Katossa koukku 3cm ja pistotulppa n 10 leveästa ja 1cm syvästä muoviympyrästä. Estääkö tuo pitkä koukku kaikkien led valaisimien asennuksen. Eteiseen esim.
linkki sopivaan kattoledvalaisimeen
18
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jos estää niin käännä pois tieltä.
- Anonyymi
Kyllä. Mitään led-valaisimia ei voi pitkään koukkuun ripustaa. Ne vaativat vieläkin pitemmän koukun
- Anonyymi
Jos haluaa roikkuvan valaisimen tilalle kattoon kiinnitettävän valaisimen, on työhön käytettävä sähköasentajaa, joka vain saa poistaa koukkukalusteen katosta.
- Anonyymi
Sen koukun sivuun kääntöön ei kyllä sähköasentajaa tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen koukun sivuun kääntöön ei kyllä sähköasentajaa tarvita.
Mikä idiootti siellä on takertunu siihen koukkuun?
Maallikko ei saa asentaa muita kuin koukkuun kiinnitettäviä ja pistoke/sokeripala-kytkettäviä valaisimia.
Jos haluaa kiinteästi asennettavan valaisimen koukkusydeemin tilalle, on käytettävä sähkömiestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä idiootti siellä on takertunu siihen koukkuun?
Maallikko ei saa asentaa muita kuin koukkuun kiinnitettäviä ja pistoke/sokeripala-kytkettäviä valaisimia.
Jos haluaa kiinteästi asennettavan valaisimen koukkusydeemin tilalle, on käytettävä sähkömiestä.Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.
Voi tietysti ottaa pulttileikkurinkin tai rälläkän ja poistaa koukun niin että mitään sähkömiestä ei enää tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.
Et sinä plafondia asenna valaisinrasian päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietysti ottaa pulttileikkurinkin tai rälläkän ja poistaa koukun niin että mitään sähkömiestä ei enää tarvita.
Et ole tainnut koskaan sitten nähdä rasiaa joissa koukku on kädenkäänteessä käännetty sivuun -no voihan olla että aloittajan koukku on vanhanaikaista kiinteää mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä plafondia asenna valaisinrasian päälle.
Joo minähän en edes ole tällä kertaa ole asentamassa mitään, mutta aloittajahan jotain on juuri rasian päälle haluamassa kun kerran koukku tiellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minähän en edes ole tällä kertaa ole asentamassa mitään, mutta aloittajahan jotain on juuri rasian päälle haluamassa kun kerran koukku tiellä on.
"Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa."
Luitko varmasti tuon?
- Anonyymi
Hei haloo, aloittaja tarvitsee ihan välttämättä sen linkin !
- Anonyymi
Kyllä valaisimeen voi aivan itsekin laittaa linkin eli suomeksi lenkin. Sitä voi käyttää valaisimen ripustamiseen pitkään koukkuun tai siihen voi ripustaa esimrkiksi joulukuusen koristeita.
- Anonyymi
Lyhyt ja pitkä koukku ovat nyrkkeilytermejä...
- Anonyymi
Minä veikkaan että ledivajaisin kestää paremmin nyrkkeilyä kuin loisteputkivalaisin.
- Anonyymi
Mitä sen ledi valaisimen alle Sellainen kehys . Niinkuin kakku Juan Tenkula tai jokin rengas alle joka laskee valaisimen sen rasian sillä . Sitten kiinnität sen ledi valaisimen siihen koukkuun.
Kukkii tulee niin kuin siihen väliin.
Asiantuntija- Anonyymi
Ei niitä kukkia valaisimiin laiteta, ne kuuluvat ikkunalaudalle tai sitten ... vaatehuoneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kukkia valaisimiin laiteta, ne kuuluvat ikkunalaudalle tai sitten ... vaatehuoneeseen.
Sitten varmaan pitää laittaa valaisimiakin sinne vaatehuoneeseen. Ainakin isot pojat kertoo niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832