linkki sopivaan kattoledvalaisimeen

Anonyymi

Katossa koukku 3cm ja pistotulppa n 10 leveästa ja 1cm syvästä muoviympyrästä. Estääkö tuo pitkä koukku kaikkien led valaisimien asennuksen. Eteiseen esim.

18

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos estää niin käännä pois tieltä.

• Anonyymi

Kyllä. Mitään led-valaisimia ei voi pitkään koukkuun ripustaa. Ne vaativat vieläkin pitemmän koukun

• Anonyymi

Jos haluaa roikkuvan valaisimen tilalle kattoon kiinnitettävän valaisimen, on työhön käytettävä sähköasentajaa, joka vain saa poistaa koukkukalusteen katosta.

• Anonyymi

Sen koukun sivuun kääntöön ei kyllä sähköasentajaa tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen koukun sivuun kääntöön ei kyllä sähköasentajaa tarvita.

Mikä idiootti siellä on takertunu siihen koukkuun?
        Maallikko ei saa asentaa muita kuin koukkuun kiinnitettäviä ja pistoke/sokeripala-kytkettäviä valaisimia.
        Jos haluaa kiinteästi asennettavan valaisimen koukkusydeemin tilalle, on käytettävä sähkömiestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä idiootti siellä on takertunu siihen koukkuun?
        Maallikko ei saa asentaa muita kuin koukkuun kiinnitettäviä ja pistoke/sokeripala-kytkettäviä valaisimia.
        Jos haluaa kiinteästi asennettavan valaisimen koukkusydeemin tilalle, on käytettävä sähkömiestä.

Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa.

Voi tietysti ottaa pulttileikkurinkin tai rälläkän ja poistaa koukun niin että mitään sähkömiestä ei enää tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä plafondia asenna valaisinrasian päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tietysti ottaa pulttileikkurinkin tai rälläkän ja poistaa koukun niin että mitään sähkömiestä ei enää tarvita.

Et ole tainnut koskaan sitten nähdä rasiaa joissa koukku on kädenkäänteessä käännetty sivuun -no voihan olla että aloittajan koukku on vanhanaikaista kiinteää mallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä plafondia asenna valaisinrasian päälle.

Joo minähän en edes ole tällä kertaa ole asentamassa mitään, mutta aloittajahan jotain on juuri rasian päälle haluamassa kun kerran koukku tiellä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo minähän en edes ole tällä kertaa ole asentamassa mitään, mutta aloittajahan jotain on juuri rasian päälle haluamassa kun kerran koukku tiellä on.

"Itse taidat olla kun et tajua että koukkuhan on aloittajan mukaan koko jutun ongelma ja kun sen kääntää sivuun niin koko ongelma katoaa."

Luitko varmasti tuon?

• Anonyymi

Hei haloo, aloittaja tarvitsee ihan välttämättä sen linkin !

• Anonyymi

Kyllä valaisimeen voi aivan itsekin laittaa linkin eli suomeksi lenkin. Sitä voi käyttää valaisimen ripustamiseen pitkään koukkuun tai siihen voi ripustaa esimrkiksi joulukuusen koristeita.

• Anonyymi

Lyhyt ja pitkä koukku ovat nyrkkeilytermejä...

• Anonyymi

Minä veikkaan että ledivajaisin kestää paremmin nyrkkeilyä kuin loisteputkivalaisin.

• Anonyymi

Mitä sen ledi valaisimen alle Sellainen kehys . Niinkuin kakku Juan Tenkula tai jokin rengas alle joka laskee valaisimen sen rasian sillä . Sitten kiinnität sen ledi valaisimen siihen koukkuun.

Kukkii tulee niin kuin siihen väliin.

Asiantuntija

• Anonyymi

Ei niitä kukkia valaisimiin laiteta, ne kuuluvat ikkunalaudalle tai sitten ... vaatehuoneeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä kukkia valaisimiin laiteta, ne kuuluvat ikkunalaudalle tai sitten ... vaatehuoneeseen.

Sitten varmaan pitää laittaa valaisimiakin sinne vaatehuoneeseen. Ainakin isot pojat kertoo niin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe