja niille mun hyvät.
        Entäs jos otankin omani itselleni ja he voivat pitää omansa.


        ppiouuyu7u


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en suostu enää ihmisten kaa sitä narsismiroolivaihtoo, ettö mulle niiden huonot ominaisuudet ja niille mun hyvät.
        Entäs jos otankin omani itselleni ja he voivat pitää omansa.


        ppiouuyu7u

        Sorry vaan, että en pystynyt oleen niin täydellinen joka ruumiin jäsen vammautuneena.
        Onnistuiskohan joltainmuulta se sen paremmin.


        ppoiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry vaan, että en pystynyt oleen niin täydellinen joka ruumiin jäsen vammautuneena.
        Onnistuiskohan joltainmuulta se sen paremmin.


        ppoiuuuu

        Kaikki ne tyypit suhteessa keihin olin epävarma siinä kunnossa, ni en oo enää.
        Noloi tyyppei suurin osa,

        ppiuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne tyypit suhteessa keihin olin epävarma siinä kunnossa, ni en oo enää.
        Noloi tyyppei suurin osa,

        ppiuuyyyy

        Onmulla viel sairauksia parantamatta mutta kokonausakunto on parempi.
        Tapahtu ihmeparantumista. Mä olin ihan kuoleman kielissä keväällä.


        poioiuiu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onmulla viel sairauksia parantamatta mutta kokonausakunto on parempi.
        Tapahtu ihmeparantumista. Mä olin ihan kuoleman kielissä keväällä.


        poioiuiu

        siihen kevääseen nähden ihmeparantumisen oon kokenut.


        ppoiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siihen kevääseen nähden ihmeparantumisen oon kokenut.


        ppoiiuuuu

        Mä oon jo kolme kertaa elämässä rajusti sairastunut ja parantunut ilman apua.

        popoiuuyyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon jo kolme kertaa elämässä rajusti sairastunut ja parantunut ilman apua.

        popoiuuyyu

        Mut nii eimuuta asiaa teillemulla ois paljo hommii....
        ei ikinä ollut niin paljo hommii...

        ppioiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut nii eimuuta asiaa teillemulla ois paljo hommii....
        ei ikinä ollut niin paljo hommii...

        ppioiuuu

        Mut ajatelkaa nyt, aikuisia oppineita miehiä jotain 5 kappaletta tekee mulle kaikenkaisia konnuuksia selän takana. Mitä järkeä? Äly älä jätä!


        poiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ajatelkaa nyt, aikuisia oppineita miehiä jotain 5 kappaletta tekee mulle kaikenkaisia konnuuksia selän takana. Mitä järkeä? Äly älä jätä!


        poiuuyyy

        Eivät varmaan oo koskaan kurkistaneet näköalaa mun näkökulmasta


        ppoiuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät varmaan oo koskaan kurkistaneet näköalaa mun näkökulmasta


        ppoiuuyuy

        Ehkä se johtuu siitä että mä olin vanha sielu jo nuorena tyttönä-
        Mutta siis miten he viittii vaivautua tämmösen pienen eriskummallisen naisen takia?


        poiiuuuu


      • Anonyymi

        hohhoiljaaa...no tää se on se vanhan sielun osa kun on äitiään vanhempi


        ppoiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hohhoiljaaa...no tää se on se vanhan sielun osa kun on äitiään vanhempi


        ppoiuuuyu

        Jotta en olisi vain kriittinen, niin voin sanoa että on ilmeisesti myös lääjeräitä,
        joilla on aivan huikeita kykyjä.
        Eräs lääkäri on arvioinut erään tilanteen prikulleen oikein,
        vaikka tilanne oli käytännöllisesti katsoen sellainen, ettei kukaan muu kyennyt sitä oikein arvioimaan.


        ppooiiuuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta en olisi vain kriittinen, niin voin sanoa että on ilmeisesti myös lääjeräitä,
        joilla on aivan huikeita kykyjä.
        Eräs lääkäri on arvioinut erään tilanteen prikulleen oikein,
        vaikka tilanne oli käytännöllisesti katsoen sellainen, ettei kukaan muu kyennyt sitä oikein arvioimaan.


        ppooiiuuuuu

        Hyvät naiset ja herrat.
        Kriisipuhelimen virheelliselle käsitykselle asioistani on olemassa ymmärrettävä syy.

        Siksi minun kriisipuhelinkritiikkini nyt kuuluu mennä uuteen valoon,
        Tosiaankin nähdäkseni toiminta siellä liittyen minun on ollut virheellistä, mutta sille on olemassa heistä riippumattomia syitä. Ja itsestäkin johtuva seikka on johtanut väärinkäsitykseen. Kyseessä lienee harvinaisen mittava väärinkäsitys.

        Kriittikiäni ei tule liittää yleisesti kriisipuhelimeen sellaisenaan, vaan tapaus koskee minua,, vaikkei varsinaisesti johdu minusta


        ppoiiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät naiset ja herrat.
        Kriisipuhelimen virheelliselle käsitykselle asioistani on olemassa ymmärrettävä syy.

        Siksi minun kriisipuhelinkritiikkini nyt kuuluu mennä uuteen valoon,
        Tosiaankin nähdäkseni toiminta siellä liittyen minun on ollut virheellistä, mutta sille on olemassa heistä riippumattomia syitä. Ja itsestäkin johtuva seikka on johtanut väärinkäsitykseen. Kyseessä lienee harvinaisen mittava väärinkäsitys.

        Kriittikiäni ei tule liittää yleisesti kriisipuhelimeen sellaisenaan, vaan tapaus koskee minua,, vaikkei varsinaisesti johdu minusta


        ppoiiiuuuu

        Väärinkäsitystä ei ole aiheuttanut Asperger, vaikka asperger voi tuoda siihen oman pikkulisänsä


        ppoiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät naiset ja herrat.
        Kriisipuhelimen virheelliselle käsitykselle asioistani on olemassa ymmärrettävä syy.

        Siksi minun kriisipuhelinkritiikkini nyt kuuluu mennä uuteen valoon,
        Tosiaankin nähdäkseni toiminta siellä liittyen minun on ollut virheellistä, mutta sille on olemassa heistä riippumattomia syitä. Ja itsestäkin johtuva seikka on johtanut väärinkäsitykseen. Kyseessä lienee harvinaisen mittava väärinkäsitys.

        Kriittikiäni ei tule liittää yleisesti kriisipuhelimeen sellaisenaan, vaan tapaus koskee minua,, vaikkei varsinaisesti johdu minusta


        ppoiiiuuuu

        Asiassa on rakaisevia virhetulkintoja. Ei anneta valeen voittaa,


        ppooiuuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiassa on rakaisevia virhetulkintoja. Ei anneta valeen voittaa,


        ppooiuuyyy

        Ajattelinkin jo jonkinaikaa että kyse voisi olla jostain suuremmasta virhekäsityksestä. En vain uskaltanut ehdottaa sitä. Toivottavasti pääset nyt rauhaan kun kyse ei ollutkaan käsittämättömästä ilkeydestä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin jo jonkinaikaa että kyse voisi olla jostain suuremmasta virhekäsityksestä. En vain uskaltanut ehdottaa sitä. Toivottavasti pääset nyt rauhaan kun kyse ei ollutkaan käsittämättömästä ilkeydestä tms.

        Joo, tilanne on on aika uusi ja monella tapaa myllerryksessä, että täytyy katsoa miten tässä kaikki asettuu. Kyse on todellakin suuresta väärinkäsityksestä ja ongelmana on se että edelleen moni voi käsittää väärin, koska monikaan ei tiedä mistä on kysymys ja sitten vain keksii jotakin, Niin mitenkähän nyt saataisiin se keksiminen loppumaan, ettei mitään kovin kummallista enää tarttis tapahtua.


        poiiuiii


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tää nyky memo on mennyt ihan kauheeks rällästämiseksi voi hyvä luoja.


      ppoiiuuu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe