Katossa koukku 3cm ja pistotulppa n 10 leveästa ja 1cm syvästä muoviympyrästä. Estääkö tuo pitkä koukku kaikkien led valaisimien asennuksen. Eteiseen esim.
linkki sopivaan kattoledvalaisimeen
18
54
Vastaukset
- Anonyymi
Jos estää niin käännä pois tieltä.
- Anonyymi
Kyllä. Mitään led-valaisimia ei voi pitkään koukkuun ripustaa. Ne vaativat vieläkin pitemmän koukun
- Anonyymi
Jos haluaa roikkuvan valaisimen tilalle kattoon kiinnitettävän valaisimen, on työhön käytettävä sähköasentajaa, joka vain saa poistaa koukkukalusteen katosta.
- Anonyymi
Sen koukun sivuun kääntöön ei kyllä sähköasentajaa tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen koukun sivuun kääntöön ei kyllä sähköasentajaa tarvita.
Mikä idiootti siellä on takertunu siihen koukkuun?
Maallikko ei saa asentaa muita kuin koukkuun kiinnitettäviä ja pistoke/sokeripala-kytkettäviä valaisimia.
Jos haluaa kiinteästi asennettavan valaisimen koukkusydeemin tilalle, on käytettävä sähkömiestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä idiootti siellä on takertunu siihen koukkuun?
Maallikko ei saa asentaa muita kuin koukkuun kiinnitettäviä ja pistoke/sokeripala-kytkettäviä valaisimia.
Jos haluaa kiinteästi asennettavan valaisimen koukkusydeemin tilalle, on käytettävä sähkömiestä.Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.
Voi tietysti ottaa pulttileikkurinkin tai rälläkän ja poistaa koukun niin että mitään sähkömiestä ei enää tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.
Et sinä plafondia asenna valaisinrasian päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietysti ottaa pulttileikkurinkin tai rälläkän ja poistaa koukun niin että mitään sähkömiestä ei enää tarvita.
Et ole tainnut koskaan sitten nähdä rasiaa joissa koukku on kädenkäänteessä käännetty sivuun -no voihan olla että aloittajan koukku on vanhanaikaista kiinteää mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä plafondia asenna valaisinrasian päälle.
Joo minähän en edes ole tällä kertaa ole asentamassa mitään, mutta aloittajahan jotain on juuri rasian päälle haluamassa kun kerran koukku tiellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minähän en edes ole tällä kertaa ole asentamassa mitään, mutta aloittajahan jotain on juuri rasian päälle haluamassa kun kerran koukku tiellä on.
"Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa."
Luitko varmasti tuon?
- Anonyymi
Hei haloo, aloittaja tarvitsee ihan välttämättä sen linkin !
- Anonyymi
Kyllä valaisimeen voi aivan itsekin laittaa linkin eli suomeksi lenkin. Sitä voi käyttää valaisimen ripustamiseen pitkään koukkuun tai siihen voi ripustaa esimrkiksi joulukuusen koristeita.
- Anonyymi
Lyhyt ja pitkä koukku ovat nyrkkeilytermejä...
- Anonyymi
Minä veikkaan että ledivajaisin kestää paremmin nyrkkeilyä kuin loisteputkivalaisin.
- Anonyymi
Mitä sen ledi valaisimen alle Sellainen kehys . Niinkuin kakku Juan Tenkula tai jokin rengas alle joka laskee valaisimen sen rasian sillä . Sitten kiinnität sen ledi valaisimen siihen koukkuun.
Kukkii tulee niin kuin siihen väliin.
Asiantuntija- Anonyymi
Ei niitä kukkia valaisimiin laiteta, ne kuuluvat ikkunalaudalle tai sitten ... vaatehuoneeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kukkia valaisimiin laiteta, ne kuuluvat ikkunalaudalle tai sitten ... vaatehuoneeseen.
Sitten varmaan pitää laittaa valaisimiakin sinne vaatehuoneeseen. Ainakin isot pojat kertoo niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745