Miksi jotkut pitää aina ulkona aurinkolaseja, eiks ne ookkiin aika huumeisiin viittaava tunnusmerkki?
Kamanvetäjillä aurinkolasit
63
1372
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten voi olla sokea?
- Anonyymi
Aurinko paistaa niin silloin lasit.
- Anonyymi
Joo on ja ne jotka ei käytä aurinkolaseja johtuu siitä että, ne on just hajonnut kun ovat päissään kaatuilleet tai saaneet pataan.
- Anonyymi
No se on varma tuntomrekki kun hörhöt pitää pilvisellä säällä ja yöllä pimeellä aurinkolaseja, eivät uskalla liikkuu muuten...
- Anonyymi
ennen nettiä, tällaiset typeryydet jäi
lausujan omaan tietoon- Anonyymi
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Netin myötä kaikki voivat olla asiantuntijoita. Tieto on siitä kivaa että joku saa sillä kouluttamalla muita elantonsa. Tiedon ei tarvitse olla oikeaa. Aika usein huomataankin että menneisyydessä onkin toimittu väärin ja sitten tulee uutta tietoa. Mitä väliä millään kun dokumentin mukaan psykiatritkin parantelivat kranaattikammoisia sotilaita tai yrittelivät parantaa ja heille siitä palkkaa makseltiin. Voittaa aina paskahommat eikä tarvitse itse rintamalla kykkiä kun esittää viisasta.
Itse käytän laseja koska suojaa auringolta silmät alkavat vuotamaan jos ei käytä. Suojaa myös roskilta etenkin tuulisella säällä. Yksi on myös että vituttaa katsella vastaantulijoita silmiin.
- Anonyymi
Yleensä asia on kuten juuri aloittaja mainitsit
- Anonyymi
Etkä ole kuullut tietenkään silmäsairauksista joihin edes vähän auttaa se aurinkolasien pitäminen?
- Anonyymi
Eivät nämä ole kuulleet mistään mitään. Olettavat, että kun itse eivät tarvitse aurinkolaseja, muutkaan eivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät nämä ole kuulleet mistään mitään. Olettavat, että kun itse eivät tarvitse aurinkolaseja, muutkaan eivät.
Sata vuotta sitten ilmankin pärjättiin ja ihan hyviksi tultiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata vuotta sitten ilmankin pärjättiin ja ihan hyviksi tultiin
Vanhemmalla sukupolvella onkin liki kaikilla kaihi, koska eivät käyttäneet aurinkolaseja.
- Anonyymi
Jos on tosi herkät silmät ja ne vuotaa ulkona helposti, niin aurinkolasit vähän helpottaa ja tuulisella säällä roskaa voi mennä myös silmään kun tuulee.
- Anonyymi
Roskia ja kärpäsiä ja kaikkea voi lentää silmiin.
- Anonyymi
Voi olla tai piilottelun merkki. Maski ja aurinkolasit.
Itse haluan auringonpaisteessa laittaa lasit ja kun aurinko menee pilveen otan pois. En pidä laseista. - Anonyymi
Urpot suomalaiset eivät edes ymmärrä mitä tarkoittaa ultraviolettisäteily. Toisaaltahan ymmärtäähän sen, kun aurinkoa on tosiasiassa muutamana kuukautena vuodesta. Kaliforniassa laitetaan aina shadet päälle kun mennään ulos. Aina.
- Anonyymi
Hyvä kommentti.
- Anonyymi
Juntit on juntteja
- Anonyymi
Karmanvetelehtijät on omituisia.
- Anonyymi
Ei niitä aurinkolaseja pidä kaman käyttäjät vaan niitä myyvät. He eivät halua tulla tunnistetuksi päivän valolla eikä pimeällä. Kukas niistä kaman käyttäjistä välittää ? Ei kukaan. Ihan sama onko niillä lasit päässä vai ei.
- Anonyymi
Joka toisella metrolla matkustavalla sekakäyttäjällä aurinkolasit ja lippis tai huppu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toisella metrolla matkustavalla sekakäyttäjällä aurinkolasit ja lippis tai huppu..
Ja sinä erotat sekakäyttäjät muista matkustajista miten?
- Anonyymi
Minulla ainakin niin herkät silmät, että pidän hyvin usein aurinkolaseja. Krapulassa ovat myös tarpeelliset, tosin sitä olotilaa enää harvoin on. Silmät ovat sielun peili... ;)
- Anonyymi
Silloin kun näin minut niin tiedoksesi että minulla oli silmätulehdus, ei krapula!! Ja siis toi aloitus ei ollut minulta.
- Anonyymi
Auringonvalossa kannatta pitää aurinkolaseja, koska siitä voi aiheutua muutoin harmaakaihi. Harmaakaihi huonontaa näkemistä ja kun se on tarpeeksi huono pääsee julkisen puolen kaihileikkaukseen.
Toisekseen, jos on valossa itsekseen tummentuvat silmälasit, niin ne joskus tummenevat sisälläkin väärissä paikoissa.
Kolmannekseen julkkikset ym. Pitää isoja aurinkolaseja kaikkialla, ettei heitä tunnistettaisi.
Eli sun kannalta ihan sama mitä ihmisillä on päällänsä tai silmillään. Mitä ne sinulle kuuluvat? - Anonyymi
No ei ole. Myös herkkäsilmäisiä paljon, joilla vesi valuu jos kirkas ilma, vaikka aurinko ei paistaisikaan. Itselläni juuri näin. Siksi käytän aina aurinkolaseja.
- Anonyymi
Ihan siksi, että tämän ketjun aloittajan kaltaisia ihmisiä vituttaa ja eivät he ansaitse sellaista hyvää, että saisivat katsoa saastaisilla silmillään minua silmiin.
- Anonyymi
Itestäni jatkuva arskojen pitäminen on moukkamaista sillä eihän sellaiseen tyyppiin saa mitään kontaktia, ja herää kysymys miksi toinen yrittää piiloutua 😊👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itestäni jatkuva arskojen pitäminen on moukkamaista sillä eihän sellaiseen tyyppiin saa mitään kontaktia, ja herää kysymys miksi toinen yrittää piiloutua 😊👍
Edellä kerrottiin aika selkeästi. Vaikka sinä haluat kontaktia, se toinen ei halua.
- Anonyymi
Nopeet lasit!
Pirikiikarit! :D - Anonyymi
18.44 ❤️😍😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18.44 ❤️😍😱
Ollaan Suomessa eikä Ruotsissa, trolli!
- Anonyymi
No jo on nuorisolla jutut. Itse pidän usein aurinkolaseja, koska aurinko häikäisee. Eikä niitä oteta pois joka pilven kohdalla. Se on silmille vahingollista. Huumeita en ole kokeillutkaan koskaan.
- Anonyymi
Miten pilvien kohdalla pirikiikarien riisuminen on vahingollista???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pilvien kohdalla pirikiikarien riisuminen on vahingollista???
Epätasapaino?
- Anonyymi
Silmien siristely tekee harakanvarpaita silmäkulmiin, nauraakkaan ei toki kannata.
- Anonyymi
Ne on iloryppyjä ja kertoo onnellisuudesta.
- Anonyymi
Itse pidän aurinkolaseja kirkkaalla säällä, koska saan helposti migreenin jos on liian kirkasta ulkona.
- Anonyymi
Laadukkaita aurinkolaseja on ihan turha ottaa päästä siksi, että aurinko menee hetkeksi pilveen. Laadukkailla aurinkolaseilla voit ajaa vaikka parkkihalliin pimeään ja silti lasit toimii hyvin. Tiedoksi köyhille.
- Anonyymi
Tämä asia on juurikin näin 😌
- Anonyymi
Autolla ajaessa ei tarvitse olla edes aurinkoista jotta häikäsöö. Talvella lumi häikäisee. Naurettava väite, että aina ois kamanvetäjä. Jopa vihastuttavaa.
- Anonyymi
Massitupakanpolttajat on leimattu pilvenpolttajiksi kauan aikaa sitten ihan poliisin toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massitupakanpolttajat on leimattu pilvenpolttajiksi kauan aikaa sitten ihan poliisin toimesta.
Mahtaa olla raskas elämä keksiä aina uusia paranoian aiheita.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole 😂 pässi
- Anonyymi
Mulla on ulkona aurinkolasit kun näen niillä parhaiten. Toiseen silmään on laitettu implantti ja sen jälkeen teetätin aurinkolasit vahvuuksilla kun mulle sanottiin että vanhat monitehot käy vielä.
- Anonyymi
Sun mielestä kaikki vastaantulijat käyttää kamaa, tai ovat pilleristejä.
- Anonyymi
Kyse olikin niistä jolla on aina pilviselläkin säällä, yöllä ja jne...no osa mt-ongelmaisia tai molempiakin....Jos aurinko paista niin eihän siin mitään...
- Anonyymi
No voi olla vaikka sosiaalisten tilanteiden pelko, eikä uskalla katsoa suoraan ihmisiä silmiin. Jotkut voi pitää, että näyttäisi jotenki coolimmalta.
- Anonyymi
Juuri laseista tunnistaa pilvessä eläjät, käytöstavat tottakai, ne ovat kamalle sopivat.
- Anonyymi
Hyväntahtoista naurua päin naamaa kun joku yrittää tulla silmille? Vakavaa käytöshäiriötä selvästi.
- Anonyymi
hoh-hob, näitä juttuja! Minulla silmänpohjan rappeuma, aurinkolaseja pitäisi käyttää madollisimman paljin, auringon valo on haitallista. Omat aurinkolasit 2-tehoiset, näkee kaus ja lähelle. Lasit on niin laadukkaat, että en edes itse välttämättä huomaa kun menen sisälle, että aurinkolasit päässä. Hupparinkin on välillä päällä.
- Anonyymi
Keinotekoiset valot vahingoittaa silmiä enemmän kuin luonnon valo kunhan ei suoraan aurinkoa päin katsele. Olet vitun vajakki ap, olisi varmaan hihhuli kannattanut käydä kouluja vähän enemmän?
- Anonyymi
Tunteisiin 🎶 Shadeilla saa isot tai pikkuriikkiset pupillit kätsysti piiloon. Ja missä pumpulissa on elänyt kun ei silmät kestä luonnonvaloa? HOHHOIJAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteisiin 🎶 Shadeilla saa isot tai pikkuriikkiset pupillit kätsysti piiloon. Ja missä pumpulissa on elänyt kun ei silmät kestä luonnonvaloa? HOHHOIJAA!
Luetun ymmärtäminen on taas yllättäen vähän hakusessa wt-hihhulilla...
Minkälainen huume on muuten kyseessä kun alkaa hullunkiilto silmissä puhumaan kielillä ja huutamaan halleluujaa? Kovat on mömmöt selkeästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen on taas yllättäen vähän hakusessa wt-hihhulilla...
Minkälainen huume on muuten kyseessä kun alkaa hullunkiilto silmissä puhumaan kielillä ja huutamaan halleluujaa? Kovat on mömmöt selkeästi.Taisit just ite vastata omaan kysymykseesi 😄✌️
- Anonyymi
Kaikki aurinkolasien käyttäjät on kamanvetäjiä maailmassa..näin sen näkisin..satoja miljoonia
- Anonyymi
Jos silmälääkäri on määrännyt silmälasit, niin aurinkolasit saa nykyään samoilla vahvuuksilla.
Silmäsairaudet vaativat usein välttämään auringon vahingoittavaa ultrasäteilyä ja näin ollen aurinkolasien valmistajat ovat ottaneet onneksi tämän huomioon. Kauppaan mennessä aurinkolasien käyttäjä näkee ihan tavallisesti, vaikka silmät eivät selkeesti näy sinulle.
Kuka mitäkin varten käyttää aurinkolaseja, oma asiansa.
Tätä ei tulisi kyseenalaistaa kaikenlaisten vanhojen junttien puheilla....kamankäyttäjiä...myyjiä. Tog, tog - Anonyymi
Piripäitä tai poliiseja tai sekä että
- Anonyymi
Sisällä kaupassa ja pimeällä ilmalla pidetyt aurinkolasit on vähintäänkin erikoiset kieltämättä.
- Anonyymi
Etelänmatkalaisilla näitä näkyy olevan. Etelässä mielikin tottuu tummiin öihin.
- Anonyymi
Kaimanvetäville lisää namuja https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/224bf55b-68ee-4292-8ce9-5a1e15991b29
- Anonyymi
On paljon normilasien käyttäjiä eri vahvuuksilla, jotka automaattisesti tummenevat ulos mennessä. Vastaavasti sisätilaan tullessa tummuus häviää.
Outoa tehdä vakavasta asiasta yksyhteen käyttöyhteys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391666Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341281
- 261181