Löytyykö tällaista insuliinia markkinoilta?
Insuliinilla tunnetusti tällainen huono puoli. Mitä enemmän ja useammin pistät sitä, sitä enemmän tunnet nälkää ja painosi nousee. Vaikka pitkävaikutteista pistetään enemmän ja ateriainsuliineja vähemmän sekä ruoka olisi monipuolista, niin silti nälkä tuntuu olevan.
Ateriainsuliini, joka ei aiheuta niin paljon nälän tunneta
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai se insuliini itsessään nälätä eikä myöskään lihota, vaan matalat sokerit silloin kun insuliinia on liikaa, ja matalien vuoksi täytyy syödä. Näin minä olen käsittänyt.
- Anonyymi
Näen asian asian kylläkin toisin. Itselläni ei ole juurikaan hypoja, vaan arvot yli 5 ja toisinaan yli 10. Tasapaino ok.
Nälän tunne tulee, vaikka olisin syönyt juuri 1-2 tuntia aiemmin kunnon aterian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen asian asian kylläkin toisin. Itselläni ei ole juurikaan hypoja, vaan arvot yli 5 ja toisinaan yli 10. Tasapaino ok.
Nälän tunne tulee, vaikka olisin syönyt juuri 1-2 tuntia aiemmin kunnon aterian.Jos olet totuttanut itsesi hieman korkeampaan verensokeritasoon, insuliinituntemukset tulevat jo vähän alle 5 lukemilla. Jos taas tottuu matalampiin lukemiin, alle 4 lukemat eivät tunnu miltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.657283Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652773Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191902Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181898- 1471894
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361781Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291582- 1021467
- 381271
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411216